Refresh eens een paar keer of restart je browser?quote:Op maandag 19 augustus 2013 02:16 schreef Puntenjager het volgende:
@ LittleBrownie: Ik zie geen enkel icoontje rechtsboven in je posts. Sterker nog, ik kan je niet eens DM-en (en andere mensen wel). Ik krijg de reactie dat ik je naam verkeerd gespeld hebKutcomputers ook altijd
quote:Op maandag 19 augustus 2013 02:19 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Doe je dat in Delft? Daar zit mijn broer.
Ik had wel eens dat ik mijn eigen OP niet kon editen, is dat wel normaal?quote:Op maandag 19 augustus 2013 02:20 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Refresh eens een paar keer of restart je browser?
Zoiets heb ik nooit gehoord
Ja, daar zit mijn broer. Maar hij doet er een economische studie, technische bedrijfskunde.quote:Op maandag 19 augustus 2013 02:21 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Maar niet de TU, De Haagse Hogeschool.
Was het belangrijk? Ik kan het zo ook lezenquote:Op maandag 19 augustus 2013 02:21 schreef Puntenjager het volgende:
@ Brownie: Browser net gerestart, maar niks hoor
Na een bepaalde tijd kan dat niet inderdaadquote:Op maandag 19 augustus 2013 02:21 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik had wel eens dat ik mijn eigen OP niet kon editen, is dat wel normaal?
Waar? TU?quote:Op maandag 19 augustus 2013 02:21 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja, daar zit mijn broer. Maar hij doet er een economische studie, technische bedrijfskunde.
Ik lig ook in mn bed. En ben niet moe.quote:
Ad blocker toevallig?quote:Op maandag 19 augustus 2013 02:21 schreef Puntenjager het volgende:
@ Brownie: Browser net gerestart, maar niks hoor
Nee, uitslaap dag nr 3. Dinsdag weer werk.quote:Op maandag 19 augustus 2013 02:24 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik lig ook in mn bed. En ben niet moe.
Moet je vroeg op?
quote:
Omg, als je maar geen familie van me wordt!quote:Op maandag 19 augustus 2013 02:27 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Straks zie ik je broer op school. En Crack![]()
Ah, uitslapenquote:Op maandag 19 augustus 2013 02:25 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Nee, uitslaap dag nr 3. Dinsdag weer werk.
quote:Op maandag 19 augustus 2013 02:27 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Omg, als je maar geen familie van me wordt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |