Zelfde probleem hier.quote:Op zaterdag 9 november 2013 11:39 schreef Vlaggenroof het volgende:
iemand problemen met de Facebook app? Er was een update vandaag dus ik wilde updaten, maar dat kon niet.
toen ik iets wilde uploaden lukte dat ook niet, dus ik besloot de FB app te verwijderen en dan maar opnieuw te installeren... dat lukt dus ook niet.
iPhone 5S dus...
quote:Op zaterdag 9 november 2013 11:39 schreef Vlaggenroof het volgende:
iemand problemen met de Facebook app? Er was een update vandaag dus ik wilde updaten, maar dat kon niet.
toen ik iets wilde uploaden lukte dat ook niet, dus ik besloot de FB app te verwijderen en dan maar opnieuw te installeren... dat lukt dus ook niet.
iPhone 5S dus...
Jep, zie: http://www.iphoneclub.nl/(...)crasht-na-opstarten/quote:
Hoeveel?quote:Op zaterdag 9 november 2013 13:04 schreef Swetsenegger het volgende:
Mijn 4s 16GB zwart met krassen is te koop.
Ik had na de update dat Facebook elke keer crashte bij het opstarten. Heb de app verwijderd en weer opnieuw geïnstalleerd en nu doet ie het weer.quote:Op zaterdag 9 november 2013 11:39 schreef Vlaggenroof het volgende:
iemand problemen met de Facebook app? Er was een update vandaag (...)
Dat Duurt Heel Lang hihahoquote:Op zaterdag 9 november 2013 18:11 schreef Adelante het volgende:
DHL
Mijn iPhone 5S gaat van Eindhoven naar Brussel. Vervolgens maar Amsterdam om uiteindelijk in Arnhem bezorgd te worden![]()
Gewoon met m'n iPhoto syncen. Supermakkelijk en geen enkel probleem.quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:59 schreef Maryn. het volgende:
Hoe synchroniseren jullie de foto's/fotoalbums op de iPhone met de computer? Doen jullie dit handmatig of via een App oid?
Ik heb nog steeds geen goede oplossing gevonden. Dat bijvoorbeeld de albums op mijn iPhone ook albums op mijn computer worden..
Een map maken met foto's en daarin mappen als albums. Die syncen op iTunesquote:Op zaterdag 9 november 2013 21:59 schreef Maryn. het volgende:
Hoe synchroniseren jullie de foto's/fotoalbums op de iPhone met de computer? Doen jullie dit handmatig of via een App oid?
Ik heb nog steeds geen goede oplossing gevonden. Dat bijvoorbeeld de albums op mijn iPhone ook albums op mijn computer worden..
Met third party software kan dat. Ikzelf gebruik bijvoorbeeld iTools (lightweight drag-and-drop software voor iOS apparaten).quote:Op zondag 10 november 2013 12:43 schreef Zocalo het volgende:
Kan je ook losse (muziek)nummers op je iPhone zetten, of moet je gelijk je hele muziekbilbliotheek synchroniseren?
Anders mag ik die eerst weer helemaal gaan ordenen.
Ik verbind mijn iPhone met de pc, dan komt er zo'n keuzemenu en dan klik ik aan dat ik de foto's op de pc wil hebben.quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:59 schreef Maryn. het volgende:
Goeie kans dat dat uiteindelijk wel het snelst is. Brussel en Amsterdam zijn grote hubs waar enorme volumes tussen worden verscheept. Rechtstreekse ritjes van Eindhoven naar Arnhem zijn waarschijnlijk een stuk zeldzamerquote:Op zaterdag 9 november 2013 18:11 schreef Adelante het volgende:
DHL
Mijn iPhone 5S gaat van Eindhoven naar Brussel. Vervolgens maar Amsterdam om uiteindelijk in Arnhem bezorgd te worden![]()
DHL is inderdaad echt een faal bezorgservice. Ik snap niet hoe bedrijven DHL nog gebruiken om shit te versturen.quote:Op zaterdag 9 november 2013 18:11 schreef Adelante het volgende:
DHL
Ik kan via iTunes gewoon losse nummers op mijn iPhone gooien hoor.quote:Op zondag 10 november 2013 12:43 schreef Zocalo het volgende:
Kan je ook losse (muziek)nummers op je iPhone zetten, of moet je gelijk je hele muziekbilbliotheek synchroniseren?
Anders mag ik die eerst weer helemaal gaan ordenen.
Ik heb met DHL nog nooit vertraging gehad. Wel eens douanekosten waar ik niet blij mee was, maar ik heb mijn verzending altijd maximaal drie dagen nadat het verstuurd is binnen gekregenquote:Op zondag 10 november 2013 14:38 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
DHL is inderdaad echt een faal bezorgservice. Ik snap niet hoe bedrijven DHL nog gebruiken om shit te versturen.
Ook altijd als ik iets uit het buitenland bestel en het wordt met DHL verstuurd ligt het echt een week in Keulen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |