abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133045332
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 14:42 schreef very het volgende:

[..]

ff serieus...je kan geen stukje plastic knippen? :')
Oh, nee dat ziet er inderdaad niet zo lastig uit..
  Redactie Games vrijdag 8 november 2013 @ 15:23:20 #127
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_133045567
Maandag wordt ie afgeleverd, ben ik hele dag niet thuis.. :')
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  vrijdag 8 november 2013 @ 19:07:56 #128
28946 mirelia
Neehee ik ben geen vrouw!!
pi_133053534
Wat een log arrogant kutbedrijf is dat Vodafone eigenlijk zeg.
Bestel ik 1 nov een 5s 32gb met een verlenging laat ik me omlullen door een medewerker tot een 16gb want die heb je over 2 dagen in huis.
vraag ik vandaag waar hij blijft moet ik nog 3 tot 6 weken wachten gvd.
Na 1.5 uur beloven ze dat een teamleider het gesprek gaat terugluisteren en ik alsnog een 32gb krijg en mij voor 6 uur terugbelt.
En naturlijk gebeurt dat niet, bel ik om 6 uur terug : nee hoor meneer, teamleiders bellen nooit, dat beloven wij nooit. Luister maar weer een gesprek terug verkooptrut. Nu maar een klachtenmail gestuurd.

zo dit moest ik even kwijt
Shuffle up and deal!!!
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 8 november 2013 @ 20:20:41 #129
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_133056651
quote:
11s.gif Op vrijdag 8 november 2013 15:23 schreef Mr.Noodle het volgende:
Bizar dat UPS standaard NIET in het weekend levert. Kreng ligt om de hoek in eindhoven }:|
  vrijdag 8 november 2013 @ 20:20:50 #130
28946 mirelia
Neehee ik ben geen vrouw!!
pi_133056654
En de facebookapp doet het ook niet meer. Gaat lekker zo
Shuffle up and deal!!!
  Redactie Games vrijdag 8 november 2013 @ 20:23:14 #131
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_133056768
quote:
18s.gif Op vrijdag 8 november 2013 20:20 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Bizar dat UPS standaard NIET in het weekend levert. Kreng ligt om de hoek in eindhoven }:|
Moet je bellen, mag je em misschien ophalen bij het distributiecentrum.
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_133059235
quote:
18s.gif Op vrijdag 8 november 2013 20:20 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Had ik afgelopen week met m'n iPad Air. Die lag al sinds vrijdagavond paar kilometer verderop hier in Eindhoven te wachten. Werd maandag geleverd..
  vrijdag 8 november 2013 @ 21:24:00 #133
3185 Adelante
To let it go now
pi_133059971
quote:
11s.gif Op vrijdag 8 november 2013 15:23 schreef Mr.Noodle het volgende:
+1
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_133065599
weet iemand hoe ik de "overige data" van ongeveer 3 gig van de iPhone kan verwijderen?
pi_133065648
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 23:05 schreef LethalNinja het volgende:
weet iemand hoe ik de "overige data" van ongeveer 3 gig van de iPhone kan verwijderen?
Back uppen, restoren en back up terugzetten is een 100% oplossing. Maar er zijn vast handigere manieren.
pi_133065850
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2013 23:06 schreef o.us2.0 het volgende:

[..]

Back uppen, restoren en back up terugzetten is een 100% oplossing. Maar er zijn vast handigere manieren.
Mss dan toch maar restoren, slaat hij mijn telefooncontacten trouwens op op mijn sim? Niet dat ik straks al mijn contacten kwijt ben als ik de optie "wis alle inhoud en instellingen" kies
pi_133065935
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 23:10 schreef LethalNinja het volgende:

[..]

Mss dan toch maar restoren, slaat hij mijn telefooncontacten trouwens op op mijn sim? Niet dat ik straks al mijn contacten kwijt ben als ik de optie "wis alle inhoud en instellingen" kies
Staat gewoon op je iCloud/Gmail als het goed is.
pi_133065943
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 23:10 schreef LethalNinja het volgende:

[..]

Moet je in je iCloud zetten.

Edit: te laat ;(
pi_133065984
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 november 2013 23:12 schreef o.us2.0 het volgende:

[..]

Staat gewoon op je iCloud/Gmail als het goed is.
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 november 2013 23:12 schreef OverRated het volgende:

[..]

Moet je in je iCloud zetten.

Edit: te laat ;(
OKay, dan ga ik eens uitzoeken hoe dat moet, sowieso een handige stap :), ook voor 't geval m'n telefoon er ineens mee kapt ofzo.
pi_133066041
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 23:13 schreef LethalNinja het volgende:

[..]

[..]

OKay, dan ga ik eens uitzoeken hoe dat moet, sowieso een handige stap :), ook voor 't geval m'n telefoon er ineens mee kapt ofzo.
Ja, is ideaal eigenlijk. Bij een nieuwe telefoon meteen alle contactinformatie. Slaat meer op dan bij een SIM. En synct met iPad en Mac :)
pi_133066131
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 23:14 schreef OverRated het volgende:

[..]

Ja, is ideaal eigenlijk. Bij een nieuwe telefoon meteen alle contactinformatie. Slaat meer op dan bij een SIM. En synct met iPad en Mac :)
Thanks, ik weet dat m'n vragen "vrij dom van aard" zijn, tof dat ik wel tips krijg. Verder echt super blij met m'n 4S, wat heerlijk vergeleken met wat ik hiervoor had (Windows Mobile :( ).

Neemt niet weg dat dingen als "terugzetten naar fabrieksinstellingen" enzo mij altijd wel stres bezorgen. Welke iPhone heb jij btw? En welke firmware?
pi_133067124
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 23:16 schreef LethalNinja het volgende:

[..]

Thanks, ik weet dat m'n vragen "vrij dom van aard" zijn, tof dat ik wel tips krijg. Verder echt super blij met m'n 4S, wat heerlijk vergeleken met wat ik hiervoor had (Windows Mobile :( ).

Neemt niet weg dat dingen als "terugzetten naar fabrieksinstellingen" enzo mij altijd wel stres bezorgen. Welke iPhone heb jij btw? En welke firmware?
Ach ja, ik heb dommere vragen gehoord hoor. Mijn oudjes hebben (helaas _O- ) ook iPhones, dus ik moet nog al eens voor helpdesk spelen. De 4S is een mooie telefoon. Die van mij kwam helaas vroegtijdig aan zijn einde door een regenbui :')

Die herstel opties zijn ook 'eng' ja. Zou ook wel wat uitgebreidere informatie over de gevolgen bij mogen staan. Ik heb nu nog een 5 op iOS 6.1.2 (jailbreak) en heb een 5S in bestelling. Duurt lang..
pi_133067529
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 november 2013 23:38 schreef OverRated het volgende:

[..]

Ach ja, ik heb dommere vragen gehoord hoor. Mijn oudjes hebben (helaas _O- ) ook iPhones, dus ik moet nog al eens voor helpdesk spelen. De 4S is een mooie telefoon. Die van mij kwam helaas vroegtijdig aan zijn einde door een regenbui :')

Die herstel opties zijn ook 'eng' ja. Zou ook wel wat uitgebreidere informatie over de gevolgen bij mogen staan. Ik heb nu nog een 5 op iOS 6.1.2 (jailbreak) en heb een 5S in bestelling. Duurt lang..
Ouch, pijnlijk hoe je iPhone is overleden dan. Was hij absoluut niet meer te redden? Hoe heb je dit verder afgehandeld (qua verzekering/ geld terug?).

Wanneer krijg je de 5S? lijkt mij ook een erg fijne telefoon _O_.
Ik heb nu zelf firmware: 5.1.1

Ik denk erover om naar 7 te gaan, maarja eerst moet ik hem maar eens "opschonen" teveel spookdata/ overige data. Dat doe ik eerst en dan installeert hij denk ik meteen 7.1.1 oid erop.
pi_133069191
Is het mogelijk om ergens in de Itunes store een overzicht te zien van apps die je eerder hebt gekocht en weer wilt downloaden? Ik heb in het verleden wat games gekocht maar weet niet meer welke.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 9 november 2013 @ 00:31:34 #145
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_133069337
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 00:27 schreef LethalNinja het volgende:
Is het mogelijk om ergens in de Itunes store een overzicht te zien van apps die je eerder hebt gekocht en weer wilt downloaden? Ik heb in het verleden wat games gekocht maar weet niet meer welke.
naar t kopje aankopen gaan rechts in t scherm
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_133070001
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 23:47 schreef LethalNinja het volgende:

[..]

Ouch, pijnlijk hoe je iPhone is overleden dan. Was hij absoluut niet meer te redden? Hoe heb je dit verder afgehandeld (qua verzekering/ geld terug?).

Wanneer krijg je de 5S? lijkt mij ook een erg fijne telefoon _O_.
Ik heb nu zelf firmware: 5.1.1

Ik denk erover om naar 7 te gaan, maarja eerst moet ik hem maar eens "opschonen" teveel spookdata/ overige data. Dat doe ik eerst en dan installeert hij denk ik meteen 7.1.1 oid erop.
Nee ;( Meteen in de rijst gelegd, batterij er uitgehaald en vervangen. Opgestuurd naar reparatieshop, maar kon niet gerepareerd worden. Voor 180 euro verkocht aan iemand op Marktplaats. 400 euro afgeschreven.. Hij was niet verzekerd :( Maar nu heb ik via m'n verzekeraar alle elektronica in 1 keer all-risk verzekerd. Nog goedkoop ook.

Geen idee. Besteld bij Gravis in Duitsland. Hoop dat hij komende week op voorraad komt en verzonden wordt.

Ik zou hem dan even herstellen in iTunes. Wel eerst backup maken en die na het installeren van iOS 7 terugzetten. 5.1.1 is wel heel oud.
  zaterdag 9 november 2013 @ 01:23:30 #147
104871 remlof
Europees federalist
pi_133070787
Nadat ik vanmorgen ontdekte dat er opeens 4G dekking op Arnhem CS is blijk ik het nu ook thuis te hebben:

Goed bezig KPN ^O^
Yankee go home!
pi_133074414
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 00:51 schreef OverRated het volgende:

[..]

Nee ;( Meteen in de rijst gelegd, batterij er uitgehaald en vervangen. Opgestuurd naar reparatieshop, maar kon niet gerepareerd worden. Voor 180 euro verkocht aan iemand op Marktplaats. 400 euro afgeschreven.. Hij was niet verzekerd :( Maar nu heb ik via m'n verzekeraar alle elektronica in 1 keer all-risk verzekerd. Nog goedkoop ook.

Geen idee. Besteld bij Gravis in Duitsland. Hoop dat hij komende week op voorraad komt en verzonden wordt.

Ik zou hem dan even herstellen in iTunes. Wel eerst backup maken en die na het installeren van iOS 7 terugzetten. 5.1.1 is wel heel oud.
I feel your pain, ik heb een ipod nano 2de generatie verloren door water :(.. Ik liet hem in mijn jaszak zitten toen het regende en ik dacht dat 't wel mee zou vallen allemaal..

Dus qua stappen (ff voor de zekerheid)
1) backup maken (Heb ik ) -check-
2) herstellen (dus via itunes, terugzetten )
3) updaten naar ios 7

Is dit een handige volgorde?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 9 november 2013 @ 11:37:51 #149
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_133074510
Backup maken
updaten naar iOS 7
herstellen als nieuw via iTunes
Backup terug zetten.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_133074544
iemand problemen met de Facebook app? Er was een update vandaag dus ik wilde updaten, maar dat kon niet.

toen ik iets wilde uploaden lukte dat ook niet, dus ik besloot de FB app te verwijderen en dan maar opnieuw te installeren... dat lukt dus ook niet. :')

iPhone 5S dus...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')