26 juliquote:Op maandag 4 november 2013 18:35 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oh ik ken hem niet en hij is vandaag op YT gezet.
Hij heeft een hoger postgemiddelde dan ik.quote:Op maandag 4 november 2013 18:37 schreef xcachet het volgende:
Ja hij is echt emo.gifwaardig. Weet ook niet wie van jullie een leuker leven heeft, jullie of hij.
Dat bedoelt ze toch niet, sjongejonge DONNIE.quote:Op maandag 4 november 2013 18:37 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Hij heeft een hoger postgemiddelde dan ik.
avicii?quote:Op maandag 4 november 2013 18:37 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 november 2013 18:37 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 november 2013 18:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
''Hij is populair dus moet je hem automatisch goed vinden''
dat is wat je zegt. We mogen niet haten omdat ie populair is.quote:
Nee je emo.gift iemand die het veel beter heeft dan jullie.quote:Op maandag 4 november 2013 18:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
dat is wat je zegt. We mogen niet haten omdat ie populair is.
same fucking thing.quote:Op maandag 4 november 2013 18:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee je emo.gift iemand die het veel beter heeft dan jullie.
Heb het woord populair niet gebruikt.
Hoe weet jij dat hij het veel beter dan ons heeft?quote:Op maandag 4 november 2013 18:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee je emo.gift iemand die het veel beter heeft dan jullie.
Heb het woord populair niet gebruikt.
omdat ik een grafhekel heb aan zijn muziek. Dat is een persoonlijke mening.quote:Op maandag 4 november 2013 18:40 schreef xcachet het volgende:
Onderbouw maar waarom hij zo "" en toch succes heeft.
Omdat hij geld verdient aan gepeupel.quote:Op maandag 4 november 2013 18:40 schreef xcachet het volgende:
Onderbouw maar waarom hij zo "" en toch succes heeft.
Hij heeft alles wat jij niet hebt. Het enige wat hij niet heeft en jij wel, is leven in anonimiteit.quote:Op maandag 4 november 2013 18:40 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat hij het veel beter dan ons heeft?
JA OMGquote:
Nee.quote:
Kan ook wel mijn mening zijn. Maar lijkt me duidelijk waarom.quote:Op maandag 4 november 2013 18:40 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat hij het veel beter dan ons heeft?
Dat is jouw mening ja. Tuurlijk kun je hem haten. Ik haat justin bieber toch ook, ondanks dat hij populair is?quote:Op maandag 4 november 2013 18:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
omdat ik een grafhekel heb aan zijn muziek. Dat is een persoonlijke mening.
Maar het is populair, dus ik KAN er niet om haten. Want anders was ie niet populair
Schijnbaar vinden veel mensen het dus geen gepeupel.quote:Op maandag 4 november 2013 18:41 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Omdat hij geld verdient aan gepeupel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |