SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuws:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sociaal:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sport:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laatste vraag, is 5 gig genoeg voor ios 7.2?quote:Respecteer elkaars mening, het kan best zijn dat die anders is dan de jouwe. Houd het gezellig!![]()
ooeeee, het topicnummer klopt niet!!!
So?.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
So? Als mensen dan op zoek gaan naar Topic #232 dan gaan ze die niet vinden, en dat is dus verwarrend.quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:46 schreef HeatWave het volgende:
ooeeee, het topicnummer klopt niet!!!
So?.
Als moderator zou je dat moeten kunnen begrijpen toch?
[ Bericht 3% gewijzigd door very op 05-11-2013 12:01:33 ]People assume too much.![]()
Kan die niet worden aangepast...?quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:56 schreef Dubbeldrank het volgende:
Geen paniek, het is al aangepast. Minpunten voor de TT.![]()
Tuurlijk wel, maar ik denk niet dat er echt veel mensen zijn die zo werkenquote:Op dinsdag 5 november 2013 11:49 schreef very het volgende:
[..]
So? Als mensen dan op zoek gaan naar Topic #232 dan gaan ze die niet vinden, en dat is dus verwarrend.
Als moderator zou je dat moeten kunnen begrijpen toch?. Topicreeks staat toch automatisch is je AT
.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Fok zit vol autisten...tuurlijk werken die zoquote:Op dinsdag 5 november 2013 12:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar ik denk niet dat er echt veel mensen zijn die zo werken. Topicreeks staat toch automatisch is je AT
.
People assume too much.![]()
Mensen al leuke hoesjes gevonden voor de iPhone 5C? Die van Apple trekt me niet zo.
Ik denk dat ik een leren wil van redelijke kwaliteit .. hoop dat de blauwe een beetje mooi past bij bruin leer haha![]()
Nee, je moet niets aanpassen, dat gaat automatisch met reeksen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:25 schreef LethalNinja het volgende:
Ik had hem aangepast maar dat kwam blijkbaar niet goed door.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
ah okay, weer wat geleerdquote:Op dinsdag 5 november 2013 12:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, je moet niets aanpassen, dat gaat automatisch met reeksen.![]()
Schrok me even dood. Kon niet inloggen bij de McDonalds op hun wifi. Iets met cookies niet kunnen accepteren. Paar keer geprobeerd, ook via andere wegen, maar niks hoor. Totdat ik er inene wel op kon. Gelukkig.Wacht maar, over 2 jaar heb ik prachtig lang haar. (Hey dat rijmt!)![]()
Dat zal me een schok geweest zijn inderdaadquote:Op dinsdag 5 november 2013 12:37 schreef Brummetje_ het volgende:
Schrok me even dood. Kon niet inloggen bij de McDonalds op hun wifi. Iets met cookies niet kunnen accepteren. Paar keer geprobeerd, ook via andere wegen, maar niks hoor. Totdat ik er inene wel op kon. Gelukkig.
Sowieso...als je WiFi van de McDonald's hebt ingeschakeld, dan kom je er te vaak.People assume too much.![]()
Ach ja wat zal ik zeggen? Ik vind het gewoon lekker!quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:39 schreef very het volgende:
[..]
Dat zal me een schok geweest zijn inderdaad
Sowieso...als je WiFi van de McDonald's hebt ingeschakeld, dan kom je er te vaak.Wacht maar, over 2 jaar heb ik prachtig lang haar. (Hey dat rijmt!)![]()
Ben je dik?quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:43 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Ach ja wat zal ik zeggen? Ik vind het gewoon lekker!People assume too much.![]()
"Vies dagboek..."quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:37 schreef Brummetje_ het volgende:
Schrok me even dood. Kon niet inloggen bij de McDonalds op hun wifi. Iets met cookies niet kunnen accepteren. Paar keer geprobeerd, ook via andere wegen, maar niks hoor. Totdat ik er inene wel op kon. Gelukkig.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
je moet toch wat als je de hele dag thuis zit, gestoord te zijnquote:Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Noem je very nou dik?quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:49 schreef Catch22- het volgende:
[..]
je moet toch wat als je de hele dag thuis zit, gestoord te zijn![]()
![]()
ik heb er eentje met zwarte rubberen rand en hard plastic doorzichtige achterkant. Doorzichtig was mijn enigste eis, zonde als je de kleur niet meer ziet.quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:16 schreef zoodan het volgende:
Mensen al leuke hoesjes gevonden voor de iPhone 5C? Die van Apple trekt me niet zo.
Ik denk dat ik een leren wil van redelijke kwaliteit .. hoop dat de blauwe een beetje mooi past bij bruin leer haha![]()
nee brummetje_quote:Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
tevreden mee? is er eigenlijk veel verschil in de screen protectors die worden verkocht, lijkt me wel toch?quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:22 schreef Dragonberry het volgende:
[..]
ik heb er eentje met zwarte rubberen rand en hard plastic doorzichtige achterkant. Doorzichtig was mijn enigste eis, zonde als je de kleur niet meer ziet.![]()
Neuken?quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.People assume too much.![]()
Zekerquote:Op dinsdag 5 november 2013 13:37 schreef zoodan het volgende:
[..]
tevreden mee? is er eigenlijk veel verschil in de screen protectors die worden verkocht, lijkt me wel toch?geen idee of er verschil zit in screen protectors, ik koop meestal gewoon de goedkoopste
als het maar krassen tegenhoud.
![]()
die goedkopere plakken minder makkelijk en beschadigen onwijs snel.quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:57 schreef Dragonberry het volgende:
[..]
Zekergeen idee of er verschil zit in screen protectors, ik koop meestal gewoon de goedkoopste
als het maar krassen tegenhoud.
Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:51 schreef very het volgende:
[..]
Neuken?En dat vraag je aan een aseksueel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wacht maar, over 2 jaar heb ik prachtig lang haar. (Hey dat rijmt!)![]()
Weet ik veelquote:Op dinsdag 5 november 2013 14:12 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
En dat vraag je aan een aseksueel.People assume too much.![]()
quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:49 schreef Catch22- het volgende:
[..]
je moet toch wat als je de hele dag thuis zit, gestoord te zijn
2000 light years from home![]()
quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:49 schreef Catch22- het volgende:
[..]
je moet toch wat als je de hele dag thuis zit, gestoord te zijn![]()
![]()
Even rusten in mijn hotel (mijn vrienden zijn te moe) en dan op naar Covent Garden
! Ik hoop echt dat ze een 32GB Space Grey in voorraad hebben.
[ Bericht 9% gewijzigd door Erasmus op 05-11-2013 15:19:36 ]![]()
Regent Street kan je ook nog heen hequote:Op dinsdag 5 november 2013 15:19 schreef o.us2.0 het volgende:
Even rusten in mijn hotel (mijn vrienden zijn te moe) en dan op naar Covent Garden
! Ik hoop echt dat ze een 32GB Space Grey in voorraad hebben.
.
2000 light years from home![]()
Hoe zit het met reparatie per koerier/post? Ik heb eigenlijk geen tijd om naar amsterdam te gaan voor een reparatie, maar wil ook niet zonder telefoon. Als ik de wizard goed begrijp krijg je geen leentoestel/ruiltoestel, klopt dat?Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Liever dat, dan werken.quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:49 schreef Catch22- het volgende:
[..]
je moet toch wat als je de hele dag thuis zit, gestoord te zijn
Kennis van me was net in Amsterdam, alle modellen in alle kleuren op voorraad van 16 en 32 GB van de 5S.![]()
Ik heb een jaar of 2 geleden in China el cheepo plakhoesjes besteldquote:Op dinsdag 5 november 2013 14:09 schreef Catch22- het volgende:
[..]
die goedkopere plakken minder makkelijk en beschadigen onwijs snel.werkte als een tierelier. En zijn die plakkers niet bedoeld om de krassen op te vangen die anders op je echte scherm zitten?
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!![]()
Mocht je behoefte hebben aan goedkope meuk, ik haal die shit uit Chinaquote:Op dinsdag 5 november 2013 12:16 schreef zoodan het volgende:
Ik denk dat ik een leren wil van redelijke kwaliteit .. hoop dat de blauwe een beetje mooi past bij bruin leer haha. Geen verzendkosten
Effe klikken voor buyincoins.com
Deze site is ook wel leuk, veel goedkope poeha voor weinig! Klik voor Mini in the boxFat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!![]()
Moe ben ik door de diabetes toch al snel. Vind ik niet erg, ben eraan gewend. Hoef ik ook niet zoveel in het huishouden te doen.quote:
Mijn iPhone 5S is binnenNu even genieten van London en lekker naar de klote gaan hier nu mijn missie is geslaagd
!
![]()
jawel. Maar ik had laatst 1 die na een maand al helemaal bekrast was. Ging nergens overquote:Op dinsdag 5 november 2013 18:28 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik heb een jaar of 2 geleden in China el cheepo plakhoesjes besteldwerkte als een tierelier. En zijn die plakkers niet bedoeld om de krassen op te vangen die anders op je echte scherm zitten?
Met GHB nooit meer nee
Jaloers.quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:42 schreef o.us2.0 het volgende:
Mijn iPhone 5S is binnenNu even genieten van London en lekker naar de klote gaan hier nu mijn missie is geslaagd
!
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P![]()
Ben je gelukkig?quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:37 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Moe ben ik door de diabetes toch al snel. Vind ik niet erg, ben eraan gewend. Hoef ik ook niet zoveel in het huishouden te doen.![]()
congrats, geniet ervan!quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:42 schreef o.us2.0 het volgende:
!
Weet jij btw hoe ik de data die bij "overig " staat kan verwijderen? Das toch nog best veel! Dat heeft het programmatje PhoneClean niet opgeschoond.![]()
in dit schijtland komt alles je aangewaaid als je zielig bent hequote:Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
heb je apple care protectieplan?dan gratis vervangend toestelquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:50 schreef Catch22- het volgende:
Hoe zit het met reparatie per koerier/post? Ik heb eigenlijk geen tijd om naar amsterdam te gaan voor een reparatie, maar wil ook niet zonder telefoon. Als ik de wizard goed begrijp krijg je geen leentoestel/ruiltoestel, klopt dat?
Anders 29 euro voor vervangend toestelToday is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie![]()
hoe regel ik dat? En moet je hem weer terugruilen na de reparatie?quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:53 schreef Ynske het volgende:
[..]
heb je apple care protectieplan?dan gratis vervangend toestel
Anders 29 euro voor vervangend toestelHeel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
nee vervangende toestel blijft jouw toestel.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:57 schreef Catch22- het volgende:
[..]
hoe regel ik dat? En moet je hem weer terugruilen na de reparatie?
Morgen even bellen.Today is life -
Dale Carnegie![]()
Ze hebben stapels iPhones staan. Ik weet alleen niet of die ook voor de losse verkoop zijn. Apple heeft er een handje naar een deel te reserveren voor verkoop met abonnement.quote:Op woensdag 6 november 2013 13:13 schreef Swetsenegger het volgende:
Weet iemand of de apple store in Amsterdam alweer voorraad heeft op de 5s?![]()
Sinds vanmorgen de iPhone 5C, wow wat een toestel tov de iPhone 4.
iOS7 is een wereld van verschil qua snelheid en feel. Ook voelt het toestel stevig aan voor plastic telefoon.
Wil alleen nog een mooi leren hoesje erom heen, screen protector zit er al op.![]()
Hoe bevalt Studentmobiel en jouw Tele2 abonnement met 200 belminuten en 1500 MB data voor maar ¤38 per maand?quote:Op woensdag 6 november 2013 14:16 schreef zoodan het volgende:
Sinds vanmorgen de iPhone 5C, wow wat een toestel tov de iPhone 4.
iOS7 is een wereld van verschil qua snelheid en feel. Ook voelt het toestel stevig aan voor plastic telefoon.
Wil alleen nog een mooi leren hoesje erom heen, screen protector zit er al op.
Zou trouwens geen hoesje doen, gewoon voorzichtig met je spullen omgaan. Hoesjes zijn lelijk.Ten percent faster with a sturdier frame![]()
quote:Op woensdag 6 november 2013 14:26 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hoe bevalt Studentmobiel en jouw Tele2 abonnement met 200 belminuten en 1500 MB data voor maar ¤38 per maand?
Zou trouwens geen hoesje doen, gewoon voorzichtig met je spullen omgaan. Hoesjes zijn lelijk.![]()
![]()
![]()
Ik wil een hoesje waar je de iPhone er uit haalt, als ik hem gebruik is hij dus zonder hoesje en voor in de broekzak/tas etc gewoon in het hoesje![]()
![]()
Gelukkig mag iedereen dat voor zichzelf beslissen. Mijn 5 is al eens van het bed gestuiterd, door de case geen krasje en beeldscherm nog heel.quote:Op woensdag 6 november 2013 14:26 schreef TC03 het volgende:
Zou trouwens geen hoesje doen, gewoon voorzichtig met je spullen omgaan. Hoesjes zijn lelijk.
Ik heb hier genoeg verhalen gelezen van mensen waarbij het beeldscherm of de achterkant aan gruzelementen was.Wacht maar, over 2 jaar heb ik prachtig lang haar. (Hey dat rijmt!)![]()
Net even met de iPhone 5C gespeeld in een Vodafone winkel. Voelt inderdaad best kwalitatief aan en zag er veel mooier uit dan ik had verwacht.Deze heb ik sinds kort.quote:Op woensdag 6 november 2013 14:44 schreef zoodan het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik wil een hoesje waar je de iPhone er uit haalt, als ik hem gebruik is hij dus zonder hoesje en voor in de broekzak/tas etc gewoon in het hoesje
<3![]()
Was jij geen vrouw?quote:Op woensdag 6 november 2013 15:03 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Gelukkig mag iedereen dat voor zichzelf beslissen. Mijn 5 is al eens van het bed gestuiterd, door de case geen krasje en beeldscherm nog heel.
Ik heb hier genoeg verhalen gelezen van mensen waarbij het beeldscherm of de achterkant aan gruzelementen was.
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P![]()
Ik heb hem er vanochtend gehaaldquote:Op woensdag 6 november 2013 13:13 schreef Swetsenegger het volgende:
Weet iemand of de apple store in Amsterdam alweer voorraad heeft op de 5s?![]()
![]()
Wat is het merk? Joccet of Jaccet?quote:Op woensdag 6 november 2013 15:05 schreef OverRated het volgende:
Net even met de iPhone 5C gespeeld in een Vodafone winkel. Voelt inderdaad best kwalitatief aan en zag er veel mooier uit dan ik had verwacht.
[..]
Deze heb ik sinds kort.
[ afbeelding ]
<3
Linkje?![]()
![]()
Jaccet. https://www.etsy.com/list(...)5?ref=shop_home_featquote:Op woensdag 6 november 2013 15:28 schreef dockx het volgende:
[..]
Wat is het merk? Joccet of Jaccet?
Linkje?![]()
Wauw wat een mooi hoesje, zou je er een echte foto van willen maken? Gebruik je het ook echt met pasjes? Ben benieuwd of de 5C erin past, dan koop ik hem!quote:Op woensdag 6 november 2013 15:32 schreef OverRated het volgende:
[..]
Jaccet. https://www.etsy.com/list(...)5?ref=shop_home_feat![]()
Alleen moet je in Nederland altijd zo veel pasjes bij je hebben voor allesquote:Op woensdag 6 november 2013 15:05 schreef OverRated het volgende:
Net even met de iPhone 5C gespeeld in een Vodafone winkel. Voelt inderdaad best kwalitatief aan en zag er veel mooier uit dan ik had verwacht.
[..]
Deze heb ik sinds kort.
[ afbeelding ]
<3
Rijbewijs, bankpas, creditcard, zorgpas en een collegekaart.
En in mijn portemonee zit er nog meer teringzooi in
[ Bericht 6% gewijzigd door Erasmus op 06-11-2013 15:41:32 ]![]()
jaquote:![]()
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
Foto's:quote:Op woensdag 6 november 2013 15:37 schreef zoodan het volgende:
[..]
Wauw wat een mooi hoesje, zou je er een echte foto van willen maken? Gebruik je het ook echt met pasjes? Ben benieuwd of de 5C erin past, dan koop ik hem!
5C is iets dikker toch? Denk dat het wat krap wordt. Iemand op Tweakers vroeg of er 4 pasjes in konden, en toen reageerde die shop dat ze dat wel zo konden maken, omdat het toch op bestelling handgemaakt werd. Dus ik denk dat ze m ook wel kunnen aanpassen voor de 5C dan.
Klopt ja..quote:Op woensdag 6 november 2013 15:40 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Alleen moet je in Nederland altijd zo veel pasjes bij je hebben voor alles
Rijbewijs, bankpas, creditcard, zorgpas en een collegekaart.
En in mijn portemonee zit er nog meer teringzooi inIk heb nu rijbewijs, zorgpas en bankpas er in. Dat is genoeg voor als ik eventjes ergens heen moet, maar neem m'n portemonnee nog wel vaak mee.
![]()
16GB space greyquote:
Ze hadden wel een redelijke voorraad, maar het gaat ook hard. Ik gok dat ze vandaag of morgen nog wel wat hebben, maar dan er ook al weer doorheen zijn.
Afgaande op wat er achter de toonbank staat, dat kan natuurlijk niet alles zijn.![]()
Kent iemand een goede, niet dure, metalen bumper voor de 5(S)? Ben bang dat het chromen randje van mijn Space Grey net als die van de zwarte 5 gaat worden..![]()
BedThanks voor de fotos! Heb een berichtje gestuurd en ze zegt inderdaad het hoesje wel op maat te willen maken voor de 5C! Wel apart soort leer, voelt het niet wat droog/schraal aan of lijkt dat maar zo?quote:Op woensdag 6 november 2013 15:53 schreef OverRated het volgende:
[..]
Foto's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
5C is iets dikker toch? Denk dat het wat krap wordt. Iemand op Tweakers vroeg of er 4 pasjes in konden, en toen reageerde die shop dat ze dat wel zo konden maken, omdat het toch op bestelling handgemaakt werd. Dus ik denk dat ze m ook wel kunnen aanpassen voor de 5C dan.
[..]
Klopt ja..Ik heb nu rijbewijs, zorgpas en bankpas er in. Dat is genoeg voor als ik eventjes ergens heen moet, maar neem m'n portemonnee nog wel vaak mee.
![]()
Lijkt inderdaad zo en is ook een klein beetje zo. Maar het leer is aardig soepel en voelt goed/kwalitatief aan.quote:Op woensdag 6 november 2013 17:52 schreef zoodan het volgende:
Bed
[..]
Thanks voor de fotos! Heb een berichtje gestuurd en ze zegt inderdaad het hoesje wel op maat te willen maken voor de 5C! Wel apart soort leer, voelt het niet wat droog/schraal aan of lijkt dat maar zo?![]()
Juist die bumpercases beschadigen je iPhone.quote:Op woensdag 6 november 2013 17:33 schreef o.us2.0 het volgende:
Kent iemand een goede, niet dure, metalen bumper voor de 5(S)? Ben bang dat het chromen randje van mijn Space Grey net als die van de zwarte 5 gaat worden..
De iPhone 5 (Black) was hier gewoon heel gevoelig in.
Heb de iPhone 5S nog niet gezien, die ik weet niet hoe het gesteld is met de kwaliteit van deze telefoon. Maar als ik naar de foto's kijk lijkt dit t.o.v. de iPhone 5 sterk verbeterd.
Ik heb in mijn iPhone jaren nog nooit een bumpercase gehaald, het gaat gewoon hoe je met je telefoon omgaat.
I may not be your first, but to be your last would be perfect.....![]()
Ik ga dit jaar eens niet de hype volgen en hou mijn oude 4s, omdat ik er nog steeds erg tevreden over ben. Per april 2014 over op simonly en een dikke vinger ri. Vodafone.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Hier ook iPhone 4squote:Op woensdag 6 november 2013 19:38 schreef SEMTEX het volgende:
Ik ga dit jaar eens niet de hype volgen en hou mijn oude 4s, omdat ik er nog steeds erg tevreden over ben. Per april 2014 over op simonly en een dikke vinger ri. Vodafone.![]()
Waarom je zorgpas? rijbewijs zou toch voldoende moeten zijnquote:Op woensdag 6 november 2013 15:53 schreef OverRated het volgende:
[..]
Foto's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Klopt ja..Ik heb nu rijbewijs, zorgpas en bankpas er in. Dat is genoeg voor als ik eventjes ergens heen moet, maar neem m'n portemonnee nog wel vaak mee.
![]()
Same here. Ik denk zelfs dat ik hem nog 2 jaar hou.quote:Op woensdag 6 november 2013 19:38 schreef SEMTEX het volgende:
Ik ga dit jaar eens niet de hype volgen en hou mijn oude 4s, omdat ik er nog steeds erg tevreden over ben. Per april 2014 over op simonly en een dikke vinger ri. Vodafone.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Je moet toch altijd je zorgpas bij je hebben voor het geval dat (ambulance, polibezoek of wat dan ook)?quote:Op donderdag 7 november 2013 10:34 schreef Blik het volgende:
[..]
Waarom je zorgpas? rijbewijs zou toch voldoende moeten zijn
[ Bericht 1% gewijzigd door Erasmus op 07-11-2013 11:51:42 ]![]()
Misschien kun je mij wat antwoord geven inzake de kwaliteit van de batterij die een verleden heeft erg slecht te zijn als in "snel leeg." Dat is ook de voornaamste reden dat ik nog steeds geen iPhone als Apple liefhebber heb.quote:
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 07-11-2013 11:53:33 ]![]()
Want de kans dat dat gebeurt is zo groot dat je in een ambulance terecht komt? Mocht er echt nood aan de man zijn, dan hebben ze aan je bsn-nummer ook wel voldoende. Dan kun je nog beter je donorcodicil meenemenquote:Op donderdag 7 november 2013 11:51 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Je moet toch altijd je zorgpas bij je hebben voor het geval dat (ambulance, polibezoek of wat dan ook)?
De kans dat ik mijn Nespresso pas mee moet nemen omdat ik opeens bedenk om Nespresso cupjes te kopen is tientallen malen groter. Of de OV-chipkaart.![]()
BSN is genoeg, als ze er echt om zeuren kun je altijd zoeken. Zorgpas neem je vooral mee naar buitenland om gezeik te voorkomen.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:51 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Je moet toch altijd je zorgpas bij je hebben voor het geval dat (ambulance, polibezoek of wat dan ook)?I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Grappig, meestal houdt ie het beter uit dan andere merken in zijn generatie. Je kunt ze alleen niet vervangen door een klepje te openen...quote:Op donderdag 7 november 2013 11:53 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Misschien kun je mij wat antwoord geven inzake de kwaliteit van de batterij die een verleden heeft erg slecht te zijn als in "snel leeg." Dat is ook de voornaamste reden dat ik nog steeds geen iPhone als Apple liefhebber heb.
Voldoet prima hier iig, alleen mag je hem eens per dag opladen.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Tsja, dat is heel subjectief. Ik heb jaren een HTC weet-ik-veel gehad, vond de batterijduur daarvan echt beroerd, moest echt elke avond aan de lader anders haalde die de volgende ochtend niet.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:53 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Misschien kun je mij wat antwoord geven inzake de kwaliteit van de batterij die een verleden heeft erg slecht te zijn als in "snel leeg." Dat is ook de voornaamste reden dat ik nog steeds geen iPhone als Apple liefhebber heb.
Nu anderhalf jaar een iPhone 4S, ben ik een stuk tevredener over de batterij. Twee complete dagen is zelfs wel te halen als je een beetje zuinig doet met internet enzo.![]()
Accuduur van een iPhone is beter dan van het gemiddelde Android-toestel hoor.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:53 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Misschien kun je mij wat antwoord geven inzake de kwaliteit van de batterij die een verleden heeft erg slecht te zijn als in "snel leeg." Dat is ook de voornaamste reden dat ik nog steeds geen iPhone als Apple liefhebber heb.Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Sinds ik iOS 07 de nieuwe software . Is de batterij gauw leegquote:Op donderdag 7 november 2013 11:53 schreef Iwanius het volgende:
Misschien kun je mij wat antwoord geven inzake de kwaliteit van de batterij die een verleden heeft erg slecht te zijn als in "snel leeg." Dat is ook de voornaamste reden dat ik nog steeds geen iPhone als Apple liefhebber heb.![]()
![]()
heb je na de update al een keer hersteld als nieuw en backup terug geplaatst?quote:Op donderdag 7 november 2013 12:07 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Sinds ik iOS 07 de nieuwe software . Is de batterij gauw leeg
schijnt te helpenToday is life -
Dale Carnegie![]()
Mijn 4 van 2,5 jaar oud houdt het nog 1,5 tot 2 dagen uit, vind ik toch echt niet slecht.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:53 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Misschien kun je mij wat antwoord geven inzake de kwaliteit van de batterij die een verleden heeft erg slecht te zijn als in "snel leeg." Dat is ook de voornaamste reden dat ik nog steeds geen iPhone als Apple liefhebber heb.![]()
Ook die heb je niet nodig. Postcode en huisnummer oplepelen is voldoende.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:55 schreef Blik het volgende:
De kans dat ik mijn Nespresso pas mee moet nemen omdat ik opeens bedenk om Nespresso cupjes te kopen is tientallen malen groter. Of de OV-chipkaart.Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?![]()
Resetten wel, backup terug geplaats niet..Wat bedoel je eigenlijk?quote:Op donderdag 7 november 2013 12:10 schreef Ynske het volgende:
heb je na de update al een keer hersteld als nieuw en backup terug geplaatst?
schijnt te helpen![]()
't Scheelt ook of je de hele dag op wifi werkt of 3G, of je veel klooit met apps.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:10 schreef Arquero het volgende:
[..]
Mijn 4 van 2,5 jaar oud houdt het nog 1,5 tot 2 dagen uit, vind ik toch echt niet slecht.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
reservekopie maken via icloud of iTunes.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:26 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Resetten wel, backup terug geplaats niet..Wat bedoel je eigenlijk?
Herstellen via iTunes.
Reservekopie terug plaatsenToday is life -
Dale Carnegie![]()
In iOS7 zijn dan ook veel nieuwe functies bijgekomen die je batterij leegslurpen. Functies die je in iOS6 uit had gezet, staan nu standaard weer aan. Ik heb de meeste punten van dit artikel gevolgd; http://www.iphoneclub.nl/(...)je-batterij-te-doen/quote:Op donderdag 7 november 2013 12:07 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Sinds ik iOS 07 de nieuwe software . Is de batterij gauw leeg
Sindsdien gaat die bij mij al veel langer mee. Ook al zegt men dat Locatievoorzieningen niet uit maakt, dat deed het bij mij dus wel. Je kunt Locatievoorzieningen gerust uitzetten (ik gebruik het niet vaak namelijk) aangezien die gewoon aangaat als je 'Zoek Mijn iPhone' activeert via iCloud.![]()
http://blogs.which.co.uk/(...)than-android-rivals/quote:Op donderdag 7 november 2013 12:05 schreef TC03 het volgende:
[..]
Accuduur van een iPhone is beter dan van het gemiddelde Android-toestel hoor.![]()
Ik ben dan altijd benieuwd hoe ze het meten. Ik vertrouw liever op Tweakers. Zegt net wat meer.quote:Op donderdag 7 november 2013 13:32 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
http://blogs.which.co.uk/(...)than-android-rivals/
Ten percent faster with a sturdier frame![]()
het moet toch haast het scherm zijn wat het verschil maaktHeel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Zo dus:quote:Op donderdag 7 november 2013 13:44 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik ben dan altijd benieuwd hoe ze het meten. Ik vertrouw liever op Tweakers. Zegt net wat meer.Geen normaal alledaags gebruik dus.quote:We test battery life using our own phone network simulator so that we can be certain that the signal strength is the same every time – signal strength affects battery life as phones have to work harder when there’s poor reception.
We also set the screen brightness on every phone to the same level; this is a readable level rather than the maximum so that we don’t penalise phones with brighter displays. Finally, we condition each phone’s battery before testing by fully charging it and then discharging it.
We then make a continuous call (for the call time test) and access a regularly updating special web page over 3G (to test web browsing).
Of course, no one will really use their phone to just make continuous calls or browse the web – instead we do lots of different things. And everyone uses their phone differently. However by focusing on these two key elements we get a clear understanding of the battery’s capacity and can directly compare different phones.![]()
Kan best, dat maakt het nog niet irrelevant.quote:Op donderdag 7 november 2013 13:44 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik ben dan altijd benieuwd hoe ze het meten. Ik vertrouw liever op Tweakers. Zegt net wat meer.![]()
Reservekopie via iCloud dat doe ik wel!quote:Op donderdag 7 november 2013 12:52 schreef Ynske het volgende:
reservekopie maken via icloud of iTunes.
Herstellen via iTunes.
Reservekopie terug plaatsen![]()
Iemand goede tips voor een case? Zat aan een transparant iets als de belkin clear view te denkenHeel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
welke telefoon? Ik gebruik een flip cover voor de 5/5S van Belkin. Zit er strak omheen. Alleen de harder/zachter en dat schuifknopje zijn direct zichtbaar, verder is alles afgewerkt. Zelfs de camera.quote:Op donderdag 7 november 2013 17:50 schreef Catch22- het volgende:
Iemand goede tips voor een case? Zat aan een transparant iets als de belkin clear view te denken![]()
5. Flipcover ben ik wel klaar mee, vind ik niet zo handigquote:Op donderdag 7 november 2013 19:29 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
welke telefoon? Ik gebruik een flip cover voor de 5/5S van Belkin. Zit er strak omheen. Alleen de harder/zachter en dat schuifknopje zijn direct zichtbaar, verder is alles afgewerkt. Zelfs de camera.Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Hoi, zitten smileys nou wel of niet standaard in de iPhone 5c?
Ik weet het niet meer
Gaap Goals rulezzz!![]()
Zitten er wel standaard in, maar je moet ze wel activeren (emoji toetsenbord toevoegen).quote:Op vrijdag 8 november 2013 08:22 schreef M_Schtoppel het volgende:
Hoi, zitten smileys nou wel of niet standaard in de iPhone 5c?
Ik weet het niet meer
instellingen - algemeen - toetsenbord - toetsenborden - voeg toe![]()
Ik heb 'm gedownload en eventjes gespeeld. Leuk spel, alleen vind het wat eentonig door de besturing.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:40 schreef Splackavellie02 het volgende:
Rayman Fiesta Run is uit. Iemand hem al gespeeld? Ik kan hem via 3G niet downloaden.
Speel nu de hele tijd Worms 3![]()
![]()
Heb jij een nieuwe foon Remlof? ik kan op mijn adres ook 4G krijgen, maar ik heb iPhone4squote:Op vrijdag 8 november 2013 11:25 schreef remlof het volgende:
Oeh ik heb 4G op Arnhem CS, dat is voor het eerst (KPN)![]()
Nu lees ik beter denk ikquote:Op vrijdag 8 november 2013 11:25 schreef remlof het volgende:
Oeh ik heb 4G op Arnhem CS, dat is voor het eerst (KPN)jou mobieltje geeft 4G aan terwijl jij ook een iPhone 4s hebt.
![]()
4G op een 4S ja?quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:41 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nu lees ik beter denk ikjou mobieltje geeft 4G aan terwijl jij ook een iPhone 4s hebt.
![]()
In Rotterdam heb ik overal (op de ondergrondse metrostations na) 4G maar heb het uitgezet. Vreet mijn databundel op.quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:25 schreef remlof het volgende:
Oeh ik heb 4G op Arnhem CS, dat is voor het eerst (KPN)![]()
Daarom zei ik nee tegen jou..4s kan niet. Remlof had eerst een 4s vandaar mijn vraagquote:Op vrijdag 8 november 2013 13:09 schreef o.us2.0 het volgende:
Dan heeft hij of een 5 of een 5S. Maar Remlof heeft een 5S in dit geval![]()
![]()
Nee, ik had eerst een 4 en nu sinds een week een 5squote:Op vrijdag 8 november 2013 13:12 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Daarom zei ik nee tegen jou..4s kan niet. Remlof had eerst een 4s vandaar mijn vraag![]()
![]()
Vandaag tussen 15:28 en 17:28 komt mijn 5s.![]()
![]()
Ik ben benieuwd, moet ik nog naar de winkel om mijn simkaart te laten bijknippen zeker?![]()
![]()
Doe je het toch zelfquote:Op vrijdag 8 november 2013 13:53 schreef dockx het volgende:
Vandaag tussen 15:28 en 17:28 komt mijn 5s.![]()
![]()
Ik ben benieuwd, moet ik nog naar de winkel om mijn simkaart te laten bijknippen zeker?
ff serieus...je kan geen stukje plastic knippen?quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:25 schreef dockx het volgende:
[..]
Beter doe ik het zelf inderdaad met mijn twee linkerhanden.![]()
Als het je hier niet mee lukt moet je je handen maar opgeven, want dan kan je niksquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:25 schreef dockx het volgende:
[..]
http://www.airportal.de/nanosim/
Is goed te doen hoor. Gewoon royaal knippen d.m.v. een sjabloon en dan met een vijltje de hoekjes netjes maken.quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:25 schreef dockx het volgende:
[..]
Oh, nee dat ziet er inderdaad niet zo lastig uit..quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:42 schreef very het volgende:
[..]
ff serieus...je kan geen stukje plastic knippen?![]()
Maandag wordt ie afgeleverd, ben ik hele dag niet thuis..
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...![]()
Wat een log arrogant kutbedrijf is dat Vodafone eigenlijk zeg.
Bestel ik 1 nov een 5s 32gb met een verlenging laat ik me omlullen door een medewerker tot een 16gb want die heb je over 2 dagen in huis.
vraag ik vandaag waar hij blijft moet ik nog 3 tot 6 weken wachten gvd.
Na 1.5 uur beloven ze dat een teamleider het gesprek gaat terugluisteren en ik alsnog een 32gb krijg en mij voor 6 uur terugbelt.
En naturlijk gebeurt dat niet, bel ik om 6 uur terug : nee hoor meneer, teamleiders bellen nooit, dat beloven wij nooit. Luister maar weer een gesprek terug verkooptrut. Nu maar een klachtenmail gestuurd.
zo dit moest ik even kwijtShuffle up and deal!!!![]()
Bizar dat UPS standaard NIET in het weekend levert. Kreng ligt om de hoek in eindhovenquote:Op vrijdag 8 november 2013 15:23 schreef Mr.Noodle het volgende:
Maandag wordt ie afgeleverd, ben ik hele dag niet thuis..![]()
![]()
Moet je bellen, mag je em misschien ophalen bij het distributiecentrum.quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:20 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Bizar dat UPS standaard NIET in het weekend levert. Kreng ligt om de hoek in eindhovenHow do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...![]()
Had ik afgelopen week met m'n iPad Air. Die lag al sinds vrijdagavond paar kilometer verderop hier in Eindhoven te wachten. Werd maandag geleverd..quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:20 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Bizar dat UPS standaard NIET in het weekend levert. Kreng ligt om de hoek in eindhoven![]()
+1quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:23 schreef Mr.Noodle het volgende:
Maandag wordt ie afgeleverd, ben ik hele dag niet thuis.."We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."![]()
Back uppen, restoren en back up terugzetten is een 100% oplossing. Maar er zijn vast handigere manieren.quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:05 schreef LethalNinja het volgende:
weet iemand hoe ik de "overige data" van ongeveer 3 gig van de iPhone kan verwijderen?![]()
Mss dan toch maar restoren, slaat hij mijn telefooncontacten trouwens op op mijn sim? Niet dat ik straks al mijn contacten kwijt ben als ik de optie "wis alle inhoud en instellingen" kiesquote:Op vrijdag 8 november 2013 23:06 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Back uppen, restoren en back up terugzetten is een 100% oplossing. Maar er zijn vast handigere manieren.![]()
Staat gewoon op je iCloud/Gmail als het goed is.quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:10 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Mss dan toch maar restoren, slaat hij mijn telefooncontacten trouwens op op mijn sim? Niet dat ik straks al mijn contacten kwijt ben als ik de optie "wis alle inhoud en instellingen" kies![]()
Moet je in je iCloud zetten.quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:10 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Mss dan toch maar restoren, slaat hij mijn telefooncontacten trouwens op op mijn sim? Niet dat ik straks al mijn contacten kwijt ben als ik de optie "wis alle inhoud en instellingen" kies
Edit: te laat![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:12 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Staat gewoon op je iCloud/Gmail als het goed is.OKay, dan ga ik eens uitzoeken hoe dat moet, sowieso een handige stapquote:Op vrijdag 8 november 2013 23:12 schreef OverRated het volgende:
[..]
Moet je in je iCloud zetten.
Edit: te laat, ook voor 't geval m'n telefoon er ineens mee kapt ofzo.
![]()
Ja, is ideaal eigenlijk. Bij een nieuwe telefoon meteen alle contactinformatie. Slaat meer op dan bij een SIM. En synct met iPad en Macquote:Op vrijdag 8 november 2013 23:13 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
[..]
OKay, dan ga ik eens uitzoeken hoe dat moet, sowieso een handige stap, ook voor 't geval m'n telefoon er ineens mee kapt ofzo.
![]()
![]()
Thanks, ik weet dat m'n vragen "vrij dom van aard" zijn, tof dat ik wel tips krijg. Verder echt super blij met m'n 4S, wat heerlijk vergeleken met wat ik hiervoor had (Windows Mobilequote:Op vrijdag 8 november 2013 23:14 schreef OverRated het volgende:
[..]
Ja, is ideaal eigenlijk. Bij een nieuwe telefoon meteen alle contactinformatie. Slaat meer op dan bij een SIM. En synct met iPad en Mac).
Neemt niet weg dat dingen als "terugzetten naar fabrieksinstellingen" enzo mij altijd wel stres bezorgen. Welke iPhone heb jij btw? En welke firmware?![]()
Ach ja, ik heb dommere vragen gehoord hoor. Mijn oudjes hebben (helaasquote:Op vrijdag 8 november 2013 23:16 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Thanks, ik weet dat m'n vragen "vrij dom van aard" zijn, tof dat ik wel tips krijg. Verder echt super blij met m'n 4S, wat heerlijk vergeleken met wat ik hiervoor had (Windows Mobile).
Neemt niet weg dat dingen als "terugzetten naar fabrieksinstellingen" enzo mij altijd wel stres bezorgen. Welke iPhone heb jij btw? En welke firmware?) ook iPhones, dus ik moet nog al eens voor helpdesk spelen. De 4S is een mooie telefoon. Die van mij kwam helaas vroegtijdig aan zijn einde door een regenbui
![]()
Die herstel opties zijn ook 'eng' ja. Zou ook wel wat uitgebreidere informatie over de gevolgen bij mogen staan. Ik heb nu nog een 5 op iOS 6.1.2 (jailbreak) en heb een 5S in bestelling. Duurt lang..![]()
Ouch, pijnlijk hoe je iPhone is overleden dan. Was hij absoluut niet meer te redden? Hoe heb je dit verder afgehandeld (qua verzekering/ geld terug?).quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:38 schreef OverRated het volgende:
[..]
Ach ja, ik heb dommere vragen gehoord hoor. Mijn oudjes hebben (helaas) ook iPhones, dus ik moet nog al eens voor helpdesk spelen. De 4S is een mooie telefoon. Die van mij kwam helaas vroegtijdig aan zijn einde door een regenbui
![]()
Die herstel opties zijn ook 'eng' ja. Zou ook wel wat uitgebreidere informatie over de gevolgen bij mogen staan. Ik heb nu nog een 5 op iOS 6.1.2 (jailbreak) en heb een 5S in bestelling. Duurt lang..
Wanneer krijg je de 5S? lijkt mij ook een erg fijne telefoon.
Ik heb nu zelf firmware: 5.1.1
Ik denk erover om naar 7 te gaan, maarja eerst moet ik hem maar eens "opschonen" teveel spookdata/ overige data. Dat doe ik eerst en dan installeert hij denk ik meteen 7.1.1 oid erop.![]()
Is het mogelijk om ergens in de Itunes store een overzicht te zien van apps die je eerder hebt gekocht en weer wilt downloaden? Ik heb in het verleden wat games gekocht maar weet niet meer welke.![]()
naar t kopje aankopen gaan rechts in t schermquote:Op zaterdag 9 november 2013 00:27 schreef LethalNinja het volgende:
Is het mogelijk om ergens in de Itunes store een overzicht te zien van apps die je eerder hebt gekocht en weer wilt downloaden? Ik heb in het verleden wat games gekocht maar weet niet meer welke.Today is life -
Dale Carnegie![]()
Neequote:Op vrijdag 8 november 2013 23:47 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Ouch, pijnlijk hoe je iPhone is overleden dan. Was hij absoluut niet meer te redden? Hoe heb je dit verder afgehandeld (qua verzekering/ geld terug?).
Wanneer krijg je de 5S? lijkt mij ook een erg fijne telefoon.
Ik heb nu zelf firmware: 5.1.1
Ik denk erover om naar 7 te gaan, maarja eerst moet ik hem maar eens "opschonen" teveel spookdata/ overige data. Dat doe ik eerst en dan installeert hij denk ik meteen 7.1.1 oid erop.Meteen in de rijst gelegd, batterij er uitgehaald en vervangen. Opgestuurd naar reparatieshop, maar kon niet gerepareerd worden. Voor 180 euro verkocht aan iemand op Marktplaats. 400 euro afgeschreven.. Hij was niet verzekerd
Maar nu heb ik via m'n verzekeraar alle elektronica in 1 keer all-risk verzekerd. Nog goedkoop ook.
Geen idee. Besteld bij Gravis in Duitsland. Hoop dat hij komende week op voorraad komt en verzonden wordt.
Ik zou hem dan even herstellen in iTunes. Wel eerst backup maken en die na het installeren van iOS 7 terugzetten. 5.1.1 is wel heel oud.![]()
Nadat ik vanmorgen ontdekte dat er opeens 4G dekking op Arnhem CS is blijk ik het nu ook thuis te hebben:
![]()
Goed bezig KPN![]()
![]()
I feel your pain, ik heb een ipod nano 2de generatie verloren door waterquote:Op zaterdag 9 november 2013 00:51 schreef OverRated het volgende:
[..]
NeeMeteen in de rijst gelegd, batterij er uitgehaald en vervangen. Opgestuurd naar reparatieshop, maar kon niet gerepareerd worden. Voor 180 euro verkocht aan iemand op Marktplaats. 400 euro afgeschreven.. Hij was niet verzekerd
Maar nu heb ik via m'n verzekeraar alle elektronica in 1 keer all-risk verzekerd. Nog goedkoop ook.
Geen idee. Besteld bij Gravis in Duitsland. Hoop dat hij komende week op voorraad komt en verzonden wordt.
Ik zou hem dan even herstellen in iTunes. Wel eerst backup maken en die na het installeren van iOS 7 terugzetten. 5.1.1 is wel heel oud... Ik liet hem in mijn jaszak zitten toen het regende en ik dacht dat 't wel mee zou vallen allemaal..
Dus qua stappen (ff voor de zekerheid)
1) backup maken (Heb ik ) -check-
2) herstellen (dus via itunes, terugzetten )
3) updaten naar ios 7
Is dit een handige volgorde?![]()
Backup maken
updaten naar iOS 7
herstellen als nieuw via iTunes
Backup terug zetten.Today is life -
Dale Carnegie![]()
iemand problemen met de Facebook app? Er was een update vandaag dus ik wilde updaten, maar dat kon niet.
toen ik iets wilde uploaden lukte dat ook niet, dus ik besloot de FB app te verwijderen en dan maar opnieuw te installeren... dat lukt dus ook niet.
iPhone 5S dus...![]()
Zelfde probleem hier.quote:Op zaterdag 9 november 2013 11:39 schreef Vlaggenroof het volgende:
iemand problemen met de Facebook app? Er was een update vandaag dus ik wilde updaten, maar dat kon niet.
toen ik iets wilde uploaden lukte dat ook niet, dus ik besloot de FB app te verwijderen en dan maar opnieuw te installeren... dat lukt dus ook niet.
iPhone 5S dus...sig verwijderd door FA![]()
quote:Op zaterdag 9 november 2013 11:39 schreef Vlaggenroof het volgende:
iPhone 5S dus...Jep, zie: http://www.iphoneclub.nl/(...)crasht-na-opstarten/quote:
Nu moet je m.facebook.com gebruiken, maar dat zuigt nogal. Elke keer je positie in de TL kwijt als je iets bekijkt![]()
![]()
Heb de Facebook app vandaag nog niet geprobeerd op m'n iphone maar pp m'n ipad 3 met ios 7 doet ie het ook niet meer sinds de laatste mislukte update.![]()
Op m'n iphone 5s doet de feestboek app het nog wel, maar daar heb ik de laatste update nog niet uitgevoerd.![]()
Ik had dat FB-probleem ook. Heb de app verwijderd, opnieuw geīnstalleerd en het werkt nu weer als een zonnetje.![]()
Hoeveel?quote:Op zaterdag 9 november 2013 13:04 schreef Swetsenegger het volgende:
Mijn 4s 16GB zwart met krassen is te koop.
Edit: zie het al.Ten percent faster with a sturdier frame![]()
DHL
Mijn iPhone 5S gaat van Eindhoven naar Brussel. Vervolgens maar Amsterdam om uiteindelijk in Arnhem bezorgd te worden![]()
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."![]()
Zit iedereen op die knop <Volg zending> te drukken ofzo, krijg nu telkens een error.
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...![]()
Hoe synchroniseren jullie de foto's/fotoalbums op de iPhone met de computer? Doen jullie dit handmatig of via een App oid?
Ik heb nog steeds geen goede oplossing gevonden. Dat bijvoorbeeld de albums op mijn iPhone ook albums op mijn computer worden..![]()
Ik had na de update dat Facebook elke keer crashte bij het opstarten. Heb de app verwijderd en weer opnieuw geīnstalleerd en nu doet ie het weer.quote:Op zaterdag 9 november 2013 11:39 schreef Vlaggenroof het volgende:
iemand problemen met de Facebook app? Er was een update vandaag (...)
Dat Duurt Heel Lang hihahoquote:Op zaterdag 9 november 2013 18:11 schreef Adelante het volgende:
DHL
Mijn iPhone 5S gaat van Eindhoven naar Brussel. Vervolgens maar Amsterdam om uiteindelijk in Arnhem bezorgd te worden
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Gewoon met m'n iPhoto syncen. Supermakkelijk en geen enkel probleem.quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:59 schreef Maryn. het volgende:
Hoe synchroniseren jullie de foto's/fotoalbums op de iPhone met de computer? Doen jullie dit handmatig of via een App oid?
Ik heb nog steeds geen goede oplossing gevonden. Dat bijvoorbeeld de albums op mijn iPhone ook albums op mijn computer worden..![]()
Een map maken met foto's en daarin mappen als albums. Die syncen op iTunesquote:Op zaterdag 9 november 2013 21:59 schreef Maryn. het volgende:
Ik heb nog steeds geen goede oplossing gevonden. Dat bijvoorbeeld de albums op mijn iPhone ook albums op mijn computer worden..Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Kan je ook losse (muziek)nummers op je iPhone zetten, of moet je gelijk je hele muziekbilbliotheek synchroniseren?
Anders mag ik die eerst weer helemaal gaan ordenen.![]()
Met third party software kan dat. Ikzelf gebruik bijvoorbeeld iTools (lightweight drag-and-drop software voor iOS apparaten).quote:Op zondag 10 november 2013 12:43 schreef Zocalo het volgende:
Kan je ook losse (muziek)nummers op je iPhone zetten, of moet je gelijk je hele muziekbilbliotheek synchroniseren?
Anders mag ik die eerst weer helemaal gaan ordenen.
Je kan het, volgens mij, ook in iTunes doen door muziek handmatig beheren te selecteren.Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.![]()
Afspeellijst aanmaken met de nummers die je er op wilt hebben en instellen dat alleen die afspeellijst gesynced wordt
,,/![]()
Ik verbind mijn iPhone met de pc, dan komt er zo'n keuzemenu en dan klik ik aan dat ik de foto's op de pc wil hebben.quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:59 schreef Maryn. het volgende:
Ik heb nog steeds geen goede oplossing gevonden. Dat bijvoorbeeld de albums op mijn iPhone ook albums op mijn computer worden..Wacht maar, over 2 jaar heb ik prachtig lang haar. (Hey dat rijmt!)![]()
Goeie kans dat dat uiteindelijk wel het snelst is. Brussel en Amsterdam zijn grote hubs waar enorme volumes tussen worden verscheept. Rechtstreekse ritjes van Eindhoven naar Arnhem zijn waarschijnlijk een stuk zeldzamerquote:Op zaterdag 9 november 2013 18:11 schreef Adelante het volgende:
DHL
Mijn iPhone 5S gaat van Eindhoven naar Brussel. Vervolgens maar Amsterdam om uiteindelijk in Arnhem bezorgd te worden![]()
.
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"![]()
Ik denk dat dhl inderdaad wel redelijk op hun efficiëntie letHeel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
DHL is inderdaad echt een faal bezorgservice. Ik snap niet hoe bedrijven DHL nog gebruiken om shit te versturen.quote:Op zaterdag 9 november 2013 18:11 schreef Adelante het volgende:
DHL
Ook altijd als ik iets uit het buitenland bestel en het wordt met DHL verstuurd ligt het echt een week in Keulen.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.![]()
Ik kan via iTunes gewoon losse nummers op mijn iPhone gooien hoor.quote:Op zondag 10 november 2013 12:43 schreef Zocalo het volgende:
Anders mag ik die eerst weer helemaal gaan ordenen.![]()
Ik heb met DHL nog nooit vertraging gehad. Wel eens douanekosten waar ik niet blij mee was, maar ik heb mijn verzending altijd maximaal drie dagen nadat het verstuurd is binnen gekregenquote:Op zondag 10 november 2013 14:38 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
DHL is inderdaad echt een faal bezorgservice. Ik snap niet hoe bedrijven DHL nog gebruiken om shit te versturen.
Ook altijd als ik iets uit het buitenland bestel en het wordt met DHL verstuurd ligt het echt een week in Keulen.![]()
Ooit een laptop in Rotterdam mogen ophalen (!) omdat de bezorging steekjes liet vallen en we er destijds zelf achteraan moestenquote:Op zondag 10 november 2013 15:47 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik heb met DHL nog nooit vertraging gehad. Wel eens douanekosten waar ik niet blij mee was, maar ik heb mijn verzending altijd maximaal drie dagen nadat het verstuurd is binnen gekregen
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Mijn witte 5 32GB is te koop, heb hem een tijd zonder hoesje gebruikt (Zit wel een mooie bescherm cover bij) Dus hij heeft een paar krassen(op de achterkant) er zijn bij de hoekjes wat beschadigingen, en er zit een deukje onder de headphone jack..
Zit nog 1 jaar en 1 maand garantie op, toestel komt met doos en bon(Oortjes en boekjes zijn kwijt... beetje stom)
Hij is gekocht op 13-12-12!
Update 7.0.3 zit er op!
(Als iemand interesse heeft doe een leuk bod, stuur een DM of iets)
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 10-11-2013 16:39:17 ]![]()
300 euroquote:Op zondag 10 november 2013 16:37 schreef Braddie het volgende:
Mijn witte 5 32GB is te koop, heb hem een tijd zonder hoesje gebruikt (Zit wel een mooie bescherm cover bij) Dus hij heeft een paar krassen(op de achterkant) er zijn bij de hoekjes wat beschadigingen, en er zit een deukje onder de headphone jack..
Zit nog 1 jaar en 1 maand garantie op, toestel komt met doos en bon(Oortjes en boekjes zijn kwijt... beetje stom)
Hij is gekocht op 13-12-12!
Update 7.0.3 zit er op!
(Als iemand interesse heeft doe een leuk bod, stuur een DM of iets)![]()
![]()
PM terug. Heb sinds vandaag blijkbaar een ban voor DM's. Geen idee waarom ik die heb gekregen, aangezien ik de afgelopen dagen amper online ben geweest.![]()
Lang verhaal kort.
iPhone 5 heb ik gekocht inderdaad met een abbonement, was een beetje een impuls, maar ik heb hem alsnog 10 maanden gebruikt want ik dacht dat je hem niet mocht verkopen (Omdat toestellease, én het is zonde om een telefoon die je net nieuw hebt verkregen gewoon in de doos te laten zitten..)
2 weken geleden naar de KPN toe geweest (want mijn moeder mocht een nieuwe telefoon uitzoeken) en daar even gevraagd hoe het zit.
Ik mag hem gewoon verkopen maar moet dan wel 100 euro terugbetalen aan het eind van mijn contract, fair enoughEn ik ben eerlijk gezegd tevreden met mijn oude Galaxy SII, dus dan gaat de iPhone terug de doos in en gaat `ie het net op.
[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 10-11-2013 18:55:30 ]![]()
Sodeju wat zijn die abonnementen van 5s duur zeg. Waar slaat dit op.It is our light, not our darkness that frightens us the most.
Our biggest fear is not that we are inadequate, our biggest fear is that we are powerful beyond measure.![]()
duur.quote:Op zondag 10 november 2013 19:08 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Sodeju wat zijn die abonnementen van 5s duur zeg. Waar slaat dit op.
36 euro p/m voor onbeperkt sms, 200 belminuten en 1000 MB.
nu betaal ik icm galaxy s2 230 bel/sms en 500 mb voor zelfde bedrag. Waarbij ik bij de s2 179 moest bijlappen en bij de 5S 260 ( waarschijnlijk door een fout op die webpagina, een uur later is het verhoogd naar 339. )![]()
36 euro per maand? En wat betaal je dan bij voor het toestel? De meeste abbo's met een 5s voor 300 belmin., 1000mb kosten 50 of 55 euro p/m en dan betaal je nog minstens 70 euro bij voor het toestel ook..quote:Op zondag 10 november 2013 19:20 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
duur.
nu betaal ik icm galaxy s2 230 bel/sms en 500 mb voor zelfde bedrag. Waarbij ik bij de s2 179 moest bijlappen en bij de 5S 260 ( waarschijnlijk door een fout op die webpagina, een uur later is het verhoogd naar 339. )![]()
Ja de bijbetaling vind ik belachelijk hoog, twee jaar geleden kreeg en betaalde ik dit:quote:Op zondag 10 november 2013 19:20 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
duur.
nu betaal ik icm galaxy s2 230 bel/sms en 500 mb voor zelfde bedrag. Waarbij ik bij de s2 179 moest bijlappen en bij de 5S 260 ( waarschijnlijk door een fout op die webpagina, een uur later is het verhoogd naar 339. )
iPhone 4 16gb (t-mobile)
1000 MB
90 mins
¤30 per maand
¤229.95 bijbetaald
Nu betaal ik dit bij dezelfde specs:
iPhone 5s 16gb (t-mobile)
1000 MB
90 mins
¤34 per maand
¤440 bijbetaling
En dat terwijl de stuntprijzen van iphones juist goedkoper wordt ieder jaar.It is our light, not our darkness that frightens us the most.
Our biggest fear is not that we are inadequate, our biggest fear is that we are powerful beyond measure.![]()
Ik vind het echt belachelijke bedragen. Ik betaal 12 euro per maand voor 75 minuten, onbeperkt sms en 4GB.
Telefoon koop ik wel los.![]()
Ja ik vind de abbo's ook prijzig en zeker omdat je flink bij moet betalen voor het toestel.quote:Op zondag 10 november 2013 19:25 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
[..]
Ja de bijbetaling vind ik belachelijk hoog, twee jaar geleden kreeg en betaalde ik dit:
iPhone 4 16gb (t-mobile)
1000 MB
90 mins
¤30 per maand
¤229.95 bijbetaald
Nu betaal ik dit bij dezelfde specs:
iPhone 5s 16gb (t-mobile)
1000 MB
90 mins
¤34 per maand
¤440 bijbetaling
En dat terwijl de stuntprijzen van iphones juist goedkoper wordt ieder jaar.
Ik had 2 jaar terug:
iPhone 4 16 gb (Hi)
750 mb
300 min
¤45 p/m
0 euro bijbetaald nadat ik gebeld had dat ik al heel lang klant ben en geen 70 euro wilde bijleggen.
Nu:
iPhone 5s 16GB (Hi vaste klanten aanbieding)
1000mb (want anders geen 4G).
300 min
¤54,50 p/m (nieuwe klanten betalen 57,50 voor zelfde abbo)
69 euro bijbetalen
Bij vodafone kun je eenzelfde soort abbo voor 50 euro p/m krijgen en 101 euro bijbetalen, bij t-mobile moet je helemaal veel bijleggen. Maar ik wil graag op het kpn netwerk blijven, die hebben 40% meer masten in Nederland en dat merk je. Omgerekend wat het kost om toestel los te kopen met een sim only maar in mijn geval scheelt het misschien 50 euro ofzo, is de moeite niet.
Edit: ik heb nog geen iPhone 5s en nog geen nieuw abbo afgesloten, maar heb al wel e.e.a. vergeleken.![]()
Goede tip, ik ga eens kijken wat Hi aan te bieden heeft. Sowieso stap ik binnenkort de t-mobile shop binnen om eens het een en ander te vragen, want als ze denken dat ik na 4 jaar trouw klant te zijn geweest 440¤ ga bijbetalen, zijn ze helemaal geschrift geworden.quote:Op zondag 10 november 2013 19:31 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ja ik vind de abbo's ook prijzig en zeker omdat je flink bij moet betalen voor het toestel.
Ik had 2 jaar terug:
iPhone 4 16 gb (Hi)
750 mb
300 min
¤45 p/m
0 euro bijbetaald nadat ik gebeld had dat ik al heel lang klant ben en geen 70 euro wilde bijleggen.
Nu:
300 min
69 euro bijbetalen
Bij vodafone kun je eenzelfde soort abbo voor 50 euro p/m krijgen en 101 euro bijbetalen, bij t-mobile moet je helemaal veel bijleggen. Maar ik wil graag op het kpn netwerk blijven, die hebben 40% meer masten in Nederland en dat merk je. Omgerekend wat het kost om toestel los te kopen met een sim only maar in mijn geval scheelt het misschien 50 euro ofzo, is de moeite niet.
Edit: ik heb nog geen iPhone 5s en nog geen nieuw abbo afgesloten, maar heb al wel e.e.a. vergeleken.
En wat ik nu wel niet zag, dit is echt belachelijk:
Als je 500 mb instelt bij t-mobile, dan betaal je 480¤ voor toestel (als tmobile klant), als je 1000gb kiest betaal je ¤400 als klant. Terwijl je 3¤ (dus 24x3=72) meer betaald voor 500mb extra.
Dus:
Als je voor 500mb kiest, betaal je 80 euro meer aan je toestel.
Als je voor 1000mb kiest, betaal je 80 euro minder aan toestel en 72 euro meer aan abo kosten, MAAR dan heb je dubbel zoveel datagebruik.
Je bent dus GOEDKOPER uit als je voor 1000mb kiest. Wat is dat voor onzin? Ze naaien je gewoon waar je bij staat.It is our light, not our darkness that frightens us the most.
Ik had 3 jaar geleden onbeperkt internet en 150 min/sms voor ¤20 per maand met gratis iPhone 3GS. Dat waren nog eens tijden
iPhone 4 kwam toen wel net uit en daar moest je 180 voor bijbetalen geloof ik.
[ Bericht 8% gewijzigd door OverRated op 10-11-2013 20:33:06 ]![]()
Hm ja daarom kan het lonen als je t-mobile belt of naar de shop gaat, kijken of ze nog wat voor je kunnen doenquote:Op zondag 10 november 2013 19:43 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
[..]
Goede tip, ik ga eens kijken wat Hi aan te bieden heeft. Sowieso stap ik binnenkort de t-mobile shop binnen om eens het een en ander te vragen, want als ze denken dat ik na 4 jaar trouw klant te zijn geweest 440¤ ga bijbetalen, zijn ze helemaal geschrift geworden.
En wat ik nu wel niet zag, dit is echt belachelijk:
Als je 500 mb instelt bij t-mobile, dan betaal je 480¤ voor toestel (als tmobile klant), als je 1000gb kiest betaal je ¤400 als klant. Terwijl je 3¤ (dus 24x3=72) meer betaald voor 500mb extra.
Dus:
Als je voor 500mb kiest, betaal je 80 euro meer aan je toestel.
Als je voor 1000mb kiest, betaal je 80 euro minder aan toestel en 72 euro meer aan abo kosten, MAAR dan heb je dubbel zoveel datagebruik.
Je bent dus GOEDKOPER uit als je voor 1000mb kiest. Wat is dat voor onzin? Ze naaien je gewoon waar je bij staat.en anders is overstappen wellicht een goed idee.
![]()
Klopt ja, ga ik ook doen. Ben sowieso niet erg te spreken over t-mobile, aangezien ze bij mijn overstap 2 jaar geleden vergeten waren het oude nummer te cancelen, waardoor zowel ik als mijn vader iedere maand de bundel betaalde, wat wij niet van elkaar door hadden. Uiteindelijk dus een goede anderhalf jaar dubbel betaald, na veel gezeik een groot deel terug gekregen... maar lang niet allesquote:Op zondag 10 november 2013 19:50 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Hm ja daarom kan het lonen als je t-mobile belt of naar de shop gaat, kijken of ze nog wat voor je kunnen doenen anders is overstappen wellicht een goed idee.
It is our light, not our darkness that frightens us the most.
Jullie bekijken het niet helemaal eerlijk he, 2 jaar geleden was de iphone 4 al 1 jaar oud en nu is de 5s de nieuwste iphone.quote:Op zondag 10 november 2013 19:31 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ja ik vind de abbo's ook prijzig en zeker omdat je flink bij moet betalen voor het toestel.
Ik had 2 jaar terug:
iPhone 4 16 gb (Hi)
750 mb
300 min
¤45 p/m
Nu:
300 min
69 euro bijbetalen
Neemt niet weg dat ik het eens ben met de belachelijke hoge abbokosten en bijbetaalbedrag.Shuffle up and deal!!!![]()
Dan neem je een goedkoper toesteln, man man.
En dan is t in nederland nog relatief goedkoop.Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Die prijzen gaan nergens over.
Ik mag mijn abbonement omlaag schroeven éindelijk.
En aangezien ik de iPhone 5 niet meer gebruik (Maar nog wel 78 euro per maand betaal) maar een Galaxy S2, ga ik mooi even kijken of ik m`n abbonement helemaal kan veranderen (30-35 euro per maand wil ik eigenlijk nog maar gaan betalen, lijkt me meeer dan zat)![]()
zoals ik al zei, 260 euro. wat een uur later was verhoogd naar 339.quote:Op zondag 10 november 2013 19:24 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
36 euro per maand? En wat betaal je dan bij voor het toestel? De meeste abbo's met een 5s voor 300 belmin., 1000mb kosten 50 of 55 euro p/m en dan betaal je nog minstens 70 euro bij voor het toestel ook..![]()
Thanksquote:Op zaterdag 9 november 2013 11:37 schreef Ynske het volgende:
Backup maken
updaten naar iOS 7
herstellen als nieuw via iTunes
Backup terug zetten.nu maar al m'n moed bij elkaar geschraapt en de update gestart.
![]()
Klopt helemaal, in de VS en het VK betaal je je nķg scheler aan abokosten. Al helemaal als het een iPhone betreft.quote:Op zondag 10 november 2013 20:05 schreef Catch22- het volgende:
Dan neem je een goedkoper toesteln, man man.
En dan is t in nederland nog relatief goedkoop.![]()
Omg, je had dezelfde 3GS-abo als mijquote:Op zondag 10 november 2013 19:49 schreef OverRated het volgende:
Ik had 3 jaar geleden onbeperkt internet en 150 min/sms voor ¤20 per maand met gratis iPhone 3GS. Dat waren nog eens tijden
iPhone 4 kwam toen wel net uit en daar moest je 180 voor bijbetalen geloof ik.Alleen was de 4 nog niet uit.
[ Bericht 1% gewijzigd door Erasmus op 10-11-2013 21:06:03 ]![]()
Itunes via mijn desktop zegt dat er 8,22 gig vrij is, mijn iPhone zegt via algemeen> gebruik dat er 10,1 gig vrij is, wat is nu de echte/ werkelijke?
Ios 7 ziet er wel netjes uit, niet super spannend maar heb er ook geen probs mee ofzo.![]()
hoeveel duurder is 't dan in de VS en 't VK?quote:Op zondag 10 november 2013 21:04 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Klopt helemaal, in de VS en het VK betaal je je nķg scheler aan abokosten. Al helemaal als het een iPhone betreft.![]()
Had je ook die T-Mobile actie? Was toen super goedkoop, gratis internet geloof ik. Ook met andere telefoons.quote:Op zondag 10 november 2013 21:05 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Omg, je had dezelfde 3GS-abo als mijAlleen was de 4 nog niet uit.
![]()
Je iPhone. Je iTunes ziet waarschijnlijk dingen die nog in de wacht staan om te synchroniseren. Deze zet hij er bij de eerstvolgende synchronisatie op, of het wordt ook 10,1GBquote:Op zondag 10 november 2013 21:19 schreef LethalNinja het volgende:
Itunes via mijn desktop zegt dat er 8,22 gig vrij is, mijn iPhone zegt via algemeen> gebruik dat er 10,1 gig vrij is, wat is nu de echte/ werkelijke?
Ios 7 ziet er wel netjes uit, niet super spannend maar heb er ook geen probs mee ofzo.![]()
ah okay thanks, nouja dan heeft de update naar ios 7 al wat ruimte gemaakt, terugzetten naar fabrieksinstellingen heeft nu niet echt haastquote:Op zondag 10 november 2013 22:04 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Je iPhone. Je iTunes ziet waarschijnlijk dingen die nog in de wacht staan om te synchroniseren. Deze zet hij er bij de eerstvolgende synchronisatie op, of het wordt ook 10,1GB![]()
Grootste minpunt aan de iPhone is gewoon die 16 GB. Dat vergalt continu mijn gebruiksplezier omdat als ik bijv. een keer een paar filmpjes zou maken ik binnen de kortste keren de melding krijg dat ik te weinig geheugen heb. Het is iets waar je meerdere malen per week mee geconfronteerd wordt. Volgende keer maar met pijn in mijn hart ¤100 uitgeven voor 32 GB.
Ze geven nu ook gratis iWorks weg, maar die apps zijn bij elkaar al 3 GB. Ook leuk: in iOS 7 worden foto's gesorteerd in 'verzamelingen', waarbij Apple heel ambitieus de sorteeroptie voor 'jaren' heeft toegevoegd. Ik vind dat ironisch omdat de kans dat je daadwerkelijk foto's van meerdere jaren op je iPhone bewaart ongeveer 0,0 is.
Apple moet gewoon echt hun topmodellen standaard met 32 GB uitrusten. Tevens moeten ze iCloud omkeren: nu worden foto's van 30 dagen oud in de cloud opgeslagen en gepusht naar je apparaten. Ik zou liever zijn dat alle foto's in de cloud zitten en dat alleen de foto's van de laatste 2 maanden lokaal worden opgeslagen. Veel beter. Cameragebruik in telefoons neemt nog altijd toe in populariteit, en al die luitjes worden keer op keer geconfronteerd met moeizaam fotomanagement. Dit moet gewoon veel simpeler: alles in de cloud, alle foto's altijd bij je, klaar. Eigenlijk net zoals iTunes Match maar dan veur foto's (en gratis als het kan).Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Dat is geen groot minpunt aan de iPhone. Inderdaad de volgende keer een grotere kopen.quote:Op maandag 11 november 2013 09:52 schreef TC03 het volgende:
Grootste minpunt aan de iPhone is gewoon die 16 GB. Dat vergalt continu mijn gebruiksplezier omdat als ik bijv. een keer een paar filmpjes zou maken ik binnen de kortste keren de melding krijg dat ik te weinig geheugen heb. Het is iets waar je meerdere malen per week mee geconfronteerd wordt. Volgende keer maar met pijn in mijn hart ¤100 uitgeven voor 32 GB.
Ze geven nu ook gratis iWorks weg, maar die apps zijn bij elkaar al 3 GB. Ook leuk: in iOS 7 worden foto's gesorteerd in 'verzamelingen', waarbij Apple heel ambitieus de sorteeroptie voor 'jaren' heeft toegevoegd. Ik vind dat ironisch omdat de kans dat je daadwerkelijk foto's van meerdere jaren op je iPhone bewaart ongeveer 0,0 is.
Apple moet gewoon echt hun topmodellen standaard met 32 GB uitrusten. Tevens moeten ze iCloud omkeren: nu worden foto's van 30 dagen oud in de cloud opgeslagen en gepusht naar je apparaten. Ik zou liever zijn dat alle foto's in de cloud zitten en dat alleen de foto's van de laatste 2 maanden lokaal worden opgeslagen. Veel beter. Cameragebruik in telefoons neemt nog altijd toe in populariteit, en al die luitjes worden keer op keer geconfronteerd met moeizaam fotomanagement. Dit moet gewoon veel simpeler: alles in de cloud, alle foto's altijd bij je, klaar. Eigenlijk net zoals iTunes Match maar dan veur foto's (en gratis als het kan).
En ik had tot een maand of twee geleden alle foto's sinds mijn eerste iPhone (3GS). Inmiddels 3 iPhones verder dus wel daadwerkelijk foto's van meerdere jaren.Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.![]()
Heb je een aparte muziekspeler o.i.d.?quote:Op maandag 11 november 2013 09:54 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Dat is geen groot minpunt aan de iPhone. Inderdaad de volgende keer een grotere kopen.
En ik had tot een maand of twee geleden alle foto's sinds mijn eerste iPhone (3GS). Inmiddels 3 iPhones verder dus wel daadwerkelijk foto's van meerdere jaren.Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Spotify.quote:Op maandag 11 november 2013 09:55 schreef TC03 het volgende:
[..]
Heb je een aparte muziekspeler o.i.d.?Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.![]()
Dat scheelt een hoop ja (zo'n 6 GB).quote:
Desalniettemin levert Apple je iPhone af met een muziekspeler, een App Store, een 8 MP camera, etc. Je wordt aangemoedigd om al die diensten te gebruiken, maar je kan ze niet allemaal tegelijk enthousiast gebruiken, want dan zit je telefoon gewoon vol. Dat is mijn punt van kritiek, Apple levert een product dat eigenlijk niet volledig benut kan worden, dat is pas vanaf 32 GB het geval.Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Hangt van je gebruik af. 32GB en nog geen 5 GB vol al jaren.quote:Op maandag 11 november 2013 10:00 schreef TC03 het volgende:
Apple levert een product dat eigenlijk niet volledig benut kan worden, dat is pas vanaf 32 GB het geval.
Ik gebruik muziek (spotify, apps). Alles wat ik nodig heb en geen ruimte gebrek.![]()
Ja goh, als je hem niet niet volledig benut, heb je inderdaad geen problemen.quote:Op maandag 11 november 2013 10:04 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hangt van je gebruik af. 32GB en nog geen 5 GB vol al jaren.
Ik gebruik muziek (spotify, apps). Alles wat ik nodig heb en geen ruimte gebrek.
Ik zeg: het apparaat kan niet volledig benut worden.
Jij zegt: als je het niet volledig benut heb je er geen last van.
No shit, daarom gebruik ik ook het woord 'volledig'.Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Ik ben het met je oneens.Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Dat is fijn.quote:
Ik heb hem overigens ook vol. Maar dat is hoofdzakelijk omdat ik veel Spotify muziek lokaal opsla omdat ik bang ben dat ik mijn databundel vol trek (en die ik in de praktijk nooit meer dan 35% gebruik)Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Volledig benut is subjectief. Als jij elke dag 5 uur wil filmen en alles 3 jaar wilt bewaren dan is 1TB nog niet voldoende. Ze bieden een keuze en jij hebt duidelijk de verkeerde gemaakt.quote:Op maandag 11 november 2013 10:06 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja goh, als je hem niet niet volledig benut, heb je inderdaad geen problemen.
Ik zeg: het apparaat niet volledig benut worden.
Jij zegt: als je het niet volledig benut heb je er geen last van.
No shit, daarom gebruik ik ook het woord 'volledig'.
Desalnietemind vind ik 16GB als minimum ook ouderwets. Maar het instapmodel gebruiken terwijl je hem volledig wil benutten is ook debiel![]()
Het klopt dat 'volledig benut' subjectief is. Ik gebruik echter mezelf als maatstaf en dan zie ik dat mijn telefoon snel vol zit terwijl ik geen extreem gekke dingen doe, dus dan vind ik dat hem niet volledig kan benutten.quote:Op maandag 11 november 2013 10:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
Volledig benut is subjectief. Als jij elke dag 5 uur wil filmen en alles 3 jaar wilt bewaren dan is 1TB nog niet voldoende. Ze bieden een keuze en jij hebt duidelijk de verkeerde gemaakt.
Desalnietemind vind ik 16GB als minimum ook ouderwets. Maar het instapmodel gebruiken terwijl je hem volledig wil benutten is ook debiel
Tevens gebruik jij nu het woord instapmodel, maar een iPhone 5S van 16 GB is ¤699. Strict genomen is het inderdaad een instapmodel, maar kom op. Voor die prijs verwacht je gewoon het beste van het beste en geen beperkt 'instapmodel'.Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Het is voor de iPhone ook gewoon een instapmodel wat betreft opslagcapaciteit.quote:Op maandag 11 november 2013 10:11 schreef TC03 het volgende:
[..]
Het klopt dat 'volledig benut' subjectief is. Ik gebruik echter mezelf als maatstaf en dan zie ik dat mijn telefoon snel vol zit terwijl ik geen extreem gekke dingen doe, dus dan vind ik dat hem niet volledig kan benutten.
Tevens gebruik jij nu het woord instapmodel, maar een iPhone 5S van 16 GB is ¤699. Strict genomen is het inderdaad een instapmodel, maar kom op. Voor die prijs verwacht je gewoon het beste van het beste en geen beperkt 'instapmodel'.
Wil je meer dan moet je een duurder model nemen. Heb je dat er niet voor over of wil je flexible uitbreidbaar geheugen dan moet je duidelijk niet bij Apple zijn.
Wat jij daar in verwacht is niet zo belangrijk. Het zijn gegeven feiten.
Ook wat extreme gekke dingen zijn of niet. Het is te berekenen en te bedenken.
X camera met Y resolutie kan Z minuten filmen.
Je gebruik is anders dan verwacht of je rekensom bij aanschaf niet goed gemaakt.
Apple geeft je wat ze beloven hoe jij het gebruikt kan je ze lasting verantwoordelijk voor houden.![]()
Je weet van te voren wat je koopt dus je mag achteraf niet klagen, daar zit een kern van waarheid, maar het is lastig om van tevoren te voorspellen hoeveel ruimte je denkt nodig te hebben. Ik blijf erbij dat je met 16 GB bij voorbaat gehandicapt bent en dat zou niet moeten mogen als je het topmodel hebt. Ik weet het, alles is te verklaren en het is je eigen keuze, je kan altijd voor een ander toestel gaan, blablabla, maar voor ¤699 verwacht je gewoon een toestel dat je niet frustreert en dat doet het wel.quote:Op maandag 11 november 2013 10:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het is voor de iPhone ook gewoon een instapmodel wat betreft opslagcapaciteit.
Wil je meer dan moet je een duurder model nemen. Heb je dat er niet voor over of wil je flexible uitbreidbaar geheugen dan moet je duidelijk niet bij Apple zijn.
Wat jij daar in verwacht is niet zo belangrijk. Het zijn gegeven feiten.
Ook wat extreme gekke dingen zijn of niet. Het is te berekenen en te bedenken.
X camera met Y resolutie kan Z minuten filmen.
Je gebruik is anders dan verwacht of je rekensom bij aanschaf niet goed gemaakt.
Apple geeft je wat ze beloven hoe jij het gebruikt kan je ze lasting verantwoordelijk voor houden.Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Daar mag je bij blijven maar ik spreek dat uit Eigen ervaring tegen. Ik gebruik mijn telefoon volledig naar mijn wensen en ik kom niet eens in de buurt van het gebruik wat ik kan.quote:Op maandag 11 november 2013 10:18 schreef TC03 het volgende:
Ik blijf erbij dat met 16 GB bij voorbaat gehandicapt bent en dat zou niet moeten mogen als je het topmodel hebt.
Ik heb zelf te veel geld uitgegeven aan de 32GB. Misschien bij de volgende terug naar 16GB![]()
Ruilen? Mits in goede staat betaal ik ¤50 bij.quote:Op maandag 11 november 2013 10:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Daar mag je bij blijven maar ik spreek dat uit Eigen ervaring tegen. Ik gebruik mijn telefoon volledig naar mijn wensen en ik kom niet eens in de buurt van het gebruik wat ik kan.
Ik heb zelf te veel geld uitgegeven aan de 32GB. Misschien bij de volgende terug naar 16GB
16gb is al sinds de iPhone 4 de instapcapaciteit. Vier generaties lang geen upgrade in opslag, maar wel de prijs hetzelfde houden is gewoon debiel. Helemaal als je ook nog steeds 100 euro rekent voor 16gb flash anno 2013.![]()
Sterker nog, 16GB is al sinds de 3GS de instapcapaciteit.quote:Op maandag 11 november 2013 10:47 schreef Splackavellie02 het volgende:
16gb is al sinds de iPhone 4 de instapcapaciteit. Vier generaties lang geen upgrade in opslag, maar wel de prijs hetzelfde houden is gewoon debiel. Helemaal als je ook nog steeds 100 euro rekent voor 16gb flash anno 2013.2000 light years from home![]()
Dit vind ik ook echt onbegrijpelijkquote:Op maandag 11 november 2013 10:47 schreef Splackavellie02 het volgende:
16gb is al sinds de iPhone 4 de instapcapaciteit. Vier generaties lang geen upgrade in opslag, maar wel de prijs hetzelfde houden is gewoon debiel. Helemaal als je ook nog steeds 100 euro rekent voor 16gb flash anno 2013.
Ik snap al niet hoe mensen met 32 uitkomen, al schijnt het antwoord op die vraag 'spotify' te zijn.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.![]()
Inderdaad. Nog erger.quote:Op maandag 11 november 2013 10:49 schreef Merkie het volgende:
[..]
Sterker nog, 16GB is al sinds de 3GS de instapcapaciteit.![]()
Bij de iPad Air is de verhouding helemaal zoek: voor de stap van 64 naar 128 GB betaal je net zoveel als van 16 naar 32...quote:Op maandag 11 november 2013 10:47 schreef Splackavellie02 het volgende:
16gb is al sinds de iPhone 4 de instapcapaciteit. Vier generaties lang geen upgrade in opslag, maar wel de prijs hetzelfde houden is gewoon debiel. Helemaal als je ook nog steeds 100 euro rekent voor 16gb flash anno 2013.![]()
En je scheel moeten betalen om de data te kunnen krijgen....quote:
Nee dank je.
100 euro meer voor 16 GB extra is overigens behoorlijk absurd. In 2007 al, maar nu helemaal.Die eerste wordt door de tweede stap gefinancieerd natuurlijk.quote:Op maandag 11 november 2013 11:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Bij de iPad Air is de verhouding helemaal zoek: voor de stap van 64 naar 128 GB betaal je net zoveel als van 16 naar 32...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Spotify moet je natuurlijk gewoon een beetje handig gebruiken. Meest beluisterde muziek sla je offline op zodat het niet van je databundel afgaat, de rest stream je. Op die manier heb je een minimale hoeveelheid muziek opgeslagen en heb je toch toegang tot je gehele muziekcollectie.quote:Op maandag 11 november 2013 11:11 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
En je scheel moeten betalen om de data te kunnen krijgen....
Nee dank je.
100 euro meer voor 16 GB extra is overigens behoorlijk absurd. In 2007 al, maar nu helemaal.Ten percent faster with a sturdier frame![]()
??quote:Op maandag 11 november 2013 11:11 schreef Skull-splitter het volgende:
En je scheel moeten betalen om de data te kunnen krijgen....![]()
Bij KPN gaat het niet van bundel af.
En offline lijsten syncen op je wifi![]()
Vraagje. Ik heb zelf geen iPhone en wil weten of het klopt dat je op de iPhone geen filmpjes met de bestand extensie .wmv.avi o.i.d. kan open en alleen die met .mp4?
Reden van de vraag is dat ik laatst iemand 3 verschillende filmpjes (5 MB) wilde toesturen die GEEN .Mac extensie hadden en hij ze alle 3 niet kon openen. Zelfs een flash filmpje lukte niet.![]()
Kan wel met third party spelers. Voor de iPhone gebruik ik zelf Azul omdat die als een van de weinige de audiocodecs bij mkv bestanden ondersteunt. Op de iPad gebruik ik AcePlayer of Oplayer HD.quote:Op maandag 11 november 2013 11:14 schreef Iwanius het volgende:
Vraagje. Ik heb zelf geen iPhone en wil weten of het klopt dat je op de iPhone geen filmpjes met de bestand extensie .wmv.avi o.i.d. kan open en alleen die met .mp4?
Reden van de vraag is dat ik laatst iemand 3 verschillende filmpjes (5 MB) wilde toesturen die GEEN .Mac extensie hadden en hij ze alle 3 niet kon openen. Zelfs een flash filmpje lukte niet.![]()
Da's wel handig! Wist ik niet. Jammer dat KPN alleen zo schreeuwend duur is.quote:Op maandag 11 november 2013 11:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
??![]()
En offline lijsten syncen op je wifiTen percent faster with a sturdier frame![]()
Dat is niet waar: bij KPN krijg je 500MB extra bundel als je via KPN voor je spotify premium betaald (wat net zo duur is als 'gewoon' spotify premium, dus in feite heb je gratis 500MB extra databundel).quote:Op maandag 11 november 2013 11:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
??![]()
En offline lijsten syncen op je wifi
Het wordt nog steeds wel gewoon als dataverkeer gerekend en van je bundel afgetrokken.![]()
Met 140+ GB aan lokale opslag ga ik niet nog eens 10 euro per maand aftikken om semi-handig muziek te kunnen luisteren, mogelijk zelfs nog aangevuld door itunes-cloudgeneuzel.quote:Op maandag 11 november 2013 11:13 schreef TC03 het volgende:
[..]
Spotify moet je natuurlijk gewoon een beetje handig gebruiken. Meest beluisterde muziek sla je offline op zodat het niet van je databundel afgaat, de rest stream je. Op die manier heb je een minimale hoeveelheid muziek opgeslagen en heb je toch toegang tot je gehele muziekcollectie.
Gewoon eens per week zelf een paar albums doorwisselen, wat een moeiteIk vind het serieus omslachtiger dan gewoon albums slepen andersquote:Op maandag 11 november 2013 11:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
??![]()
En offline lijsten syncen op je wifi
Ik download nooit meer muziek. Ik klik gewoon albums aan en dan luister ik ze. Als ik ze vaak luister, doe ik ze offline zetten. Maargoed; dat is maar net wat je handiger vindt.Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Ik niet. Sinds mijn spotify geen iTunes meer aangeraakt.quote:Op maandag 11 november 2013 15:17 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik vind het serieus omslachtiger dan gewoon albums slepen anders
Ieder zijn ding.![]()
8GB toch?quote:Op maandag 11 november 2013 10:49 schreef Merkie het volgende:
[..]
Sterker nog, 16GB is al sinds de 3GS de instapcapaciteit.
Ik heb een iPhone 4 8GB gehad.Wacht maar, over 2 jaar heb ik prachtig lang haar. (Hey dat rijmt!)![]()
die is pas na een jaar geintroduceerd als uber-basismodelquote:Op maandag 11 november 2013 15:29 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
8GB toch?
Ik heb een iPhone 4 8GB gehad.Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Ook op mijn desktop geen spotify meer, ik gebruik het nauwelijks. Als ik iets nieuws wil proberen download ik wel in vijf minuutjes of sneller het album.quote:Op maandag 11 november 2013 15:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik niet. Sinds mijn spotify geen iTunes meer aangeraakt.
Ieder zijn ding.
Syncen via iTunes doe ik toch ivm kalenders outlook/iphone.Downloaden geeft me nog altijd meer vrijheid, kheb niet voor niets schijven vol media.quote:Op maandag 11 november 2013 15:24 schreef Catch22- het volgende:
Ik download nooit meer muziek. Ik klik gewoon albums aan en dan luister ik ze. Als ik ze vaak luister, doe ik ze offline zetten. Maargoed; dat is maar net wat je handiger vindt.
Nooit gezeik met dat mijn internet platligt of geen verbinding heb iig
Pas een jaar later geīntroduceerd als goedkoper model.quote:Op maandag 11 november 2013 15:29 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
8GB toch?
Ik heb een iPhone 4 8GB gehad.2000 light years from home![]()
Ik hoef je ook niet te overtuigen hoor. Wat jij wilt. De voordelen voor mij zijn:quote:Op maandag 11 november 2013 15:30 schreef Skull-splitter het volgende:
Ieder zijn ding.Ook op mijn desktop geen spotify meer, ik gebruik het nauwelijks. Als ik iets nieuws wil proberen download ik wel in vijf minuutjes of sneller het album.Syncen via iTunes doe ik toch ivm kalenders outlook/iphone.quote:
1: Een grotere muziek collectie dan ik ook thuis kan hebben.
2: Nooit meer zoeken naar het nummer, album, etc
3: Niet meer syncnen
4: Anywhere, anytime
5: Minder opslag lokaal nodig
6: Geen nackup nodig van muziek collectie
7: Werkt perfect op sonos![]()
ieder zijn ding. Ik heb daar geen zin meer in en ben niet afhankelijk van mijn internetverbinding en hoef niet met iTunes te worstelenquote:Op maandag 11 november 2013 15:30 schreef Skull-splitter het volgende:
Downloaden geeft me nog altijd meer vrijheid, kheb niet voor niets schijven vol media.
Nooit gezeik met dat mijn internet platligt of geen verbinding heb iig
Met GHB nooit meer nee
Antwoorden in vet.quote:Op maandag 11 november 2013 15:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik hoef je ook niet te overtuigen hoor. Wat jij wilt. De voordelen voor mij zijn:
1: Een grotere muziek collectie dan ik ook thuis kan hebben. Meer is niet beter. Ik heb thuis al meer dan ik luister, waarom nog eens een account nemen en betalen voor pseudogemak?
2: Nooit meer zoeken naar het nummer, album, etc Nooit last van. Ik zet er gewoon een heel album ineens op en luister hele albums tegelijk.
3: Niet meer syncnen Zoals gezegd, doe ik toch al is het maar om mijn agenda bij te werken
4: Anywhere, anytime Ik zie hier met regelmaat iemand janken dat het eens niet werkt
5: Minder opslag lokaal nodig Bedoel je dan je PC of je telefoon? Want op beiden heb ik zeeen over en toch al een muziekschijf van hier tot tokyo... Wat er niet op past hoef ik waarschijnlijk ook niet te luisteren
6: Geen nackup nodig van muziek collectie Heb ik nu ook niet, maar een CD is binnen 5 minuten binnen anno nu, dus waarom daar moeilijk over doen?
7: Werkt perfect op sonos Gebruik ik niet, maar mijn muziekschijf is wel gedeeld en wordt in een later stadium gewoon op een NAS geplant omwille mediaplayer aan de TV/Hifi. En iets zegt me dat dat nog goedkoper/veelzijdiger is ook.
Ik hou je niet tegen, maar tis niet de heilige graal en ik heb een ouderwetse aversie tegen afhankelijk van een service zijn.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Dat wist ik nog niet.quote:Op maandag 11 november 2013 15:34 schreef Merkie het volgende:
[..]
Pas een jaar later geīntroduceerd als goedkoper model.
Zijn er gebruiksvriendelijker stukken software te vinden die hetzelfde kunnen doen als iTunes? Ik word knettergek van dat programma, krijg met geen mogelijkheid op een fatsoenlijke manier mijn apps of muziek op mijn telefoon gezet. Vroeger in de oude layout ging het nog wel, maar nu lijkt het allemaal veel erger geworden.
Ik had een mp3 gedownload en die wilde ik op mijn iPhone zetten. Dat zou toch gewoon drag/drop moeten kunnen? Moest 'm eerst lokaal in de bibliotheek hangen, toen selecteren dat ik 'm wilde synchroniseren en vervolgens kon ik 'm pas in een playlist zetten waarna er weer synchronisatie moest plaatsvinden. Waarom niet gewoon playlistmapje openen en copy/paste?![]()
Zijn hier mensen die T-mobile's 5000 MB 4G abonnement hebben? (dus die met 50Mb/s).People assume too much.![]()
Via menu de side-bar weer terug zetten, maar het is nog steeds gelul dat die playlists dan meteen afgespeeld worden. Ik blijf het een eigenwijs stuk vreten vinden, maar ik wissel hooguit eens per week mijn muziek.quote:Op maandag 11 november 2013 16:27 schreef Coelho het volgende:
Zijn er gebruiksvriendelijker stukken software te vinden die hetzelfde kunnen doen als iTunes? Ik word knettergek van dat programma, krijg met geen mogelijkheid op een fatsoenlijke manier mijn apps of muziek op mijn telefoon gezet. Vroeger in de oude layout ging het nog wel, maar nu lijkt het allemaal veel erger geworden.
Ik had een mp3 gedownload en die wilde ik op mijn iPhone zetten. Dat zou toch gewoon drag/drop moeten kunnen? Moest 'm eerst lokaal in de bibliotheek hangen, toen selecteren dat ik 'm wilde synchroniseren en vervolgens kon ik 'm pas in een playlist zetten waarna er weer synchronisatie moest plaatsvinden. Waarom niet gewoon playlistmapje openen en copy/paste?I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Man wat is die 5s een stuk lichter dan de 4sTouch id werkt perfect. Homebutton is wel wat resistiever dan de vorige homebutton en heeft een wat harder klikgeluid.
![]()
Gelukkig heeft een huisgenoot het pakketje kunnen aannemen. Nu een backup aan het restoren vanuit iCloud via WiFi, duurt lang..en straks gratis iMovie en iPhoto voor iOS binnen hengelen..
Ben nog niet helemaal uit betreft dat 4" scherm, toch vond ik de 4S wel een fijn formaat..How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...![]()
Na een week vind je de iPhone 4(s) net voelen als een lilliputter telefoontje.quote:Op maandag 11 november 2013 21:47 schreef Mr.Noodle het volgende:
Gelukkig heeft een huisgenoot het pakketje kunnen aannemen. Nu een backup aan het restoren vanuit iCloud via WiFi, duurt lang..en straks gratis iMovie en iPhoto voor iOS binnen hengelen..
Ben nog niet helemaal uit betreft dat 4" scherm, toch vond ik de 4S wel een fijn formaat..
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.![]()
We zien wel, hij paste altijd nog prima in m'n broekzak, 5S is eigenlijk net te groot daarvoor..quote:Op maandag 11 november 2013 21:51 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Na een week vind je de iPhone 4(s) net voelen als een lilliputter telefoontje.
Je kan tegenwoordig trouwens ook prima Airplay afspelen op een Raspberry Pi XMBC.How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...![]()
ik gebruik altijd itools. Nooit meer itunesquote:Op maandag 11 november 2013 16:27 schreef Coelho het volgende:
Ik had een mp3 gedownload en die wilde ik op mijn iPhone zetten. Dat zou toch gewoon drag/drop moeten kunnen? Moest 'm eerst lokaal in de bibliotheek hangen, toen selecteren dat ik 'm wilde synchroniseren en vervolgens kon ik 'm pas in een playlist zetten waarna er weer synchronisatie moest plaatsvinden. Waarom niet gewoon playlistmapje openen en copy/paste?Shuffle up and deal!!!![]()
Airplayquote:Op maandag 11 november 2013 21:54 schreef Mr.Noodle het volgende:
Je kan tegenwoordig trouwens ook prima Airplay afspelen op een Raspberry Pi XMBC.![]()
![]()
Ik zou wel graag een airplay hostapp op mijn android hdmistick willen hebbenHeel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Pas sinds kort ontdekt (altijd gedacht dat Apple TV gewoon een mediaplayer was).quote:
Werkt geweldig inderdaad.
Helaas maar 1 apparaat waar het op werkt, de rest is te oud
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.![]()
Ik heb een denon versterker waar het super op werkt, en in m'n auto werkt t ookquote:Op dinsdag 12 november 2013 00:45 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Pas sinds kort ontdekt (altijd gedacht dat Apple TV gewoon een mediaplayer was).
Werkt geweldig inderdaad.
Helaas maar 1 apparaat waar het op werkt, de rest is te oud![]()
![]()
Ik doelde op de aansturende kant (werkt vanaf iPad 2 en iPhone 4s).quote:Op dinsdag 12 november 2013 07:35 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik heb een denon versterker waar het super op werkt, en in m'n auto werkt t ook
Jij hebt het over de ontvangende kant, streamen via bluetooth? Of begrijp ik het verkeerd?I removed all the bad food from my house.
It was delicious.![]()
quote:Op maandag 11 november 2013 17:44 schreef very het volgende:
Zijn hier mensen die T-mobile's 5000 MB 4G abonnement hebben? (dus die met 50Mb/s).People assume too much.![]()
Als het goed is krijg ik deze week (anders volgende week) een nieuwe 5s en ik heb nu een 4, hoe zit dat met Apps die ik nu op die 4 heb staan, moet ik die allemaal afzonderlijk weer opnieuw downloaden? En kan ik mijn muziek van de ene iphone naar de andere slepen, of zijn daar migratie programma's voor? Mijn iPad heb ik destijds ook helemaal vanaf de grond op moeten inrichten, zelfde verhaal met die nieuwe telefoon?All you know about me is what I've sold you, dumb fuck![]()
Via iTunes gewoon een backup maken en je nieuwe iphone instellen vanaf die backupquote:Op dinsdag 12 november 2013 10:39 schreef HostiMeister het volgende:
Als het goed is krijg ik deze week (anders volgende week) een nieuwe 5s en ik heb nu een 4, hoe zit dat met Apps die ik nu op die 4 heb staan, moet ik die allemaal afzonderlijk weer opnieuw downloaden? En kan ik mijn muziek van de ene iphone naar de andere slepen, of zijn daar migratie programma's voor? Mijn iPad heb ik destijds ook helemaal vanaf de grond op moeten inrichten, zelfde verhaal met die nieuwe telefoon?People assume too much.![]()
Maak dus geen bal uit of het een backup van een 4 of een 5s is dus?quote:Op dinsdag 12 november 2013 10:43 schreef very het volgende:
[..]
Via iTunes gewoon een backup maken en je nieuwe iphone instellen vanaf die backupAll you know about me is what I've sold you, dumb fuck![]()
Onduidelijk verhaal. Het is heel simpel.quote:Op dinsdag 12 november 2013 10:39 schreef HostiMeister het volgende:
Als het goed is krijg ik deze week (anders volgende week) een nieuwe 5s en ik heb nu een 4, hoe zit dat met Apps die ik nu op die 4 heb staan, moet ik die allemaal afzonderlijk weer opnieuw downloaden? En kan ik mijn muziek van de ene iphone naar de andere slepen, of zijn daar migratie programma's voor? Mijn iPad heb ik destijds ook helemaal vanaf de grond op moeten inrichten, zelfde verhaal met die nieuwe telefoon?
1. Oude iPhone aansluiten op iTunes.
2. Rechtermuisknop op iPhone -> aankopen overzetten (alle apps worden in iTunes gezet).
3. Rechtermuisknop op iPhone -> reservekopie maken.
4. Nieuwe iPhone aansluiten: reservekopie terugzetten.
5. Op "Synchroniseren" klikken. Wacht een half uurtje, en klaar is HostiMeister.
Hierbij heb ik wel de aanname gedaan dat je muziek gewoon nog in je iTunes-bibliotheek staat. Anders heb je een probleem en moet je andere manieren gaan verzinnen.Nee, het enige wat niet kan is een backup terugzetten van een softwareversie die hoger is dan de huidige softwareversie van je iPhone (dus een backup gemaakt met iOS 7.0.3 terugzetten op een iPhone met iOS 7.0.2 kan niet). Je kunt zelfs iPad-backups op iPhones teruzetten (of iPhone-backups op iPads).quote:Op dinsdag 12 november 2013 10:48 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Maak dus geen bal uit of het een backup van een 4 of een 5s is dus?2000 light years from home![]()
nee, dat boeit niks idd.quote:Op dinsdag 12 november 2013 10:48 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Maak dus geen bal uit of het een backup van een 4 of een 5s is dus?People assume too much.![]()
Ah, aangezien ik er muziek op zet via iTunes met twee verschillende computers klopt jouw aanname niet helemaalquote:Op dinsdag 12 november 2013 10:49 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hierbij heb ik wel de aanname gedaan dat je muziek gewoon nog in je iTunes-bibliotheek staat. Anders heb je een probleem en moet je andere manieren gaan verzinnen.Dan haal ik ze er wel af met een apart programma, komt goed.
Bedankt voor jullie antwoorden, Merkie en very
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck![]()
Ik moet vanaf binnenkort voor mijn werk gaan werken met een iPhone 4. Telefoon van een aantal jaar oud. Is daar qua snelheid nog een beetje normaal mee te werken? Eventueel configuratietips om de telefoon zo soepel mogelijk te laten draaien?Wind extinguishes a candle and energizes fire![]()
Ik heb er nu een van de zaak, iPhone 4, heb iOS7 er op gezet, misschien niet de beste keuze. Opzich werkt ie prima, alleen wordt ie een beetje traag als je er teveel mee hebt gedaan, dus ik zet hem een keer per paar dagen even aan en uit, dan doet ie t weer goed.quote:Op dinsdag 12 november 2013 11:44 schreef Steven184 het volgende:
Ik moet vanaf binnenkort voor mijn werk gaan werken met een iPhone 4. Telefoon van een aantal jaar oud. Is daar qua snelheid nog een beetje normaal mee te werken? Eventueel configuratietips om de telefoon zo soepel mogelijk te laten draaien?
Daarom kan ik niet wachten tot de 5s hier aankomt
iPhone 4 werkt hier nog prima, ook met iOS7. Ook voor zakelijk gebruik.quote:Op dinsdag 12 november 2013 11:44 schreef Steven184 het volgende:
Ik moet vanaf binnenkort voor mijn werk gaan werken met een iPhone 4. Telefoon van een aantal jaar oud. Is daar qua snelheid nog een beetje normaal mee te werken? Eventueel configuratietips om de telefoon zo soepel mogelijk te laten draaien?quote:Op dinsdag 12 november 2013 11:47 schreef HostiMeister het volgende:
Ik heb er nu een van de zaak, iPhone 4, heb iOS7 er op gezet, misschien niet de beste keuze. Opzich werkt ie prima, alleen wordt ie een beetje traag als je er teveel mee hebt gedaan, dus ik zet hem een keer per paar dagen even aan en uit, dan doet ie t weer goed.
Daarom kan ik niet wachten tot de 5s hier aankomt
It was delicious.![]()
uit en aan, aan en uit, je snapt mequote:Op dinsdag 12 november 2013 11:53 schreef Sometimes het volgende:
[..]
[..]
iPhone 4 werkt hier nog prima, ook met iOS7. Ook voor zakelijk gebruik.
[..]
quote:Op dinsdag 12 november 2013 11:54 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
uit en aan, aan en uit, je snapt me
It was delicious.![]()
Dat zou geniaal zijn idd.quote:Op maandag 11 november 2013 22:21 schreef Catch22- het volgende:
Ik zou wel graag een airplay hostapp op mijn android hdmistick willen hebben
Volgens mij ondersteunen alle iPhones, iPads en iPods het hoor. AirPlay is een techniek die Apple al 10 jaar heeft, nog voor de iOS-devices.quote:Op dinsdag 12 november 2013 09:29 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Ik doelde op de aansturende kant (werkt vanaf iPad 2 en iPhone 4s).
Jij hebt het over de ontvangende kant, streamen via bluetooth? Of begrijp ik het verkeerd?Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Airplay is toch het zenden van signalen naar de Apple TV?quote:Op dinsdag 12 november 2013 11:57 schreef TC03 het volgende:
[..]
Volgens mij ondersteunen alle iPhones, iPads en iPods het hoor. AirPlay is een techniek die Apple al 10 jaar heeft, nog voor de iOS-devices.
Dat lukt niet met iPad 1 en iPhone 4. Wel met hogere versies.I removed all the bad food from my house.
It was delicious.![]()
Wat niet kan, is AirPlay mirroring, oftewel het scherm van je iPhone/iPad weergeven op de tv.quote:Op dinsdag 12 november 2013 12:00 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Airplay is toch het zenden van signalen naar de Apple TV?
Dat lukt niet met iPad 1 en iPhone 4. Wel met hogere versies.
Muziek afspelen kan echter wel, met elk iOS-apparaat, zelfs de allereerste iPhone.Ten percent faster with a sturdier frame![]()
of een fatsoenlijke Chromecast-achtige app. Cheapcast werkt nog niet echt lekkerquote:Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Jaaaaaaaaquote:Op dinsdag 12 november 2013 12:01 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wat niet kan, is AirPlay mirroring, oftewel het scherm van je iPhone/iPad weergeven op de tv.
Muziek afspelen kan echter wel, met elk iOS-apparaat, zelfs de allereerste iPhone.
Dat had ik dus niet goed begrepen. Dat mirroring maakt me niet uit, daar kan ik toch niets mee.
En precies datgene wat ik wil (beeld en geluid van youtube naar tv en stereo) kan dus inderdaad ook met iPad 1 en iPhone 4.
Ik was al op zoek naar een 4s
It was delicious.![]()
quote:Op dinsdag 12 november 2013 11:47 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik heb er nu een van de zaak, iPhone 4, heb iOS7 er op gezet, misschien niet de beste keuze. Opzich werkt ie prima, alleen wordt ie een beetje traag als je er teveel mee hebt gedaan, dus ik zet hem een keer per paar dagen even aan en uit, dan doet ie t weer goed.
Daarom kan ik niet wachten tot de 5s hier aankomtDank beiden. Dan ga ik het in de ervaring merken hoe vaak ik hem opnieuw zal moeten starten.quote:Op dinsdag 12 november 2013 11:53 schreef Sometimes het volgende:
[..]
iPhone 4 werkt hier nog prima, ook met iOS7. Ook voor zakelijk gebruik.
[..]
En even opnieuw met een iPhone leren omgaan
Wind extinguishes a candle and energizes fire![]()
iPhone 4, serieus? Ik zou juist verwachten dat bij bedrijven men voor de snelst mogelijke telefoons gaat. Immers, tijd is geld, en met een iPhone 5 of 5S krijg je dingen echt gewoon sneller voor elkaar. Maarja...quote:Op dinsdag 12 november 2013 12:28 schreef Steven184 het volgende:
[..]
[..]
Dank beiden. Dan ga ik het in de ervaring merken hoe vaak ik hem opnieuw zal moeten starten.
En even opnieuw met een iPhone leren omgaanTen percent faster with a sturdier frame![]()
Ach ja, dergelijke regelingen worden nou eenmaal versoberd of uitgesteld in deze tijden. Blijkbaar komt er aankomend jaar een upgrade.quote:Op dinsdag 12 november 2013 12:59 schreef TC03 het volgende:
[..]
iPhone 4, serieus? Ik zou juist verwachten dat bij bedrijven men voor de snelst mogelijke telefoons gaat. Immers, tijd is geld, en met een iPhone 5 of 5S krijg je dingen echt gewoon sneller voor elkaar. Maarja...Wind extinguishes a candle and energizes fire![]()
Toen mijn baas me hoorde janken dat mijn iPhone zo traag was heeft ie meteen gezegd, zodra die 5s uit is regel ik die voor je met diezelfde instelling gok ik.quote:Op dinsdag 12 november 2013 12:59 schreef TC03 het volgende:
[..]
iPhone 4, serieus? Ik zou juist verwachten dat bij bedrijven men voor de snelst mogelijke telefoons gaat. Immers, tijd is geld, en met een iPhone 5 of 5S krijg je dingen echt gewoon sneller voor elkaar. Maarja...All you know about me is what I've sold you, dumb fuck![]()
Hmm, ik heb waardeloos bereik met m'n telefoonnetwerk nu. Waar ik normaal toch wel minimaal 3 tot 5 puntjes heb met m'n 4S, heb ik er nu 1 met m'n 5S. Telefoongesprekken zijn ook niet van geweldige geluidskwaliteit. Misschien een maandagochtend model ofzo..
Ah, kak probleem gevonden. Netwerk-instellingen gereset, zodat ie niet meer de provider-instellingen van m'n 4S gebruikt.
Blijkbaar switched ie nu de hele tijd tussen 3G en GPRS, waardoor signaalbereik varieert. Jammer dat ik em niet vast kan zetten op 2G, als het 3G bereik kak is.
[ Bericht 8% gewijzigd door Mr.Noodle op 12-11-2013 14:10:47 ]How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...![]()
Ja. Met mn 5 en ipad 2.quote:Op dinsdag 12 november 2013 09:29 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Ik doelde op de aansturende kant (werkt vanaf iPad 2 en iPhone 4s).
Jij hebt het over de ontvangende kant, streamen via bluetooth? Of begrijp ik het verkeerd?![]()
En wat ik schreef klopt niet (zie posts van TC03).quote:I removed all the bad food from my house.
It was delicious.![]()
DaFuq, waarom moet zowel Bluetooth als WiFi aan staan voor Airdrop?How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...![]()
Iemand een uitgebreide recensie over de iPhone 5S?
Graag met duidelijke understatements......I may not be your first, but to be your last would be perfect.....![]()
The Vergequote:Op dinsdag 12 november 2013 19:51 schreef RogerFederer_17 het volgende:
Graag met duidelijke understatements......![]()
![]()
Bedoelde eigenlijk niet van het net.quote:
Maar gewoon een willekeurige iPhone 5S-gebruiker van hier....I may not be your first, but to be your last would be perfect.....![]()
understatements ja?quote:Op dinsdag 12 november 2013 19:51 schreef RogerFederer_17 het volgende:
Graag met duidelijke understatements......Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Het is gewoon een waardeloze telefoon met weinig veranderingen t.o.v de iPhone 5.quote:Op dinsdag 12 november 2013 19:51 schreef RogerFederer_17 het volgende:
Graag met duidelijke understatements......How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...![]()
quote:Op dinsdag 12 november 2013 20:13 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Het is gewoon een waardeloze telefoon met weinig veranderingen t.o.v de iPhone 5.flikker op domme troll
Met GHB nooit meer nee
Uitgebreide reviews/recensies vind je wel via google. Maar mijn ervaringen:quote:Op dinsdag 12 november 2013 19:51 schreef RogerFederer_17 het volgende:
Graag met duidelijke understatements......
Werkt heeerlijk, lekker snel! TouchID werkt makkelijk en snel, aantal keren lukte het niet, even de TouchID schoonmaken en klaar. Camera is zoals altijd top, Slow-Mo filmen werkt erg goed. Voor de rest is het gewoon een iPhone 5S. Accu had nog wel wat beter gemogen, maar kom er wel een dag mee door.![]()
- De camera verhoudt zich redelijk ten opzichte van de concurrentiequote:Op dinsdag 12 november 2013 19:51 schreef RogerFederer_17 het volgende: duidelijke understatements......
- de telefoon is aardig snel
- het retinascherm ziet er nog steeds wel oke uit
- het ecosysteem van Apple komt nog altijd wel mee met dat van Android of WP8![]()
quote:Op dinsdag 12 november 2013 20:36 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
- De camera verhoudt zich redelijk ten opzichte van de concurrentie
- de telefoon is aardig snel
- het retinascherm ziet er nog steeds wel oke uit
- het ecosysteem van Apple komt nog altijd wel mee met dat van Android of WP8
Ik vind de hoeveelheid kwaliteitsapps anno 2013 ook wel oké.How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...![]()
Ja. Ik vond jouw post gewoon grappig.quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:20 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Hij vroeg toch om understatements?Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Een uitgebreide review van de 5s heb ik geen zin in, maar het ding is fucking snel vergeleken met m'n oude 4. En de batterij lijkt 2x zo lang mee te gaan. En 4G werkt ook fucking snel, sneller dan de gemiddelde wifi-verbinding.
En de fingerprintscan werkt ook feilloos, enige nadeel is dat je 'm soms ontgrendelt als je alleen maar wil kijken hoe laat het is![]()
![]()
psst, "understatements"How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
Forum Opties Forumhop: Hop naar: