dienstplicht had ik ook niet erg gevondenquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:36 schreef LittleBrownie het volgende:
Jaartje verplicht naar leger. No problem
Moderne insteekquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:36 schreef LittleBrownie het volgende:
Jaartje verplicht naar leger. No problem
Nee, dat snap ik niet..quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Snap je nou werkelijk niet dat mensen uit ontevredenheid stemmen op een andere partij om een signaal af te geven? De oud PVDA stemmer kiezen eerder SP en de oud VVD stemmers PVV. Het is een signaal dat ze het anders moeten doen. Zo gaat dat gewoon
Ze zullen daar dan meer tevreden mee zijn dan de partij die ze voor hun gevoel heeft laten barstenquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:36 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Nee, dat snap ik niet..
Tenzij ze tevreden zijn met die andere partij en het niet puur uit protest doen.
Op watquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:37 schreef d4v1d het volgende:
Ik ga toch afgekeurd worden als er dienstplicht komt
Je bent afgekeurd, voor alles. Zelfs FOK!quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:37 schreef d4v1d het volgende:
Ik ga toch afgekeurd worden als er dienstplicht komt
Byequote:
Nystagmus (afwijking in ogen), lage spierspanning, een kleine nier, hoge bloeddruk en misschien zelfs mn autismequote:
quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:37 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Je bent afgekeurd, voor alles. Zelfs FOK!
Hiquote:
Ondervind je hinder van deze dingen in je dagelijkse leven eigenlijkquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:38 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Nystagmus (afwijking in ogen), lage spierspanning, een kleine nier, hoge bloeddruk en misschien zelfs mn autisme
Autisme wel een beetje, maar daar moet ik mee leren leven, en soms een beetje van mn lage spierspanning. (Ik til nog makkelijk een krat van een stapel kratten van 7 hoog @ werk. )quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ondervind je hinder van deze dingen in je dagelijkse leven eigenlijk
wat moet ik me bij een lage spierspanning voorstellen?quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:40 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Autisme wel een beetje, maar daar moet ik mee leren leven, en soms een beetje van mn lage spierspanning.
Van de rest heb ik niet echt last
Ik wilde dezelfde vraag stellenquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat moet ik me bij een lage spierspanning voorstellen?
Hij krijgt um niet zo snel omhoog?quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Eh,quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je lul is geen spierquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:41 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Hij krijgt um niet zo snel omhoog?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |