Kom vechten.quote:
Dat zou mijn ego niet aan kunnen, je gaf immers net aan dat je huidige vriend de beste was.quote:
Is d'r vriend een marrokaan met een enorme penis?quote:Op donderdag 7 november 2013 13:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat zou mijn ego niet aan kunnen, je gaf immers net aan dat je huidige vriend de beste was.
En ondanks dat dat superlief is van jou en voor je vriend, is dat niet leuk voor mensen zoals ik
Geen idee.quote:Op donderdag 7 november 2013 13:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Is d'r vriend een marrokaan met een enorme penis?
Ik las iets over sekslessen? Bij welke Marokkaan moet ik zijn?quote:Op donderdag 7 november 2013 13:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Is d'r vriend een marrokaan met een enorme penis?
Sorry dat ik je geraakt heb.quote:
Wat is er met Ben van Steen? Hij heeft feestboek: ***quote:
Dat kan zo maar niet, heb een TR gedaan.quote:Op donderdag 7 november 2013 13:49 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wat is er met Ben van Steen? Hij heeft feestboek: https://www.facebook.com/ben.vansteen.35
Wat kan niet?quote:Op donderdag 7 november 2013 13:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat kan zo maar niet, heb een TR gedaan.
Laat hem ook een keer met iemands prive spelenquote:Op donderdag 7 november 2013 13:53 schreef Chai het volgende:
Nee je mag niet zo maar spelen met ben van steens privé
Wat voor kakgym is dat dan waar jij zit?quote:Op woensdag 6 november 2013 16:02 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik lift meer dan de meeste mannen.
Come at me.
Ik gaf alleen maar een voorbeeld, hij heeft toch gewoon een openbaar facebook profiel, snap het probleem niet.quote:Op donderdag 7 november 2013 13:53 schreef Chai het volgende:
Nee je mag niet zo maar spelen met ben van steens privé
Lol, ik dacht even liften als in meerijden met random mensen.quote:Op donderdag 7 november 2013 13:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat voor kakgym is dat dan waar jij zit?alleen maar beta's?
Zal ze ook wel doen iddquote:Op donderdag 7 november 2013 13:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Lol, ik dacht even liften als in meerijden met random mensen.
haha. ben benieuwd of ze mn penis gelift krijgt.quote:Op donderdag 7 november 2013 13:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat voor kakgym is dat dan waar jij zit?alleen maar beta's?
In de praktijk helpt helikopteren wel heel veelquote:Op donderdag 7 november 2013 14:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Niet zo raar dat dat makkelijker gaat als meisje dan als man.
Onmogelijk.quote:Op donderdag 7 november 2013 13:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
haha. ben benieuwd of ze mn penis gelift krijgt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |