quote:Op donderdag 7 november 2013 11:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb 's ochtends meestal de meeste trek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een baanelke aflevering een beetje vreten.
![]()
Er werken ook veel 16-jarige chimeids dat is ook wel eng.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook echt kak. Al kan je door achter de kassa te staan wel snel en goed aan jezelf werken. Zo word het veel makkelijker met mensen omgaan en aanspreken
Ja snap ik. Op den duur is het normaal en niet meer eng omdat het gewoon isquote:Op donderdag 7 november 2013 11:31 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Er waren ook veel 16-jarige chimeids dat is ook wel eng.
geef het een jaartje dan zijn ze moddervetquote:Op donderdag 7 november 2013 11:31 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Er waren ook veel 16-jarige chimeids dat is ook wel eng.
Dan worden ze nog makkelijker.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:33 schreef Salatrel het volgende:
[..]
geef het een jaartje dan zijn ze moddervet
Beter selecteren voortaan.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:33 schreef Salatrel het volgende:
[..]
geef het een jaartje dan zijn ze moddervet
quote:Op donderdag 7 november 2013 11:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb 's ochtends meestal de meeste trek.Ik verwachtte wat anders onder spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
Zosk weer...quote:Op donderdag 7 november 2013 11:36 schreef Murdera het volgende:
The fuck, vriendin van me heeft een soatest laten doen.
De dame die dat deed vroeg een aantal dingen, (heb je veel wisselende contacten gehad, doe je het vaak onveilig, blablabla) en 1 vraag was. "heb je veel seks met surinamers gehad?" en toen ze zei dat dat niet zo was zei de vrouw die die vragen stelde "oh, dat is goed".
Na doorvragen blijken suri's anti's, russen en chinezen de grootste probleemgroepen dus.
Wtf
quote:Op donderdag 7 november 2013 11:36 schreef 2NutZ het volgende:
Boerinnen die s'ochtends hele VOC scheepformaties naar binnen werken![]()
Die hebben daar geen tijd voor, want de koeien moeten gemolken worden.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:36 schreef 2NutZ het volgende:
Boerinnen die s'ochtends hele VOC scheepformaties naar binnen werken![]()
Is zij echt zo'n neukertje?quote:Op donderdag 7 november 2013 11:36 schreef Murdera het volgende:
De dame die dat deed vroeg een aantal dingen, (heb je veel wisselende contacten gehad, doe je het vaak onveilig, blablabla) en 1 vraag was. "heb je veel seks met surinamers gehad?" en toen ze zei dat dat niet zo was zei de vrouw die die vragen stelde "oh, dat is goed".
Na doorvragen blijken suri's anti's, russen en chinezen de grootste probleemgroepen dus.
Wtf
dat had ik je ook kunnen vertellenquote:Op donderdag 7 november 2013 11:36 schreef Murdera het volgende:
Ervaring?quote:Op donderdag 7 november 2013 11:38 schreef Salatrel het volgende:
[..]
dat had ik je ook kunnen vertellen
Marokko is geen VOCquote:
Wat?quote:
Ja?quote:Op donderdag 7 november 2013 11:38 schreef Salatrel het volgende:
[..]
dat had ik je ook kunnen vertellen
Oh shit, dat wist ik niet.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:36 schreef Murdera het volgende:
Wtf
Ik weet hoe chai denkt over grote penissen, hoe groter hoe beter, en van FOK! heb ik geleerd ALS EEN CHICK EEN MOCRO HEEFT HENEUKT WIL ZE GEEN ANDER WANT DIE HEBBE ZULKE GROTE LULLENquote:
Nog steeds niet?quote:Op donderdag 7 november 2013 11:39 schreef Dagoduck het volgende:
Al het bovenstaande heeft op mij toch geen uitwerking
quote:Op donderdag 7 november 2013 11:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wat?
Ze heeft een nieuwe vriend, dus even soatestje jwz.
[..]
Ja?Ook van russen en chinezen?
haha maagdje ;Dquote:Op donderdag 7 november 2013 11:39 schreef Dagoduck het volgende:
Al het bovenstaande heeft op mij toch geen uitwerking
Wat is dit dan toch weer?quote:Op donderdag 7 november 2013 11:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik weet hoe chai denkt over grote penissen, hoe groter hoe beter, en van FOK! heb ik geleerd ALS EEN CHICK EEN MOCRO HEEFT HENEUKT WIL ZE GEEN ANDER WANT DIE HEBBE ZULKE GROTE LULLEN
Oh, ik dacht namelijk dat ze zo'n ONS meisje was en vaak onveilig.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:39 schreef Murdera het volgende:
Wat?
Ze heeft een nieuwe vriend, dus even soatestje jwz.
Helaasch.quote:
Ervaring mee?quote:Op donderdag 7 november 2013 11:40 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Oh, ik dacht namelijk dat ze zo'n ONS meisje was en vaak onveilig.
ken je die topics niet?quote:
Je weet wat we hebben gezegd. NOOIT zelf denken. eerst aan chloro vragen.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:40 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 november 2013 11:42 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]Jij telkens met deze vraag.
Maar nee, lijkt me wel echt tof om mee te maken.
Jij vindt datquote:Op donderdag 7 november 2013 11:40 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Nee maar gewoon na het stappen met een sletje mee naar haar huis gaan.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:42 schreef Murdera het volgende:
[..]zo'n nasty sletje dat het hele alfabet aan soa's al heeft gehad ja?
quote:Op donderdag 7 november 2013 11:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij vindt dat?
Zo'n wijf met een soort apenheul in d'r grot?
Lekkere seks, veel ervaring, ik vind dat aantrekkelijk.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij vindt dat?
Zo'n wijf met een soort apenheul in d'r grot?
Zo'n kloontje die aldoor begon over marokkanengeslachtdelen.quote:
Daar heb je ook wel gelijk in hoor.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:44 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Lekkere seks, veel ervaring, ik vind dat aantrekkelijk.
Met een 'maagd' lijkt me maar saaie boel.
Die kan ik me wel herinneren. "Marokkanen zijn de besten dit dat!!"quote:Op donderdag 7 november 2013 11:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zo'n kloontje die aldoor begon over marokkanengeslachtdelen.
Wat een vooroordelen. Een maagd staat iig al behoorlijk lang droog.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:44 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ten minste veel ervaring, ik vind dat aantrekkelijk.
Met een 'maagd' lijkt me maar saaie boel.
Ja vorig jaar ergens denk ik. Vast zelf een marokkaan die onzeker wasquote:Op donderdag 7 november 2013 11:46 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Die kan ik me wel herinneren. "Marokkanen zijn de besten dit dat!!"
Dat is toch al lang geleden?
bleef maar variaties bedenken.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:46 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Die kan ik me wel herinneren. "Marokkanen zijn de besten dit dat!!"
Dat is toch al lang geleden?
Nou, de verhalen die ik soms hier op FOK! lees. Dit probleem schijnt zich vooral onder te doen bij tieners en (begin) twintigers.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat een vooroordelen. Een maagd staat iig al behoorlijk lang droog.
Het is niet zo dat zo'n meisje dan per definitie een soort pop is waarbij jij eerst op de juist knopjes moet drukken en daarna helemaal op de goede manier moet positioneren.
Die kan je wel kopen.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:46 schreef Chai het volgende:
een soort pop is waarbij jij eerst op de juist knopjes moet drukken en daarna helemaal op de goede manier moet positioneren.
Zoiets zal het wel geweest zijn inderdaad.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja vorig jaar ergens denk ik. Vast zelf een marokkaan die onzeker was
Doet me denken aan Schenkstroop die boos is op alle bevolkingsgroepen die volgens hem wel vagina's kunnen krijgen.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
bleef maar variaties bedenken.
HALLLO IK BEN NEGER VROUWEN WILLEN ME NIET DIE WILLEN ALLEEN DIKKE MOCRO PENIS.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |