Iddquote:Op maandag 4 november 2013 16:07 schreef essnhills het volgende:
Ik vind dirtbag altijd een vet nummer om naar te luisteren
En om lekker mee te kunnen meeblèren
Ik wist wel dat ik niet de enige kon zijnquote:
in de auto keihard schreeuwenquote:Op maandag 4 november 2013 16:07 schreef essnhills het volgende:
Ik vind dirtbag altijd een vet nummer om naar te luisteren
En om lekker mee te kunnen meeblèren
quote:Op maandag 4 november 2013 16:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik wist wel dat ik niet de enige kon zijn
quote:Op maandag 4 november 2013 16:09 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
in de auto keihard schreeuwen
Dat is ongeveer hetzelfde toch?quote:Op maandag 4 november 2013 16:09 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
in de auto keihard schreeuwen
Dat vind ik ook de fijnste plaats om keihard mee te kunnen blèren met muziekquote:
ow nee he, mijn dirty mindquote:Op maandag 4 november 2013 16:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat vind ik ook de fijnste plaats om keihard mee te kunnen blèren met muziekIn de auto samen met m'n vriend
![]()
Meh, het is een volkwagen polotje uit '91quote:
wel al geprobeerd dus?quote:Op maandag 4 november 2013 16:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Meh, het is een volkwagen polotje uit '91Niet echt comfi genoeg
No commentquote:
quote:
Kikkerlikkerquote:Op maandag 4 november 2013 16:13 schreef DonnieDarkno het volgende:
Is er iemand met een interessante pohi?
quote:
Neequote:Op maandag 4 november 2013 16:13 schreef DonnieDarkno het volgende:
Is er iemand met een interessante pohi?
Mini is nog verrassend ruimquote:Op maandag 4 november 2013 16:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Meh, het is een volkwagen polotje uit '91Niet echt comfi genoeg
Uhuh..quote:Op maandag 4 november 2013 16:13 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]![]()
mijn punto uit '00 was opzich krap, maar prima te overbruggen
Mar dat autootje is echt klein en mijn vriend vrij grootquote:
quote:
dan bots je de hele tijd met je hoofd tegen het dakquote:Op maandag 4 november 2013 16:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mar dat autootje is echt klein en mijn vriend vrij groot
Ik was eerst finaal tegen SC's, mja...quote:Op maandag 4 november 2013 16:14 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Verschil moet er wezen
Ik begraaf mijn Pohi is SC's
Ik d8 dat ik er al niet in pastte.quote:Op maandag 4 november 2013 16:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mar dat autootje is echt klein en mijn vriend vrij groot
Ik merk hetquote:Op maandag 4 november 2013 16:15 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik was eerst finaal tegen SC's, mja...
Hij heeft wel eens in een auto gezeten waar hij letterlijk niet in kon rijdenquote:Op maandag 4 november 2013 16:14 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dan bots je de hele tijd met je hoofd tegen het dak
ik had opstopping bij de printerquote:Op maandag 4 november 2013 16:19 schreef essnhills het volgende:
Zeg, dat was een vrij doorzichtige poging om het gespreksonderwerp te veranderen.. Jullie hoeven niet gelijk helemaal weg te blijven
Jajaquote:
No offence Maar die twitterachtige posts in een SC zijn echt schijtirritant. Vooral omdat je er niks mee kan en het vaak totaal niks boeit, zeg dan iets waar een conversatie over gevoerd kan worden of toon belangstelling in anderen i.p.v. elk pietluttige issue uit te spugen.quote:Op maandag 4 november 2013 16:19 schreef essnhills het volgende:
Zeg, dat was een vrij doorzichtige poging om het gespreksonderwerp te veranderen.. Jullie hoeven niet gelijk helemaal weg te blijven
it's true, vraag maar aan de secretaressequote:
Ja lekker makeklijk weer hoorquote:Op maandag 4 november 2013 16:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
it's true, vraag maar aan de secretaresse
en voordat jullie verkeerd denken: nee, de secretaresse is niet aantrekkelijk genoeg om over het kopieerapparaat heen te buigen
Gewoon lekker veel kiwi's en pruimen eten, heb je nergens last vanquote:
of liters koffiequote:Op maandag 4 november 2013 16:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gewoon lekker veel kiwi's en pruimen eten, heb je nergens last van
ja, makkelijk is ze misschien, maar dat hoef ik niet te wetenquote:Op maandag 4 november 2013 16:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gewoon lekker veel kiwi's en pruimen eten, heb je nergens last van
Beter zorg je ervoor dat hagelslag dit keer op de goede plek staat.quote:Op maandag 4 november 2013 16:33 schreef AldoTheApache het volgende:
zo, en nu ga ik arbeiten
[ afbeelding ]
Die zag ik gister.quote:Op maandag 4 november 2013 16:37 schreef DonnieDarkno het volgende:
Ik zie net m'n rooster voor de volgende periode. Godverdomme.
#Bitterlemonquote:Op maandag 4 november 2013 16:37 schreef DonnieDarkno het volgende:
Ik zie net m'n rooster voor de volgende periode. Godverdomme.
Wat?quote:
Welnee, jij komt er wel met je uiterlijk.quote:Op maandag 4 november 2013 16:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
Die zag ik gister.
Mijn leven faalt nu al.
Wil je deze discussie echt aangaanquote:
Ik heb er nu 6-9 en volgende periode ong. 12 en dat vind ik al veelquote:Op maandag 4 november 2013 16:39 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Mijn rooster voor volgende periode is baas, 15 contacturen in de week, zoals altijd
Netjesquote:Op maandag 4 november 2013 16:40 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik heb er nu 6-9 en volgende periode ong. 12 en dat vind ik al veel
Onmogelijk, er zitten 7x24 uur= 168 uur in een weekquote:
Wegens medische reden, nu jij weer.quote:Op maandag 4 november 2013 16:41 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
- De gozer die de hele dag thuiszit.
Per maandquote:Op maandag 4 november 2013 16:41 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Onmogelijk, er zitten 7x24 uur= 168 uur in een week
Wegens toekomstperspectief gerelateerde redenen zit ik op school waar ik er met minimale inzet ook wel kom. Player.quote:Op maandag 4 november 2013 16:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Wegens medische reden, nu jij weer.
Wat is nu het punt dat je probeert te maken dan, ik heb ook gewoon een middelbare school diploma en kan volgend jaar gewoon hbo gaan doenquote:Op maandag 4 november 2013 16:42 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Wegens toekomstperspectief gerelateerde redenen zit ik op school waar ik er met minimale inzet ook wel kom. Player.
Dus dat je alsnog naar school kan gaan is je troef, ondanks dat je school zit te bashen?quote:Op maandag 4 november 2013 16:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Wat is nu het punt dat je probeert te maken dan, ik heb ook gewoon een middelbare school diploma en kan volgend jaar gewoon hbo gaan doenwat kan ik er aan doen dat ziekenhuizen het voor mij verpesten dan? Nou?
Hallo meisje die ik niet kenquote:
Bashen?quote:Op maandag 4 november 2013 16:44 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Dus dat je alsnog naar school kan gaan is je troef, ondanks dat je school zit te bashen?
Relax, ik reageer op jouw post over 450 uren. Natuurlijk meen jij dat niet, waarna ik iets zeg wat ook niet gemeend is, begin je een verband te zien? Niet alles is zwart-wit.quote:Op maandag 4 november 2013 16:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Bashen?!
School is gewoon saai, een mening die wel meer mensen hebben. Boeiend.
Op zoiets kan ik niet relaxed reageren kerel, dat zou jij ook niet kunnen in mijn situatie. Ik snap je punt best maar ik kan er geen ruk aan doen dat ik dit gekregen heb.quote:Op maandag 4 november 2013 16:47 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Relax, ik reageer op jouw post over 450 uren. Natuurlijk meen jij dat niet, waarna ik iets zeg wat ook niet gemeend is, begin je een verband te zien? Niet alles is zwart-wit.
Als ambassadeur van deze SC heet ik je hier van harte welkomquote:
No,I do not think soquote:Op maandag 4 november 2013 16:39 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Wat?
[..]
Welnee, jij komt er wel met je uiterlijk.
[..]
Wil je deze discussie echt aangaan?!
Niet als je een leuke studie kiestquote:Op maandag 4 november 2013 16:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Bashen?!
School is gewoon saai, een mening die wel meer mensen hebben. Boeiend.
Nou, wat wil je weten?quote:Op maandag 4 november 2013 16:48 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Als ambassadeur van deze SC heet ik je hier van harte welkom
Vertel eens wat meer over jezelf
Wat wil je vertellen?quote:
Werk is ook saai, wat maakt het uit? Het zijn nodige zaken en beide moet je succesvol afronden, dat weet ik zelf ook wel.quote:Op maandag 4 november 2013 16:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Niet als je een leuke studie kiest
Werk is niet saai.quote:Op maandag 4 november 2013 16:50 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Werk is ook saai, wat maakt het uit? Het zijn nodige zaken en beide moet je succesvol afronden, dat weet ik zelf ook wel.
school, hobby's etc etcquote:
oke, zitten leuke post tussen.quote:Op maandag 4 november 2013 16:50 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik verveel me, ik ga je pohi eens doorspitten.
Geen school meer, heb voor film & fotografie gestudeerd.quote:
Hey, jij ook hier?quote:
Ah, en je doet ook werk in de fotografie wereld zeg maar?quote:Op maandag 4 november 2013 16:53 schreef Chiu het volgende:
[..]
Geen school meer, heb voor film & fotografie gestudeerd.
Hobby's: fokken natuurlijk.
[..]
Hey, jij ook hier?
Nee, ben koerier. Er is geen werk in te vinden.quote:Op maandag 4 november 2013 16:53 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ah, en je doet ook werk in de fotografie wereld zeg maar?
Een bijbaantje. Om wat te verdienen. Ik vind het gezellig. Maar geen leuk werk. Ik doe dit niet voor de rest van my lifequote:
Oh een vrij nutteloze studie danquote:Op maandag 4 november 2013 16:54 schreef Chiu het volgende:
[..]
Nee, ben koerier. Er is geen werk in te vinden.
Essquote:
Van alles, verschilt heel erg eigenlijk. Meestal gewoon pakketjes en dergelijke.quote:Op maandag 4 november 2013 16:55 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Oh een vrij nutteloze studie dan![]()
En wat vervoer je dan
quote:
VAquote:
kquote:Op maandag 4 november 2013 16:56 schreef Chiu het volgende:
[..]
Van alles, verschilt heel erg eigenlijk. Meestal gewoon pakketjes en dergelijke.
nu ben je koelquote:Op maandag 4 november 2013 17:01 schreef DonnieDarkno het volgende:
Omg xcachet, ik weet hoe je heet.
Ik ook! Kedvesem!quote:Op maandag 4 november 2013 17:01 schreef DonnieDarkno het volgende:
I knowquote:
Bischierig jeweetzquote:Op maandag 4 november 2013 17:12 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Waarom flirt je wel met haar maar niet met mij! Wat is deze, racistisch gepeupel?
Zijn alle vrouwen niet bischierig? Sowieso kan ik me niet voorstellen wat het genot is van penis ontvangen. Misschien moet ik maar een topic in SEX openen...quote:
Ik kan niet voor alle vrouwen spreken natuurlijkquote:Op maandag 4 november 2013 17:23 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Zijn alle vrouwen niet bischierig? Sowieso kan ik me niet voorstellen wat het genot is van penis ontvangen. Misschien moet ik maar een topic in SEX openen...
Een penis in je aars is hoogst ongemakkelijkquote:Op maandag 4 november 2013 17:23 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Zijn alle vrouwen niet bischierig? Sowieso kan ik me niet voorstellen wat het genot is van penis ontvangen. Misschien moet ik maar een topic in SEX openen...
Maar jij vindt het fijn om een holte opgevuld te krijgen met een serie hamerachtige bewegingen om vervolgens bedekt te worden onder lauwwarme bud?quote:Op maandag 4 november 2013 17:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik kan niet voor alle vrouwen spreken natuurlijk
weet jij alles vanquote:Op maandag 4 november 2013 17:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Een penis in je aars is hoogst ongemakkelijk
quote:Op maandag 4 november 2013 17:26 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Maar jij vindt het fijn om een holte opgevuld te krijgen met een serie hamerachtige bewegingen om vervolgens bedekt te worden onder lauwwarme bud?
Dat kan niet, tenzij ik stond te tanken.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:14 schreef xcachet het volgende:
Ik was dus bij een Shell en toen zag ik vms
Dit kun je ook niet met feiten onderbouwen - onzin dus.quote:
Correctquote:
Ook ongeveer correct.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:46 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hey Sof:
De Grieken zijn duidelijk de meest gepassioneerde Europeanen, zij bedrijven maandelijks 11 keer per de liefde
Ja, blijft een lekker nummer.quote:
enquote:
Vandaag was een goede dag. Binnenkort maar weer eens mensen opbellen om al deze liefde terug te betalen. Cachets vader ofzo, om te vertellen dat ik gezien heb dat ze blowt.quote:
quote:Op maandag 4 november 2013 17:26 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Maar jij vindt het fijn om een holte opgevuld te krijgen met een serie hamerachtige bewegingen om vervolgens bedekt te worden onder lauwwarme bud?
Er staat een fout in je fobo, ik sta niet onder Favo-FOK!kers.quote:Op maandag 4 november 2013 17:28 schreef VMSDKR het volgende:
Lief dagboek,
Vandaag besloot ik op 'VMS' te sherlocken in plaats van 'VMSDKR'. Er ging een wereld voor mij open.
[..]
Dat kan niet, tenzij ik stond te tanken.
[..]
Dit kun je ook niet met feiten onderbouwen - onzin dus.
[..]
Correct
[..]
Ook ongeveer correct.
[..]
Ja, blijft een lekker nummer.
Voor de rest:
[..]
en
[..]
Vandaag was een goede dag. Binnenkort maar weer eens mensen opbellen om al deze liefde terug te betalen. Cachets vader ofzo, om te vertellen dat ik gezien heb dat ze blowt.
Gr gr VMS
[ afbeelding ]
wow, die quotes waren uit mijn zomervakantie.quote:Op maandag 4 november 2013 17:28 schreef VMSDKR het volgende:
Lief dagboek,
Vandaag besloot ik op 'VMS' te sherlocken in plaats van 'VMSDKR'. Er ging een wereld voor mij open.
[..]
Dat kan niet, tenzij ik stond te tanken.
[..]
Dit kun je ook niet met feiten onderbouwen - onzin dus.
[..]
Correct
[..]
Ook ongeveer correct.
[..]
Ja, blijft een lekker nummer.
Voor de rest:
[..]
en
[..]
Vandaag was een goede dag. Binnenkort maar weer eens mensen opbellen om al deze liefde terug te betalen. Cachets vader ofzo, om te vertellen dat ik gezien heb dat ze blowt.
Gr gr VMS
[ afbeelding ]
1. waarvandaan je wilt reizen, Bangkok Suvarnabhumi (BKK)quote:
Van Bangkok naar Bangkok? Loop dan gewoon joh!quote:Op maandag 4 november 2013 17:54 schreef Xeor het volgende:
[..]
1. waarvandaan je wilt reizen, Bangkok Suvarnabhumi (BKK)
2. wanneer je wilt reizen, 14-11-2013
3. waarnaartoe je wilt reizen, Bangkok (Alle)Chiang Mai (CNX)
4. hoe je wilt reizen, Vliegtuig
5. op welke manier je wilt reizen, Zo goedkoop mogelijk en het liefst een directe vlucht.
6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt. ¤65
65 euro? Holy molyquote:Op maandag 4 november 2013 17:54 schreef Xeor het volgende:
[..]
3. waarnaartoe je wilt reizen, Bangkok (Alle)Chiang Mai (CNX)
5. op welke manier je wilt reizen, Zo goedkoop mogelijk en het liefst een directe vlucht.
copy paste foutjequote:Op maandag 4 november 2013 17:55 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Van Bangkok naar Bangkok? Loop dan gewoon joh!
Gebruik je skyscannerquote:Op maandag 4 november 2013 17:57 schreef Xeor het volgende:
[..]
Zit momenteel op 45 met air asiagoedkoper kan altijd als je er de tijd maar voor neemt.
retour?quote:Op maandag 4 november 2013 17:54 schreef Xeor het volgende:
[..]
3. waarnaartoe je wilt reizen, Chiang Mai (CNX)
Dan ga je niet veel goedkoper vindenquote:Op maandag 4 november 2013 17:57 schreef Xeor het volgende:
[..]
skyscanner, budgetair, cheaptickets enz.
Vanaf waar ga je vliegen dan. Zeker geen Schiphol?quote:Op maandag 4 november 2013 17:57 schreef Xeor het volgende:
[..]
Zit momenteel op 45 met air asiagoedkoper kan altijd als je er de tijd maar voor neemt.
ohja?quote:Op maandag 4 november 2013 17:01 schreef DonnieDarkno het volgende:
Ik ga met KLM van schiphol naar Bangkok.quote:Op maandag 4 november 2013 17:58 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Vanaf waar ga je vliegen dan. Zeker geen Schiphol?
45 euro is een mooie prijs voor zo'n afstandquote:Op maandag 4 november 2013 17:59 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ik ga met KLM van schiphol naar Bangkok.
Daarna zoek ik nog een ticket van Bangkok naar Chiang Mai.
Een wat oudere post van je, in het JNG voorsteltopic. Ik weet ook dat je hobby's paardrijden en hardlopen zijnquote:
Smerig gestalkt.quote:Op maandag 4 november 2013 18:08 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Een wat oudere post van je, in het JNG voorsteltopic. Ik weet ook dat je hobby's paardrijden en hardlopen zijn
hardlopen niet meer en paardrijden ook nietquote:Op maandag 4 november 2013 18:08 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Een wat oudere post van je, in het JNG voorsteltopic. Ik weet ook dat je hobby's paardrijden en hardlopen zijn
Daarom zijn beginnen van pohi's 't best. Dan zie je oorspronkelijke reden waarom iemand op FOK! kwam.quote:
Waarom kwam ik op FOK! dan?quote:Op maandag 4 november 2013 18:11 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Daarom zijn beginnen van pohi's 't best. Dan zie je oorspronkelijke reden waarom iemand op FOK! kwam.
wowquote:Op maandag 4 november 2013 17:54 schreef xcachet het volgende:
[..]
wow, die quotes waren uit mijn zomervakantie.
Die is erg lastig, aangezien je meteen in SC's bent gaan posten. Sterker nog, volgens mij krijg je zonder SC's nog geen 6 pagina's volquote:
It is.quote:Op maandag 4 november 2013 18:14 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Die is erg lastig, aangezien je meteen in SC's bent gaan posten. Sterker nog, volgens mij krijg je zonder SC's nog geen 6 pagina's vol.
Maar ik denk dat dit niet je eerste account is?
Volgens mij was ik wat aan het Googlen. Zo kwam ik op Fok! en kwam er een eind aan mijn leven.quote:Op maandag 4 november 2013 18:18 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ah, dan weet ik het echt niet
Ik denk het gros van FOK!quote:Op maandag 4 november 2013 18:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
Volgens mij was ik wat aan het Googlen. Zo kwam ik op Fok! en kwam er een eind aan mijn leven.
& ik?quote:Op maandag 4 november 2013 18:19 schreef DonnieDarkno het volgende:
Ik weet iig dat AJ op FOK! kwam omdat ze verliefd was op een gozer en het allemaal even niet wist -> zelfde geldt voor supersof. Kanovinnie kwam hier omdat hij problemen met een game opstarten had. LB kwam hier via google, vervolgens geregistreerd.
Ehm, die stond in mijn fobo. Je weet nu toch hoe ik eruit zie?quote:Op maandag 4 november 2013 18:22 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds pics van je hebben, daarna kan ik weer weg.
Ik ehm... bedoel wat meer expliciete foto'squote:Op maandag 4 november 2013 18:25 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ehm, die stond in mijn fobo. Je weet nu toch hoe ik eruit zie?
quote:Op maandag 4 november 2013 18:26 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik ehm... bedoel wat meer expliciete foto's
quote:
quote:Op maandag 4 november 2013 18:26 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik ehm... bedoel wat meer expliciete foto's
Why do you send him dick pics?quote:Op maandag 4 november 2013 18:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh god, al mijn dickpics
Beoordeeld door Obama himselfquote:Op maandag 4 november 2013 18:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh god, al mijn dickpics
niet, maar als ie in de NSA zit.quote:
't maakt niet uit. Dit was geen verrassing voor mij.quote:Op maandag 4 november 2013 18:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
niet, maar als ie in de NSA zit.
er zijn geen foto's van mijn penis. nooit gemaaktquote:Op maandag 4 november 2013 18:32 schreef xcachet het volgende:
[..]
't maakt niet uit. Dit was geen verrassing voor mij.
niet nieuwquote:Op maandag 4 november 2013 18:33 schreef xcachet het volgende:
Hey inso, nieuw nummer van Avicii. Ga hem nu luisteren
Aviciiquote:Op maandag 4 november 2013 18:33 schreef xcachet het volgende:
Hey inso, nieuw nummer van Avicii. Ga hem nu luisteren
26 juliquote:Op maandag 4 november 2013 18:35 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oh ik ken hem niet en hij is vandaag op YT gezet.
Hij heeft een hoger postgemiddelde dan ik.quote:Op maandag 4 november 2013 18:37 schreef xcachet het volgende:
Ja hij is echt emo.gifwaardig. Weet ook niet wie van jullie een leuker leven heeft, jullie of hij.
Dat bedoelt ze toch niet, sjongejonge DONNIE.quote:Op maandag 4 november 2013 18:37 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Hij heeft een hoger postgemiddelde dan ik.
avicii?quote:Op maandag 4 november 2013 18:37 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 november 2013 18:37 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 november 2013 18:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
''Hij is populair dus moet je hem automatisch goed vinden''
dat is wat je zegt. We mogen niet haten omdat ie populair is.quote:
Nee je emo.gift iemand die het veel beter heeft dan jullie.quote:Op maandag 4 november 2013 18:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
dat is wat je zegt. We mogen niet haten omdat ie populair is.
same fucking thing.quote:Op maandag 4 november 2013 18:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee je emo.gift iemand die het veel beter heeft dan jullie.
Heb het woord populair niet gebruikt.
Hoe weet jij dat hij het veel beter dan ons heeft?quote:Op maandag 4 november 2013 18:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee je emo.gift iemand die het veel beter heeft dan jullie.
Heb het woord populair niet gebruikt.
omdat ik een grafhekel heb aan zijn muziek. Dat is een persoonlijke mening.quote:Op maandag 4 november 2013 18:40 schreef xcachet het volgende:
Onderbouw maar waarom hij zo "" en toch succes heeft.
Omdat hij geld verdient aan gepeupel.quote:Op maandag 4 november 2013 18:40 schreef xcachet het volgende:
Onderbouw maar waarom hij zo "" en toch succes heeft.
Hij heeft alles wat jij niet hebt. Het enige wat hij niet heeft en jij wel, is leven in anonimiteit.quote:Op maandag 4 november 2013 18:40 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat hij het veel beter dan ons heeft?
JA OMGquote:
Nee.quote:
Kan ook wel mijn mening zijn. Maar lijkt me duidelijk waarom.quote:Op maandag 4 november 2013 18:40 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat hij het veel beter dan ons heeft?
Dat is jouw mening ja. Tuurlijk kun je hem haten. Ik haat justin bieber toch ook, ondanks dat hij populair is?quote:Op maandag 4 november 2013 18:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
omdat ik een grafhekel heb aan zijn muziek. Dat is een persoonlijke mening.
Maar het is populair, dus ik KAN er niet om haten. Want anders was ie niet populair
Schijnbaar vinden veel mensen het dus geen gepeupel.quote:Op maandag 4 november 2013 18:41 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Omdat hij geld verdient aan gepeupel.
nou danquote:Op maandag 4 november 2013 18:44 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Kan ook wel mijn mening zijn. Maar lijkt me duidelijk waarom.
[..]
Dat is jouw mening ja. Tuurlijk kun je hem haten. Ik haat justin bieber toch ook, ondanks dat hij populair is?
[..]
Schijnbaar vinden veel mensen het dus geen gepeupel.
I'll back down sorryquote:Op maandag 4 november 2013 18:44 schreef Rodawa het volgende:
[..]
ja omg. sof liefje va heeft je gemist waren de oliebollen lekker grt grt
HAIquote:Op maandag 4 november 2013 18:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
JA OMGSOF LIEFJE HEB JE GEMIST WAREN DE OLIEBOLLEN LEKKER?
Nooooquote:Op maandag 4 november 2013 18:45 schreef supersof het volgende:
[..]
HAI
ik heb vandaag geen oliebollen gegeten. Waarschijnlijk woensdag weer !
haiquote:Op maandag 4 november 2013 18:44 schreef Rodawa het volgende:
[..]
ja omg. sof liefje va heeft je gemist waren de oliebollen lekker grt grt
Dan ga ik voor de zoveelste afwijzing van sofquote:Op maandag 4 november 2013 18:45 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit hoor, ga lekker je gang.
quote:Op maandag 4 november 2013 18:46 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Heeft je vriendin je opgelicht? Ze zou toch oliebollen voor je kopen, WTF?
Nee dat heeft ze niet zo gezegd. Maar ik verwacht dat ze het woensdag wel doet!quote:Op maandag 4 november 2013 18:46 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Heeft je vriendin je opgelicht? Ze zou toch oliebollen voor je kopen, WTF?
Yellow Claw & TRAP gaan hand in hand.quote:
TRAPSTAD!quote:Op maandag 4 november 2013 18:47 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Yellow Claw & TRAP gaan hand in hand.
Tropkillaz is altijd 10/10.
Deze track was bij voorbaat al geslaagd.
quote:Op maandag 4 november 2013 18:44 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Kan ook wel mijn mening zijn. Maar lijkt me duidelijk waarom.
[..]
Dat is jouw mening ja. Tuurlijk kun je hem haten. Ik haat justin bieber toch ook, ondanks dat hij populair is?
[..]
Schijnbaar vinden veel mensen het dus geen gepeupel.
quote:Op maandag 4 november 2013 18:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
yellow claw is wel klacht waardig. Soort van Feest DJ Ruud
Je bent zelf klachtwaardig.quote:Op maandag 4 november 2013 18:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
yellow claw is wel klacht waardig. Soort van Feest DJ Ruud
Omdat je dat nummer niet leuk vind.quote:
quote:Op maandag 4 november 2013 18:49 schreef supersof het volgende:
[..]
Omdat je dat nummer niet leuk vind.
afietjiequote:Op maandag 4 november 2013 18:50 schreef supersof het volgende:
hoe zeggen jullie avicii
ik zeg
ahfissie
aahviehtsjiequote:Op maandag 4 november 2013 18:50 schreef supersof het volgende:
hoe zeggen jullie avicii
ik zeg
ahfissie
Vind jij Levels een goed nummer?quote:
Ik zie het wow.quote:Op maandag 4 november 2013 18:53 schreef supersof het volgende:
Geeft niks RO DA WA
we zijn het wel gewend.
Ik heb je trouwens in de op gezet vanmorgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Straks komt stuquote:Op maandag 4 november 2013 18:53 schreef supersof het volgende:
Geeft niks RO DA WA
we zijn het wel gewend.
Ik heb je trouwens in de op gezet vanmorgen.
quote:Op maandag 4 november 2013 18:53 schreef VMSDKR het volgende:
wode maatjes vanaf vandaag die nieuwe springzzMooi kenteken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Dus? Hij is niet de baas hoor.quote:
Je mist er niks aan.quote:Op maandag 4 november 2013 18:53 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik ken die gozer niet eens. Godverdomme ik loop achter
is een andere mening overquote:
quote:Op maandag 4 november 2013 18:53 schreef VMSDKR het volgende:
wode maatjes vanaf vandaag die nieuwe springzzhaha op de volgende foto is hij zker weg want er zitte 2 diefe in je auto lol pak snel trug voor ze wegrijde xDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.∞
Stuart is gelijk aan ons.quote:Op maandag 4 november 2013 18:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
is een andere mening over
inb4 relletje
wat de f0k vriendje dat zijn ikzelf en laviq.quote:Op maandag 4 november 2013 18:54 schreef Rodawa het volgende:
[..]
haha op de volgende foto is hij zker weg want er zitte 2 diefe in je auto lol pak snel trug voor ze wegrijde xD
Jawel. Te veel geluisterd nu.quote:Op maandag 4 november 2013 18:53 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Vind jij Levels een goed nummer?
[..]
Ik zie het wow.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |