SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuws:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sociaal:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sport:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laatste vraag, is 5 gig genoeg voor ios 7.2?quote:Respecteer elkaars mening, het kan best zijn dat die anders is dan de jouwe. Houd het gezellig!![]()
ooeeee, het topicnummer klopt niet!!!
So?.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
So? Als mensen dan op zoek gaan naar Topic #232 dan gaan ze die niet vinden, en dat is dus verwarrend.quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:46 schreef HeatWave het volgende:
ooeeee, het topicnummer klopt niet!!!
So?.
Als moderator zou je dat moeten kunnen begrijpen toch?
[ Bericht 3% gewijzigd door very op 05-11-2013 12:01:33 ]People assume too much.![]()
Kan die niet worden aangepast...?quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:56 schreef Dubbeldrank het volgende:
Geen paniek, het is al aangepast. Minpunten voor de TT.![]()
Tuurlijk wel, maar ik denk niet dat er echt veel mensen zijn die zo werkenquote:Op dinsdag 5 november 2013 11:49 schreef very het volgende:
[..]
So? Als mensen dan op zoek gaan naar Topic #232 dan gaan ze die niet vinden, en dat is dus verwarrend.
Als moderator zou je dat moeten kunnen begrijpen toch?. Topicreeks staat toch automatisch is je AT
.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Fok zit vol autisten...tuurlijk werken die zoquote:Op dinsdag 5 november 2013 12:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar ik denk niet dat er echt veel mensen zijn die zo werken. Topicreeks staat toch automatisch is je AT
.
People assume too much.![]()
Mensen al leuke hoesjes gevonden voor de iPhone 5C? Die van Apple trekt me niet zo.
Ik denk dat ik een leren wil van redelijke kwaliteit .. hoop dat de blauwe een beetje mooi past bij bruin leer haha![]()
Nee, je moet niets aanpassen, dat gaat automatisch met reeksen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:25 schreef LethalNinja het volgende:
Ik had hem aangepast maar dat kwam blijkbaar niet goed door.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
ah okay, weer wat geleerdquote:Op dinsdag 5 november 2013 12:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, je moet niets aanpassen, dat gaat automatisch met reeksen.![]()
Schrok me even dood. Kon niet inloggen bij de McDonalds op hun wifi. Iets met cookies niet kunnen accepteren. Paar keer geprobeerd, ook via andere wegen, maar niks hoor. Totdat ik er inene wel op kon. Gelukkig.Wacht maar, over 2 jaar heb ik prachtig lang haar. (Hey dat rijmt!)![]()
Dat zal me een schok geweest zijn inderdaadquote:Op dinsdag 5 november 2013 12:37 schreef Brummetje_ het volgende:
Schrok me even dood. Kon niet inloggen bij de McDonalds op hun wifi. Iets met cookies niet kunnen accepteren. Paar keer geprobeerd, ook via andere wegen, maar niks hoor. Totdat ik er inene wel op kon. Gelukkig.
Sowieso...als je WiFi van de McDonald's hebt ingeschakeld, dan kom je er te vaak.People assume too much.![]()
Ach ja wat zal ik zeggen? Ik vind het gewoon lekker!quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:39 schreef very het volgende:
[..]
Dat zal me een schok geweest zijn inderdaad
Sowieso...als je WiFi van de McDonald's hebt ingeschakeld, dan kom je er te vaak.Wacht maar, over 2 jaar heb ik prachtig lang haar. (Hey dat rijmt!)![]()
Ben je dik?quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:43 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Ach ja wat zal ik zeggen? Ik vind het gewoon lekker!People assume too much.![]()
"Vies dagboek..."quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:37 schreef Brummetje_ het volgende:
Schrok me even dood. Kon niet inloggen bij de McDonalds op hun wifi. Iets met cookies niet kunnen accepteren. Paar keer geprobeerd, ook via andere wegen, maar niks hoor. Totdat ik er inene wel op kon. Gelukkig.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
je moet toch wat als je de hele dag thuis zit, gestoord te zijnquote:Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Noem je very nou dik?quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:49 schreef Catch22- het volgende:
[..]
je moet toch wat als je de hele dag thuis zit, gestoord te zijn![]()
![]()
ik heb er eentje met zwarte rubberen rand en hard plastic doorzichtige achterkant. Doorzichtig was mijn enigste eis, zonde als je de kleur niet meer ziet.quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:16 schreef zoodan het volgende:
Mensen al leuke hoesjes gevonden voor de iPhone 5C? Die van Apple trekt me niet zo.
Ik denk dat ik een leren wil van redelijke kwaliteit .. hoop dat de blauwe een beetje mooi past bij bruin leer haha![]()
nee brummetje_quote:Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
tevreden mee? is er eigenlijk veel verschil in de screen protectors die worden verkocht, lijkt me wel toch?quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:22 schreef Dragonberry het volgende:
[..]
ik heb er eentje met zwarte rubberen rand en hard plastic doorzichtige achterkant. Doorzichtig was mijn enigste eis, zonde als je de kleur niet meer ziet.![]()
Neuken?quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.People assume too much.![]()
Zekerquote:Op dinsdag 5 november 2013 13:37 schreef zoodan het volgende:
[..]
tevreden mee? is er eigenlijk veel verschil in de screen protectors die worden verkocht, lijkt me wel toch?geen idee of er verschil zit in screen protectors, ik koop meestal gewoon de goedkoopste
als het maar krassen tegenhoud.
![]()
die goedkopere plakken minder makkelijk en beschadigen onwijs snel.quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:57 schreef Dragonberry het volgende:
[..]
Zekergeen idee of er verschil zit in screen protectors, ik koop meestal gewoon de goedkoopste
als het maar krassen tegenhoud.
Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:51 schreef very het volgende:
[..]
Neuken?En dat vraag je aan een aseksueel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wacht maar, over 2 jaar heb ik prachtig lang haar. (Hey dat rijmt!)![]()
Weet ik veelquote:Op dinsdag 5 november 2013 14:12 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
En dat vraag je aan een aseksueel.People assume too much.![]()
quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:49 schreef Catch22- het volgende:
[..]
je moet toch wat als je de hele dag thuis zit, gestoord te zijn
2000 light years from home![]()
quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:49 schreef Catch22- het volgende:
[..]
je moet toch wat als je de hele dag thuis zit, gestoord te zijn![]()
![]()
Even rusten in mijn hotel (mijn vrienden zijn te moe) en dan op naar Covent Garden
! Ik hoop echt dat ze een 32GB Space Grey in voorraad hebben.
[ Bericht 9% gewijzigd door Erasmus op 05-11-2013 15:19:36 ]![]()
Regent Street kan je ook nog heen hequote:Op dinsdag 5 november 2013 15:19 schreef o.us2.0 het volgende:
Even rusten in mijn hotel (mijn vrienden zijn te moe) en dan op naar Covent Garden
! Ik hoop echt dat ze een 32GB Space Grey in voorraad hebben.
.
2000 light years from home![]()
Hoe zit het met reparatie per koerier/post? Ik heb eigenlijk geen tijd om naar amsterdam te gaan voor een reparatie, maar wil ook niet zonder telefoon. Als ik de wizard goed begrijp krijg je geen leentoestel/ruiltoestel, klopt dat?Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Liever dat, dan werken.quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:49 schreef Catch22- het volgende:
[..]
je moet toch wat als je de hele dag thuis zit, gestoord te zijn
Kennis van me was net in Amsterdam, alle modellen in alle kleuren op voorraad van 16 en 32 GB van de 5S.![]()
Ik heb een jaar of 2 geleden in China el cheepo plakhoesjes besteldquote:Op dinsdag 5 november 2013 14:09 schreef Catch22- het volgende:
[..]
die goedkopere plakken minder makkelijk en beschadigen onwijs snel.werkte als een tierelier. En zijn die plakkers niet bedoeld om de krassen op te vangen die anders op je echte scherm zitten?
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!![]()
Mocht je behoefte hebben aan goedkope meuk, ik haal die shit uit Chinaquote:Op dinsdag 5 november 2013 12:16 schreef zoodan het volgende:
Ik denk dat ik een leren wil van redelijke kwaliteit .. hoop dat de blauwe een beetje mooi past bij bruin leer haha. Geen verzendkosten
Effe klikken voor buyincoins.com
Deze site is ook wel leuk, veel goedkope poeha voor weinig! Klik voor Mini in the boxFat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!![]()
Moe ben ik door de diabetes toch al snel. Vind ik niet erg, ben eraan gewend. Hoef ik ook niet zoveel in het huishouden te doen.quote:
Mijn iPhone 5S is binnenNu even genieten van London en lekker naar de klote gaan hier nu mijn missie is geslaagd
!
![]()
jawel. Maar ik had laatst 1 die na een maand al helemaal bekrast was. Ging nergens overquote:Op dinsdag 5 november 2013 18:28 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik heb een jaar of 2 geleden in China el cheepo plakhoesjes besteldwerkte als een tierelier. En zijn die plakkers niet bedoeld om de krassen op te vangen die anders op je echte scherm zitten?
Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Jaloers.quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:42 schreef o.us2.0 het volgende:
Mijn iPhone 5S is binnenNu even genieten van London en lekker naar de klote gaan hier nu mijn missie is geslaagd
!
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P![]()
Ben je gelukkig?quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:37 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Moe ben ik door de diabetes toch al snel. Vind ik niet erg, ben eraan gewend. Hoef ik ook niet zoveel in het huishouden te doen.![]()
congrats, geniet ervan!quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:42 schreef o.us2.0 het volgende:
!
Weet jij btw hoe ik de data die bij "overig " staat kan verwijderen? Das toch nog best veel! Dat heeft het programmatje PhoneClean niet opgeschoond.![]()
in dit schijtland komt alles je aangewaaid als je zielig bent hequote:Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
heb je apple care protectieplan?dan gratis vervangend toestelquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:50 schreef Catch22- het volgende:
Hoe zit het met reparatie per koerier/post? Ik heb eigenlijk geen tijd om naar amsterdam te gaan voor een reparatie, maar wil ook niet zonder telefoon. Als ik de wizard goed begrijp krijg je geen leentoestel/ruiltoestel, klopt dat?
Anders 29 euro voor vervangend toestelToday is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie![]()
hoe regel ik dat? En moet je hem weer terugruilen na de reparatie?quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:53 schreef Ynske het volgende:
[..]
heb je apple care protectieplan?dan gratis vervangend toestel
Anders 29 euro voor vervangend toestelHeel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
nee vervangende toestel blijft jouw toestel.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:57 schreef Catch22- het volgende:
[..]
hoe regel ik dat? En moet je hem weer terugruilen na de reparatie?
Morgen even bellen.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie![]()
Ze hebben stapels iPhones staan. Ik weet alleen niet of die ook voor de losse verkoop zijn. Apple heeft er een handje naar een deel te reserveren voor verkoop met abonnement.quote:Op woensdag 6 november 2013 13:13 schreef Swetsenegger het volgende:
Weet iemand of de apple store in Amsterdam alweer voorraad heeft op de 5s?![]()
Sinds vanmorgen de iPhone 5C, wow wat een toestel tov de iPhone 4.
iOS7 is een wereld van verschil qua snelheid en feel. Ook voelt het toestel stevig aan voor plastic telefoon.
Wil alleen nog een mooi leren hoesje erom heen, screen protector zit er al op.![]()
Hoe bevalt Studentmobiel en jouw Tele2 abonnement met 200 belminuten en 1500 MB data voor maar ¤38 per maand?quote:Op woensdag 6 november 2013 14:16 schreef zoodan het volgende:
Sinds vanmorgen de iPhone 5C, wow wat een toestel tov de iPhone 4.
iOS7 is een wereld van verschil qua snelheid en feel. Ook voelt het toestel stevig aan voor plastic telefoon.
Wil alleen nog een mooi leren hoesje erom heen, screen protector zit er al op.
Zou trouwens geen hoesje doen, gewoon voorzichtig met je spullen omgaan. Hoesjes zijn lelijk.Ten percent faster with a sturdier frame![]()
quote:Op woensdag 6 november 2013 14:26 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hoe bevalt Studentmobiel en jouw Tele2 abonnement met 200 belminuten en 1500 MB data voor maar ¤38 per maand?
Zou trouwens geen hoesje doen, gewoon voorzichtig met je spullen omgaan. Hoesjes zijn lelijk.![]()
![]()
![]()
Ik wil een hoesje waar je de iPhone er uit haalt, als ik hem gebruik is hij dus zonder hoesje en voor in de broekzak/tas etc gewoon in het hoesje![]()
![]()
Gelukkig mag iedereen dat voor zichzelf beslissen. Mijn 5 is al eens van het bed gestuiterd, door de case geen krasje en beeldscherm nog heel.quote:Op woensdag 6 november 2013 14:26 schreef TC03 het volgende:
Zou trouwens geen hoesje doen, gewoon voorzichtig met je spullen omgaan. Hoesjes zijn lelijk.
Ik heb hier genoeg verhalen gelezen van mensen waarbij het beeldscherm of de achterkant aan gruzelementen was.Wacht maar, over 2 jaar heb ik prachtig lang haar. (Hey dat rijmt!)![]()
Net even met de iPhone 5C gespeeld in een Vodafone winkel. Voelt inderdaad best kwalitatief aan en zag er veel mooier uit dan ik had verwacht.Deze heb ik sinds kort.quote:Op woensdag 6 november 2013 14:44 schreef zoodan het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik wil een hoesje waar je de iPhone er uit haalt, als ik hem gebruik is hij dus zonder hoesje en voor in de broekzak/tas etc gewoon in het hoesje
<3![]()
Was jij geen vrouw?quote:Op woensdag 6 november 2013 15:03 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Gelukkig mag iedereen dat voor zichzelf beslissen. Mijn 5 is al eens van het bed gestuiterd, door de case geen krasje en beeldscherm nog heel.
Ik heb hier genoeg verhalen gelezen van mensen waarbij het beeldscherm of de achterkant aan gruzelementen was.
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P![]()
Ik heb hem er vanochtend gehaaldquote:Op woensdag 6 november 2013 13:13 schreef Swetsenegger het volgende:
Weet iemand of de apple store in Amsterdam alweer voorraad heeft op de 5s?![]()
![]()
Wat is het merk? Joccet of Jaccet?quote:Op woensdag 6 november 2013 15:05 schreef OverRated het volgende:
Net even met de iPhone 5C gespeeld in een Vodafone winkel. Voelt inderdaad best kwalitatief aan en zag er veel mooier uit dan ik had verwacht.
[..]
Deze heb ik sinds kort.
[ afbeelding ]
<3
Linkje?![]()
![]()
Jaccet. https://www.etsy.com/list(...)5?ref=shop_home_featquote:Op woensdag 6 november 2013 15:28 schreef dockx het volgende:
[..]
Wat is het merk? Joccet of Jaccet?
Linkje?![]()
Wauw wat een mooi hoesje, zou je er een echte foto van willen maken? Gebruik je het ook echt met pasjes? Ben benieuwd of de 5C erin past, dan koop ik hem!quote:Op woensdag 6 november 2013 15:32 schreef OverRated het volgende:
[..]
Jaccet. https://www.etsy.com/list(...)5?ref=shop_home_feat![]()
Alleen moet je in Nederland altijd zo veel pasjes bij je hebben voor allesquote:Op woensdag 6 november 2013 15:05 schreef OverRated het volgende:
Net even met de iPhone 5C gespeeld in een Vodafone winkel. Voelt inderdaad best kwalitatief aan en zag er veel mooier uit dan ik had verwacht.
[..]
Deze heb ik sinds kort.
[ afbeelding ]
<3
Rijbewijs, bankpas, creditcard, zorgpas en een collegekaart.
En in mijn portemonee zit er nog meer teringzooi in
[ Bericht 6% gewijzigd door Erasmus op 06-11-2013 15:41:32 ]![]()
jaquote:![]()
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
Foto's:quote:Op woensdag 6 november 2013 15:37 schreef zoodan het volgende:
[..]
Wauw wat een mooi hoesje, zou je er een echte foto van willen maken? Gebruik je het ook echt met pasjes? Ben benieuwd of de 5C erin past, dan koop ik hem!
5C is iets dikker toch? Denk dat het wat krap wordt. Iemand op Tweakers vroeg of er 4 pasjes in konden, en toen reageerde die shop dat ze dat wel zo konden maken, omdat het toch op bestelling handgemaakt werd. Dus ik denk dat ze m ook wel kunnen aanpassen voor de 5C dan.
Klopt ja..quote:Op woensdag 6 november 2013 15:40 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Alleen moet je in Nederland altijd zo veel pasjes bij je hebben voor alles
Rijbewijs, bankpas, creditcard, zorgpas en een collegekaart.
En in mijn portemonee zit er nog meer teringzooi inIk heb nu rijbewijs, zorgpas en bankpas er in. Dat is genoeg voor als ik eventjes ergens heen moet, maar neem m'n portemonnee nog wel vaak mee.
![]()
16GB space greyquote:
Ze hadden wel een redelijke voorraad, maar het gaat ook hard. Ik gok dat ze vandaag of morgen nog wel wat hebben, maar dan er ook al weer doorheen zijn.
Afgaande op wat er achter de toonbank staat, dat kan natuurlijk niet alles zijn.![]()
Kent iemand een goede, niet dure, metalen bumper voor de 5(S)? Ben bang dat het chromen randje van mijn Space Grey net als die van de zwarte 5 gaat worden..![]()
BedThanks voor de fotos! Heb een berichtje gestuurd en ze zegt inderdaad het hoesje wel op maat te willen maken voor de 5C! Wel apart soort leer, voelt het niet wat droog/schraal aan of lijkt dat maar zo?quote:Op woensdag 6 november 2013 15:53 schreef OverRated het volgende:
[..]
Foto's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
5C is iets dikker toch? Denk dat het wat krap wordt. Iemand op Tweakers vroeg of er 4 pasjes in konden, en toen reageerde die shop dat ze dat wel zo konden maken, omdat het toch op bestelling handgemaakt werd. Dus ik denk dat ze m ook wel kunnen aanpassen voor de 5C dan.
[..]
Klopt ja..Ik heb nu rijbewijs, zorgpas en bankpas er in. Dat is genoeg voor als ik eventjes ergens heen moet, maar neem m'n portemonnee nog wel vaak mee.
![]()
Lijkt inderdaad zo en is ook een klein beetje zo. Maar het leer is aardig soepel en voelt goed/kwalitatief aan.quote:Op woensdag 6 november 2013 17:52 schreef zoodan het volgende:
Bed
[..]
Thanks voor de fotos! Heb een berichtje gestuurd en ze zegt inderdaad het hoesje wel op maat te willen maken voor de 5C! Wel apart soort leer, voelt het niet wat droog/schraal aan of lijkt dat maar zo?![]()
Juist die bumpercases beschadigen je iPhone.quote:Op woensdag 6 november 2013 17:33 schreef o.us2.0 het volgende:
Kent iemand een goede, niet dure, metalen bumper voor de 5(S)? Ben bang dat het chromen randje van mijn Space Grey net als die van de zwarte 5 gaat worden..
De iPhone 5 (Black) was hier gewoon heel gevoelig in.
Heb de iPhone 5S nog niet gezien, die ik weet niet hoe het gesteld is met de kwaliteit van deze telefoon. Maar als ik naar de foto's kijk lijkt dit t.o.v. de iPhone 5 sterk verbeterd.
Ik heb in mijn iPhone jaren nog nooit een bumpercase gehaald, het gaat gewoon hoe je met je telefoon omgaat.
I may not be your first, but to be your last would be perfect.....
Forum Opties Forumhop: Hop naar: