Dat zal maar niks voor mij, ik vind ze niks zowel qua innerlijk vaker en uiterlijk staat me ook niet zo aanquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:53 schreef sthomass het volgende:
[..]
Er zijn best aardige Marokkanen hoor, alleen niet echt in Nederland..
Gelijk heb je..quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:54 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Dat zal maar niks voor mij, ik vind ze niks zowel qua innerlijk vaker en uiterlijk staat me ook niet zo aan
De smaak van de man verandert ook..quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:57 schreef picardmike het volgende:
Ja ts zeg ik ook de hele tijd op fok. De neger is niet meer in, maar de marrokaan is ook al op zijn retour. Tegenwoordig zijn de donkerharige nederlanders helemaal in, in mijn tijd waren nederlanders nog slecht in bed, mensen van vluggertje, gierig, altijd serieus en bezig met werk. Nu zijn ze weer teruggekomen. Face it de smaak van de vrouw wisselt gewoon om de 10jr.
u houdt van harigquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:58 schreef Sapstengel het volgende:
Ik zou het liever andersom zien. Dat die mooie Marokkaanse dames voor een blanke man als Sapstengel kiezen.
Zit je gelijk aan die cultuur vast.. Hoop gezeik.. Ik heb een anderhalve maand bij een Marokkaan in huis gezeten, geen alchohol, geen ham..quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:58 schreef Sapstengel het volgende:
Ik zou het liever andersom zien. Dat die mooie Marokkaanse dames voor een blanke man als Sapstengel kiezen.
Maarja, het type vrouwen dat op Marokkanen valt is meestal volksbuurt tokkie die bij de Coolcat shopt. Sowieso niet interessant dus.
Klopt in mijn kindertijd viel iedereen op pamela anderson en daarvoor op monroe, blond is heel lang een must voor mannen geweest. Daarna waren het van die katja types, indisch en daarna meer hollandse brunettes zoals jolante.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:58 schreef sthomass het volgende:
[..]
De smaak van de man verandert ook..
Maar echt mooie Marokkaanse vrouwen heb ik ook nog nooit gezien. Of echt heel zeldzaam. Sowieso een grote neus vaak, wat ik bij vrouwen erg lelijk vind.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:58 schreef Sapstengel het volgende:
Maarja, het type vrouwen dat op Marokkanen valt is meestal volksbuurt tokkie die bij de Coolcat shopt. Sowieso niet interessant dus.
Dat is wel deels een mythe. Ze zitten er wel tussen maar de echte dames halen het gewoon weg.quote:
Maryam Hassouni dan?quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:00 schreef Aliana het volgende:
[..]
Maar echt mooie Marokkaanse vrouwen heb ik ook nog nooit gezien. Of echt heel zeldzaam. Sowieso een grote neus vaak, wat ik bij vrouwen erg lelijk vind.
Sowieso geen varkensvlees he.. En stoppen met alcohol zou ik nooit doen..quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:01 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat is wel deels een mythe. Ze zitten er wel tussen maar de echte dames halen het gewoon weg.
Geen ham is trouwens geen probleem, alcohol is iets lastiger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |