Na een week vind je de iPhone 4(s) net voelen als een lilliputter telefoontje.quote:Op maandag 11 november 2013 21:47 schreef Mr.Noodle het volgende:
Gelukkig heeft een huisgenoot het pakketje kunnen aannemen. Nu een backup aan het restoren vanuit iCloud via WiFi, duurt lang..en straks gratis iMovie en iPhoto voor iOS binnen hengelen..
Ben nog niet helemaal uit betreft dat 4" scherm, toch vond ik de 4S wel een fijn formaat..
We zien wel, hij paste altijd nog prima in m'n broekzak, 5S is eigenlijk net te groot daarvoor..quote:Op maandag 11 november 2013 21:51 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Na een week vind je de iPhone 4(s) net voelen als een lilliputter telefoontje.
ik gebruik altijd itools. Nooit meer itunesquote:Op maandag 11 november 2013 16:27 schreef Coelho het volgende:
Zijn er gebruiksvriendelijker stukken software te vinden die hetzelfde kunnen doen als iTunes? Ik word knettergek van dat programma, krijg met geen mogelijkheid op een fatsoenlijke manier mijn apps of muziek op mijn telefoon gezet. Vroeger in de oude layout ging het nog wel, maar nu lijkt het allemaal veel erger geworden.
Ik had een mp3 gedownload en die wilde ik op mijn iPhone zetten. Dat zou toch gewoon drag/drop moeten kunnen? Moest 'm eerst lokaal in de bibliotheek hangen, toen selecteren dat ik 'm wilde synchroniseren en vervolgens kon ik 'm pas in een playlist zetten waarna er weer synchronisatie moest plaatsvinden. Waarom niet gewoon playlistmapje openen en copy/paste?
Airplayquote:Op maandag 11 november 2013 21:54 schreef Mr.Noodle het volgende:
Je kan tegenwoordig trouwens ook prima Airplay afspelen op een Raspberry Pi XMBC.
Pas sinds kort ontdekt (altijd gedacht dat Apple TV gewoon een mediaplayer was).quote:
Ik heb een denon versterker waar het super op werkt, en in m'n auto werkt t ookquote:Op dinsdag 12 november 2013 00:45 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Pas sinds kort ontdekt (altijd gedacht dat Apple TV gewoon een mediaplayer was).
Werkt geweldig inderdaad.
Helaas maar 1 apparaat waar het op werkt, de rest is te oud
Ik doelde op de aansturende kant (werkt vanaf iPad 2 en iPhone 4s).quote:Op dinsdag 12 november 2013 07:35 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik heb een denon versterker waar het super op werkt, en in m'n auto werkt t ook
quote:Op maandag 11 november 2013 17:44 schreef very het volgende:
Zijn hier mensen die T-mobile's 5000 MB 4G abonnement hebben? (dus die met 50Mb/s).
Via iTunes gewoon een backup maken en je nieuwe iphone instellen vanaf die backupquote:Op dinsdag 12 november 2013 10:39 schreef HostiMeister het volgende:
Als het goed is krijg ik deze week (anders volgende week) een nieuwe 5s en ik heb nu een 4, hoe zit dat met Apps die ik nu op die 4 heb staan, moet ik die allemaal afzonderlijk weer opnieuw downloaden? En kan ik mijn muziek van de ene iphone naar de andere slepen, of zijn daar migratie programma's voor? Mijn iPad heb ik destijds ook helemaal vanaf de grond op moeten inrichten, zelfde verhaal met die nieuwe telefoon?
Maak dus geen bal uit of het een backup van een 4 of een 5s is dus?quote:Op dinsdag 12 november 2013 10:43 schreef very het volgende:
[..]
Via iTunes gewoon een backup maken en je nieuwe iphone instellen vanaf die backup
Onduidelijk verhaal. Het is heel simpel.quote:Op dinsdag 12 november 2013 10:39 schreef HostiMeister het volgende:
Als het goed is krijg ik deze week (anders volgende week) een nieuwe 5s en ik heb nu een 4, hoe zit dat met Apps die ik nu op die 4 heb staan, moet ik die allemaal afzonderlijk weer opnieuw downloaden? En kan ik mijn muziek van de ene iphone naar de andere slepen, of zijn daar migratie programma's voor? Mijn iPad heb ik destijds ook helemaal vanaf de grond op moeten inrichten, zelfde verhaal met die nieuwe telefoon?
Nee, het enige wat niet kan is een backup terugzetten van een softwareversie die hoger is dan de huidige softwareversie van je iPhone (dus een backup gemaakt met iOS 7.0.3 terugzetten op een iPhone met iOS 7.0.2 kan niet). Je kunt zelfs iPad-backups op iPhones teruzetten (of iPhone-backups op iPads).quote:Op dinsdag 12 november 2013 10:48 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Maak dus geen bal uit of het een backup van een 4 of een 5s is dus?
nee, dat boeit niks idd.quote:Op dinsdag 12 november 2013 10:48 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Maak dus geen bal uit of het een backup van een 4 of een 5s is dus?
Ah, aangezien ik er muziek op zet via iTunes met twee verschillende computers klopt jouw aanname niet helemaalquote:Op dinsdag 12 november 2013 10:49 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hierbij heb ik wel de aanname gedaan dat je muziek gewoon nog in je iTunes-bibliotheek staat. Anders heb je een probleem en moet je andere manieren gaan verzinnen.
Ik heb er nu een van de zaak, iPhone 4, heb iOS7 er op gezet, misschien niet de beste keuze. Opzich werkt ie prima, alleen wordt ie een beetje traag als je er teveel mee hebt gedaan, dus ik zet hem een keer per paar dagen even aan en uit, dan doet ie t weer goed.quote:Op dinsdag 12 november 2013 11:44 schreef Steven184 het volgende:
Ik moet vanaf binnenkort voor mijn werk gaan werken met een iPhone 4. Telefoon van een aantal jaar oud. Is daar qua snelheid nog een beetje normaal mee te werken? Eventueel configuratietips om de telefoon zo soepel mogelijk te laten draaien?
iPhone 4 werkt hier nog prima, ook met iOS7. Ook voor zakelijk gebruik.quote:Op dinsdag 12 november 2013 11:44 schreef Steven184 het volgende:
Ik moet vanaf binnenkort voor mijn werk gaan werken met een iPhone 4. Telefoon van een aantal jaar oud. Is daar qua snelheid nog een beetje normaal mee te werken? Eventueel configuratietips om de telefoon zo soepel mogelijk te laten draaien?
quote:Op dinsdag 12 november 2013 11:47 schreef HostiMeister het volgende:
Ik heb er nu een van de zaak, iPhone 4, heb iOS7 er op gezet, misschien niet de beste keuze. Opzich werkt ie prima, alleen wordt ie een beetje traag als je er teveel mee hebt gedaan, dus ik zet hem een keer per paar dagen even aan en uit, dan doet ie t weer goed.
Daarom kan ik niet wachten tot de 5s hier aankomt
uit en aan, aan en uit, je snapt mequote:Op dinsdag 12 november 2013 11:53 schreef Sometimes het volgende:
[..]
[..]
iPhone 4 werkt hier nog prima, ook met iOS7. Ook voor zakelijk gebruik.
[..]
quote:Op dinsdag 12 november 2013 11:54 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
uit en aan, aan en uit, je snapt me
Dat zou geniaal zijn idd.quote:Op maandag 11 november 2013 22:21 schreef Catch22- het volgende:
Ik zou wel graag een airplay hostapp op mijn android hdmistick willen hebben
Volgens mij ondersteunen alle iPhones, iPads en iPods het hoor. AirPlay is een techniek die Apple al 10 jaar heeft, nog voor de iOS-devices.quote:Op dinsdag 12 november 2013 09:29 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Ik doelde op de aansturende kant (werkt vanaf iPad 2 en iPhone 4s).
Jij hebt het over de ontvangende kant, streamen via bluetooth? Of begrijp ik het verkeerd?
Airplay is toch het zenden van signalen naar de Apple TV?quote:Op dinsdag 12 november 2013 11:57 schreef TC03 het volgende:
[..]
Volgens mij ondersteunen alle iPhones, iPads en iPods het hoor. AirPlay is een techniek die Apple al 10 jaar heeft, nog voor de iOS-devices.
Wat niet kan, is AirPlay mirroring, oftewel het scherm van je iPhone/iPad weergeven op de tv.quote:Op dinsdag 12 november 2013 12:00 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Airplay is toch het zenden van signalen naar de Apple TV?
Dat lukt niet met iPad 1 en iPhone 4. Wel met hogere versies.
of een fatsoenlijke Chromecast-achtige app. Cheapcast werkt nog niet echt lekkerquote:
Jaaaaaaaaquote:Op dinsdag 12 november 2013 12:01 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wat niet kan, is AirPlay mirroring, oftewel het scherm van je iPhone/iPad weergeven op de tv.
Muziek afspelen kan echter wel, met elk iOS-apparaat, zelfs de allereerste iPhone.
quote:Op dinsdag 12 november 2013 11:47 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik heb er nu een van de zaak, iPhone 4, heb iOS7 er op gezet, misschien niet de beste keuze. Opzich werkt ie prima, alleen wordt ie een beetje traag als je er teveel mee hebt gedaan, dus ik zet hem een keer per paar dagen even aan en uit, dan doet ie t weer goed.
Daarom kan ik niet wachten tot de 5s hier aankomt
Dank beiden. Dan ga ik het in de ervaring merken hoe vaak ik hem opnieuw zal moeten starten.quote:Op dinsdag 12 november 2013 11:53 schreef Sometimes het volgende:
[..]
iPhone 4 werkt hier nog prima, ook met iOS7. Ook voor zakelijk gebruik.
[..]
iPhone 4, serieus? Ik zou juist verwachten dat bij bedrijven men voor de snelst mogelijke telefoons gaat. Immers, tijd is geld, en met een iPhone 5 of 5S krijg je dingen echt gewoon sneller voor elkaar. Maarja...quote:Op dinsdag 12 november 2013 12:28 schreef Steven184 het volgende:
[..]
[..]
Dank beiden. Dan ga ik het in de ervaring merken hoe vaak ik hem opnieuw zal moeten starten.
En even opnieuw met een iPhone leren omgaan
Ach ja, dergelijke regelingen worden nou eenmaal versoberd of uitgesteld in deze tijden. Blijkbaar komt er aankomend jaar een upgrade.quote:Op dinsdag 12 november 2013 12:59 schreef TC03 het volgende:
[..]
iPhone 4, serieus? Ik zou juist verwachten dat bij bedrijven men voor de snelst mogelijke telefoons gaat. Immers, tijd is geld, en met een iPhone 5 of 5S krijg je dingen echt gewoon sneller voor elkaar. Maarja...
Toen mijn baas me hoorde janken dat mijn iPhone zo traag was heeft ie meteen gezegd, zodra die 5s uit is regel ik die voor je met diezelfde instelling gok ik.quote:Op dinsdag 12 november 2013 12:59 schreef TC03 het volgende:
[..]
iPhone 4, serieus? Ik zou juist verwachten dat bij bedrijven men voor de snelst mogelijke telefoons gaat. Immers, tijd is geld, en met een iPhone 5 of 5S krijg je dingen echt gewoon sneller voor elkaar. Maarja...
Ja. Met mn 5 en ipad 2.quote:Op dinsdag 12 november 2013 09:29 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Ik doelde op de aansturende kant (werkt vanaf iPad 2 en iPhone 4s).
Jij hebt het over de ontvangende kant, streamen via bluetooth? Of begrijp ik het verkeerd?
En wat ik schreef klopt niet (zie posts van TC03).quote:
The Vergequote:Op dinsdag 12 november 2013 19:51 schreef RogerFederer_17 het volgende:
Iemand een uitgebreide recensie over de iPhone 5S?
Graag met duidelijke understatements......
Bedoelde eigenlijk niet van het net.quote:
understatements ja?quote:Op dinsdag 12 november 2013 19:51 schreef RogerFederer_17 het volgende:
Het is gewoon een waardeloze telefoon met weinig veranderingen t.o.v de iPhone 5.quote:Op dinsdag 12 november 2013 19:51 schreef RogerFederer_17 het volgende:
quote:Op dinsdag 12 november 2013 20:13 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Het is gewoon een waardeloze telefoon met weinig veranderingen t.o.v de iPhone 5.
Uitgebreide reviews/recensies vind je wel via google. Maar mijn ervaringen:quote:Op dinsdag 12 november 2013 19:51 schreef RogerFederer_17 het volgende:
- De camera verhoudt zich redelijk ten opzichte van de concurrentiequote:Op dinsdag 12 november 2013 19:51 schreef RogerFederer_17 het volgende: duidelijke understatements......
quote:Op dinsdag 12 november 2013 20:36 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
- De camera verhoudt zich redelijk ten opzichte van de concurrentie
- de telefoon is aardig snel
- het retinascherm ziet er nog steeds wel oke uit
- het ecosysteem van Apple komt nog altijd wel mee met dat van Android of WP8
Ja. Ik vond jouw post gewoon grappig.quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:20 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Hij vroeg toch om understatements?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |