Slet.quote:
Meestal zijn het er hier 2, maar 1 er van is steeds een andere.quote:
Vind je jezelf kansloos?quote:
Hehe nerdquote:Op woensdag 6 november 2013 22:57 schreef Dagoduck het volgende:
Nog 26 posts dan zit ik alweer op de 60kErnstig.
quote:Op woensdag 6 november 2013 23:34 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Hehe nerd
Niet over 26 posts 25k hebben
Teleurgestelde moeder.quote:Op donderdag 7 november 2013 00:11 schreef VeerEli het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_staat_in_brand.html
Wtf
GAM / [GTA V SC] #164: Nu met android (3.0+) ondersteuning. Chop, zit!quote:Op donderdag 7 november 2013 00:20 schreef Nestalgie het volgende:
Rick ross is boos:
[ afbeelding ]
Wanneer er niet gekillt wordt, wordt er gerookt:
[ afbeelding ]
Ik en mn nieuwe osso:
[ afbeelding ]
Mooi topic is dat jaquote:Op donderdag 7 november 2013 00:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
GAM / [GTA V SC] #164: Nu met android (3.0+) ondersteuning. Chop, zit!
blijf lachen om dat broekjequote:Op donderdag 7 november 2013 00:20 schreef Nestalgie het volgende:
Rick ross is boos:
[ afbeelding ]
Wanneer er niet gekillt wordt, wordt er gerookt:
[ afbeelding ]
Ik en mn nieuwe osso:
[ afbeelding ]
Ja, mijn muren hangen vol penissenquote:
Dacht ik al. Lijkt me vervelend..quote:Op donderdag 7 november 2013 10:10 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ja, mijn muren hangen vol penissen
quote:Op donderdag 7 november 2013 00:11 schreef VeerEli het volgende:
Wtf
quote:Op donderdag 7 november 2013 00:11 schreef VeerEli het volgende:
Wtf
Zal wel niet, beetje het slaperige dorpje in de provincie is deze SC geworden.quote:
Zal wel hoogstaande input geweest zijn van de VBL-mensen.quote:Op donderdag 7 november 2013 10:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
iets met de voetbal sc, maar volgens mij niet terugleeswaardig.
quote:Op donderdag 7 november 2013 10:54 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zal wel hoogstaande input geweest zijn van de VBL-mensen.
Een collega van me ook hier in het zonnige zuiden. Ajax dit, Ajax dat, de ganse dag.quote:
Aha duidelijkquote:Op donderdag 7 november 2013 10:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
iets met de voetbal sc, maar volgens mij niet terugleeswaardig.
Het valt meer mensen op?quote:Op donderdag 7 november 2013 10:54 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zal wel niet, beetje het slaperige dorpje in de provincie is deze SC geworden.
Vandaar dat ik in andere SC's ben gaan kijken.quote:
Welke sc's? en is het wat?quote:Op donderdag 7 november 2013 10:57 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Vandaar dat ik in andere SC's ben gaan kijken.
Maakte me niet zoveel uit, gewoon binnenvallen en meepraten. En het was inderdaad wel leuk als het hier weer eens stilstond.quote:
jij hebt ook maar 1 zin waar je echt blij mee bent he?quote:Op donderdag 7 november 2013 11:02 schreef remievandezande het volgende:
SC hier SC daar
bladieblabla
Iemand zin in een frietje kapsalon?
Frietje kapsalonquote:Op donderdag 7 november 2013 11:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
jij hebt ook maar 1 zin waar je echt blij mee bent he?
wel zin in een kapsalon.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:03 schreef remievandezande het volgende:
[..]
Frietje kapsalon [ afbeelding ] [ afbeelding ]
De stagiaire. Lol.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
wel zin in een kapsalon.
Of turkse pizza.
Of 2 broodjes frikandel.
Wat zal ik eens nemen in de pauze..
het is een langharige kerel.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:06 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ze is al gereserveerd door de baas?
Hoe krijg je dat weg om 11 uur 's ochtends.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
wel zin in een kapsalon.
Of turkse pizza.
Of 2 broodjes frikandel.
Wat zal ik eens nemen in de pauze..
Dat begrijp ik ook niet, op een voormalige werkplek zaten hele rijen mensen gehaktstaven weg te duwen om tien uur in de ochtend.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat weg om 11 uur 's ochtends.
Die geur alleen al. Ik vond het vooral smerig toen ik nog les gaf op de middelbare at je dan zo'n lokaal in liep om een uur of 9 en echt tegen een muur aanliep van de geur van energiedrank en snacks.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:08 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat begrijp ik ook niet, op een voormalige werkplek zaten hele rijen mensen gehaktstaven weg te duwen om tien uur in de ochtend.
Verschrikkelijke stinktroep inderdaad.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Die geur alleen al. Ik vond het vooral smerig toen ik nog les gaf op de middelbare at je dan zo'n lokaal in liep om een uur of 9 en echt tegen een muur aanliep van de geur van energiedrank en snacks.
Ik eet zelf altijd met een bakje cruesli en volle yoghurt, dat vind ik meer dan genoeg 's ochtends.
half 1 is mijn pauze pas, maar zou de broodjes nu al weg kunnen krijgen, zonder moeite.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
het is nog vroeg.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:07 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ah, een stagiair dus, geen stagiaire.
Moet er eerlijk bij zeggen dat ik dat ook maar doe sinds ik gestopt ben met rokenquote:Op donderdag 7 november 2013 11:13 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Verschrikkelijke stinktroep inderdaad.
Ik eet helemaal niks in de ochtend.
Voor mij niet, ik moet nog gaan slapen eigenlijk.quote:
Ik ook niet, maar daarom heb ik tegen half 11 wel aardige honger.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:13 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Verschrikkelijke stinktroep inderdaad.
Ik eet helemaal niks in de ochtend.
Niet herkenbaar.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar daarom heb ik tegen half 11 wel aardige honger.vooral als ik veel bewogen heb.
na trainen of zuipen of andere beweging heb ik altijd gruwelijk behoefte aan veel vet voedsel.quote:
Ik vanaf half zes. Maar ja, dat herken ik wel. Na zwemmen of zo ineens hard friet willen eten. Maar dat sla ik maar over.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
na trainen of zuipen of andere beweging heb ik altijd gruwelijk behoefte aan veel vet voedsel.
maar dan ben ik ook wel vanaf 7 uur op.
jij gaat zeker ook na het aan de bar zitten bij de fitness op weg naar huis even langs de mac gaatquote:Op donderdag 7 november 2013 11:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
na trainen of zuipen of andere beweging heb ik altijd gruwelijk behoefte aan veel vet voedsel.
maar dan ben ik ook wel vanaf 7 uur op.
quote:Op donderdag 7 november 2013 11:19 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik vanaf half zes. Maar ja, dat herken ik wel. Na zwemmen of zo ineens hard friet willen eten. Maar dat sla ik maar over.
Het gaat me anders prima af.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:21 schreef Murdera het volgende:
[..]Maar daar is het helemaal erg, die combinatie van de geuren van chloor en friet in de lucht ofzo, fucking onweerstaanbaar.
Ik heb mijn gear gewoon thuis staan omdat ik te lui ben om naar een sportschool te fietsen.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:21 schreef Salatrel het volgende:
[..]
jij gaat zeker ook na het aan de bar zitten bij de fitness op weg naar huis even langs de mac gaat
Nou ja, denk aan het moment wanneer je die vuilnisbelt weggewerkt hebt. Dan ben je er niet zo blij meer mee. Dat helpt.quote:
Bij patat heb ik dat niet zo.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:23 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nou ja, denk aan het moment wanneer je die vuilnisbelt weggewerkt hebt. Dan ben je er niet zo blij meer mee. Dat helpt.
quote:Op donderdag 7 november 2013 10:59 schreef Id_do_her het volgende:
Die OUD SC is trouwens niet leuk, dat zeg ik er even bij.
Net zo geforceerd als 'dinnetje'quote:Op donderdag 7 november 2013 11:03 schreef remievandezande het volgende:
[..]
Frietje kapsalon [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Je hebt twee soorten mensen, mensen die McDonald's lekker vinden en vuige leugenaars.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
Bij friet heb ik dat niet zo.
Bij mac voer enzo wel.![]()
Al hou ik toch nog steeds van een quarterpoundertje op zn tijd.
quote:Op donderdag 7 november 2013 11:19 schreef Dimachaerus het volgende:
Ze hebben afspraak gestuurd voor kennismakingsgesprek McDonald's. xD
Heel veel succes!quote:Op donderdag 7 november 2013 11:19 schreef Dimachaerus het volgende:
Ze hebben afspraak gestuurd voor kennismakingsgesprek McDonald's. xD
Je past perfect bij de crew denk ikquote:
werkten die bij de mac?quote:Op donderdag 7 november 2013 11:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Heel veel succes!
DM Chloro en Mortaxx nog maar even voor wat tips.
Ik hoop zo dat ik in de keuken / McDrive mag staan en niet achter de counter hoef te staan.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je past perfect bij de crew denk ik
Ik heb 's ochtends meestal de meeste trek.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat lijkt mij ook echt kak. Al kan je door achter de kassa te staan wel snel en goed aan jezelf werken. Zo word het veel makkelijker met mensen omgaan en aansprekenquote:Op donderdag 7 november 2013 11:29 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat ik in de keuken / McDrive mag staan en niet achter de counter hoef te staan.
quote:Op donderdag 7 november 2013 11:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb 's ochtends meestal de meeste trek.Ik heb weleens een full English breakfast voorgeschoteld gekregen na een avond stappen als een mafketel. Ik kon het niet handelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.With my pack on my back, down the road I will stray.
[..]
Ik heb 's ochtends meestal de meeste trek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een baanelke aflevering een beetje vreten.
![]()
Er werken ook veel 16-jarige chimeids dat is ook wel eng.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook echt kak. Al kan je door achter de kassa te staan wel snel en goed aan jezelf werken. Zo word het veel makkelijker met mensen omgaan en aanspreken
Ja snap ik. Op den duur is het normaal en niet meer eng omdat het gewoon isquote:Op donderdag 7 november 2013 11:31 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Er waren ook veel 16-jarige chimeids dat is ook wel eng.
geef het een jaartje dan zijn ze moddervetquote:Op donderdag 7 november 2013 11:31 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Er waren ook veel 16-jarige chimeids dat is ook wel eng.
Dan worden ze nog makkelijker.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:33 schreef Salatrel het volgende:
[..]
geef het een jaartje dan zijn ze moddervet
Beter selecteren voortaan.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:33 schreef Salatrel het volgende:
[..]
geef het een jaartje dan zijn ze moddervet
[..]
Ik heb 's ochtends meestal de meeste trek.Ik verwachtte wat anders onder spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
Zosk weer...quote:Op donderdag 7 november 2013 11:36 schreef Murdera het volgende:
The fuck, vriendin van me heeft een soatest laten doen.
De dame die dat deed vroeg een aantal dingen, (heb je veel wisselende contacten gehad, doe je het vaak onveilig, blablabla) en 1 vraag was. "heb je veel seks met surinamers gehad?" en toen ze zei dat dat niet zo was zei de vrouw die die vragen stelde "oh, dat is goed".
Na doorvragen blijken suri's anti's, russen en chinezen de grootste probleemgroepen dus.
Wtf
quote:Op donderdag 7 november 2013 11:36 schreef 2NutZ het volgende:
Boerinnen die s'ochtends hele VOC scheepformaties naar binnen werken![]()
Die hebben daar geen tijd voor, want de koeien moeten gemolken worden.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:36 schreef 2NutZ het volgende:
Boerinnen die s'ochtends hele VOC scheepformaties naar binnen werken![]()
Is zij echt zo'n neukertje?quote:Op donderdag 7 november 2013 11:36 schreef Murdera het volgende:
De dame die dat deed vroeg een aantal dingen, (heb je veel wisselende contacten gehad, doe je het vaak onveilig, blablabla) en 1 vraag was. "heb je veel seks met surinamers gehad?" en toen ze zei dat dat niet zo was zei de vrouw die die vragen stelde "oh, dat is goed".
Na doorvragen blijken suri's anti's, russen en chinezen de grootste probleemgroepen dus.
Wtf
dat had ik je ook kunnen vertellenquote:Op donderdag 7 november 2013 11:36 schreef Murdera het volgende:
Ervaring?quote:Op donderdag 7 november 2013 11:38 schreef Salatrel het volgende:
[..]
dat had ik je ook kunnen vertellen
Marokko is geen VOCquote:
Wat?quote:
Ja?quote:Op donderdag 7 november 2013 11:38 schreef Salatrel het volgende:
[..]
dat had ik je ook kunnen vertellen
Oh shit, dat wist ik niet.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:36 schreef Murdera het volgende:
Wtf
Ik weet hoe chai denkt over grote penissen, hoe groter hoe beter, en van FOK! heb ik geleerd ALS EEN CHICK EEN MOCRO HEEFT HENEUKT WIL ZE GEEN ANDER WANT DIE HEBBE ZULKE GROTE LULLENquote:
Nog steeds niet?quote:Op donderdag 7 november 2013 11:39 schreef Dagoduck het volgende:
Al het bovenstaande heeft op mij toch geen uitwerking
quote:Op donderdag 7 november 2013 11:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wat?
Ze heeft een nieuwe vriend, dus even soatestje jwz.
[..]
Ja?Ook van russen en chinezen?
haha maagdje ;Dquote:Op donderdag 7 november 2013 11:39 schreef Dagoduck het volgende:
Al het bovenstaande heeft op mij toch geen uitwerking
Wat is dit dan toch weer?quote:Op donderdag 7 november 2013 11:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik weet hoe chai denkt over grote penissen, hoe groter hoe beter, en van FOK! heb ik geleerd ALS EEN CHICK EEN MOCRO HEEFT HENEUKT WIL ZE GEEN ANDER WANT DIE HEBBE ZULKE GROTE LULLEN
Oh, ik dacht namelijk dat ze zo'n ONS meisje was en vaak onveilig.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:39 schreef Murdera het volgende:
Wat?
Ze heeft een nieuwe vriend, dus even soatestje jwz.
Helaasch.quote:
Ervaring mee?quote:Op donderdag 7 november 2013 11:40 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Oh, ik dacht namelijk dat ze zo'n ONS meisje was en vaak onveilig.
ken je die topics niet?quote:
Je weet wat we hebben gezegd. NOOIT zelf denken. eerst aan chloro vragen.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:40 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 november 2013 11:42 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]Jij telkens met deze vraag.
Maar nee, lijkt me wel echt tof om mee te maken.
Jij vindt datquote:Op donderdag 7 november 2013 11:40 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Nee maar gewoon na het stappen met een sletje mee naar haar huis gaan.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:42 schreef Murdera het volgende:
[..]zo'n nasty sletje dat het hele alfabet aan soa's al heeft gehad ja?
quote:Op donderdag 7 november 2013 11:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij vindt dat?
Zo'n wijf met een soort apenheul in d'r grot?
Lekkere seks, veel ervaring, ik vind dat aantrekkelijk.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij vindt dat?
Zo'n wijf met een soort apenheul in d'r grot?
Zo'n kloontje die aldoor begon over marokkanengeslachtdelen.quote:
Daar heb je ook wel gelijk in hoor.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:44 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Lekkere seks, veel ervaring, ik vind dat aantrekkelijk.
Met een 'maagd' lijkt me maar saaie boel.
Die kan ik me wel herinneren. "Marokkanen zijn de besten dit dat!!"quote:Op donderdag 7 november 2013 11:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zo'n kloontje die aldoor begon over marokkanengeslachtdelen.
Wat een vooroordelen. Een maagd staat iig al behoorlijk lang droog.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:44 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ten minste veel ervaring, ik vind dat aantrekkelijk.
Met een 'maagd' lijkt me maar saaie boel.
Ja vorig jaar ergens denk ik. Vast zelf een marokkaan die onzeker wasquote:Op donderdag 7 november 2013 11:46 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Die kan ik me wel herinneren. "Marokkanen zijn de besten dit dat!!"
Dat is toch al lang geleden?
bleef maar variaties bedenken.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:46 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Die kan ik me wel herinneren. "Marokkanen zijn de besten dit dat!!"
Dat is toch al lang geleden?
Nou, de verhalen die ik soms hier op FOK! lees. Dit probleem schijnt zich vooral onder te doen bij tieners en (begin) twintigers.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat een vooroordelen. Een maagd staat iig al behoorlijk lang droog.
Het is niet zo dat zo'n meisje dan per definitie een soort pop is waarbij jij eerst op de juist knopjes moet drukken en daarna helemaal op de goede manier moet positioneren.
Die kan je wel kopen.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:46 schreef Chai het volgende:
een soort pop is waarbij jij eerst op de juist knopjes moet drukken en daarna helemaal op de goede manier moet positioneren.
Zoiets zal het wel geweest zijn inderdaad.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja vorig jaar ergens denk ik. Vast zelf een marokkaan die onzeker was
Doet me denken aan Schenkstroop die boos is op alle bevolkingsgroepen die volgens hem wel vagina's kunnen krijgen.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
bleef maar variaties bedenken.
HALLLO IK BEN NEGER VROUWEN WILLEN ME NIET DIE WILLEN ALLEEN DIKKE MOCRO PENIS.
Ik vind het eerder raar dat een vrouw op leeftijd kiest voor een oude knar.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:48 schreef Dimachaerus het volgende:
R&P / Mooie Blanke Vrouwen kiezen steeds vaker voor marokkanen
FOK! als maatstaaf nemenquote:Op donderdag 7 november 2013 11:47 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Nou, de verhalen die ik soms hier op FOK! lees. Dit probleem schijnt zich vooral onder te doen bij tieners en (begin) twintigers.
Ja verhalen op FOK!.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:47 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Nou, de verhalen die ik soms hier op FOK! lees. Dit probleem schijnt zich vooral onder te doen bij tieners en (begin) twintigers.
Er lopen 3 kloontjes rond waarvan ik denk dat het best weleens Schenkstroop kan zijnquote:Op donderdag 7 november 2013 11:48 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Doet me denken aan Schenkstroop die boos is op alle bevolkingsgroepen die volgens hem wel vagina's kunnen krijgen.
Zelfde als legendes, er is altijd een kern van waarheid.quote:
Drie maar?quote:Op donderdag 7 november 2013 11:49 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Er lopen 3 kloontjes rond waarvan ik denk dat het best weleens Schenkstroop kan zijn.
Eerst dacht ik ook even dat Dima daar een kloon van wasquote:
Maar je er gelijk zo door laten leiden.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:49 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zelfde als legendes, er is altijd een kern van waarheid.
Oh dat figuur ja.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:53 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Eerst dacht ik ook even dat Dima daar een kloon van was. Echt heel even maar dat is niet zo.
Die kerel van dat verlengen van de benen is hem wel, dat weet ik zeker. En zo zal hij nog wel een paar trolletjes hebben rondlopen.
Ik ken een user waarbij dat wel het geval is.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar je er gelijk zo door laten leiden.![]()
Sowieso al dat gefilosofeer lijkt me nogal averechts werken.
quote:Op donderdag 7 november 2013 11:53 schreef Frank_Drebin het volgende:
Eerst dacht ik ook even dat Dima daar een kloon van was .
Je gaat het punt een beetje voorbij ook, een sletje is wat makkelijker te scoren dan een maagd.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar je er gelijk zo door laten leiden.![]()
Sowieso al dat gefilosofeer lijkt me nogal averechts werken.
Opkankeren Remie, het is nu wel weer leuk geweest.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:54 schreef remievandezande het volgende:
Enige oplossing:
Frietje kapsalon
quote:
Ja, maar niet door een maagd.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:57 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Je gaat het punt een beetje voorbij ook, een sletje is wat makkelijker te scoren dan een maagd.Daarom.
Jij zou een goede vader zijn, wist je dat?quote:Op donderdag 7 november 2013 11:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Opkankeren Remie, het is nu wel weer leuk geweest.
Ik hoopte dat er iets leuks zo gebeuren, in plaats daarvan gaat hij gewoon verder met die vreselijke muziekquote:
Heb ik ook weleens gehad, maar toch viel het wat tegen.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:01 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Why not? Als het een lekkere maagd is..
Ik heb ook een jongen ontmaagdquote:Op donderdag 7 november 2013 12:02 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Heb ik ook weleens gehad, maar toch viel het wat tegen.
Dat heb ik met een meid gedaan. En dan nog zoveel mensen die zeggen dat maagden zo goed zijn.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:03 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik heb ook een jongen ontmaagdHet is wel even anders, ja.
Volgens mij is dat meer een FOK! obsessie. In stand gehouden dat het een maagd wellicht minder opvalt dat ze zelf er ook niet bijzonder veel van bakken.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:04 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat heb ik met een meid gedaan. En dan nog zoveel mensen die zeggen dat maagden zo goed zijn.
quote:Op donderdag 7 november 2013 12:04 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat heb ik met een meid gedaan. En dan nog zoveel mensen die zeggen dat maagden zo goed zijn.
Ik bedenk dit altijd wel bij mannen die roepen dat ze een maagd willen, zodat ze niet vergeleken kunnen worden.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Volgens mij is dat meer een FOK! obsessie. In stand gehouden dat het een maagd wellicht minder opvalt dat ze zelf er ook niet bijzonder veel van bakken.
Oh ja joh, is maar 3 uur reizen voor mequote:Op donderdag 7 november 2013 12:05 schreef Salatrel het volgende:
Veer zoek je nog werk? in den bosch hebben ze een vacature
[Upd] Bossche juf stuurt geile sms'jesquote:Op donderdag 7 november 2013 12:05 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oh ja joh, is maar 3 uur reizen voor me
IK heb gemerkt dat het KOMmuniceren ook niet echt vloeiend werkt in veel gevallen.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:05 schreef VeerEli het volgende:
[..]Ach, uiteindelijk leerde hij er wel wat van te bakken. Het is alleen in het begin gestuntel en geouwehoer van zijn kant
Gewoon veel communiceren en oefenen
Ik durf daar bijna om te wedden dat het inderdaad zo isquote:Op donderdag 7 november 2013 12:05 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik bedenk dit altijd wel bij mannen die roepen dat ze een maagd willen, zodat ze niet vergeleken kunnen worden.
Durf ik ook.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik durf daar bijna om te wedden dat het inderdaad zo is.
Wtfquote:Op donderdag 7 november 2013 12:06 schreef Salatrel het volgende:
[..]
[Upd] Bossche juf stuurt geile sms'jes
Whehehe. Als in... Voor jou of voor hen?quote:Op donderdag 7 november 2013 12:06 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
IK heb gemerkt dat het KOMmuniceren ook niet echt vloeiend werkt in veel gevallen.
Een jongen die maagd is, zal niet snel een sletje scoren. Sletjes vallen vaker op de wat meer outgoing en initiatief nemende vent.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:01 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Why not? Als het een lekkere maagd is..
Voor hen. Want seks is eng.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:08 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Whehehe. Als in... Voor jou of voor hen?
Ja, weet ik. Al druk aan het oefenenquote:Op donderdag 7 november 2013 12:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jij zou een goede vader zijn, wist je dat?
[..]
Ik hoopte dat er iets leuks zo gebeuren, in plaats daarvan gaat hij gewoon verder met die vreselijke muziek.
Als ik naar mijn ontmaagding kijk is dat niet echt waar.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Een jongen die maagd is, zal niet snel een sletje scoren. Sletjes vallen vaker op de wat meer outgoing en initiatief nemende vent.
Mwah, ligt eraan op welke leeftijd. Jongens van 19/20 kunnen best normaal zijn maar ook nog maagd. Als ze iets hebben wat de sletjes aantrekt, zou het maar zo kunnenquote:Op donderdag 7 november 2013 12:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Een jongen die maagd is, zal niet snel een sletje scoren. Sletjes vallen vaker op de wat meer outgoing en initiatief nemende vent.
Ah joh, als zij niet klaarkomen heb jij toch geen last van? Als jij je kwak maar kan planten in dat grotje toch.quote:
Jij had toch vet lange relatie? Heb je die gozer op zijn 11e ontmaagd ofzo.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:03 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik heb ook een jongen ontmaagdHet is wel even anders, ja.
En ik maar denken dat ze het echt totaal niet begrepen hebben.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:10 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ah joh, als zij niet klaarkomen heb jij toch geen last van? Als jij je kwak maar kan planten in dat grotje toch.
Wat dom.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:05 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik bedenk dit altijd wel bij mannen die roepen dat ze een maagd willen, zodat ze niet vergeleken kunnen worden.
Hij was 17 toen ik hem ontmaagde.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:11 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Jij had toch vet lange relatie? Heb je die gozer op zijn 11e ontmaagd ofzo.
Ik ben niet zo.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:05 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 november 2013 12:11 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ze het echt totaal niet begrepen hebben.
Heb je ook referenties?quote:Op donderdag 7 november 2013 12:11 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik ben niet zo.
Ik heb zo gevoel dat ik natural talent ben.
Als jij de theorie in de praktijk kunt brengen.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:11 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik ben niet zo.
Ik heb zo gevoel dat ik natural talent ben.
zoals geld?quote:Op donderdag 7 november 2013 12:10 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Mwah, ligt eraan op welke leeftijd. Jongens van 19/20 kunnen best normaal zijn maar ook nog maagd. Als ze iets hebben wat de sletjes aantrekt, zou het maar zo kunnen
Nou en.quote:
Nou bijvoorbeeld, ja. Of gewoon een lekker lijf/gezicht.quote:
Was Mozy een groen paard?quote:Op donderdag 7 november 2013 12:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou en.
Een groen paard die alles heel snel op pakt kan ook een stuk fijner zijn dan een ervaren paard met allemaal onprettige gewoontes.Ben je veel langer mee bezig.
ik heb nog nooit een groen paard gezien.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou en.
Een groen paard die alles heel snel op pakt kan ook een stuk fijner zijn dan een ervaren paard met allemaal onprettige gewoontes.Ben je veel langer mee bezig.
quote:Op donderdag 7 november 2013 12:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou en.
Is toch fijner als je qua communicatie snel op dezelfde lijn zit.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:14 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Langer is dus verkeerd? Jij zal ook best wel kunnen beamen dat een hengst die er flink tegenaan kan beter is?
Ja.quote:
Ik moet zeggen dat de beste seks die ik had toch was met mijn huidige vriend. Daar was de eerste sekspartij al vuurwerk mee terwijl met een paar exen het toch echt een poosje duurde voordat het wat werdquote:Op donderdag 7 november 2013 12:14 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Langer is dus verkeerd? Jij zal ook best wel kunnen beamen dat een hengst die er flink tegenaan kan beter is?
Je wilde een maagd zodat hij je niet kon vergelijken?quote:Op donderdag 7 november 2013 12:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Is toch fijner als je qua communicatie snel op dezelfde lijn zit.
Selecteren kun je leren.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:16 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat de beste seks die ik had toch was met mijn huidige vriend. Daar was de eerste sekspartij al vuurwerk mee terwijl met een paar exen het toch echt een poosje duurde voordat het wat werd
Huh wat.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:16 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Je wilde een maagd zodat hij je niet kon vergelijken?
quote:Op donderdag 7 november 2013 12:16 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Je wilde een maagd zodat hij je niet kon vergelijken?
SEX / Mannen huren Marokkaanse mannen voor sekslessen.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:16 schreef Murdera het volgende:
R&P / Vrouwen willen echte mannen
Weer een mocro topic.
Omg, dat wil ik ook.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:17 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
SEX / Mannen huren Marokkaanse mannen voor sekslessen.
quote:Op donderdag 7 november 2013 12:17 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
SEX / Mannen huren Marokkaanse mannen voor sekslessen.
Ik snap echt helemaal geen hol van jouw laatste postsquote:
Same here.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:20 schreef Fascination het volgende:
Ik zou echt nooit seks met een Turkse man willen hebben, zou ik nog liever m'n arm eraf zagen.
Briljant nummerquote:Op donderdag 7 november 2013 12:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jij zou een goede vader zijn, wist je dat?
[..]
Ik hoopte dat er iets leuks zo gebeuren, in plaats daarvan gaat hij gewoon verder met die vreselijke muziek.
Turkse man: "I want to play a game."quote:Op donderdag 7 november 2013 12:20 schreef Fascination het volgende:
Ik zou echt nooit seks met een Turkse man willen hebben, zou ik nog liever m'n arm eraf zagen.
Aai over de bol-tijd.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:21 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik snap echt helemaal geen hol van jouw laatste postsRare jongen toch
Waarom?quote:Op donderdag 7 november 2013 12:20 schreef Fascination het volgende:
Waarom?quote:
De Turken hier in Nederland zijn vaak retards en aso.quote:
en ze ruiken naar uiquote:Op donderdag 7 november 2013 12:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
De Turken hier in Nederland zijn vaak retards en aso.
Dat is de alghele opinie van de vrouwelijke populatie, daarom durf ik ook geen meisjes aan te spreken: " Ahquote:Op donderdag 7 november 2013 12:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
En gelijk hebben ze.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:24 schreef Dimachaerus het volgende:
daar heb je weer zo'n Turkse rukker".
Aanspreken in wat voor context?quote:Op donderdag 7 november 2013 12:24 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Dat is de alghele opinie van de vrouwelijke populatie, daarom durf ik ook geen meisjes aan te spreken: " Ah [ afbeelding ], daar heb je weer zo'n geile Turk".
quote:Op donderdag 7 november 2013 12:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Haha, onze bigtitslover.quote:
Heb je al een poging gewaagd?quote:Op donderdag 7 november 2013 12:25 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Gewoon aanspreken en versieren.
quote:Helft Nederlanders verliefd op collega
Er is genoeg liefde te vinden op de werkvloer. Uit onderzoek van Jobbird.com blijkt dat 52% van de werknemers wel eens verliefd is geweest op een collega. 25% van de ondervraagden geeft zelfs aan dit te hebben opgebiecht! Een deel van de verliefde werknemers geeft echter aan de liefde nooit te hebben verklaard.
"Hallo, ik ben Galf, en heb schijt dat mocro's een grote hebben"quote:Op donderdag 7 november 2013 12:28 schreef tetouaribo het volgende:
Schijt dat mocro's een grote hebben. Ik ben galf...
Ja goh, als mensen met werk bezig moeten zijn gaan ze automatisch op andere dingen letten.quote:
Dit is niet grappigquote:Op donderdag 7 november 2013 12:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
"Hallo, ik ben Galf, en heb schijt dat mocro's een grote hebben".
*Galf = gay anybody loves to fuck
quote:Op donderdag 7 november 2013 12:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je dat maar niet als motivatie gaat geven op je gesprek.
Misschien krijgt hij een wulpse vrouwelijke manager die dat wil horen. Je weet het niet.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je dat maar niet als motivatie gaat geven op je gesprek.
Ik had eens een puppy bij me toen ik KFC ging bestellen. Duurde langer dan ik gedacht had.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:33 schreef Dimachaerus het volgende:
De keren dat ik bij de Mac hier ben geweest zag ik alleen maar meisjes.En af en toe wat verdwaalde jongens in de keuken en sporadisch bij de counter.
quote:
Lekker.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:47 schreef remievandezande het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is het personeel gewoon een frietje kapsalon eten
welk type dan precies?quote:Op donderdag 7 november 2013 12:39 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
'galf' is half. Dat was een type fout.
Jij kan het weten haha ;Dquote:Op donderdag 7 november 2013 12:10 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Mwah, ligt eraan op welke leeftijd. Jongens van 19/20 kunnen best normaal zijn maar ook nog maagd. Als ze iets hebben wat de sletjes aantrekt, zou het maar zo kunnen
[..]
Ah joh, als zij niet klaarkomen heb jij toch geen last van? Als jij je kwak maar kan planten in dat grotje toch.
Jij bent sowieso een geval apartquote:Op donderdag 7 november 2013 12:09 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Als ik naar mijn ontmaagding kijk is dat niet echt waar.
Zaten jullie weer over mij te roddelen?quote:Op donderdag 7 november 2013 12:10 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Als ze iets hebben wat sletjes aantrekt zijn ze meestal geen maagd, kan aan mij liggen.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:10 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Een onzekere juicehead misschien?quote:Op donderdag 7 november 2013 13:06 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Als ze iets hebben wat sletjes aantrekt zijn ze meestal geen maagd, kan aan mij liggen.
Kom vechten.quote:
Dat zou mijn ego niet aan kunnen, je gaf immers net aan dat je huidige vriend de beste was.quote:
Is d'r vriend een marrokaan met een enorme penis?quote:Op donderdag 7 november 2013 13:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat zou mijn ego niet aan kunnen, je gaf immers net aan dat je huidige vriend de beste was.
En ondanks dat dat superlief is van jou en voor je vriend, is dat niet leuk voor mensen zoals ik
Geen idee.quote:Op donderdag 7 november 2013 13:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Is d'r vriend een marrokaan met een enorme penis?
Ik las iets over sekslessen? Bij welke Marokkaan moet ik zijn?quote:Op donderdag 7 november 2013 13:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Is d'r vriend een marrokaan met een enorme penis?
Sorry dat ik je geraakt heb.quote:
Wat is er met Ben van Steen? Hij heeft feestboek: ***quote:
Dat kan zo maar niet, heb een TR gedaan.quote:Op donderdag 7 november 2013 13:49 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wat is er met Ben van Steen? Hij heeft feestboek: https://www.facebook.com/ben.vansteen.35
Wat kan niet?quote:Op donderdag 7 november 2013 13:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat kan zo maar niet, heb een TR gedaan.
Laat hem ook een keer met iemands prive spelenquote:Op donderdag 7 november 2013 13:53 schreef Chai het volgende:
Nee je mag niet zo maar spelen met ben van steens privé
Wat voor kakgym is dat dan waar jij zit?quote:Op woensdag 6 november 2013 16:02 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik lift meer dan de meeste mannen.
Come at me.
Ik gaf alleen maar een voorbeeld, hij heeft toch gewoon een openbaar facebook profiel, snap het probleem niet.quote:Op donderdag 7 november 2013 13:53 schreef Chai het volgende:
Nee je mag niet zo maar spelen met ben van steens privé
Lol, ik dacht even liften als in meerijden met random mensen.quote:Op donderdag 7 november 2013 13:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat voor kakgym is dat dan waar jij zit?alleen maar beta's?
Zal ze ook wel doen iddquote:Op donderdag 7 november 2013 13:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Lol, ik dacht even liften als in meerijden met random mensen.
haha. ben benieuwd of ze mn penis gelift krijgt.quote:Op donderdag 7 november 2013 13:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
In de praktijk helpt helikopteren wel heel veelquote:Op donderdag 7 november 2013 14:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Niet zo raar dat dat makkelijker gaat als meisje dan als man.
Onmogelijk.quote:Op donderdag 7 november 2013 13:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
haha. ben benieuwd of ze mn penis gelift krijgt.
Sc teruglezenquote:Op donderdag 7 november 2013 13:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |