Inderdaad. Nog erger.quote:Op maandag 11 november 2013 10:49 schreef Merkie het volgende:
[..]
Sterker nog, 16GB is al sinds de 3GS de instapcapaciteit.
Bij de iPad Air is de verhouding helemaal zoek: voor de stap van 64 naar 128 GB betaal je net zoveel als van 16 naar 32...quote:Op maandag 11 november 2013 10:47 schreef Splackavellie02 het volgende:
16gb is al sinds de iPhone 4 de instapcapaciteit. Vier generaties lang geen upgrade in opslag, maar wel de prijs hetzelfde houden is gewoon debiel. Helemaal als je ook nog steeds 100 euro rekent voor 16gb flash anno 2013.
En je scheel moeten betalen om de data te kunnen krijgen....quote:
Die eerste wordt door de tweede stap gefinancieerd natuurlijk.quote:Op maandag 11 november 2013 11:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Bij de iPad Air is de verhouding helemaal zoek: voor de stap van 64 naar 128 GB betaal je net zoveel als van 16 naar 32...
Spotify moet je natuurlijk gewoon een beetje handig gebruiken. Meest beluisterde muziek sla je offline op zodat het niet van je databundel afgaat, de rest stream je. Op die manier heb je een minimale hoeveelheid muziek opgeslagen en heb je toch toegang tot je gehele muziekcollectie.quote:Op maandag 11 november 2013 11:11 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
En je scheel moeten betalen om de data te kunnen krijgen....
Nee dank je.
100 euro meer voor 16 GB extra is overigens behoorlijk absurd. In 2007 al, maar nu helemaal.
??quote:Op maandag 11 november 2013 11:11 schreef Skull-splitter het volgende:
En je scheel moeten betalen om de data te kunnen krijgen....
Kan wel met third party spelers. Voor de iPhone gebruik ik zelf Azul omdat die als een van de weinige de audiocodecs bij mkv bestanden ondersteunt. Op de iPad gebruik ik AcePlayer of Oplayer HD.quote:Op maandag 11 november 2013 11:14 schreef Iwanius het volgende:
Vraagje. Ik heb zelf geen iPhone en wil weten of het klopt dat je op de iPhone geen filmpjes met de bestand extensie .wmv.avi o.i.d. kan open en alleen die met .mp4?
Reden van de vraag is dat ik laatst iemand 3 verschillende filmpjes (5 MB) wilde toesturen die GEEN .Mac extensie hadden en hij ze alle 3 niet kon openen. Zelfs een flash filmpje lukte niet.
Da's wel handig! Wist ik niet. Jammer dat KPN alleen zo schreeuwend duur is.quote:Op maandag 11 november 2013 11:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
??![]()
Bij KPN gaat het niet van bundel af.
En offline lijsten syncen op je wifi
Dat is niet waar: bij KPN krijg je 500MB extra bundel als je via KPN voor je spotify premium betaald (wat net zo duur is als 'gewoon' spotify premium, dus in feite heb je gratis 500MB extra databundel).quote:Op maandag 11 november 2013 11:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
??![]()
Met 140+ GB aan lokale opslag ga ik niet nog eens 10 euro per maand aftikken om semi-handig muziek te kunnen luisteren, mogelijk zelfs nog aangevuld door itunes-cloudgeneuzel.quote:Op maandag 11 november 2013 11:13 schreef TC03 het volgende:
[..]
Spotify moet je natuurlijk gewoon een beetje handig gebruiken. Meest beluisterde muziek sla je offline op zodat het niet van je databundel afgaat, de rest stream je. Op die manier heb je een minimale hoeveelheid muziek opgeslagen en heb je toch toegang tot je gehele muziekcollectie.
Ik vind het serieus omslachtiger dan gewoon albums slepen andersquote:Op maandag 11 november 2013 11:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
??![]()
Ik niet. Sinds mijn spotify geen iTunes meer aangeraakt.quote:Op maandag 11 november 2013 15:17 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik vind het serieus omslachtiger dan gewoon albums slepen anders
8GB toch?quote:Op maandag 11 november 2013 10:49 schreef Merkie het volgende:
[..]
Sterker nog, 16GB is al sinds de 3GS de instapcapaciteit.
die is pas na een jaar geintroduceerd als uber-basismodelquote:Op maandag 11 november 2013 15:29 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
8GB toch?
Ik heb een iPhone 4 8GB gehad.
Ook op mijn desktop geen spotify meer, ik gebruik het nauwelijks. Als ik iets nieuws wil proberen download ik wel in vijf minuutjes of sneller het album.quote:Op maandag 11 november 2013 15:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik niet. Sinds mijn spotify geen iTunes meer aangeraakt.
Ieder zijn ding.
Downloaden geeft me nog altijd meer vrijheid, kheb niet voor niets schijven vol media.quote:Op maandag 11 november 2013 15:24 schreef Catch22- het volgende:
Ik download nooit meer muziek. Ik klik gewoon albums aan en dan luister ik ze. Als ik ze vaak luister, doe ik ze offline zetten. Maargoed; dat is maar net wat je handiger vindt.
Pas een jaar later geïntroduceerd als goedkoper model.quote:Op maandag 11 november 2013 15:29 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
8GB toch?
Ik heb een iPhone 4 8GB gehad.
Ik hoef je ook niet te overtuigen hoor. Wat jij wilt. De voordelen voor mij zijn:quote:Op maandag 11 november 2013 15:30 schreef Skull-splitter het volgende:
Ieder zijn ding.Ook op mijn desktop geen spotify meer, ik gebruik het nauwelijks. Als ik iets nieuws wil proberen download ik wel in vijf minuutjes of sneller het album.Syncen via iTunes doe ik toch ivm kalenders outlook/iphone.quote:
ieder zijn ding. Ik heb daar geen zin meer in en ben niet afhankelijk van mijn internetverbinding en hoef niet met iTunes te worstelenquote:Op maandag 11 november 2013 15:30 schreef Skull-splitter het volgende:
Downloaden geeft me nog altijd meer vrijheid, kheb niet voor niets schijven vol media.
Nooit gezeik met dat mijn internet platligt of geen verbinding heb iig
Antwoorden in vet.quote:Op maandag 11 november 2013 15:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik hoef je ook niet te overtuigen hoor. Wat jij wilt. De voordelen voor mij zijn:
1: Een grotere muziek collectie dan ik ook thuis kan hebben. Meer is niet beter. Ik heb thuis al meer dan ik luister, waarom nog eens een account nemen en betalen voor pseudogemak?
2: Nooit meer zoeken naar het nummer, album, etc Nooit last van. Ik zet er gewoon een heel album ineens op en luister hele albums tegelijk.
3: Niet meer syncnen Zoals gezegd, doe ik toch al is het maar om mijn agenda bij te werken
4: Anywhere, anytime Ik zie hier met regelmaat iemand janken dat het eens niet werkt
5: Minder opslag lokaal nodig Bedoel je dan je PC of je telefoon? Want op beiden heb ik zeeen over en toch al een muziekschijf van hier tot tokyo... Wat er niet op past hoef ik waarschijnlijk ook niet te luisteren
6: Geen nackup nodig van muziek collectie Heb ik nu ook niet, maar een CD is binnen 5 minuten binnen anno nu, dus waarom daar moeilijk over doen?
7: Werkt perfect op sonos Gebruik ik niet, maar mijn muziekschijf is wel gedeeld en wordt in een later stadium gewoon op een NAS geplant omwille mediaplayer aan de TV/Hifi. En iets zegt me dat dat nog goedkoper/veelzijdiger is ook.
Dat wist ik nog niet.quote:Op maandag 11 november 2013 15:34 schreef Merkie het volgende:
[..]
Pas een jaar later geïntroduceerd als goedkoper model.
Via menu de side-bar weer terug zetten, maar het is nog steeds gelul dat die playlists dan meteen afgespeeld worden. Ik blijf het een eigenwijs stuk vreten vinden, maar ik wissel hooguit eens per week mijn muziek.quote:Op maandag 11 november 2013 16:27 schreef Coelho het volgende:
Zijn er gebruiksvriendelijker stukken software te vinden die hetzelfde kunnen doen als iTunes? Ik word knettergek van dat programma, krijg met geen mogelijkheid op een fatsoenlijke manier mijn apps of muziek op mijn telefoon gezet. Vroeger in de oude layout ging het nog wel, maar nu lijkt het allemaal veel erger geworden.
Ik had een mp3 gedownload en die wilde ik op mijn iPhone zetten. Dat zou toch gewoon drag/drop moeten kunnen? Moest 'm eerst lokaal in de bibliotheek hangen, toen selecteren dat ik 'm wilde synchroniseren en vervolgens kon ik 'm pas in een playlist zetten waarna er weer synchronisatie moest plaatsvinden. Waarom niet gewoon playlistmapje openen en copy/paste?
Na een week vind je de iPhone 4(s) net voelen als een lilliputter telefoontje.quote:Op maandag 11 november 2013 21:47 schreef Mr.Noodle het volgende:
Gelukkig heeft een huisgenoot het pakketje kunnen aannemen. Nu een backup aan het restoren vanuit iCloud via WiFi, duurt lang..en straks gratis iMovie en iPhoto voor iOS binnen hengelen..
Ben nog niet helemaal uit betreft dat 4" scherm, toch vond ik de 4S wel een fijn formaat..
We zien wel, hij paste altijd nog prima in m'n broekzak, 5S is eigenlijk net te groot daarvoor..quote:Op maandag 11 november 2013 21:51 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Na een week vind je de iPhone 4(s) net voelen als een lilliputter telefoontje.
ik gebruik altijd itools. Nooit meer itunesquote:Op maandag 11 november 2013 16:27 schreef Coelho het volgende:
Zijn er gebruiksvriendelijker stukken software te vinden die hetzelfde kunnen doen als iTunes? Ik word knettergek van dat programma, krijg met geen mogelijkheid op een fatsoenlijke manier mijn apps of muziek op mijn telefoon gezet. Vroeger in de oude layout ging het nog wel, maar nu lijkt het allemaal veel erger geworden.
Ik had een mp3 gedownload en die wilde ik op mijn iPhone zetten. Dat zou toch gewoon drag/drop moeten kunnen? Moest 'm eerst lokaal in de bibliotheek hangen, toen selecteren dat ik 'm wilde synchroniseren en vervolgens kon ik 'm pas in een playlist zetten waarna er weer synchronisatie moest plaatsvinden. Waarom niet gewoon playlistmapje openen en copy/paste?
Airplayquote:Op maandag 11 november 2013 21:54 schreef Mr.Noodle het volgende:
Je kan tegenwoordig trouwens ook prima Airplay afspelen op een Raspberry Pi XMBC.
Pas sinds kort ontdekt (altijd gedacht dat Apple TV gewoon een mediaplayer was).quote:
Ik heb een denon versterker waar het super op werkt, en in m'n auto werkt t ookquote:Op dinsdag 12 november 2013 00:45 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Pas sinds kort ontdekt (altijd gedacht dat Apple TV gewoon een mediaplayer was).
Werkt geweldig inderdaad.
Helaas maar 1 apparaat waar het op werkt, de rest is te oud
Ik doelde op de aansturende kant (werkt vanaf iPad 2 en iPhone 4s).quote:Op dinsdag 12 november 2013 07:35 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik heb een denon versterker waar het super op werkt, en in m'n auto werkt t ook
quote:Op maandag 11 november 2013 17:44 schreef very het volgende:
Zijn hier mensen die T-mobile's 5000 MB 4G abonnement hebben? (dus die met 50Mb/s).
Via iTunes gewoon een backup maken en je nieuwe iphone instellen vanaf die backupquote:Op dinsdag 12 november 2013 10:39 schreef HostiMeister het volgende:
Als het goed is krijg ik deze week (anders volgende week) een nieuwe 5s en ik heb nu een 4, hoe zit dat met Apps die ik nu op die 4 heb staan, moet ik die allemaal afzonderlijk weer opnieuw downloaden? En kan ik mijn muziek van de ene iphone naar de andere slepen, of zijn daar migratie programma's voor? Mijn iPad heb ik destijds ook helemaal vanaf de grond op moeten inrichten, zelfde verhaal met die nieuwe telefoon?
Maak dus geen bal uit of het een backup van een 4 of een 5s is dus?quote:Op dinsdag 12 november 2013 10:43 schreef very het volgende:
[..]
Via iTunes gewoon een backup maken en je nieuwe iphone instellen vanaf die backup
Onduidelijk verhaal. Het is heel simpel.quote:Op dinsdag 12 november 2013 10:39 schreef HostiMeister het volgende:
Als het goed is krijg ik deze week (anders volgende week) een nieuwe 5s en ik heb nu een 4, hoe zit dat met Apps die ik nu op die 4 heb staan, moet ik die allemaal afzonderlijk weer opnieuw downloaden? En kan ik mijn muziek van de ene iphone naar de andere slepen, of zijn daar migratie programma's voor? Mijn iPad heb ik destijds ook helemaal vanaf de grond op moeten inrichten, zelfde verhaal met die nieuwe telefoon?
Nee, het enige wat niet kan is een backup terugzetten van een softwareversie die hoger is dan de huidige softwareversie van je iPhone (dus een backup gemaakt met iOS 7.0.3 terugzetten op een iPhone met iOS 7.0.2 kan niet). Je kunt zelfs iPad-backups op iPhones teruzetten (of iPhone-backups op iPads).quote:Op dinsdag 12 november 2013 10:48 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Maak dus geen bal uit of het een backup van een 4 of een 5s is dus?
nee, dat boeit niks idd.quote:Op dinsdag 12 november 2013 10:48 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Maak dus geen bal uit of het een backup van een 4 of een 5s is dus?
Ah, aangezien ik er muziek op zet via iTunes met twee verschillende computers klopt jouw aanname niet helemaalquote:Op dinsdag 12 november 2013 10:49 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hierbij heb ik wel de aanname gedaan dat je muziek gewoon nog in je iTunes-bibliotheek staat. Anders heb je een probleem en moet je andere manieren gaan verzinnen.
Ik heb er nu een van de zaak, iPhone 4, heb iOS7 er op gezet, misschien niet de beste keuze. Opzich werkt ie prima, alleen wordt ie een beetje traag als je er teveel mee hebt gedaan, dus ik zet hem een keer per paar dagen even aan en uit, dan doet ie t weer goed.quote:Op dinsdag 12 november 2013 11:44 schreef Steven184 het volgende:
Ik moet vanaf binnenkort voor mijn werk gaan werken met een iPhone 4. Telefoon van een aantal jaar oud. Is daar qua snelheid nog een beetje normaal mee te werken? Eventueel configuratietips om de telefoon zo soepel mogelijk te laten draaien?
iPhone 4 werkt hier nog prima, ook met iOS7. Ook voor zakelijk gebruik.quote:Op dinsdag 12 november 2013 11:44 schreef Steven184 het volgende:
Ik moet vanaf binnenkort voor mijn werk gaan werken met een iPhone 4. Telefoon van een aantal jaar oud. Is daar qua snelheid nog een beetje normaal mee te werken? Eventueel configuratietips om de telefoon zo soepel mogelijk te laten draaien?
quote:Op dinsdag 12 november 2013 11:47 schreef HostiMeister het volgende:
Ik heb er nu een van de zaak, iPhone 4, heb iOS7 er op gezet, misschien niet de beste keuze. Opzich werkt ie prima, alleen wordt ie een beetje traag als je er teveel mee hebt gedaan, dus ik zet hem een keer per paar dagen even aan en uit, dan doet ie t weer goed.
Daarom kan ik niet wachten tot de 5s hier aankomt
uit en aan, aan en uit, je snapt mequote:Op dinsdag 12 november 2013 11:53 schreef Sometimes het volgende:
[..]
[..]
iPhone 4 werkt hier nog prima, ook met iOS7. Ook voor zakelijk gebruik.
[..]
quote:Op dinsdag 12 november 2013 11:54 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
uit en aan, aan en uit, je snapt me
Dat zou geniaal zijn idd.quote:Op maandag 11 november 2013 22:21 schreef Catch22- het volgende:
Ik zou wel graag een airplay hostapp op mijn android hdmistick willen hebben
Volgens mij ondersteunen alle iPhones, iPads en iPods het hoor. AirPlay is een techniek die Apple al 10 jaar heeft, nog voor de iOS-devices.quote:Op dinsdag 12 november 2013 09:29 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Ik doelde op de aansturende kant (werkt vanaf iPad 2 en iPhone 4s).
Jij hebt het over de ontvangende kant, streamen via bluetooth? Of begrijp ik het verkeerd?
Airplay is toch het zenden van signalen naar de Apple TV?quote:Op dinsdag 12 november 2013 11:57 schreef TC03 het volgende:
[..]
Volgens mij ondersteunen alle iPhones, iPads en iPods het hoor. AirPlay is een techniek die Apple al 10 jaar heeft, nog voor de iOS-devices.
Wat niet kan, is AirPlay mirroring, oftewel het scherm van je iPhone/iPad weergeven op de tv.quote:Op dinsdag 12 november 2013 12:00 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Airplay is toch het zenden van signalen naar de Apple TV?
Dat lukt niet met iPad 1 en iPhone 4. Wel met hogere versies.
of een fatsoenlijke Chromecast-achtige app. Cheapcast werkt nog niet echt lekkerquote:
Jaaaaaaaaquote:Op dinsdag 12 november 2013 12:01 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wat niet kan, is AirPlay mirroring, oftewel het scherm van je iPhone/iPad weergeven op de tv.
Muziek afspelen kan echter wel, met elk iOS-apparaat, zelfs de allereerste iPhone.
quote:Op dinsdag 12 november 2013 11:47 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik heb er nu een van de zaak, iPhone 4, heb iOS7 er op gezet, misschien niet de beste keuze. Opzich werkt ie prima, alleen wordt ie een beetje traag als je er teveel mee hebt gedaan, dus ik zet hem een keer per paar dagen even aan en uit, dan doet ie t weer goed.
Daarom kan ik niet wachten tot de 5s hier aankomt
Dank beiden. Dan ga ik het in de ervaring merken hoe vaak ik hem opnieuw zal moeten starten.quote:Op dinsdag 12 november 2013 11:53 schreef Sometimes het volgende:
[..]
iPhone 4 werkt hier nog prima, ook met iOS7. Ook voor zakelijk gebruik.
[..]
iPhone 4, serieus? Ik zou juist verwachten dat bij bedrijven men voor de snelst mogelijke telefoons gaat. Immers, tijd is geld, en met een iPhone 5 of 5S krijg je dingen echt gewoon sneller voor elkaar. Maarja...quote:Op dinsdag 12 november 2013 12:28 schreef Steven184 het volgende:
[..]
[..]
Dank beiden. Dan ga ik het in de ervaring merken hoe vaak ik hem opnieuw zal moeten starten.
En even opnieuw met een iPhone leren omgaan
Ach ja, dergelijke regelingen worden nou eenmaal versoberd of uitgesteld in deze tijden. Blijkbaar komt er aankomend jaar een upgrade.quote:Op dinsdag 12 november 2013 12:59 schreef TC03 het volgende:
[..]
iPhone 4, serieus? Ik zou juist verwachten dat bij bedrijven men voor de snelst mogelijke telefoons gaat. Immers, tijd is geld, en met een iPhone 5 of 5S krijg je dingen echt gewoon sneller voor elkaar. Maarja...
Toen mijn baas me hoorde janken dat mijn iPhone zo traag was heeft ie meteen gezegd, zodra die 5s uit is regel ik die voor je met diezelfde instelling gok ik.quote:Op dinsdag 12 november 2013 12:59 schreef TC03 het volgende:
[..]
iPhone 4, serieus? Ik zou juist verwachten dat bij bedrijven men voor de snelst mogelijke telefoons gaat. Immers, tijd is geld, en met een iPhone 5 of 5S krijg je dingen echt gewoon sneller voor elkaar. Maarja...
Ja. Met mn 5 en ipad 2.quote:Op dinsdag 12 november 2013 09:29 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Ik doelde op de aansturende kant (werkt vanaf iPad 2 en iPhone 4s).
Jij hebt het over de ontvangende kant, streamen via bluetooth? Of begrijp ik het verkeerd?
En wat ik schreef klopt niet (zie posts van TC03).quote:
The Vergequote:Op dinsdag 12 november 2013 19:51 schreef RogerFederer_17 het volgende:
Iemand een uitgebreide recensie over de iPhone 5S?
Graag met duidelijke understatements......
Bedoelde eigenlijk niet van het net.quote:
understatements ja?quote:Op dinsdag 12 november 2013 19:51 schreef RogerFederer_17 het volgende:
Het is gewoon een waardeloze telefoon met weinig veranderingen t.o.v de iPhone 5.quote:Op dinsdag 12 november 2013 19:51 schreef RogerFederer_17 het volgende:
quote:Op dinsdag 12 november 2013 20:13 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Het is gewoon een waardeloze telefoon met weinig veranderingen t.o.v de iPhone 5.
Uitgebreide reviews/recensies vind je wel via google. Maar mijn ervaringen:quote:Op dinsdag 12 november 2013 19:51 schreef RogerFederer_17 het volgende:
- De camera verhoudt zich redelijk ten opzichte van de concurrentiequote:Op dinsdag 12 november 2013 19:51 schreef RogerFederer_17 het volgende: duidelijke understatements......
quote:Op dinsdag 12 november 2013 20:36 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
- De camera verhoudt zich redelijk ten opzichte van de concurrentie
- de telefoon is aardig snel
- het retinascherm ziet er nog steeds wel oke uit
- het ecosysteem van Apple komt nog altijd wel mee met dat van Android of WP8
Ja. Ik vond jouw post gewoon grappig.quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:20 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Hij vroeg toch om understatements?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |