Werkelijk geen idee johquote:Op maandag 19 augustus 2013 01:20 schreef OmgevallenFlat het volgende:
hallo weet iemand hoe die ene lucky strike ouderwetse verpakking heet
alles goed?quote:
Oude lucky strike verpakking?quote:Op maandag 19 augustus 2013 01:20 schreef OmgevallenFlat het volgende:
hallo weet iemand hoe die ene lucky strike ouderwetse verpakking heet
Inderdaad een tijd terug. Hoe is het met je?quote:
Wel okay thanks. Hoe is het met jou?quote:Op maandag 19 augustus 2013 01:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
alles goed?
[..]
Oude lucky strike verpakking?
Mwah, wel aardigquote:Op maandag 19 augustus 2013 01:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wel okay thanks. Hoe is het met jou?
Klinkt niet heel overtuigend. Sup?quote:
Nee het is wel nieuw zegmaar maar die verpakking heb een oude tint maar weet de naam niet, je hebt bleu red maar die ander naam heb ik nodigquote:Op maandag 19 augustus 2013 01:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
alles goed?
[..]
Oude lucky strike verpakking?
Gaat een stuk beter, wel jammer van jong.. jij?quote:Op maandag 19 augustus 2013 01:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Inderdaad een tijd terug. Hoe is het met je?
Weinig, dat is het hem juistquote:Op maandag 19 augustus 2013 01:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Klinkt niet heel overtuigend. Sup?
Gaat hier wel aardig ook thanks!quote:Op maandag 19 augustus 2013 01:26 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Gaat een stuk beter, wel jammer van jong.. jij?
Wanneer begint school eigenlijk weer?quote:Op maandag 19 augustus 2013 01:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Weinig, dat is het hem juist
Over een week voor mij. 2 dagen intro en de rest van de week alleen thuisquote:Op maandag 19 augustus 2013 01:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wanneer begint school eigenlijk weer?
Klinkt goedquote:Op maandag 19 augustus 2013 01:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Over een week voor mij. 2 dagen intro en de rest van de week alleen thuisWeek daarna aan de bak
Opnieuw opstartenquote:Op maandag 19 augustus 2013 01:30 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Geluid doet heel dom, hapert opeens?
Fingers crossed, hoop voor je dat het dan wel goed werktquote:
geluid is kapot denkquote:Op maandag 19 augustus 2013 01:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Fingers crossed, hoop voor je dat het dan wel goed werkt
Zeker raar en behoorlijk frustrerend lijkt me.quote:Op maandag 19 augustus 2013 01:34 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ol hoor heel de tijd stukjes echt raar
heb het probleem al, de draden die geknoopt zitten, zit nu heel raar om het te laten werkenquote:Op maandag 19 augustus 2013 01:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zeker raar en behoorlijk frustrerend lijkt me.
Ik hoop het voor je. Ik heb nog 10 dagen in Nederland en heb vooralsnog geen zin om weer weg te gaanquote:
Zou mooi zijn als je het zelf (zonder kosten) kunt oplossenquote:Op maandag 19 augustus 2013 01:35 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
heb het probleem al, de draden die geknoopt zitten, zit nu heel raar om het te laten werken
ja die draden effe goed zetten nu gaat het in me kaar draaien erg irritantquote:Op maandag 19 augustus 2013 01:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als je het zelf (zonder kosten) kunt oplossen
Gisteren had je ook nog 10 dagenquote:Op maandag 19 augustus 2013 01:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik hoop het voor je. Ik heb nog 10 dagen in Nederland en heb vooralsnog geen zin om weer weg te gaan
Ja blijfquote:Op maandag 19 augustus 2013 01:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik hoop het voor je. Ik heb nog 10 dagen in Nederland en heb vooralsnog geen zin om weer weg te gaan
Dan heb ik dat verkeerd gezegd. Ik heb nu nog 10 dagen namelijkquote:Op maandag 19 augustus 2013 01:37 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Gisteren had je ook nog 10 dagen
Leuk hier he?quote:Op maandag 19 augustus 2013 01:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoe kan je zonder pin pas?quote:Op maandag 19 augustus 2013 01:42 schreef Spatieloos het volgende:
Ik onderneem nooit actie, ik heb nog steeds geen nieuwe pinpas en nog steeds begin ik niet aan mijn Duits en biologie van 4 vwo
Op zich wil ik dat wel maar dat is vooralsnog geen optie. Ik heb hier geen werk en geen woning. Het is niet zomaar op korte termijn mogelijk vrees ikquote:
Niet leuker dan London maar ik vind het soms gewoon wat lastig zonder familie in UKquote:
Ik heb echt al tijden niks gekocht behalve eten in de supermarkt, en dat betalen mijn ouders, dus of ze geven me briefgeld of ik mag mijn moeders pinpas lenen.quote:Op maandag 19 augustus 2013 01:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hoe kan je zonder pin pas?
Hetzelfde hier.quote:Op maandag 19 augustus 2013 01:44 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik heb echt al tijden niks gekocht behalve eten in de supermarkt, en dat betalen mijn ouders, dus of ze geven me briefgeld of ik mag mijn moeders pinpas lenen.
Het laatste dat ik kocht was FOK! ABO
Maar je zou het dus wel willen?quote:Op maandag 19 augustus 2013 01:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Op zich wil ik dat wel maar dat is vooralsnog geen optie. Ik heb hier geen werk en geen woning. Het is niet zomaar op korte termijn mogelijk vrees ik![]()
Werk jij eigenlijk LB of heb je geen mogelijkheid om te sparen?quote:Op maandag 19 augustus 2013 01:47 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hetzelfde hier.
Ik koop ook nooit echt wat van m'n geld. Niet omdat ik dat niet, maar omdat m'n ouders alles betalen. Not to sound spoiled: m'n ouders kopen niet heel veel.
Misschien wel jaquote:Op maandag 19 augustus 2013 01:47 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Maar je zou het dus wel willen?
Ik werkquote:Op maandag 19 augustus 2013 01:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Werk jij eigenlijk LB of heb je geen mogelijkheid om te sparen?
OFquote:Op maandag 19 augustus 2013 01:52 schreef OmgevallenFlat het volgende:
oh ik koop alleen sigaretten vn me geld
quote:Op maandag 19 augustus 2013 01:52 schreef OmgevallenFlat het volgende:
oh ik koop alleen sigaretten vn me geld
Leuk dat je dus kunt sparenquote:Op maandag 19 augustus 2013 01:51 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik werk
Ik heb 2 dingen van opgespaarde geld gekocht.
RockWerchter kaartje en m'n nieuwe schooltas.
Wanneer begint jouw school eigenlijk weer?quote:
En bier?quote:Op maandag 19 augustus 2013 01:54 schreef Spatieloos het volgende:
Maar sowieso, wat zou ik moeten kopen? Ik heb al een mobiel, internet en een computer. Ja misschien een nieuwe muis, mijne is al uit 2005. Ik ben gewoon zuinig ja! Ik hoef geen luxe!
Ik ben een halve minimalist, ik eet best duur, ik wil wel een overpriced computer, maar verder koop ik niet zo veel!
Maar toch heb ik een klein verlanglijstje:
Headset
Oortjes
Computermuis
USB-stick
Dus daarom wil ik mijn pinpas terug, alleen alleen, ik onderneem geen actie!
en nu spaar ik super veel, zodat ik later in een klein huisje kan kopen dat ik zonder hypotheek kan betalen waardoor ik weer wat geld bespaar en ik dan nooit hoef te werken en muahahahaha, want werken is stom. Maar wie weet verander ik mijn mening en word ik een hardwerkende luxe verslaafde stombo.
Dat was mijn levensverhaal.
wat dan? En ik ben chrisquote:Op maandag 19 augustus 2013 01:54 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoi, ik ben Ryan nice to meetcha. Ik heb wel eens wat over je gehoord
2 septemburrrquote:Op maandag 19 augustus 2013 01:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wanneer begint jouw school eigenlijk weer?
Goed voorbereidquote:Op maandag 19 augustus 2013 01:56 schreef Spatieloos het volgende:
Ik weet niet eens wanneer mijn school begint, Ik denk ongeveer begin september! :/
je valt onder zuid toch? dan dinsdagquote:Op maandag 19 augustus 2013 01:56 schreef Spatieloos het volgende:
Ik weet niet eens wanneer mijn school begint, Ik denk ongeveer begin september! :/
Wat zoek je, iets met Lucky strike zei jequote:Op maandag 19 augustus 2013 01:56 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Ik kom echt niet op de naam echt irritant
quote:Op maandag 19 augustus 2013 01:56 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh, dat hoort bij eten
Betalen mijn ouders, sorry als ik je jaloers maak.
Ja je hebt zo pakje shag, met de verpakking die er oud uit ziet, maar weet de naam nietquote:Op maandag 19 augustus 2013 01:57 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wat zoek je, iets met Lucky strike zei je
Blijkbaar niet, handig, dat internet.quote:Op maandag 19 augustus 2013 01:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
je valt onder zuid toch? dan dinsdag
quote:Op maandag 19 augustus 2013 01:57 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Bij mij hebben ze niks gezegd dus ik blijf thuis
Omdat mooiquote:Op maandag 19 augustus 2013 01:59 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik heb trouwens nooit gesnapt waarom men bloemen geeft aan andere.
Vorm van liefde/blijk van dank of waardering?quote:Op maandag 19 augustus 2013 01:59 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik heb trouwens nooit gesnapt waarom men bloemen geeft aan andere.
Niemand wordt blij van bloemen?quote:
Is seks dan niet beterquote:Op maandag 19 augustus 2013 01:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vorm van liefde/blijk van dank of waardering?
Ja wel, (ik niet hoor) maar sommige mensen wel! For some reasonquote:Op maandag 19 augustus 2013 02:00 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Niemand wordt blij van bloemen?
Waarom nietquote:Op maandag 19 augustus 2013 02:00 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja dat snap ik wel. Maar waarom bloemen? Waarom geen koekje ofzoquote:Op maandag 19 augustus 2013 01:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vorm van liefde/blijk van dank of waardering?
Jij koopt blijkbaar nooit een bloemetje voor je moeder?quote:
Waar geef je iemand een hand of kus?quote:Op maandag 19 augustus 2013 02:01 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja dat snap ik wel. Maar waarom bloemen? Waarom geen koekje ofzo
mooie nekquote:Op maandag 19 augustus 2013 02:01 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja wel, (ik niet hoor) maar sommige mensen wel! For some reason
Waarom geef je iemand klappen?quote:Op maandag 19 augustus 2013 02:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waar geef je iemand een hand of kus?
Zo heb ik t nooit bekekenquote:Op maandag 19 augustus 2013 02:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waar geef je iemand een hand of kus?
I can't evenquote:
Ik moet 4 vwo inhalen ( 2 vakken) en ga naar 5. Ik wil universiteit doen en veel leren.quote:Op maandag 19 augustus 2013 02:00 schreef Toto69 het volgende:
spatie je zei net 4 vwo maar je begint toch in 5? en waarom ga je vwo doen?
Ik hou niet van leerquote:Op maandag 19 augustus 2013 02:06 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik moet 4 vwo inhalen ( 2 vakken) en ga naar 5. Ik wil universiteit doen en veel leren.
Nee, seks is goedkoperquote:Op maandag 19 augustus 2013 02:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij koopt blijkbaar nooit een bloemetje voor je moeder?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spatieboos
quote:Op maandag 19 augustus 2013 02:07 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, seks is goedkoperHahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
goed zo jongen.quote:Op maandag 19 augustus 2013 02:06 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik moet 4 vwo inhalen ( 2 vakken) en ga naar 5. Ik wil universiteit doen en veel leren.
Weet je al wat?quote:Op maandag 19 augustus 2013 02:06 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Als je het mij zou geven zou ik het zeker waarderenquote:Op maandag 19 augustus 2013 02:00 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
quote:Op maandag 19 augustus 2013 02:00 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja wat, school boeit niet ik ga het leger in
quote:Op maandag 19 augustus 2013 02:08 schreef OmgevallenFlat het volgende:
ik ga geen eens mbo of iets doen, zie het nut er niet van in
Niet zo slim Chrisquote:Op maandag 19 augustus 2013 02:08 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Ich bin Ryan.quote:
Ja kan je weer emo giffen, het is gewoon zo, misschien wil jij heel lang leren maar ik wil t leger in of tilwerk doenquote:Op maandag 19 augustus 2013 02:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als je het mij zou geven zou ik het zeker waarderen
[..]
Bij een krantenwijk krijg je een gratis regenpakquote:Op maandag 19 augustus 2013 02:08 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Maar met goede opleiding krijg je betere rang in het leger toch?quote:Op maandag 19 augustus 2013 02:00 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja wat, school boeit niet ik ga het leger in
Waarom niet aan mensen die je kent?quote:Op maandag 19 augustus 2013 02:09 schreef LittleBrownie het volgende:
Zal ik bloemen kopen en geven aan random mensen?
Als ik dat durf.
Ik doelde op opleidingquote:Op maandag 19 augustus 2013 02:09 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ich bin Ryan.
Maar, ik weet niet precies wat ik moet weten, ook een reden dat ik niet kan leren, ja ik heb het biologie boek beetje doorgelezen, maar zal vast het meeste zijn vergeten -,-
Ik wil de marine in, gewoon als marinier en daar hoef ik alleen mn vmbo diploma voor te hebben, zelfs met bbl kom je erquote:Op maandag 19 augustus 2013 02:09 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar met goede opleiding krijg je betere rang in het leger toch?
Doenquote:Op maandag 19 augustus 2013 02:09 schreef LittleBrownie het volgende:
Als ik dat durf.
Ze hebben mij al.quote:Op maandag 19 augustus 2013 02:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom niet aan mensen die je kent?
Nee, je moet ze zelf plukken, dan ben je een bloemenmoordenaar. De chemische reactie in je brein op bloemenmoordenaar zijn zorgt dat je gezichtsuitdrukking meer emotie tonen als je je bloemen weggeeft, daardoor worden mensen blijer van bloemen die zelf geplukt zijn, gebeurt allemaal onbewust.quote:Op maandag 19 augustus 2013 02:09 schreef LittleBrownie het volgende:
Als ik dat durf.
wat.quote:Op maandag 19 augustus 2013 02:11 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, je moet ze zelf plukken, dan ben je een bloemenmoordenaar. De chemische reactie in je brein op bloemenmoordenaar zijn zorgt dat je gezichtsuitdrukking meer emotie tonen als je je bloemen weggeeft, daardoor worden mensen blijer van bloemen die zelf geplukt zijn, gebeurt allemaal onbewust.
Ja, had laatst coupons voor gratis drinken aan zwervers gegeven op een warme dagquote:Op maandag 19 augustus 2013 02:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Doen9/10 mensen vinden het leuk.
Lijkt me wel een daybrightener
Dat zijn lelijke bloemen.quote:Op maandag 19 augustus 2013 02:11 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, je moet ze zelf plukken, dan ben je een bloemenmoordenaar. De chemische reactie in je brein op bloemenmoordenaar zijn zorgt dat je gezichtsuitdrukking meer emotie tonen als je je bloemen weggeeft, daardoor worden mensen blijer van bloemen die zelf geplukt zijn, gebeurt allemaal onbewust.
quote:Op maandag 19 augustus 2013 02:12 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja, had laatst coupons voor gratis drinken aan zwervers gegeven op een warme dag
Klinkt goed ouwequote:Op maandag 19 augustus 2013 02:12 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja, had laatst coupons voor gratis drinken aan zwervers gegeven op een warme dag
Ik kan dat niet eensquote:Op maandag 19 augustus 2013 02:12 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Oja LB eerst op whatsapp vroeg ik hele tijd voor een unban
Ooooooh, nee niet echt. :/quote:
Viel te proberen tochquote:Op maandag 19 augustus 2013 02:13 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik kan dat niet eens
"Jij bent bruin, jij kan dat."
Nee sorry bro
Ik ben niet oudquote:
LieveBrowniequote:Op maandag 19 augustus 2013 02:12 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Jij moet gewoon je eigen parenclub oprichten jong.quote:Op maandag 19 augustus 2013 02:14 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ooooooh, nee niet echt. :/
Maar heb nog 2 jaar denk tijd. Ik heb wel soort van lijstje.
Iets met DNA
Psychologie
Iets met natuurkunde
Iets met scheikunde
Iets met wiskunde
Die laatste 3 zijn wel erg breed denk ik :/
En wat ging jij ook al weer doen, sorry dat ik dat vergeet, of heb je dat nooit verteld?
Je zei dat een stuk of drie keer.quote:
quote:Op maandag 19 augustus 2013 02:13 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik kan dat niet eens
"Jij bent bruin, jij kan dat."
Nee sorry bro
Met zijn nichtjequote:Op maandag 19 augustus 2013 02:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jij moet gewoon je eigen parenclub oprichten jong.
Hoi,quote:Op maandag 19 augustus 2013 02:14 schreef Puntenjager het volgende:
Hey!?? WTF!?? Waarom kan ik niet reageren op jou, LittleBrownie
Username schrikt af.quote:Op maandag 19 augustus 2013 02:14 schreef Puntenjager het volgende:
Hey!?? WTF!?? Waarom kan ik niet reageren op jou, LittleBrownie
Ik moet helemaal niks!quote:Op maandag 19 augustus 2013 02:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jij moet gewoon je eigen parenclub oprichten jong.
Ging jij niet slapen?quote:
Ja, moet eigenlijk weer eens wat vroeger naar bed gaanquote:
ja je wou het proberen tochquote:Op maandag 19 augustus 2013 02:15 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Je zei dat een stuk of drie keer.
Technische natuurkundequote:Op maandag 19 augustus 2013 02:14 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ooooooh, nee niet echt. :/
Maar heb nog 2 jaar denk tijd. Ik heb wel soort van lijstje.
Iets met DNA
Psychologie
Iets met natuurkunde
Iets met scheikunde
Iets met wiskunde
Die laatste 3 zijn wel erg breed denk ik :/
En wat ging jij ook al weer doen, sorry dat ik dat vergeet, of heb je dat nooit verteld?
Doe je dat in Delft? Daar zit mijn broer.quote:Op maandag 19 augustus 2013 02:17 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Technische natuurkunde
Iets met wis b en natuurkunde.
Refresh eens een paar keer of restart je browser?quote:Op maandag 19 augustus 2013 02:16 schreef Puntenjager het volgende:
@ LittleBrownie: Ik zie geen enkel icoontje rechtsboven in je posts. Sterker nog, ik kan je niet eens DM-en (en andere mensen wel). Ik krijg de reactie dat ik je naam verkeerd gespeld hebKutcomputers ook altijd
quote:Op maandag 19 augustus 2013 02:19 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Doe je dat in Delft? Daar zit mijn broer.
Ik had wel eens dat ik mijn eigen OP niet kon editen, is dat wel normaal?quote:Op maandag 19 augustus 2013 02:20 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Refresh eens een paar keer of restart je browser?
Zoiets heb ik nooit gehoord
Ja, daar zit mijn broer. Maar hij doet er een economische studie, technische bedrijfskunde.quote:Op maandag 19 augustus 2013 02:21 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Maar niet de TU, De Haagse Hogeschool.
Was het belangrijk? Ik kan het zo ook lezenquote:Op maandag 19 augustus 2013 02:21 schreef Puntenjager het volgende:
@ Brownie: Browser net gerestart, maar niks hoor
Na een bepaalde tijd kan dat niet inderdaadquote:Op maandag 19 augustus 2013 02:21 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik had wel eens dat ik mijn eigen OP niet kon editen, is dat wel normaal?
Waar? TU?quote:Op maandag 19 augustus 2013 02:21 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja, daar zit mijn broer. Maar hij doet er een economische studie, technische bedrijfskunde.
Ik lig ook in mn bed. En ben niet moe.quote:
Ad blocker toevallig?quote:Op maandag 19 augustus 2013 02:21 schreef Puntenjager het volgende:
@ Brownie: Browser net gerestart, maar niks hoor
Nee, uitslaap dag nr 3. Dinsdag weer werk.quote:Op maandag 19 augustus 2013 02:24 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik lig ook in mn bed. En ben niet moe.
Moet je vroeg op?
quote:
Omg, als je maar geen familie van me wordt!quote:Op maandag 19 augustus 2013 02:27 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Straks zie ik je broer op school. En Crack![]()
Ah, uitslapenquote:Op maandag 19 augustus 2013 02:25 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Nee, uitslaap dag nr 3. Dinsdag weer werk.
quote:Op maandag 19 augustus 2013 02:27 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Omg, als je maar geen familie van me wordt!
Ik las mamquote:
Slaap lekker, dadquote:
Bijnaquote:Op maandag 19 augustus 2013 06:39 schreef AlfredMehran het volgende:
Ja, goedemorgen. Is het al weekend?
Het is kwart over 1, we zitten alweer op de tweede helft van de eerste werkdag.quote:Op maandag 19 augustus 2013 08:12 schreef Xeor het volgende:
[..]
Moggel Beer
[..]
Middag (voor jou)![]()
Of bijna dan?
Lekker hoor, hier nog maar kwart over 8quote:Op maandag 19 augustus 2013 08:13 schreef AlfredMehran het volgende:
[..]
Het is kwart over 1, we zitten alweer op de tweede helft van de eerste werkdag.
goh, hier ookquote:Op maandag 19 augustus 2013 08:18 schreef Xeor het volgende:
[..]
Lekker hoor, hier nog maar kwart over 8
Morgequote:Op maandag 19 augustus 2013 09:53 schreef sararaats het volgende:
Goedemorgen
Ik ben wederom vroeg wakker
niet zo vroeg natuurlijk maar ik dacht dat de begeleiding om 10u kwam maar ze komt om 15uquote:Op maandag 19 augustus 2013 10:17 schreef gianni61 het volgende:
ik vind 10 uur helemaal niet vroeg eigenlijk..
Begeleiding?quote:Op maandag 19 augustus 2013 10:21 schreef sararaats het volgende:
[..]
niet zo vroeg natuurlijk maar ik dacht dat de begeleiding om 10u kwam maar ze komt om 15u
thuisbegeleiding voor het huishouden. ik woon op mezelf sinds november 2002.quote:
En dat kun je niet zelf?quote:Op maandag 19 augustus 2013 10:26 schreef sararaats het volgende:
[..]
thuisbegeleiding voor het huishouden. ik woon op mezelf sinds november 2002.
ik heb een Niet Verbale leerstoornis (NLD) en daardoor is plannen moeilijk.quote:
Hoe dicht zit die begeleider er boven op?quote:Op maandag 19 augustus 2013 10:26 schreef sararaats het volgende:
[..]
thuisbegeleiding voor het huishouden. ik woon op mezelf sinds november 2002.
van vorig jaar. tot dan hielp ons mama me maar ze laat me nu wat losser. dat lukt niet zo goed.quote:Op maandag 19 augustus 2013 10:32 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Hoe dicht zit die begeleider er boven op?
Toch goed dat het al 11 jaren lukt
Woon je alleen? Getrouwd?quote:Op maandag 19 augustus 2013 10:33 schreef sararaats het volgende:
[..]
van vorig jaar. tot dan hielp ons mama me maar ze laat me nu wat losser. dat lukt niet zo goed.
Ik gok dat jij een brabander bentquote:Op maandag 19 augustus 2013 10:33 schreef sararaats het volgende:
[..]
van vorig jaar. tot dan hielp ons mama me maar ze laat me nu wat losser. dat lukt niet zo goed.
nee Belgisch en ik ben 34.quote:Op maandag 19 augustus 2013 10:35 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik gok dat jij een brabander bentniks tegen jou maar ik snap 'ons mama' nooit..
Hoe oud ben je?
Ons moeder, is het niet Ons moeke op z'n belgisch?quote:Op maandag 19 augustus 2013 10:35 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik gok dat jij een brabander bentniks tegen jou maar ik snap 'ons mama' nooit..
Hoe oud ben je?
Heb je zin in school danquote:Op maandag 19 augustus 2013 10:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
GoeiesmorgensLaatste werkweekje en dan school
![]()
Na 5 maanden fulltime AH? Jup.quote:
Herkenbaar ditquote:Op maandag 19 augustus 2013 10:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Na 5 maanden fulltime AH? Jup.
haha oké dan, vond je het niet leuk?quote:Op maandag 19 augustus 2013 10:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Na 5 maanden fulltime AH? Jup.
Hoi Cevquote:
Haiquote:Op maandag 19 augustus 2013 11:03 schreef Xeor het volgende:
[..]
haha oké dan, vond je het niet leuk?
[..]
Hoi Cev
Waar moet je werken?quote:Op maandag 19 augustus 2013 11:07 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Meh moet zo werken.
Ik dacht: ik plaats nog even een zinnige reactie
Het is zo eentonig na een tijdjequote:Op maandag 19 augustus 2013 11:03 schreef Xeor het volgende:
[..]
haha oké dan, vond je het niet leuk?
[..]
Hoi Cev
*boks*quote:
Ik ben al bezig.quote:Op maandag 19 augustus 2013 11:11 schreef Xeor het volgende:
[..]
Kan jij de huidige header fotosoepen dan?
Dat is mijn baan ookquote:Op maandag 19 augustus 2013 11:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het is zo eentonig na een tijdje
Succesquote:Op maandag 19 augustus 2013 11:13 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik ben al bezig.
Ik ben alleen even wat shortcuts opzoeken voor photoshop dat het makkelijker gaat
In een winkelquote:Op maandag 19 augustus 2013 11:08 schreef Xeor het volgende:
[..]
Waar moet je werken?
Jou reacties zijn altijd zinnig toch
Niet zo negatiefquote:Op maandag 19 augustus 2013 11:22 schreef Ceviche het volgende:
[..]
In een winkel
Met kloteklanten
En veel werk, en de 'goede' collega's zijn op vakantie dus het wordt nog laat ook
En: awwh
Drogisterij.quote:Op maandag 19 augustus 2013 11:24 schreef Xeor het volgende:
[..]
Niet zo negatiefwat voor winkel werk je dan?
![]()
![]()
Dat lijkt me echt niet leukquote:Op maandag 19 augustus 2013 11:25 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Drogisterij.
Werk er al 2,5 jaar bijna fulltime en dan is het gewoon niet leuk meer. Als je elke week een dagje werkt is het best leuk namelijk.
waarom het ojw gedeelte dan ook weg halen?quote:Op maandag 19 augustus 2013 11:26 schreef d4v1d het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind hem nu eigenlijk een beetje saai en te leeg...
Beter maakt iemand gewoon een nieuwe header.. Zover gaan mijn fotosoep skillz niet
Omdat de TT nu "GRTD" zegt?quote:Op maandag 19 augustus 2013 11:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waarom het ojw gedeelte dan ook weg halen?
Ik weetquote:Op maandag 19 augustus 2013 11:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt niet leuk
of de volgende zet het gewoon weer terug in de ttquote:Op maandag 19 augustus 2013 11:27 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Omdat de TT nu "GRTD" zegt?Daarom dacht ik juist dat er ene nieuwe header nodig was
Waarom niet? Zo was de naam ook toen jij hier voor het eerst kwam postenquote:Op maandag 19 augustus 2013 11:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waarom het ojw gedeelte dan ook weg halen?
zou goed kunnenquote:Op maandag 19 augustus 2013 11:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom niet? Zo was de naam ook toen jij hier voor het eerst kwam posten
Succes daarmee danquote:Op maandag 19 augustus 2013 11:27 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ik weet
Maar volgende week begint mijn opleiding
How ya doin bruv?quote:
Het is inderdaad al meerdere keren gedaan ja. Nou ja, het OJW weerhoudt wellicht mensen ervan die niet werken maar op school zitten of geen werk hebben of wat dan ook. De 'drukte' nu is natuurlijk door de sluiting van JNGquote:Op maandag 19 augustus 2013 11:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zou goed kunnen
daarvoor was het wel ojw.
schijnbaar zijn er mensen die denken dat de naam verschil maakt. ik zie dat niet zo erg..
Gaat wel okay thanks en met jou?quote:Op maandag 19 augustus 2013 11:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Succes daarmee dan
[..]
How ya doin bruv?
Ahh oké, allemaal van dat tokkievolk wat om advies komt vragen zekerquote:Op maandag 19 augustus 2013 11:25 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Drogisterij.
Werk er al 2,5 jaar bijna fulltime en dan is het gewoon niet leuk meer. Als je elke week een dagje werkt is het best leuk namelijk.
Wanneer begint je school dan? Dat krijg je meestal toch maar 1 of 2 dagen van tevoren?quote:Op maandag 19 augustus 2013 11:34 schreef d4v1d het volgende:
En ik heb nogsteeds geen rooster![]()
Als die er om 4 uur nog niet is toch even bellen.. Fuck it dat de TL mij misschien irritant vindt dan
Vind hem opzich wel oke, beetje saai wel ja.quote:Op maandag 19 augustus 2013 11:26 schreef d4v1d het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind hem nu eigenlijk een beetje saai en te leeg...
Beter maakt iemand gewoon een nieuwe header.. Zover gaan mijn fotosoep skillz niet
Morge STUquote:
Mij maakt het verder ook niet uit, misschien gewoon de TT terug zetten aangezien de OP wel mooi is.quote:Op maandag 19 augustus 2013 11:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zou goed kunnen
daarvoor was het wel ojw.
schijnbaar zijn er mensen die denken dat de naam verschil maakt. ik zie dat niet zo erg..
Morge LBquote:
Dat niet. Bleef tot half 5 op, was niet echt moe. En ben een halfuurtje geleden opgestaanquote:
2 sept.quote:Op maandag 19 augustus 2013 11:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wanneer begint je school dan? Dat krijg je meestal toch maar 1 of 2 dagen van tevoren?
Slimquote:Op maandag 19 augustus 2013 11:36 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Dat niet. Bleef tot half 5 op, was niet echt moe. En ben een halfuurtje geleden opgestaan
Ik vind de TT achterhaalt en de OP ook. Bijna de hele SC is met nieuwe mensen die niet werkenquote:Op maandag 19 augustus 2013 11:35 schreef Xeor het volgende:
[..]
Vind hem opzich wel oke, beetje saai wel ja.
[..]
Morge STU
[..]
Mij maakt het verder ook niet uit, misschien gewoon de TT terug zetten aangezien de OP wel mooi is.
Vrij te vragen voor wat? Je gaat op vakantie nu je school begintquote:Op maandag 19 augustus 2013 11:36 schreef d4v1d het volgende:
[..]
2 sept.
Mja,ik heb misschien wel ietwat onhandig mijn vakantie opgegeven, (Ik dacht dat het handig was om een 2 dagen van te voren vast vrij te vragen) Dus daarmee kom ik ze wel tegemoet evt. 2 dagen is overdreven
Kon niet meer slapen. Naja, maar ben ook niet moe ofzoquote:
Ja ach maar op nou een de hele OP aan te passen, ik vind hem wel mooi.quote:Op maandag 19 augustus 2013 11:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind de TT achterhaalt en de OP ook. Bijna de hele SC is met nieuwe mensen die niet werken
En hoi Xeor![]()
Hoe gaat het met je?quote:
Ik dacht een wortelquote:Op maandag 19 augustus 2013 11:31 schreef d4v1d het volgende:
(Dat is trouwens een boom, geen kamerplant ofzo..)
Goed goedquote:Op maandag 19 augustus 2013 11:38 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ja ach maar op nou een de hele OP aan te passen, ik vind hem wel mooi.
Verder alles goed met jou?
[..]
Hoe gaat het met je?
De OP is al zo vaak aangepast hier. Zelfs sinds jij hier post is het al aangepast. Weet je nog die verschrikkelijke boompjes hiervoor? Dat was helemaal verschrikkelijk. Verder vind ik de vragen en antwoorden ook wel erg suf/kinderachtigquote:Op maandag 19 augustus 2013 11:38 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ja ach maar op nou een de hele OP aan te passen, ik vind hem wel mooi.
Verder alles goed met jou?
[..]
Hoe gaat het met je?
Ik ga nog een week weg met scouting. Die vakantie heb ik onhandig opgegeven.quote:Op maandag 19 augustus 2013 11:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vrij te vragen voor wat? Je gaat op vakantie nu je school begint
Je bent een welpquote:Op maandag 19 augustus 2013 11:39 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik ga nog een week weg met scouting. Die vakantie heb ik onhandig opgegeven.
ik heb er verder ook niks op tegen als iemand met photoshop skills een nieuwe OP maakt.quote:Op maandag 19 augustus 2013 11:35 schreef Xeor het volgende:
[..]
Mij maakt het verder ook niet uit, misschien gewoon de TT terug zetten aangezien de OP wel mooi is.
Een boom gaat niet van dun naar dik. Een wortel wel.quote:
Rowans/explorers.quote:
quote:
fansquote:
Ik moet toegeven dat ik het niet kan hoor. Ik ben het met je eens dat een eventueel nieuwe OP er wel mooi uit moet zien dus iemand die dat kan zou leuk zijn. Het vervangen voor het vervangen slaat inderdaad nergens opquote:Op maandag 19 augustus 2013 11:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb er verder ook niks op tegen als iemand met photoshop skills een nieuwe OP maakt.
Deze was wel mooi gemaakt door MK, dus om hem zomaar door een paintje te vervangen zou ik niet doen
Laat mij..quote:Op maandag 19 augustus 2013 11:40 schreef supersof het volgende:
[..]
Een boom gaat niet van dun naar dik. Een wortel wel.
Stam van een boom is onderaan juist dik.
Wat doe je dan zoal die weekquote:Op maandag 19 augustus 2013 11:40 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Rowans/explorers.
In principe is het meer een vriendengroep met een beetje scoutingactiviteiten.. Maar dat komt er niet altijd van
Ja wel oké hoorquote:
Klopt, maar goed moeten maar kijken wie er een mooie OP kan makenquote:Op maandag 19 augustus 2013 11:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
De OP is al zo vaak aangepast hier. Zelfs sinds jij hier post is het al aangepast. Weet je nog die verschrikkelijke boompjes hiervoor? Dat was helemaal verschrikkelijk. Verder vind ik de vragen en antwoorden ook wel erg suf/kinderachtig![]()
![]()
Morgequote:
Wel wat meer dan normaal hoor.quote:
True! Ik kan het niet en heb geen idee wie het wel kan. Lijkt me op zich wel leuk, als er een paar voorbeelden komen die de mensen van de SC dan kiezen ofzoquote:Op maandag 19 augustus 2013 11:41 schreef Xeor het volgende:
Klopt, maar goed moeten maar kijken wie er een mooie OP kan maken
Valt ook wel weer meequote:
Je gaat weg bij de AH?quote:Op maandag 19 augustus 2013 11:41 schreef supersof het volgende:
http://www.werkenbijdebij(...)nhulp-Food-La-Ruche-(8-uur).html
kijk dit is best leuk, maar bijenkorf gaat eind dit jaar weg uit Arnhem LOL
Klinkt wel leuk danquote:Op maandag 19 augustus 2013 11:42 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Wel wat meer dan normaal hoor.
o.a. grotenklimmen, op van die latten achter een boot (Naam kwijt) paintbal ook nog dacht ik.
en nog wat dingen
Ik wil weg ja. Long storyquote:Op maandag 19 augustus 2013 11:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Valt ook wel weer mee
[..]
Je gaat weg bij de AH?
quote:
zing eens een stukjequote:
Leef je uit zou ik zeggenquote:Op maandag 19 augustus 2013 11:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
True! Ik kan het niet en heb geen idee wie het wel kan. Lijkt me op zich wel leuk, als er een paar voorbeelden komen die de mensen van de SC dan kiezen ofzo![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |