Mocht je behoefte hebben aan goedkope meuk, ik haal die shit uit Chinaquote:Op dinsdag 5 november 2013 12:16 schreef zoodan het volgende:
Mensen al leuke hoesjes gevonden voor de iPhone 5C? Die van Apple trekt me niet zo.
Ik denk dat ik een leren wil van redelijke kwaliteit .. hoop dat de blauwe een beetje mooi past bij bruin leer haha
Moe ben ik door de diabetes toch al snel. Vind ik niet erg, ben eraan gewend. Hoef ik ook niet zoveel in het huishouden te doen.quote:
jawel. Maar ik had laatst 1 die na een maand al helemaal bekrast was. Ging nergens overquote:Op dinsdag 5 november 2013 18:28 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik heb een jaar of 2 geleden in China el cheepo plakhoesjes besteldwerkte als een tierelier. En zijn die plakkers niet bedoeld om de krassen op te vangen die anders op je echte scherm zitten?
Jaloers.quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:42 schreef o.us2.0 het volgende:
Mijn iPhone 5S is binnenNu even genieten van London en lekker naar de klote gaan hier nu mijn missie is geslaagd
!
Ben je gelukkig?quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:37 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Moe ben ik door de diabetes toch al snel. Vind ik niet erg, ben eraan gewend. Hoef ik ook niet zoveel in het huishouden te doen.
congrats, geniet ervan!quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:42 schreef o.us2.0 het volgende:
Mijn iPhone 5S is binnenNu even genieten van London en lekker naar de klote gaan hier nu mijn missie is geslaagd
!
in dit schijtland komt alles je aangewaaid als je zielig bent hequote:
heb je apple care protectieplan?dan gratis vervangend toestelquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:50 schreef Catch22- het volgende:
Hoe zit het met reparatie per koerier/post? Ik heb eigenlijk geen tijd om naar amsterdam te gaan voor een reparatie, maar wil ook niet zonder telefoon. Als ik de wizard goed begrijp krijg je geen leentoestel/ruiltoestel, klopt dat?
hoe regel ik dat? En moet je hem weer terugruilen na de reparatie?quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:53 schreef Ynske het volgende:
[..]
heb je apple care protectieplan?dan gratis vervangend toestel
Anders 29 euro voor vervangend toestel
nee vervangende toestel blijft jouw toestel.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:57 schreef Catch22- het volgende:
[..]
hoe regel ik dat? En moet je hem weer terugruilen na de reparatie?
Ze hebben stapels iPhones staan. Ik weet alleen niet of die ook voor de losse verkoop zijn. Apple heeft er een handje naar een deel te reserveren voor verkoop met abonnement.quote:Op woensdag 6 november 2013 13:13 schreef Swetsenegger het volgende:
Weet iemand of de apple store in Amsterdam alweer voorraad heeft op de 5s?
Hoe bevalt Studentmobiel en jouw Tele2 abonnement met 200 belminuten en 1500 MB data voor maar ¤38 per maand?quote:Op woensdag 6 november 2013 14:16 schreef zoodan het volgende:
Sinds vanmorgen de iPhone 5C, wow wat een toestel tov de iPhone 4.
iOS7 is een wereld van verschil qua snelheid en feel. Ook voelt het toestel stevig aan voor plastic telefoon.
Wil alleen nog een mooi leren hoesje erom heen, screen protector zit er al op.
quote:Op woensdag 6 november 2013 14:26 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hoe bevalt Studentmobiel en jouw Tele2 abonnement met 200 belminuten en 1500 MB data voor maar ¤38 per maand?
Zou trouwens geen hoesje doen, gewoon voorzichtig met je spullen omgaan. Hoesjes zijn lelijk.
Gelukkig mag iedereen dat voor zichzelf beslissen. Mijn 5 is al eens van het bed gestuiterd, door de case geen krasje en beeldscherm nog heel.quote:Op woensdag 6 november 2013 14:26 schreef TC03 het volgende:
Zou trouwens geen hoesje doen, gewoon voorzichtig met je spullen omgaan. Hoesjes zijn lelijk.
Deze heb ik sinds kort.quote:Op woensdag 6 november 2013 14:44 schreef zoodan het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik wil een hoesje waar je de iPhone er uit haalt, als ik hem gebruik is hij dus zonder hoesje en voor in de broekzak/tas etc gewoon in het hoesje
Was jij geen vrouw?quote:Op woensdag 6 november 2013 15:03 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Gelukkig mag iedereen dat voor zichzelf beslissen. Mijn 5 is al eens van het bed gestuiterd, door de case geen krasje en beeldscherm nog heel.
Ik heb hier genoeg verhalen gelezen van mensen waarbij het beeldscherm of de achterkant aan gruzelementen was.
Ik heb hem er vanochtend gehaaldquote:Op woensdag 6 november 2013 13:13 schreef Swetsenegger het volgende:
Weet iemand of de apple store in Amsterdam alweer voorraad heeft op de 5s?
Wat is het merk? Joccet of Jaccet?quote:Op woensdag 6 november 2013 15:05 schreef OverRated het volgende:
Net even met de iPhone 5C gespeeld in een Vodafone winkel. Voelt inderdaad best kwalitatief aan en zag er veel mooier uit dan ik had verwacht.
[..]
Deze heb ik sinds kort.
[ afbeelding ]
<3
Jaccet. https://www.etsy.com/list(...)5?ref=shop_home_featquote:Op woensdag 6 november 2013 15:28 schreef dockx het volgende:
[..]
Wat is het merk? Joccet of Jaccet?
Linkje?
Wauw wat een mooi hoesje, zou je er een echte foto van willen maken? Gebruik je het ook echt met pasjes? Ben benieuwd of de 5C erin past, dan koop ik hem!quote:Op woensdag 6 november 2013 15:32 schreef OverRated het volgende:
[..]
Jaccet. https://www.etsy.com/list(...)5?ref=shop_home_feat
Alleen moet je in Nederland altijd zo veel pasjes bij je hebben voor allesquote:Op woensdag 6 november 2013 15:05 schreef OverRated het volgende:
Net even met de iPhone 5C gespeeld in een Vodafone winkel. Voelt inderdaad best kwalitatief aan en zag er veel mooier uit dan ik had verwacht.
[..]
Deze heb ik sinds kort.
[ afbeelding ]
<3
jaquote:
Foto's:quote:Op woensdag 6 november 2013 15:37 schreef zoodan het volgende:
[..]
Wauw wat een mooi hoesje, zou je er een echte foto van willen maken? Gebruik je het ook echt met pasjes? Ben benieuwd of de 5C erin past, dan koop ik hem!
Klopt ja..quote:Op woensdag 6 november 2013 15:40 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Alleen moet je in Nederland altijd zo veel pasjes bij je hebben voor alles
Rijbewijs, bankpas, creditcard, zorgpas en een collegekaart.
En in mijn portemonee zit er nog meer teringzooi in
16GB space greyquote:
Thanks voor de fotos! Heb een berichtje gestuurd en ze zegt inderdaad het hoesje wel op maat te willen maken voor de 5C! Wel apart soort leer, voelt het niet wat droog/schraal aan of lijkt dat maar zo?quote:Op woensdag 6 november 2013 15:53 schreef OverRated het volgende:
[..]
Foto's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
5C is iets dikker toch? Denk dat het wat krap wordt. Iemand op Tweakers vroeg of er 4 pasjes in konden, en toen reageerde die shop dat ze dat wel zo konden maken, omdat het toch op bestelling handgemaakt werd. Dus ik denk dat ze m ook wel kunnen aanpassen voor de 5C dan.
[..]
Klopt ja..Ik heb nu rijbewijs, zorgpas en bankpas er in. Dat is genoeg voor als ik eventjes ergens heen moet, maar neem m'n portemonnee nog wel vaak mee.
Lijkt inderdaad zo en is ook een klein beetje zo. Maar het leer is aardig soepel en voelt goed/kwalitatief aan.quote:Op woensdag 6 november 2013 17:52 schreef zoodan het volgende:
Bed
[..]
Thanks voor de fotos! Heb een berichtje gestuurd en ze zegt inderdaad het hoesje wel op maat te willen maken voor de 5C! Wel apart soort leer, voelt het niet wat droog/schraal aan of lijkt dat maar zo?
Juist die bumpercases beschadigen je iPhone.quote:Op woensdag 6 november 2013 17:33 schreef o.us2.0 het volgende:
Kent iemand een goede, niet dure, metalen bumper voor de 5(S)? Ben bang dat het chromen randje van mijn Space Grey net als die van de zwarte 5 gaat worden..
Hier ook iPhone 4squote:Op woensdag 6 november 2013 19:38 schreef SEMTEX het volgende:
Ik ga dit jaar eens niet de hype volgen en hou mijn oude 4s, omdat ik er nog steeds erg tevreden over ben. Per april 2014 over op simonly en een dikke vinger ri. Vodafone.
Waarom je zorgpas? rijbewijs zou toch voldoende moeten zijnquote:Op woensdag 6 november 2013 15:53 schreef OverRated het volgende:
[..]
Foto's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
5C is iets dikker toch? Denk dat het wat krap wordt. Iemand op Tweakers vroeg of er 4 pasjes in konden, en toen reageerde die shop dat ze dat wel zo konden maken, omdat het toch op bestelling handgemaakt werd. Dus ik denk dat ze m ook wel kunnen aanpassen voor de 5C dan.
[..]
Klopt ja..Ik heb nu rijbewijs, zorgpas en bankpas er in. Dat is genoeg voor als ik eventjes ergens heen moet, maar neem m'n portemonnee nog wel vaak mee.
Same here. Ik denk zelfs dat ik hem nog 2 jaar hou.quote:Op woensdag 6 november 2013 19:38 schreef SEMTEX het volgende:
Ik ga dit jaar eens niet de hype volgen en hou mijn oude 4s, omdat ik er nog steeds erg tevreden over ben. Per april 2014 over op simonly en een dikke vinger ri. Vodafone.
Je moet toch altijd je zorgpas bij je hebben voor het geval dat (ambulance, polibezoek of wat dan ook)?quote:Op donderdag 7 november 2013 10:34 schreef Blik het volgende:
[..]
Waarom je zorgpas? rijbewijs zou toch voldoende moeten zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |