quote:Op donderdag 7 november 2013 12:17 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
SEX / Mannen huren Marokkaanse mannen voor sekslessen.
Ik snap echt helemaal geen hol van jouw laatste postsquote:
Same here.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:20 schreef Fascination het volgende:
Ik zou echt nooit seks met een Turkse man willen hebben, zou ik nog liever m'n arm eraf zagen.
Briljant nummerquote:Op donderdag 7 november 2013 12:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jij zou een goede vader zijn, wist je dat?
[..]
Ik hoopte dat er iets leuks zo gebeuren, in plaats daarvan gaat hij gewoon verder met die vreselijke muziek.
Turkse man: "I want to play a game."quote:Op donderdag 7 november 2013 12:20 schreef Fascination het volgende:
Ik zou echt nooit seks met een Turkse man willen hebben, zou ik nog liever m'n arm eraf zagen.
Aai over de bol-tijd.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:21 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik snap echt helemaal geen hol van jouw laatste postsRare jongen toch
Waarom?quote:Op donderdag 7 november 2013 12:20 schreef Fascination het volgende:
Waarom?quote:
De Turken hier in Nederland zijn vaak retards en aso.quote:
en ze ruiken naar uiquote:Op donderdag 7 november 2013 12:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
De Turken hier in Nederland zijn vaak retards en aso.
Dat is de alghele opinie van de vrouwelijke populatie, daarom durf ik ook geen meisjes aan te spreken: " Ahquote:Op donderdag 7 november 2013 12:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
En gelijk hebben ze.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:24 schreef Dimachaerus het volgende:
daar heb je weer zo'n Turkse rukker".
Aanspreken in wat voor context?quote:Op donderdag 7 november 2013 12:24 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Dat is de alghele opinie van de vrouwelijke populatie, daarom durf ik ook geen meisjes aan te spreken: " Ah [ afbeelding ], daar heb je weer zo'n geile Turk".
quote:Op donderdag 7 november 2013 12:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Haha, onze bigtitslover.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |