Heb je al een poging gewaagd?quote:Op donderdag 7 november 2013 12:25 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Gewoon aanspreken en versieren.
quote:Helft Nederlanders verliefd op collega
Er is genoeg liefde te vinden op de werkvloer. Uit onderzoek van Jobbird.com blijkt dat 52% van de werknemers wel eens verliefd is geweest op een collega. 25% van de ondervraagden geeft zelfs aan dit te hebben opgebiecht! Een deel van de verliefde werknemers geeft echter aan de liefde nooit te hebben verklaard.
"Hallo, ik ben Galf, en heb schijt dat mocro's een grote hebben"quote:Op donderdag 7 november 2013 12:28 schreef tetouaribo het volgende:
Schijt dat mocro's een grote hebben. Ik ben galf...
Ja goh, als mensen met werk bezig moeten zijn gaan ze automatisch op andere dingen letten.quote:
Dit is niet grappigquote:Op donderdag 7 november 2013 12:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
"Hallo, ik ben Galf, en heb schijt dat mocro's een grote hebben".
*Galf = gay anybody loves to fuck
quote:Op donderdag 7 november 2013 12:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je dat maar niet als motivatie gaat geven op je gesprek.
Misschien krijgt hij een wulpse vrouwelijke manager die dat wil horen. Je weet het niet.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je dat maar niet als motivatie gaat geven op je gesprek.
Ik had eens een puppy bij me toen ik KFC ging bestellen. Duurde langer dan ik gedacht had.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:33 schreef Dimachaerus het volgende:
De keren dat ik bij de Mac hier ben geweest zag ik alleen maar meisjes.En af en toe wat verdwaalde jongens in de keuken en sporadisch bij de counter.
quote:
Lekker.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:47 schreef remievandezande het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is het personeel gewoon een frietje kapsalon eten
welk type dan precies?quote:Op donderdag 7 november 2013 12:39 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
'galf' is half. Dat was een type fout.
Jij kan het weten haha ;Dquote:Op donderdag 7 november 2013 12:10 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Mwah, ligt eraan op welke leeftijd. Jongens van 19/20 kunnen best normaal zijn maar ook nog maagd. Als ze iets hebben wat de sletjes aantrekt, zou het maar zo kunnen
[..]
Ah joh, als zij niet klaarkomen heb jij toch geen last van? Als jij je kwak maar kan planten in dat grotje toch.
Jij bent sowieso een geval apartquote:Op donderdag 7 november 2013 12:09 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Als ik naar mijn ontmaagding kijk is dat niet echt waar.
Zaten jullie weer over mij te roddelen?quote:Op donderdag 7 november 2013 12:10 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Mwah, ligt eraan op welke leeftijd. Jongens van 19/20 kunnen best normaal zijn maar ook nog maagd. Als ze iets hebben wat de sletjes aantrekt, zou het maar zo kunnen
Als ze iets hebben wat sletjes aantrekt zijn ze meestal geen maagd, kan aan mij liggen.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:10 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Een onzekere juicehead misschien?quote:Op donderdag 7 november 2013 13:06 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Als ze iets hebben wat sletjes aantrekt zijn ze meestal geen maagd, kan aan mij liggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |