zoals geld?quote:Op donderdag 7 november 2013 12:10 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Mwah, ligt eraan op welke leeftijd. Jongens van 19/20 kunnen best normaal zijn maar ook nog maagd. Als ze iets hebben wat de sletjes aantrekt, zou het maar zo kunnen
Nou en.quote:
Nou bijvoorbeeld, ja. Of gewoon een lekker lijf/gezicht.quote:
Was Mozy een groen paard?quote:Op donderdag 7 november 2013 12:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou en.
Een groen paard die alles heel snel op pakt kan ook een stuk fijner zijn dan een ervaren paard met allemaal onprettige gewoontes.Ben je veel langer mee bezig.
ik heb nog nooit een groen paard gezien.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou en.
Een groen paard die alles heel snel op pakt kan ook een stuk fijner zijn dan een ervaren paard met allemaal onprettige gewoontes.Ben je veel langer mee bezig.
quote:Op donderdag 7 november 2013 12:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou en.
Is toch fijner als je qua communicatie snel op dezelfde lijn zit.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:14 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Langer is dus verkeerd? Jij zal ook best wel kunnen beamen dat een hengst die er flink tegenaan kan beter is?
Ja.quote:
Ik moet zeggen dat de beste seks die ik had toch was met mijn huidige vriend. Daar was de eerste sekspartij al vuurwerk mee terwijl met een paar exen het toch echt een poosje duurde voordat het wat werdquote:Op donderdag 7 november 2013 12:14 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Langer is dus verkeerd? Jij zal ook best wel kunnen beamen dat een hengst die er flink tegenaan kan beter is?
Je wilde een maagd zodat hij je niet kon vergelijken?quote:Op donderdag 7 november 2013 12:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Is toch fijner als je qua communicatie snel op dezelfde lijn zit.
Selecteren kun je leren.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:16 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat de beste seks die ik had toch was met mijn huidige vriend. Daar was de eerste sekspartij al vuurwerk mee terwijl met een paar exen het toch echt een poosje duurde voordat het wat werd
Huh wat.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:16 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Je wilde een maagd zodat hij je niet kon vergelijken?
quote:Op donderdag 7 november 2013 12:16 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Je wilde een maagd zodat hij je niet kon vergelijken?
SEX / Mannen huren Marokkaanse mannen voor sekslessen.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:16 schreef Murdera het volgende:
R&P / Vrouwen willen echte mannen
Weer een mocro topic.
Omg, dat wil ik ook.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:17 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
SEX / Mannen huren Marokkaanse mannen voor sekslessen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |