Hou eens op, ik zeg je net dat ik het zelf niet kanquote:
Waarschijnlijk een tikfoutquote:Op maandag 19 augustus 2013 11:45 schreef Stuart het volgende:
[ afbeelding ]
Dit heb ik overigens NOOIT begrepen. Waarom niet onze 'slowchatters'
Ik kende hem al, ik check ukfmusic dagelijksquote:
Geen ideequote:Op maandag 19 augustus 2013 11:45 schreef Stuart het volgende:
[ afbeelding ]
Dit heb ik overigens NOOIT begrepen. Waarom niet 'slowchatters'
Het hele woord 'onze' komt op mij wat suf over![]()
Ik ben een schatquote:Op maandag 19 augustus 2013 11:45 schreef Stuart het volgende:
[ afbeelding ]
JA DAT DACHT IK AL MAAR IK DACHT OOK VAN JA IK DEEL HET EVENquote:Op maandag 19 augustus 2013 11:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik kende hem al, ik check ukfmusic dagelijksHeerlijk nummertje inderdaad
En HHOLY SHIT JE CHECKT UKFMUSIC
Ik kan een poging wagen.quote:Op maandag 19 augustus 2013 11:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
True! Ik kan het niet en heb geen idee wie het wel kan. Lijkt me op zich wel leuk, als er een paar voorbeelden komen die de mensen van de SC dan kiezen ofzo![]()
want schattenquote:Op maandag 19 augustus 2013 11:45 schreef Stuart het volgende:
[ afbeelding ]
Kan ook zijn dat iedereen het leuk en vernieuwend vind toch?quote:Op maandag 19 augustus 2013 11:46 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik kan een poging wagen.
Kan zijn dat jullie het eindresultaat wel uitspugen
UKF stond ook voor United Kingdom's Finest dacht ik.quote:Op maandag 19 augustus 2013 11:46 schreef supersof het volgende:
[..]
JA DAT DACHT IK AL MAAR IK DACHT OOK VAN JA IK DEEL HET EVENkomt door mn engelse vrienden je weet
Kan.quote:Op maandag 19 augustus 2013 11:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Kan ook zijn dat iedereen het leuk en vernieuwend vind toch?
neuh, wij zijn best schattig.quote:
oh dat weet ik niet.quote:Op maandag 19 augustus 2013 11:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
UKF stond ook voor United Kingdom's Finest dacht ik.
mehquote:Op maandag 19 augustus 2013 11:48 schreef supersof het volgende:
[..]
oh dat weet ik niet.
heb er nog een maar weet niet of je die wel leuk vind
deze dan. heb ik van vmsquote:
niet gekekenquote:Op maandag 19 augustus 2013 11:53 schreef LittleBrownie het volgende:
Previously on AMC's Breaking Bad.
oeh lekkahquote:
inb4: "Ik ben Ryan. Nice to meetcha"quote:Op maandag 19 augustus 2013 11:58 schreef supersof het volgende:
HI IM JAMES NICE NAME AND IM QUITE SAFE
Jij kijkt hem nuquote:Op maandag 19 augustus 2013 11:53 schreef LittleBrownie het volgende:
Super serie.quote:Op maandag 19 augustus 2013 11:56 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik ben sinds gisteren van plan deze serie te volgen
que?quote:Op maandag 19 augustus 2013 11:59 schreef supersof het volgende:
BAP BAP INVASION ALERT
NO MICS NEEDED
WINNING
quote:
Nog niet hoorquote:
heb hier toch geen geluidquote:
oh naja. hij is een vage rapper.quote:
dan ga ik het sowieso niet luisterenquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:03 schreef supersof het volgende:
[..]
oh naja. hij is een vage rapper.
Omgquote:
quote:
maggy simpson is vandaag jarigquote:
Nee.quote:
Feeeeeeeest.quote:
Rot.quote:
Is ze 1 jaar oude geworden?quote:
Hostages wil ik ook gaan volgen, samen met The Followingquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:07 schreef Xeor het volgende:
[..]
haha oké, wel stil hoorkijk je nog meer series?
Dexter, Walking Dead, How I Met Your Mother, Big Bang Theory en ik ga beginnen aan GoTquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:07 schreef Xeor het volgende:
[..]
haha oké, wel stil hoorkijk je nog meer series?
Hey, die ging ik nog downloaden.quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:08 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Dexter, Walking Dead, How I Met Your Mother, Big Bang Theory en ik ga beginnen aan GoT
Jij?
Welk woord?quote:
Arrow, Breaking Bad, Californication, Homeland, Game of Thrones, Grimm, Falling Skies, Suits.quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:08 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Dexter, Walking Dead, How I Met Your Mother, Big Bang Theory en ik ga beginnen aan GoT
Jij?
Ken in beide niet.quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:07 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Hostages wil ik ook gaan volgen, samen met The Following
Ik zie avicii (quote:
Een vriend van me heeft die logo voor ze gemaaktquote:
"t is een mashupquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zie avicii () maar ga het even luisteren
Weenie, moet Dexter nog kijken.quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:09 schreef LittleBrownie het volgende:
Dexter is toch by far de leukste.
meh, die zang past net niet vind ikquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:11 schreef d4v1d het volgende:
[..]
"t is een mashup
En anders ga je naar dat kanaal en klik je een andere aan
Jaaa Dexterquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:10 schreef Xeor het volgende:
[..]
Arrow, Breaking Bad, Californication, Homeland, Game of Thrones, Grimm, Falling Skies, Suits.
HIMYM ben ik mee gestopt, ik wil gaan beginnen aan Dexter
Mierenneukerquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
meh, die zang past net niet vind ik
ik hou het bij NCIS LA, person of interest, glee, TBBT, HIMYM, Anger management, 2 broke girlsquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:08 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Jij?
Breaking Badquote:Op maandag 19 augustus 2013 11:53 schreef LittleBrownie het volgende:
ohw ja, arrow moet ik ook eens gaan volgenquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:10 schreef Xeor het volgende:
[..]
Arrow, Breaking Bad, Californication, Homeland, Game of Thrones, Grimm, Falling Skies, Suits.
HIMYM ben ik mee gestopt, ik wil gaan beginnen aan Dexter
Ik heb ze allemaal getorrentquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:12 schreef d4v1d het volgende:
LB, waar/hoe kijk/download jij the big bang theory?
Blegh.quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb ze allemaal getorrent
Ik stream van zo'n site. Ff kijkenquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:12 schreef d4v1d het volgende:
LB, waar/hoe kijk/download jij the big bang theory?
Staat nu allemaal op schijfquote:
Ik vind Breaking Bad en Game of Thrones toch wel de 2 beste en leukste.quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:11 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Jaaa Dexter
Welke vind jij het leukst?
NCIS is ook leukquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik hou het bij NCIS LA, person of interest, glee, TBBT, HIMYM, Anger management, 2 broke girls
en volgens mij vergeet ik er nog een paar
oh ja, die ookquote:
Hoeveel MB/GB is het? Als je aardig bent bespaar je mij ene heleboel moeitequote:Op maandag 19 augustus 2013 12:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Staat nu allemaal op schijf
Dat keek ik vroeger (jaar of 3 of 4 geleden) best veelquote:
person of interest ookquote:
de gewone kijk ik eigenlijk niet, alleen de LAquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat keek ik vroeger (jaar of 3 of 4 geleden) best veel
7 seizoenen, totaal 40GBquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:14 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Hoeveel MB/GB is het? Als je aardig bent bespaar je mij ene heleboel moeite![]()
Divx dan? Ik download alles 720 of 1080pquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
7 seizoenen, totaal 40GB
Hmm, dat is misschien wat te veel als je dat zou willen uploaden.quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
7 seizoenen, totaal 40GB
De laatste tijd, vooral in London, kijk ik nog maar nauwelijks TVquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de gewone kijk ik eigenlijk niet, alleen de LA
Nooit gezien, ik zal t een keertje kijkenquote:
series niet. Ik sla ALLES op en dan zou die 4TB zo vol zijnquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:15 schreef Xeor het volgende:
[..]
Divx dan? Ik download alles 720 of 1080p
hoiquote:
Ik sla ook alles opquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
series niet. Ik sla ALLES op en dan zou die 4TB zo vol zijn
Ik ga het nieteens proberenquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:17 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Kan iemand begrijpen wat hier staat?
Ik ben je neef islam en amine je neef Ik zag je video is het van nul en je bent gewoon op straat loopt ...
Nee.quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:17 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Ik ben je neef islam en amine je neef Ik zag je video is het van nul en je bent gewoon op straat loopt ...
De eerste helft van de zin nog welquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:17 schreef OmgevallenFlat het volgende:
goed hoor, en met u?quote:
nopequote:Op maandag 19 augustus 2013 12:17 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Ik stem PVVquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:17 schreef OmgevallenFlat het volgende:
quote:
echt?quote:
ga ik volgende verkiezing ook maar weer doenquote:
Mn externe hardeschijfquote:
Deze zin heeft mij doen overhalen:quote:
sow hee jij durft!! xPquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:21 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Ik heb zelfs getekend voor rutte II weg ermee.
Gelukkig weet jij precies wat er anders moetquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:21 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Ik heb zelfs getekend voor rutte II weg ermee.
hmmquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:20 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Deze zin heeft mij doen overhalen:
"Ik ben je neef islam en amine je neef Ik zag je video is het van nul en je bent gewoon op straat loopt ..."
Mooi mooiquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:17 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ook wel goed, effe douche zo
Sigaretten prijs moet omlaagquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gelukkig weet jij precies wat er anders moet
Let op je zinsbouw jongemanquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:22 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja en dalijk naar buitenJIj nog iets doen?
Benzineprijzen ook.quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:22 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Sigaretten prijs moet omlaag
Vooralsnog geen plannen eigenlijkquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:22 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja en dalijk naar buitenJIj nog iets doen?
quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:22 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Sigaretten prijs moet omlaag
volgens peilingen momenteel de grootste partij van nederland.quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:22 schreef Stuart het volgende:
Ik begrijp nooit dat mensen zo verbaasd reageren als iemand roept PVV te stemmen. Als je de peilingen mag geloven stemt immers 20% van de stemgerechtigden op die partij dus zo bijzonder is het niet
"Nee."quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
https://www.facebook.com/(...)te-2/364225203703883___________
Wilders roept maar wat en zegt wat slecht is, maar met goede ondebouwingen of alternatieven komt ie niet. Maar het tokkievolk loopt hem zo achternaquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:22 schreef Stuart het volgende:
Ik begrijp nooit dat mensen zo verbaasd reageren als iemand roept PVV te stemmen. Als je de peilingen mag geloven stemt immers 20% van de stemgerechtigden op die partij dus zo bijzonder is het niet
Waarom niet realistisch? Mensen stemmen vaak op een partij uit ontevredenheid over aan andere partij. Het lijkt mij inderdaad niet realistisch dat er een stabiel kabinet kan komen als je kijkt naar de prognoses maar het zo me niet verbazen als PVV flink wint als er verkiezingen komen.quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
volgens peilingen momenteel de grootste partij van nederland.
wat vrij logisch is eigenlijk, maar niet realistisch
Pootje van meneer Hont xxxquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:25 schreef Toto69 het volgende:
ja hallo met henk ik wil graag ff zegge dat me vrouw de sigarete te duur vind he ingrid nou de groetjes he daahaag
JA EN DE SUBSIDIES OMHOOG EN DE UITKERINGEN OOK IEDEREEN MOET HONDERDDUIZEND KRIJGENquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:25 schreef OmgevallenFlat het volgende:
En de btw op alles moet omlaag verdomme
Dus 20% van de Nederlandse bevolking is tokkievolkquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wilders roept maar wat en zegt wat slecht is, maar met goede ondebouwingen of alternatieven komt ie niet. Maar het tokkievolk loopt hem zo achterna
Ingrid moet tabak gaan kweken.quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:25 schreef Toto69 het volgende:
ja hallo met henk ik wil graag ff zegge dat me vrouw de sigarete te duur vind he ingrid nou de groetjes he daahaag
Zeg ik niet maar de btw is echt te hoogquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
JA EN DE SUBSIDIES OMHOOG EN DE UITKERINGEN OOK IEDEREEN MOET HONDERDDUIZEND KRIJGEN
Want dat is ook echt de manier om protest te voerenquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dus 20% van de Nederlandse bevolking is tokkievolk
Ik denk dat het meer protest stemmen zijn eigenlijk.
daar is wilders juist tegenquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
JA EN DE SUBSIDIES OMHOOG EN DE UITKERINGEN OOK IEDEREEN MOET HONDERDDUIZEND KRIJGEN
En het begrotingstekort ookquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:25 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Zeg ik niet maar de btw is echt te hoog
Nee, blijven stemmen op een partij die niet doet wat ze belovenquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:26 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Want dat is ook echt de manier om protest te voeren
Rutte zit al het geld weg te gooien aan Griekenland jaquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En het begrotingstekort ook
Maar de belastingen moeten allemaal fors omlaag. Laat hem met een goed uitgewerkt plan komen en ik zal mijn stem overwegenquote:
Omdat het tokkievolk hem begrijpt vanwege z'n taal gebruik. De rest gebruikt "moeilijke oude mensen" woorden.quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wilders roept maar wat en zegt wat slecht is, maar met goede ondebouwingen of alternatieven komt ie niet. Maar het tokkievolk loopt hem zo achterna
Alsof dan Wilders gelijk de beste keus isquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, blijven stemmen op een partij die niet doet wat ze beloven
Hoe zie jij het dan?
proteststemmen van mensen die op vvd en pvda hebben gestemd, die tijdens hun campagne vanalles beloven en zodra ze in de kamer zitten ontkennen dat ze die beloftes ooit gemaakt hebben. Ik snap pvv stemmers op zich welquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dus 20% van de Nederlandse bevolking is tokkievolk
Ik denk dat het meer protest stemmen zijn eigenlijk.
Achteraf kan je veel zeggen. Maar in de Europese Unie kan 1 land meerderen meetrekken zo, dat zie je nuquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:26 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Rutte zit al het geld weg te gooien aan Griekenland ja
Waar zeg ik dat? Ik geef toch duidelijk aan dat het een signaal van ontevredenheid is? Je ziet net zo goed dat SP flink stijgt in de peilingen. Ik heb over geen enkele partij mijn mening gegevenquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:27 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Alsof dan Wilders gelijk de beste keus is
Wat ga jij doen? Ik denk ik nog even lekker bankhangen met de kids.quote:
''De hoge heren in den haag''quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:27 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Omdat het tokkievolk hem begrijpt vanwege z'n taal gebruik. De rest gebruikt "moeilijke oude mensen" woorden.
Dat zei m'n geschiedenisleraar.
Dat dusquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
proteststemmen van mensen die op vvd en pvda hebben gestemd, die tijdens hun campagne vanalles beloven en zodra ze in de kamer zitten ontkennen dat ze die beloftes ooit gemaakt hebben. Ik snap pvv stemmers op zich wel
quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:28 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Ik ga even douche, succes landgenoten met de politie discussie
ik heb het ook niet tegen jou maar tegen de mensen die uit protest Wilders stemmen.quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat? Ik geef toch duidelijk aan dat het een signaal van ontevredenheid is? Je ziet net zo goed dat SP flink stijgt in de peilingen. Ik heb over geen enkele partij mijn mening gegeven
ook daar zijn onderzoeken naar gedaan.quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar de belastingen moeten allemaal fors omlaag. Laat hem met een goed uitgewerkt plan komen en ik zal mijn stem overwegen
Het is geen keuze VOOR de PVV, het is een keuze TEGEN de regerende partijenquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:29 schreef d4v1d het volgende:
[..]
ik heb het ook niet tegen jou maar tegen de mensen die uit protest Wilders stemmen.
Moeten ze op de Partij van de Dieren gaan stemmen dan?quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:29 schreef d4v1d het volgende:
[..]
ik heb het ook niet tegen jou maar tegen de mensen die uit protest Wilders stemmen.
Ditquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ook daar zijn onderzoeken naar gedaan.
door verlagen van de belastingen hebben mensen meer vrij besteedbaar inkomen en het consumentenvertrouwen stijgt. mensen gaan dus meer uitgeven. waardoor er ook weer meer belastinggeld binnen komt
Beter stem je op mijquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:29 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Moeten ze op de Partij van de Dieren gaan stemmen dan?
Dan kan je net zo goed niet stemmen als je niet stemt VOOR de PVVquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is geen keuze VOOR de PVV, het is een keuze TEGEN de regerende partijen
Plausibel. Maar ''de belastingen verlagen'' is nogal breed. Welke belastingen? En welke meer dan anderen?quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ook daar zijn onderzoeken naar gedaan.
door verlagen van de belastingen hebben mensen meer vrij besteedbaar inkomen en het consumentenvertrouwen stijgt. mensen gaan dus meer uitgeven. waardoor er ook weer meer belastinggeld binnen komt
Jaar daarna waarschijnlijkquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Plausibel. Maar ''de belastingen verlagen'' is nogal breed. Welke belastingen? En welke meer dan anderen?
Ik sta wel achter wilders wat de bezuinigingen op onderwijs betreft. Ik heb nog net geluk, maar volgend jaar moeten ze ALLES lenen, niks stufi
Oh weer uitgesteld?quote:
Heb er 7quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:32 schreef d4v1d het volgende:
Wat.
VA, hoeveel seizoenen had The big bang theory nou? Engelse wikipedia zegt 6, Nederlandse zegt 7
Dit.quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Anyway, op onderwijs moet je niet bezuinigen.
Was toch langer bekend?quote:
Nederland tokkieland. Neequote:Op maandag 19 augustus 2013 12:33 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Ze moeten onderwijs gewoon afschaffen
Mee eensquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh weer uitgesteld?
Anyway, op onderwijs moet je niet bezuinigen.
Volgend jaar is het zo laag dat ik als student lekker ga kopenquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:33 schreef gianni61 het volgende:
ach ja, zo lang de huizenprijzen zakken mag het nog even crisis zijn van mij
probleem is dat hypotheken ook niet heel makkelijk te krijgen zijnquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Volgend jaar is het zo laag dat ik als student lekker ga kopen
Je bent uitgekozen voor Operation Human Shield.quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:34 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
nee iedereen moet in het leger vind ik
Zijn er niet.quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:35 schreef LittleBrownie het volgende:
Maar ik snap de leenstelsel (nog) niet hoor. Wat zijn de voordelen daarvan?
quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:34 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
nee iedereen moet in het leger vind ik
quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:35 schreef d4v1d het volgende:
[..]___________!
Krijg je allemaal Marokkanen met hun blackberry en nektasje..
quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Operation Human Shield.
Snap je nou werkelijk niet dat mensen uit ontevredenheid stemmen op een andere partij om een signaal af te geven? De oud PVDA stemmer kiezen eerder SP en de oud VVD stemmers PVV. Het is een signaal dat ze het anders moeten doen. Zo gaat dat gewoonquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:31 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dan kan je net zo goed niet stemmen als je niet stemt VOOR de PVV
dienstplicht had ik ook niet erg gevondenquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:36 schreef LittleBrownie het volgende:
Jaartje verplicht naar leger. No problem
Moderne insteekquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:36 schreef LittleBrownie het volgende:
Jaartje verplicht naar leger. No problem
Nee, dat snap ik niet..quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Snap je nou werkelijk niet dat mensen uit ontevredenheid stemmen op een andere partij om een signaal af te geven? De oud PVDA stemmer kiezen eerder SP en de oud VVD stemmers PVV. Het is een signaal dat ze het anders moeten doen. Zo gaat dat gewoon
Ze zullen daar dan meer tevreden mee zijn dan de partij die ze voor hun gevoel heeft laten barstenquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:36 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Nee, dat snap ik niet..
Tenzij ze tevreden zijn met die andere partij en het niet puur uit protest doen.
Op watquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:37 schreef d4v1d het volgende:
Ik ga toch afgekeurd worden als er dienstplicht komt
Je bent afgekeurd, voor alles. Zelfs FOK!quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:37 schreef d4v1d het volgende:
Ik ga toch afgekeurd worden als er dienstplicht komt
Byequote:
Nystagmus (afwijking in ogen), lage spierspanning, een kleine nier, hoge bloeddruk en misschien zelfs mn autismequote:
quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:37 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Je bent afgekeurd, voor alles. Zelfs FOK!
Hiquote:
Ondervind je hinder van deze dingen in je dagelijkse leven eigenlijkquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:38 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Nystagmus (afwijking in ogen), lage spierspanning, een kleine nier, hoge bloeddruk en misschien zelfs mn autisme
Autisme wel een beetje, maar daar moet ik mee leren leven, en soms een beetje van mn lage spierspanning. (Ik til nog makkelijk een krat van een stapel kratten van 7 hoog @ werk. )quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ondervind je hinder van deze dingen in je dagelijkse leven eigenlijk
wat moet ik me bij een lage spierspanning voorstellen?quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:40 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Autisme wel een beetje, maar daar moet ik mee leren leven, en soms een beetje van mn lage spierspanning.
Van de rest heb ik niet echt last
Ik wilde dezelfde vraag stellenquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat moet ik me bij een lage spierspanning voorstellen?
Hij krijgt um niet zo snel omhoog?quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Eh,quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je lul is geen spierquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:41 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Hij krijgt um niet zo snel omhoog?
quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:41 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Hij krijgt um niet zo snel omhoog?
En daar is niets tegen te doenquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:41 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Eh,
Stel je een postelastiek voor. Als je dit lang uitrekt wordt die een beetje slap. Dan kan je hem alleen heel strak aantrekken of losjes laten hangen. Een normale elastiek kan je ook gewoon half spannen.
Zoiets
Nope.quote:
Wat waardeloos zeg. Ik dacht, misschien dat je de spieren sterker kunt maken door sporten maar dat is dus helaas niet zoquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:42 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Nope.
Raak er ook sneller uitgeput door...
Gelukkig heb ik een hele lichte vorm, je kan er echt in een rolstoel door komen dat je amper meer iets kan.
Niet echt, maar gelukkig verslechterd het ook niet.. Ik kan ook gewoon nog prima 'n uurtje/twee fietsenquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat waardeloos zeg. Ik dacht, misschien dat je de spieren sterker kunt maken door sporten maar dat is dus helaas niet zo
Dat is wel de goede kant dan gelukkigquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:46 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Niet echt, maar gelukkig verslechterd het ook niet.. Ik kan ook gewoon nog prima 'n uurtje/twee fietsen
Alles goedquote:
Hoezo mij? Ben ik zo belangrijk? Volgens mij zeg ik bijna nooit hoi terug, ik vind hoi terug zeggen maar nutteloos en iedereen apart begroeten ook!quote:Op maandag 19 augustus 2013 00:41 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Een kleine greep waar ik Hoi tegen zeg:
- Ceviche
- Spatieloos
- EugeneKrabs
- LittleBrownie
- VoornaamAchternaam
Zag net een politiek debat hier voorbij komenquote:
Of snap je de grap nietquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:47 schreef d4v1d het volgende:
Ik twijfel om the big bang theory met NL subs te downloaden.
Eigenlijk wil ik het niet maar straks versta ik een paar woorden niet en zit ik de hele tijd met google translate
Oooh, dat stelde niet zoveel voor johquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zag net een politiek debat hier voorbij komen
Wees positief over dat google translate, je leert er engels van. Ik zeg ZONDER NL SUBS!quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:47 schreef d4v1d het volgende:
Ik twijfel om the big bang theory met NL subs te downloaden.
Eigenlijk wil ik het niet maar straks versta ik een paar woorden niet en zit ik de hele tijd met google translate
Koelkastquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:48 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoezo mij? Ben ik zo belangrijk? Volgens mij zeg ik bijna nooit hoi terug, ik vind hoi terug zeggen maar nutteloos en iedereen apart begroeten ook!
Nee maar discussies zijn leukquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh, dat stelde niet zoveel voor joh
Google translate heeft vaak nogal wat foutjesquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:49 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wees positief over dat google translate, je leert er engels van. Ik zeg ZONDER NL SUBS!
Ben je de wereld van Sofie al aan het lezen?quote:
Alleen als je openstaat voor de mening van een ander I guessquote:
Meestal kan je er nog wel wat van maken hoorquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Google translate heeft vaak nogal wat foutjes
True. maar als je ondertiteling erbij wilt gewoon doenquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:51 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Meestal kan je er nog wel wat van maken hoor
Jaquote:
Het nut van regenpakkenquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:52 schreef Spatieloos het volgende:
Wie wil discussiëren!?
Okay een eeh stelling.
Ik weet niks T.T
Laat 'tjes' maar wegquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Google translate heeft vaak nogal wat foutjes
Nog niet, of ik het vergeet het of ik heb er geen zin in elke kaarquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben je de wereld van Sofie al aan het lezen?
Hey, dat klinkt goedquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:53 schreef LETMEIN het volgende:
Giftcard van 80 eurie is binnen!! Wop wop
Nou ehh, regenpakken zijn eigenlijk best wel overbodige luxe. Ik bedoel, kom op man we zijn niet van suiker, we kunnen wel tegen een beetje regen, en als het echt een probleem is er altijd een paraplu, of gewoon de regenjas.quote:
Ik laat mijn gouden lokken niet verregenenquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:54 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nou ehh, regenpakken zijn eigenlijk best wel overbodige luxe. Ik bedoel, kom op man we zijn niet van suiker, we kunnen wel tegen een beetje regen, en als het echt een probleem is er altijd een paraplu, of gewoon de regenjas.
Jawelquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |