Werkelijk geen idee johquote:Op maandag 19 augustus 2013 01:20 schreef OmgevallenFlat het volgende:
hallo weet iemand hoe die ene lucky strike ouderwetse verpakking heet
alles goed?quote:
Oude lucky strike verpakking?quote:Op maandag 19 augustus 2013 01:20 schreef OmgevallenFlat het volgende:
hallo weet iemand hoe die ene lucky strike ouderwetse verpakking heet
Inderdaad een tijd terug. Hoe is het met je?quote:
Wel okay thanks. Hoe is het met jou?quote:Op maandag 19 augustus 2013 01:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
alles goed?
[..]
Oude lucky strike verpakking?
Mwah, wel aardigquote:Op maandag 19 augustus 2013 01:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wel okay thanks. Hoe is het met jou?
Klinkt niet heel overtuigend. Sup?quote:
Nee het is wel nieuw zegmaar maar die verpakking heb een oude tint maar weet de naam niet, je hebt bleu red maar die ander naam heb ik nodigquote:Op maandag 19 augustus 2013 01:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
alles goed?
[..]
Oude lucky strike verpakking?
Gaat een stuk beter, wel jammer van jong.. jij?quote:Op maandag 19 augustus 2013 01:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Inderdaad een tijd terug. Hoe is het met je?
Weinig, dat is het hem juistquote:Op maandag 19 augustus 2013 01:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Klinkt niet heel overtuigend. Sup?
Gaat hier wel aardig ook thanks!quote:Op maandag 19 augustus 2013 01:26 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Gaat een stuk beter, wel jammer van jong.. jij?
Wanneer begint school eigenlijk weer?quote:Op maandag 19 augustus 2013 01:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Weinig, dat is het hem juist
Over een week voor mij. 2 dagen intro en de rest van de week alleen thuisquote:Op maandag 19 augustus 2013 01:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wanneer begint school eigenlijk weer?
Klinkt goedquote:Op maandag 19 augustus 2013 01:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Over een week voor mij. 2 dagen intro en de rest van de week alleen thuisWeek daarna aan de bak
Opnieuw opstartenquote:Op maandag 19 augustus 2013 01:30 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Geluid doet heel dom, hapert opeens?
Fingers crossed, hoop voor je dat het dan wel goed werktquote:
geluid is kapot denkquote:Op maandag 19 augustus 2013 01:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Fingers crossed, hoop voor je dat het dan wel goed werkt
Zeker raar en behoorlijk frustrerend lijkt me.quote:Op maandag 19 augustus 2013 01:34 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ol hoor heel de tijd stukjes echt raar
heb het probleem al, de draden die geknoopt zitten, zit nu heel raar om het te laten werkenquote:Op maandag 19 augustus 2013 01:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zeker raar en behoorlijk frustrerend lijkt me.
Ik hoop het voor je. Ik heb nog 10 dagen in Nederland en heb vooralsnog geen zin om weer weg te gaanquote:
Zou mooi zijn als je het zelf (zonder kosten) kunt oplossenquote:Op maandag 19 augustus 2013 01:35 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
heb het probleem al, de draden die geknoopt zitten, zit nu heel raar om het te laten werken
ja die draden effe goed zetten nu gaat het in me kaar draaien erg irritantquote:Op maandag 19 augustus 2013 01:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als je het zelf (zonder kosten) kunt oplossen
Gisteren had je ook nog 10 dagenquote:Op maandag 19 augustus 2013 01:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik hoop het voor je. Ik heb nog 10 dagen in Nederland en heb vooralsnog geen zin om weer weg te gaan
Ja blijfquote:Op maandag 19 augustus 2013 01:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik hoop het voor je. Ik heb nog 10 dagen in Nederland en heb vooralsnog geen zin om weer weg te gaan
Dan heb ik dat verkeerd gezegd. Ik heb nu nog 10 dagen namelijkquote:Op maandag 19 augustus 2013 01:37 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Gisteren had je ook nog 10 dagen
Leuk hier he?quote:Op maandag 19 augustus 2013 01:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoe kan je zonder pin pas?quote:Op maandag 19 augustus 2013 01:42 schreef Spatieloos het volgende:
Ik onderneem nooit actie, ik heb nog steeds geen nieuwe pinpas en nog steeds begin ik niet aan mijn Duits en biologie van 4 vwo
Op zich wil ik dat wel maar dat is vooralsnog geen optie. Ik heb hier geen werk en geen woning. Het is niet zomaar op korte termijn mogelijk vrees ikquote:
Niet leuker dan London maar ik vind het soms gewoon wat lastig zonder familie in UKquote:
Ik heb echt al tijden niks gekocht behalve eten in de supermarkt, en dat betalen mijn ouders, dus of ze geven me briefgeld of ik mag mijn moeders pinpas lenen.quote:Op maandag 19 augustus 2013 01:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hoe kan je zonder pin pas?
Hetzelfde hier.quote:Op maandag 19 augustus 2013 01:44 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik heb echt al tijden niks gekocht behalve eten in de supermarkt, en dat betalen mijn ouders, dus of ze geven me briefgeld of ik mag mijn moeders pinpas lenen.
Het laatste dat ik kocht was FOK! ABO
Maar je zou het dus wel willen?quote:Op maandag 19 augustus 2013 01:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Op zich wil ik dat wel maar dat is vooralsnog geen optie. Ik heb hier geen werk en geen woning. Het is niet zomaar op korte termijn mogelijk vrees ik![]()
Werk jij eigenlijk LB of heb je geen mogelijkheid om te sparen?quote:Op maandag 19 augustus 2013 01:47 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hetzelfde hier.
Ik koop ook nooit echt wat van m'n geld. Niet omdat ik dat niet, maar omdat m'n ouders alles betalen. Not to sound spoiled: m'n ouders kopen niet heel veel.
Misschien wel jaquote:Op maandag 19 augustus 2013 01:47 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Maar je zou het dus wel willen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |