Toen mijn baas me hoorde janken dat mijn iPhone zo traag was heeft ie meteen gezegd, zodra die 5s uit is regel ik die voor je met diezelfde instelling gok ik.quote:Op dinsdag 12 november 2013 12:59 schreef TC03 het volgende:
[..]
iPhone 4, serieus? Ik zou juist verwachten dat bij bedrijven men voor de snelst mogelijke telefoons gaat. Immers, tijd is geld, en met een iPhone 5 of 5S krijg je dingen echt gewoon sneller voor elkaar. Maarja...
Ja. Met mn 5 en ipad 2.quote:Op dinsdag 12 november 2013 09:29 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Ik doelde op de aansturende kant (werkt vanaf iPad 2 en iPhone 4s).
Jij hebt het over de ontvangende kant, streamen via bluetooth? Of begrijp ik het verkeerd?
En wat ik schreef klopt niet (zie posts van TC03).quote:
The Vergequote:Op dinsdag 12 november 2013 19:51 schreef RogerFederer_17 het volgende:
Iemand een uitgebreide recensie over de iPhone 5S?
Graag met duidelijke understatements......
Bedoelde eigenlijk niet van het net.quote:
understatements ja?quote:Op dinsdag 12 november 2013 19:51 schreef RogerFederer_17 het volgende:
Het is gewoon een waardeloze telefoon met weinig veranderingen t.o.v de iPhone 5.quote:Op dinsdag 12 november 2013 19:51 schreef RogerFederer_17 het volgende:
quote:Op dinsdag 12 november 2013 20:13 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Het is gewoon een waardeloze telefoon met weinig veranderingen t.o.v de iPhone 5.
Uitgebreide reviews/recensies vind je wel via google. Maar mijn ervaringen:quote:Op dinsdag 12 november 2013 19:51 schreef RogerFederer_17 het volgende:
- De camera verhoudt zich redelijk ten opzichte van de concurrentiequote:Op dinsdag 12 november 2013 19:51 schreef RogerFederer_17 het volgende: duidelijke understatements......
quote:Op dinsdag 12 november 2013 20:36 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
- De camera verhoudt zich redelijk ten opzichte van de concurrentie
- de telefoon is aardig snel
- het retinascherm ziet er nog steeds wel oke uit
- het ecosysteem van Apple komt nog altijd wel mee met dat van Android of WP8
Ja. Ik vond jouw post gewoon grappig.quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:20 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Hij vroeg toch om understatements?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |