welke telefoon? Ik gebruik een flip cover voor de 5/5S van Belkin. Zit er strak omheen. Alleen de harder/zachter en dat schuifknopje zijn direct zichtbaar, verder is alles afgewerkt. Zelfs de camera.quote:Op donderdag 7 november 2013 17:50 schreef Catch22- het volgende:
Iemand goede tips voor een case? Zat aan een transparant iets als de belkin clear view te denken
5. Flipcover ben ik wel klaar mee, vind ik niet zo handigquote:Op donderdag 7 november 2013 19:29 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
welke telefoon? Ik gebruik een flip cover voor de 5/5S van Belkin. Zit er strak omheen. Alleen de harder/zachter en dat schuifknopje zijn direct zichtbaar, verder is alles afgewerkt. Zelfs de camera.
Zitten er wel standaard in, maar je moet ze wel activeren (emoji toetsenbord toevoegen).quote:Op vrijdag 8 november 2013 08:22 schreef M_Schtoppel het volgende:
Hoi, zitten smileys nou wel of niet standaard in de iPhone 5c?
Ik weet het niet meer
Ik heb 'm gedownload en eventjes gespeeld. Leuk spel, alleen vind het wat eentonig door de besturing.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:40 schreef Splackavellie02 het volgende:
Rayman Fiesta Run is uit. Iemand hem al gespeeld? Ik kan hem via 3G niet downloaden.
Heb jij een nieuwe foon Remlof? ik kan op mijn adres ook 4G krijgen, maar ik heb iPhone4squote:Op vrijdag 8 november 2013 11:25 schreef remlof het volgende:
Oeh ik heb 4G op Arnhem CS, dat is voor het eerst (KPN)
Nu lees ik beter denk ikquote:Op vrijdag 8 november 2013 11:25 schreef remlof het volgende:
4G op een 4S ja?quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:41 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nu lees ik beter denk ikjou mobieltje geeft 4G aan terwijl jij ook een iPhone 4s hebt.
In Rotterdam heb ik overal (op de ondergrondse metrostations na) 4G maar heb het uitgezet. Vreet mijn databundel op.quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:25 schreef remlof het volgende:
Daarom zei ik nee tegen jou..4s kan niet. Remlof had eerst een 4s vandaar mijn vraagquote:Op vrijdag 8 november 2013 13:09 schreef o.us2.0 het volgende:
Dan heeft hij of een 5 of een 5S. Maar Remlof heeft een 5S in dit geval
Nee, ik had eerst een 4 en nu sinds een week een 5squote:Op vrijdag 8 november 2013 13:12 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Daarom zei ik nee tegen jou..4s kan niet. Remlof had eerst een 4s vandaar mijn vraag
Doe je het toch zelfquote:Op vrijdag 8 november 2013 13:53 schreef dockx het volgende:
Vandaag tussen 15:28 en 17:28 komt mijn 5s.![]()
![]()
Ik ben benieuwd, moet ik nog naar de winkel om mijn simkaart te laten bijknippen zeker?
ff serieus...je kan geen stukje plastic knippen?quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:25 schreef dockx het volgende:
[..]
Beter doe ik het zelf inderdaad met mijn twee linkerhanden.![]()
Als het je hier niet mee lukt moet je je handen maar opgeven, want dan kan je niksquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:25 schreef dockx het volgende:
[..]
Is goed te doen hoor. Gewoon royaal knippen d.m.v. een sjabloon en dan met een vijltje de hoekjes netjes maken.quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:25 schreef dockx het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |