Ik vind het eerder raar dat een vrouw op leeftijd kiest voor een oude knar.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:48 schreef Dimachaerus het volgende:
R&P / Mooie Blanke Vrouwen kiezen steeds vaker voor marokkanen
FOK! als maatstaaf nemenquote:Op donderdag 7 november 2013 11:47 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Nou, de verhalen die ik soms hier op FOK! lees. Dit probleem schijnt zich vooral onder te doen bij tieners en (begin) twintigers.
Ja verhalen op FOK!.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:47 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Nou, de verhalen die ik soms hier op FOK! lees. Dit probleem schijnt zich vooral onder te doen bij tieners en (begin) twintigers.
Er lopen 3 kloontjes rond waarvan ik denk dat het best weleens Schenkstroop kan zijnquote:Op donderdag 7 november 2013 11:48 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Doet me denken aan Schenkstroop die boos is op alle bevolkingsgroepen die volgens hem wel vagina's kunnen krijgen.
Zelfde als legendes, er is altijd een kern van waarheid.quote:
Drie maar?quote:Op donderdag 7 november 2013 11:49 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Er lopen 3 kloontjes rond waarvan ik denk dat het best weleens Schenkstroop kan zijn.
Eerst dacht ik ook even dat Dima daar een kloon van wasquote:
Maar je er gelijk zo door laten leiden.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:49 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zelfde als legendes, er is altijd een kern van waarheid.
Oh dat figuur ja.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:53 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Eerst dacht ik ook even dat Dima daar een kloon van was. Echt heel even maar dat is niet zo.
Die kerel van dat verlengen van de benen is hem wel, dat weet ik zeker. En zo zal hij nog wel een paar trolletjes hebben rondlopen.
Ik ken een user waarbij dat wel het geval is.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar je er gelijk zo door laten leiden.![]()
Sowieso al dat gefilosofeer lijkt me nogal averechts werken.
quote:Op donderdag 7 november 2013 11:53 schreef Frank_Drebin het volgende:
Eerst dacht ik ook even dat Dima daar een kloon van was .
Je gaat het punt een beetje voorbij ook, een sletje is wat makkelijker te scoren dan een maagd.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar je er gelijk zo door laten leiden.![]()
Sowieso al dat gefilosofeer lijkt me nogal averechts werken.
Opkankeren Remie, het is nu wel weer leuk geweest.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:54 schreef remievandezande het volgende:
Enige oplossing:
Frietje kapsalon
quote:
Ja, maar niet door een maagd.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:57 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Je gaat het punt een beetje voorbij ook, een sletje is wat makkelijker te scoren dan een maagd.Daarom.
Jij zou een goede vader zijn, wist je dat?quote:Op donderdag 7 november 2013 11:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Opkankeren Remie, het is nu wel weer leuk geweest.
Ik hoopte dat er iets leuks zo gebeuren, in plaats daarvan gaat hij gewoon verder met die vreselijke muziekquote:
Heb ik ook weleens gehad, maar toch viel het wat tegen.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:01 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Why not? Als het een lekkere maagd is..
Ik heb ook een jongen ontmaagdquote:Op donderdag 7 november 2013 12:02 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Heb ik ook weleens gehad, maar toch viel het wat tegen.
Dat heb ik met een meid gedaan. En dan nog zoveel mensen die zeggen dat maagden zo goed zijn.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:03 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik heb ook een jongen ontmaagdHet is wel even anders, ja.
Volgens mij is dat meer een FOK! obsessie. In stand gehouden dat het een maagd wellicht minder opvalt dat ze zelf er ook niet bijzonder veel van bakken.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:04 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat heb ik met een meid gedaan. En dan nog zoveel mensen die zeggen dat maagden zo goed zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |