En dat kun je niet zelf?quote:Op maandag 19 augustus 2013 10:26 schreef sararaats het volgende:
[..]
thuisbegeleiding voor het huishouden. ik woon op mezelf sinds november 2002.
ik heb een Niet Verbale leerstoornis (NLD) en daardoor is plannen moeilijk.quote:
Hoe dicht zit die begeleider er boven op?quote:Op maandag 19 augustus 2013 10:26 schreef sararaats het volgende:
[..]
thuisbegeleiding voor het huishouden. ik woon op mezelf sinds november 2002.
van vorig jaar. tot dan hielp ons mama me maar ze laat me nu wat losser. dat lukt niet zo goed.quote:Op maandag 19 augustus 2013 10:32 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Hoe dicht zit die begeleider er boven op?
Toch goed dat het al 11 jaren lukt
Woon je alleen? Getrouwd?quote:Op maandag 19 augustus 2013 10:33 schreef sararaats het volgende:
[..]
van vorig jaar. tot dan hielp ons mama me maar ze laat me nu wat losser. dat lukt niet zo goed.
Ik gok dat jij een brabander bentquote:Op maandag 19 augustus 2013 10:33 schreef sararaats het volgende:
[..]
van vorig jaar. tot dan hielp ons mama me maar ze laat me nu wat losser. dat lukt niet zo goed.
nee Belgisch en ik ben 34.quote:Op maandag 19 augustus 2013 10:35 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik gok dat jij een brabander bentniks tegen jou maar ik snap 'ons mama' nooit..
Hoe oud ben je?
Ons moeder, is het niet Ons moeke op z'n belgisch?quote:Op maandag 19 augustus 2013 10:35 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik gok dat jij een brabander bentniks tegen jou maar ik snap 'ons mama' nooit..
Hoe oud ben je?
Heb je zin in school danquote:Op maandag 19 augustus 2013 10:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
GoeiesmorgensLaatste werkweekje en dan school
![]()
Na 5 maanden fulltime AH? Jup.quote:
Herkenbaar ditquote:Op maandag 19 augustus 2013 10:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Na 5 maanden fulltime AH? Jup.
haha oké dan, vond je het niet leuk?quote:Op maandag 19 augustus 2013 10:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Na 5 maanden fulltime AH? Jup.
Hoi Cevquote:
Haiquote:Op maandag 19 augustus 2013 11:03 schreef Xeor het volgende:
[..]
haha oké dan, vond je het niet leuk?
[..]
Hoi Cev
Waar moet je werken?quote:Op maandag 19 augustus 2013 11:07 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Meh moet zo werken.
Ik dacht: ik plaats nog even een zinnige reactie
Het is zo eentonig na een tijdjequote:Op maandag 19 augustus 2013 11:03 schreef Xeor het volgende:
[..]
haha oké dan, vond je het niet leuk?
[..]
Hoi Cev
*boks*quote:
Ik ben al bezig.quote:Op maandag 19 augustus 2013 11:11 schreef Xeor het volgende:
[..]
Kan jij de huidige header fotosoepen dan?
Dat is mijn baan ookquote:Op maandag 19 augustus 2013 11:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het is zo eentonig na een tijdje
Succesquote:Op maandag 19 augustus 2013 11:13 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik ben al bezig.
Ik ben alleen even wat shortcuts opzoeken voor photoshop dat het makkelijker gaat
In een winkelquote:Op maandag 19 augustus 2013 11:08 schreef Xeor het volgende:
[..]
Waar moet je werken?
Jou reacties zijn altijd zinnig toch
Niet zo negatiefquote:Op maandag 19 augustus 2013 11:22 schreef Ceviche het volgende:
[..]
In een winkel
Met kloteklanten
En veel werk, en de 'goede' collega's zijn op vakantie dus het wordt nog laat ook
En: awwh
Drogisterij.quote:Op maandag 19 augustus 2013 11:24 schreef Xeor het volgende:
[..]
Niet zo negatiefwat voor winkel werk je dan?
![]()
![]()
Dat lijkt me echt niet leukquote:Op maandag 19 augustus 2013 11:25 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Drogisterij.
Werk er al 2,5 jaar bijna fulltime en dan is het gewoon niet leuk meer. Als je elke week een dagje werkt is het best leuk namelijk.
waarom het ojw gedeelte dan ook weg halen?quote:Op maandag 19 augustus 2013 11:26 schreef d4v1d het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind hem nu eigenlijk een beetje saai en te leeg...
Beter maakt iemand gewoon een nieuwe header.. Zover gaan mijn fotosoep skillz niet
Omdat de TT nu "GRTD" zegt?quote:Op maandag 19 augustus 2013 11:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waarom het ojw gedeelte dan ook weg halen?
Ik weetquote:Op maandag 19 augustus 2013 11:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt niet leuk
of de volgende zet het gewoon weer terug in de ttquote:Op maandag 19 augustus 2013 11:27 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Omdat de TT nu "GRTD" zegt?Daarom dacht ik juist dat er ene nieuwe header nodig was
Waarom niet? Zo was de naam ook toen jij hier voor het eerst kwam postenquote:Op maandag 19 augustus 2013 11:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waarom het ojw gedeelte dan ook weg halen?
zou goed kunnenquote:Op maandag 19 augustus 2013 11:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom niet? Zo was de naam ook toen jij hier voor het eerst kwam posten
Succes daarmee danquote:Op maandag 19 augustus 2013 11:27 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ik weet
Maar volgende week begint mijn opleiding
How ya doin bruv?quote:
Het is inderdaad al meerdere keren gedaan ja. Nou ja, het OJW weerhoudt wellicht mensen ervan die niet werken maar op school zitten of geen werk hebben of wat dan ook. De 'drukte' nu is natuurlijk door de sluiting van JNGquote:Op maandag 19 augustus 2013 11:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zou goed kunnen
daarvoor was het wel ojw.
schijnbaar zijn er mensen die denken dat de naam verschil maakt. ik zie dat niet zo erg..
Gaat wel okay thanks en met jou?quote:Op maandag 19 augustus 2013 11:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Succes daarmee dan
[..]
How ya doin bruv?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |