Voor zover ik mij kan herinneren hebben de ruiten aparte nummers op het schadeformulier, dus kun je ze daar ook op intekenen of noteren bij opmerkingen als zijnde 'steenslag op de voorruit'. Ikzelf tekende altijd een sterretje op de plek des onheils.quote:Op zondag 10 november 2013 22:58 schreef Solidberg het volgende:
Ja, maar steenslag wordt volgens mij apart vermeld op de schadeformulieren, maar dank je joppiesaus.
quote:Op zondag 10 november 2013 23:01 schreef joppie_saus het volgende:
Pitten zijn gewoon kleine putjes. Kunnen op raamoppervlakken voorkomen maar ook in de carrosserie zelf. Denk aan steenslag, maar ook putjes in bijvoorbeeld jouw deur, veroorzaakt door een openslaande deur van een infantiele huismoeder die bij de Albert Hein haar strontmachine op de achterbank probeerde vast te snoeren.
Dit dusquote:Op zondag 10 november 2013 23:05 schreef Panthera. het volgende:
[..]
De voorruit vergeet ik heel vaak te controleren, zie ik meestal pas wat zitten als ik wegrij.
Voordat ik bij EW kwam deed ik altijd 'los' werk via ASA (die toen nog niks met EW te maken haddenquote:Op maandag 11 november 2013 09:56 schreef Viezze het volgende:
Dat had ik dan weer nietWel een keer dat ik 's avonds naar vrienden in Enschede zou gaan, en die dag eindigde mijn laatste rit net in Oldenzaal
Dus toen ik bij hun al lang en breed aan het bier zat liep de teller nog door
Ik kende het project wel al.. Ben jaloers!quote:Op maandag 11 november 2013 10:19 schreef DrSnuggle het volgende:
Wat de neuk jongens, wat Easyway nu weer op Facebook plaatst.
Jep, ik heb toen ook een jongen gesproken die toen volgens mij naar Monaco ging. Ik hoop het ooit nog mee te maken.quote:Op maandag 11 november 2013 10:41 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Ik kende het project wel al.. Ben jaloers!
Huh ken jij diegene die geweest is?quote:Op maandag 11 november 2013 12:51 schreef joppie_saus het volgende:
Dan ook in de comments zeggen dat je ten minste 25 jaar oud moet zijn om in aanmerking te komen voor zoiets, en dan doodleuk eentje van 22 jaar oud die kant op sturen. Maak je jezelf ook niet echt geloofwaardig mee
Nee, maar ze zijn getagd in een foto. Als je dan op hun profielen klikt, zie je dat eentje geboren is in 1991. Ik weet niet hoe ze bij EW rekenen, maar ze hebben mij nooit ingeschaald in een loongroep van 3 leeftijdsschalen hogerquote:Op maandag 11 november 2013 13:04 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Huh ken jij diegene die geweest is?
Damn, onze eigen scherlock holmes hier!quote:Op maandag 11 november 2013 13:12 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Nee, maar ze zijn getagd in een foto. Als je dan op hun profielen klikt, zie je dat eentje geboren is in 1991. Ik weet niet hoe ze bij EW rekenen, maar ze hebben mij nooit ingeschaald in een loongroep van 3 leeftijdsschalen hoger
Zelfde vent die ook al een A6 uit Zuid Frankrijk en een transport uit Nice had, liep volgens mij stage op het kantoor van EW. Weet je dus ook wel waarom hij die ritjes rijdt.quote:Op maandag 11 november 2013 13:12 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Nee, maar ze zijn getagd in een foto. Als je dan op hun profielen klikt, zie je dat eentje geboren is in 1991. Ik weet niet hoe ze bij EW rekenen, maar ze hebben mij nooit ingeschaald in een loongroep van 3 leeftijdsschalen hoger
quote:Op maandag 11 november 2013 13:14 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Damn, onze eigen scherlock holmes hier!![]()
Wel lekker stom dan inderdaad haha.
Ah ja, EW maakt zichzelf weer lekker belachelijk. Mja, is niks nieuws. Zo gaat het op ieder kantoor.quote:Op maandag 11 november 2013 13:17 schreef RTS91 het volgende:
[..]
Zelfde vent die ook al een A6 uit Zuid Frankrijk en een transport uit Nice had, liep volgens mij stage op het kantoor van EW. Weet je dus ook wel waarom hij die ritjes rijdt.
True, maar het moet wel binnen de perken blijven. En áls je dan de boel verneukt, tag dan die gast niet zodat het nog een beetje acceptabel over komt.quote:Op maandag 11 november 2013 13:52 schreef QuiCk01 het volgende:
Ach ja netjes is het niet, maar wat zou je zelf gedaan hebben? Als ik daar op kantoor stage had gelopen had ik ook wel gezorgd dat ik de contacten warm zou houden.
Maar de boel daarin tegen een beetje opstoken kan geen kwaad
Ik heb hiervoor precies hetzelfde werk gedaan via ASA. Sloeg inderdaad helemaal nergens op, dat werk was letterlijk 'niks doen'. Moest je daar ook nog speciaal veiligheidsschoenen voor gaan dragen..quote:Op maandag 11 november 2013 10:34 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Voordat ik bij EW kwam deed ik altijd 'los' werk via ASA (die toen nog niks met EW te maken hadden). Daar moest ik regelmatig 'bijrijder' zijn bij Vialis. De monteurs die de avonddienst hadden mochten ivm veiligheid volgens de bedrijfsregels niet alleen op pad, dus dan was het mijn werk om naast ze te zitten.
9 van de 10 keer kwam ik daar aan en dan zei die monteur 'ja, ik vind dit ook onzin, ik teken je werkbriefje wel af en dan je weer naar huis'
Dus dan werd het ook heel vaak de kroeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |