ik heb er verder ook niks op tegen als iemand met photoshop skills een nieuwe OP maakt.quote:Op maandag 19 augustus 2013 11:35 schreef Xeor het volgende:
[..]
Mij maakt het verder ook niet uit, misschien gewoon de TT terug zetten aangezien de OP wel mooi is.
Een boom gaat niet van dun naar dik. Een wortel wel.quote:
Rowans/explorers.quote:
quote:
fansquote:
Ik moet toegeven dat ik het niet kan hoor. Ik ben het met je eens dat een eventueel nieuwe OP er wel mooi uit moet zien dus iemand die dat kan zou leuk zijn. Het vervangen voor het vervangen slaat inderdaad nergens opquote:Op maandag 19 augustus 2013 11:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb er verder ook niks op tegen als iemand met photoshop skills een nieuwe OP maakt.
Deze was wel mooi gemaakt door MK, dus om hem zomaar door een paintje te vervangen zou ik niet doen
Laat mij..quote:Op maandag 19 augustus 2013 11:40 schreef supersof het volgende:
[..]
Een boom gaat niet van dun naar dik. Een wortel wel.
Stam van een boom is onderaan juist dik.
Wat doe je dan zoal die weekquote:Op maandag 19 augustus 2013 11:40 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Rowans/explorers.
In principe is het meer een vriendengroep met een beetje scoutingactiviteiten.. Maar dat komt er niet altijd van
Ja wel oké hoorquote:
Klopt, maar goed moeten maar kijken wie er een mooie OP kan makenquote:Op maandag 19 augustus 2013 11:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
De OP is al zo vaak aangepast hier. Zelfs sinds jij hier post is het al aangepast. Weet je nog die verschrikkelijke boompjes hiervoor? Dat was helemaal verschrikkelijk. Verder vind ik de vragen en antwoorden ook wel erg suf/kinderachtig![]()
![]()
Morgequote:
Wel wat meer dan normaal hoor.quote:
True! Ik kan het niet en heb geen idee wie het wel kan. Lijkt me op zich wel leuk, als er een paar voorbeelden komen die de mensen van de SC dan kiezen ofzoquote:Op maandag 19 augustus 2013 11:41 schreef Xeor het volgende:
Klopt, maar goed moeten maar kijken wie er een mooie OP kan maken
Valt ook wel weer meequote:
Je gaat weg bij de AH?quote:Op maandag 19 augustus 2013 11:41 schreef supersof het volgende:
http://www.werkenbijdebij(...)nhulp-Food-La-Ruche-(8-uur).html
kijk dit is best leuk, maar bijenkorf gaat eind dit jaar weg uit Arnhem LOL
Klinkt wel leuk danquote:Op maandag 19 augustus 2013 11:42 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Wel wat meer dan normaal hoor.
o.a. grotenklimmen, op van die latten achter een boot (Naam kwijt) paintbal ook nog dacht ik.
en nog wat dingen
Ik wil weg ja. Long storyquote:Op maandag 19 augustus 2013 11:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Valt ook wel weer mee
[..]
Je gaat weg bij de AH?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |