Ik vind het eerder raar dat een vrouw op leeftijd kiest voor een oude knar.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:48 schreef Dimachaerus het volgende:
R&P / Mooie Blanke Vrouwen kiezen steeds vaker voor marokkanen
FOK! als maatstaaf nemenquote:Op donderdag 7 november 2013 11:47 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Nou, de verhalen die ik soms hier op FOK! lees. Dit probleem schijnt zich vooral onder te doen bij tieners en (begin) twintigers.
Ja verhalen op FOK!.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:47 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Nou, de verhalen die ik soms hier op FOK! lees. Dit probleem schijnt zich vooral onder te doen bij tieners en (begin) twintigers.
Er lopen 3 kloontjes rond waarvan ik denk dat het best weleens Schenkstroop kan zijnquote:Op donderdag 7 november 2013 11:48 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Doet me denken aan Schenkstroop die boos is op alle bevolkingsgroepen die volgens hem wel vagina's kunnen krijgen.
Zelfde als legendes, er is altijd een kern van waarheid.quote:
Drie maar?quote:Op donderdag 7 november 2013 11:49 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Er lopen 3 kloontjes rond waarvan ik denk dat het best weleens Schenkstroop kan zijn.
Eerst dacht ik ook even dat Dima daar een kloon van wasquote:
Maar je er gelijk zo door laten leiden.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:49 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zelfde als legendes, er is altijd een kern van waarheid.
Oh dat figuur ja.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:53 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Eerst dacht ik ook even dat Dima daar een kloon van was. Echt heel even maar dat is niet zo.
Die kerel van dat verlengen van de benen is hem wel, dat weet ik zeker. En zo zal hij nog wel een paar trolletjes hebben rondlopen.
Ik ken een user waarbij dat wel het geval is.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar je er gelijk zo door laten leiden.![]()
Sowieso al dat gefilosofeer lijkt me nogal averechts werken.
quote:Op donderdag 7 november 2013 11:53 schreef Frank_Drebin het volgende:
Eerst dacht ik ook even dat Dima daar een kloon van was .
Je gaat het punt een beetje voorbij ook, een sletje is wat makkelijker te scoren dan een maagd.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar je er gelijk zo door laten leiden.![]()
Sowieso al dat gefilosofeer lijkt me nogal averechts werken.
Opkankeren Remie, het is nu wel weer leuk geweest.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:54 schreef remievandezande het volgende:
Enige oplossing:
Frietje kapsalon
quote:
Ja, maar niet door een maagd.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:57 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Je gaat het punt een beetje voorbij ook, een sletje is wat makkelijker te scoren dan een maagd.Daarom.
Jij zou een goede vader zijn, wist je dat?quote:Op donderdag 7 november 2013 11:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Opkankeren Remie, het is nu wel weer leuk geweest.
Ik hoopte dat er iets leuks zo gebeuren, in plaats daarvan gaat hij gewoon verder met die vreselijke muziekquote:
Heb ik ook weleens gehad, maar toch viel het wat tegen.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:01 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Why not? Als het een lekkere maagd is..
Ik heb ook een jongen ontmaagdquote:Op donderdag 7 november 2013 12:02 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Heb ik ook weleens gehad, maar toch viel het wat tegen.
Dat heb ik met een meid gedaan. En dan nog zoveel mensen die zeggen dat maagden zo goed zijn.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:03 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik heb ook een jongen ontmaagdHet is wel even anders, ja.
Volgens mij is dat meer een FOK! obsessie. In stand gehouden dat het een maagd wellicht minder opvalt dat ze zelf er ook niet bijzonder veel van bakken.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:04 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat heb ik met een meid gedaan. En dan nog zoveel mensen die zeggen dat maagden zo goed zijn.
quote:Op donderdag 7 november 2013 12:04 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat heb ik met een meid gedaan. En dan nog zoveel mensen die zeggen dat maagden zo goed zijn.
Ik bedenk dit altijd wel bij mannen die roepen dat ze een maagd willen, zodat ze niet vergeleken kunnen worden.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Volgens mij is dat meer een FOK! obsessie. In stand gehouden dat het een maagd wellicht minder opvalt dat ze zelf er ook niet bijzonder veel van bakken.
Oh ja joh, is maar 3 uur reizen voor mequote:Op donderdag 7 november 2013 12:05 schreef Salatrel het volgende:
Veer zoek je nog werk? in den bosch hebben ze een vacature
[Upd] Bossche juf stuurt geile sms'jesquote:Op donderdag 7 november 2013 12:05 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oh ja joh, is maar 3 uur reizen voor me
IK heb gemerkt dat het KOMmuniceren ook niet echt vloeiend werkt in veel gevallen.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:05 schreef VeerEli het volgende:
[..]Ach, uiteindelijk leerde hij er wel wat van te bakken. Het is alleen in het begin gestuntel en geouwehoer van zijn kant
Gewoon veel communiceren en oefenen
Ik durf daar bijna om te wedden dat het inderdaad zo isquote:Op donderdag 7 november 2013 12:05 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik bedenk dit altijd wel bij mannen die roepen dat ze een maagd willen, zodat ze niet vergeleken kunnen worden.
Durf ik ook.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik durf daar bijna om te wedden dat het inderdaad zo is.
Wtfquote:Op donderdag 7 november 2013 12:06 schreef Salatrel het volgende:
[..]
[Upd] Bossche juf stuurt geile sms'jes
Whehehe. Als in... Voor jou of voor hen?quote:Op donderdag 7 november 2013 12:06 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
IK heb gemerkt dat het KOMmuniceren ook niet echt vloeiend werkt in veel gevallen.
Een jongen die maagd is, zal niet snel een sletje scoren. Sletjes vallen vaker op de wat meer outgoing en initiatief nemende vent.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:01 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Why not? Als het een lekkere maagd is..
Voor hen. Want seks is eng.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:08 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Whehehe. Als in... Voor jou of voor hen?
Ja, weet ik. Al druk aan het oefenenquote:Op donderdag 7 november 2013 12:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jij zou een goede vader zijn, wist je dat?
[..]
Ik hoopte dat er iets leuks zo gebeuren, in plaats daarvan gaat hij gewoon verder met die vreselijke muziek.
Als ik naar mijn ontmaagding kijk is dat niet echt waar.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Een jongen die maagd is, zal niet snel een sletje scoren. Sletjes vallen vaker op de wat meer outgoing en initiatief nemende vent.
Mwah, ligt eraan op welke leeftijd. Jongens van 19/20 kunnen best normaal zijn maar ook nog maagd. Als ze iets hebben wat de sletjes aantrekt, zou het maar zo kunnenquote:Op donderdag 7 november 2013 12:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Een jongen die maagd is, zal niet snel een sletje scoren. Sletjes vallen vaker op de wat meer outgoing en initiatief nemende vent.
Ah joh, als zij niet klaarkomen heb jij toch geen last van? Als jij je kwak maar kan planten in dat grotje toch.quote:
Jij had toch vet lange relatie? Heb je die gozer op zijn 11e ontmaagd ofzo.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:03 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik heb ook een jongen ontmaagdHet is wel even anders, ja.
En ik maar denken dat ze het echt totaal niet begrepen hebben.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:10 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ah joh, als zij niet klaarkomen heb jij toch geen last van? Als jij je kwak maar kan planten in dat grotje toch.
Wat dom.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:05 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik bedenk dit altijd wel bij mannen die roepen dat ze een maagd willen, zodat ze niet vergeleken kunnen worden.
Hij was 17 toen ik hem ontmaagde.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:11 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Jij had toch vet lange relatie? Heb je die gozer op zijn 11e ontmaagd ofzo.
Ik ben niet zo.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:05 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 november 2013 12:11 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ze het echt totaal niet begrepen hebben.
Heb je ook referenties?quote:Op donderdag 7 november 2013 12:11 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik ben niet zo.
Ik heb zo gevoel dat ik natural talent ben.
Als jij de theorie in de praktijk kunt brengen.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:11 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik ben niet zo.
Ik heb zo gevoel dat ik natural talent ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |