quote:Op maandag 19 augustus 2013 01:57 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Bij mij hebben ze niks gezegd dus ik blijf thuis
Omdat mooiquote:Op maandag 19 augustus 2013 01:59 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik heb trouwens nooit gesnapt waarom men bloemen geeft aan andere.
Vorm van liefde/blijk van dank of waardering?quote:Op maandag 19 augustus 2013 01:59 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik heb trouwens nooit gesnapt waarom men bloemen geeft aan andere.
Niemand wordt blij van bloemen?quote:
Is seks dan niet beterquote:Op maandag 19 augustus 2013 01:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vorm van liefde/blijk van dank of waardering?
Ja wel, (ik niet hoor) maar sommige mensen wel! For some reasonquote:Op maandag 19 augustus 2013 02:00 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Niemand wordt blij van bloemen?
Waarom nietquote:Op maandag 19 augustus 2013 02:00 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Niemand wordt blij van bloemen?
Ja dat snap ik wel. Maar waarom bloemen? Waarom geen koekje ofzoquote:Op maandag 19 augustus 2013 01:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vorm van liefde/blijk van dank of waardering?
Jij koopt blijkbaar nooit een bloemetje voor je moeder?quote:
Waar geef je iemand een hand of kus?quote:Op maandag 19 augustus 2013 02:01 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja dat snap ik wel. Maar waarom bloemen? Waarom geen koekje ofzo
mooie nekquote:Op maandag 19 augustus 2013 02:01 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja wel, (ik niet hoor) maar sommige mensen wel! For some reason
Waarom geef je iemand klappen?quote:Op maandag 19 augustus 2013 02:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waar geef je iemand een hand of kus?
Zo heb ik t nooit bekekenquote:Op maandag 19 augustus 2013 02:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waar geef je iemand een hand of kus?
I can't evenquote:
Ik moet 4 vwo inhalen ( 2 vakken) en ga naar 5. Ik wil universiteit doen en veel leren.quote:Op maandag 19 augustus 2013 02:00 schreef Toto69 het volgende:
spatie je zei net 4 vwo maar je begint toch in 5? en waarom ga je vwo doen?
Ik hou niet van leerquote:Op maandag 19 augustus 2013 02:06 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik moet 4 vwo inhalen ( 2 vakken) en ga naar 5. Ik wil universiteit doen en veel leren.
Nee, seks is goedkoperquote:Op maandag 19 augustus 2013 02:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij koopt blijkbaar nooit een bloemetje voor je moeder?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spatieboos
quote:Op maandag 19 augustus 2013 02:07 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, seks is goedkoperHahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |