quote:Belangrijke regels voordat je post in dit topic!
-Noem geen (klant)namen, adressen, telefoonnummers, etc.!
quote:Op maandag 11 november 2013 15:22 schreef S-RS het volgende:
Prutseeeeeeeeer die S-RS![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 11 november 2013 15:22 schreef S-RS het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haha nee, ik gooide die deur dicht en hij vloog direct op het slot. Ik dacht nog, ach boeiend het raam staat toch open. Ging dat kreng ook direct om hoog goffetommequote:Op maandag 11 november 2013 15:25 schreef joppie_saus het volgende:
Ja, fucking beunhaas jij. Moest je je buik eerst weer volvreten joh?
Hebben we het ook nog over die sleutels gehad vanochtendquote:Op maandag 11 november 2013 15:43 schreef S-RS het volgende:
[..]
Haha nee, ik gooide die deur dicht en hij vloog direct op het slot. Ik dacht nog, ach boeiend het raam staat toch open. Ging dat kreng ook direct om hoog goffetomme
Geen ervaring, maar wel de nodige verhalen dat je in pak de auto's moet schoonwassen, stofzuigen en korte ritjes naar de klant moet doen. Niet het leukste werk maar goed voor de uurtjes.quote:Op maandag 11 november 2013 14:51 schreef Wave103 het volgende:
Morgen de hele dag hikerdienst (in pak) in Nieuwegein. Heeft iemand hier ervaring mee?
Hahaha ja! En het erge is ook nog dat er 200km lang een sticker voor m'n neus hing in easyway stijl. SLEUTEL ALTIJD UIT HET CONTACT HALENquote:Op maandag 11 november 2013 16:10 schreef Rubenr3 het volgende:
[..]
Hebben we het ook nog over die sleutels gehad vanochtend
Jup, opzich best leuk om te doen. 's morgens ff wat binnekantjes schoonmaken, rond 09.30 worden de 1e ritjes verdeeld. Ipc rij je altijd met een collega. Jij rijd met hem mee naar A om een auto op te halen, dan rij je achter hem aan naar B om zijn auto af te leveren en weer terug naar Nieuwegein. 's middags zelf verhaal en meestal nog een enkeltje op het eind waardoor je met OV naar huis kuntquote:Op maandag 11 november 2013 14:51 schreef Wave103 het volgende:
Morgen de hele dag hikerdienst (in pak) in Nieuwegein. Heeft iemand hier ervaring mee?
BEUNHAASquote:Op maandag 11 november 2013 15:22 schreef S-RS het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ow dat is best link dan. Ik maak onderweg altijd ff een foto en doe ik ook het raam open voor het geval dat hij op slot gaat. Werkt dus niet altijd zo te lezen.....quote:Op maandag 11 november 2013 15:43 schreef S-RS het volgende:
[..]
Haha nee, ik gooide die deur dicht en hij vloog direct op het slot. Ik dacht nog, ach boeiend het raam staat toch open. Ging dat kreng ook direct om hoog goffetomme
Nou, ik denk niet dat dat met die C1-tjes die jij op de foto zet ook gebeurdquote:Op maandag 11 november 2013 16:25 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Ow dat is best link dan. Ik maak onderweg altijd ff een foto en doe ik ook het raam open voor het geval dat hij op slot gaat. Werkt dus niet altijd zo te lezen.....
Haha ik heb pas 1x één van die drieling meegehad voor EWquote:Op maandag 11 november 2013 16:28 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Nou, ik denk niet dat dat met die C1-tjes die jij op de foto zet ook gebeurd
Haha, ik zet idd ook standaard het raam open om gekloot als dit te voorkomen... Werkt niet dusquote:Op maandag 11 november 2013 16:25 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Ow dat is best link dan. Ik maak onderweg altijd ff een foto en doe ik ook het raam open voor het geval dat hij op slot gaat. Werkt dus niet altijd zo te lezen.....
Hilarisch.quote:Op maandag 11 november 2013 15:22 schreef S-RS het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh ja, ik toentertijd ook hoor. Vooral Polo en Golf, met eens in de zoveel tijd weer een Passat (of een Passat CCquote:Op maandag 11 november 2013 16:37 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Haha ik heb pas 1x één van die drieling meegehad voor EW![]()
Ik denk serieus dat 70% van wat ik rij compacte-,midden- of hogere middenklasse is. Dus van megane tot A6.
En ik heb nog nooit in een Saab gereden![]()
quote:Op maandag 11 november 2013 16:14 schreef S-RS het volgende:
[..]
Hahaha ja! En het erge is ook nog dat er 200km lang een sticker voor m'n neus hing in easyway stijl. SLEUTEL ALTIJD UIT HET CONTACT HALEN
Ach, aangezien je met die EW-meldingen ook nooit iets deed, verbaast het me niks dat je ook deze genegeerd hebtquote:Op maandag 11 november 2013 16:14 schreef S-RS het volgende:
[..]
Hahaha ja! En het erge is ook nog dat er 200km lang een sticker voor m'n neus hing in easyway stijl. SLEUTEL ALTIJD UIT HET CONTACT HALEN
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |