Ik werkquote:Op maandag 19 augustus 2013 01:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Werk jij eigenlijk LB of heb je geen mogelijkheid om te sparen?
OFquote:Op maandag 19 augustus 2013 01:52 schreef OmgevallenFlat het volgende:
oh ik koop alleen sigaretten vn me geld
quote:Op maandag 19 augustus 2013 01:52 schreef OmgevallenFlat het volgende:
oh ik koop alleen sigaretten vn me geld
Leuk dat je dus kunt sparenquote:Op maandag 19 augustus 2013 01:51 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik werk
Ik heb 2 dingen van opgespaarde geld gekocht.
RockWerchter kaartje en m'n nieuwe schooltas.
Wanneer begint jouw school eigenlijk weer?quote:
En bier?quote:Op maandag 19 augustus 2013 01:54 schreef Spatieloos het volgende:
Maar sowieso, wat zou ik moeten kopen? Ik heb al een mobiel, internet en een computer. Ja misschien een nieuwe muis, mijne is al uit 2005. Ik ben gewoon zuinig ja! Ik hoef geen luxe!
Ik ben een halve minimalist, ik eet best duur, ik wil wel een overpriced computer, maar verder koop ik niet zo veel!
Maar toch heb ik een klein verlanglijstje:
Headset
Oortjes
Computermuis
USB-stick
Dus daarom wil ik mijn pinpas terug, alleen alleen, ik onderneem geen actie!
en nu spaar ik super veel, zodat ik later in een klein huisje kan kopen dat ik zonder hypotheek kan betalen waardoor ik weer wat geld bespaar en ik dan nooit hoef te werken en muahahahaha, want werken is stom. Maar wie weet verander ik mijn mening en word ik een hardwerkende luxe verslaafde stombo.
Dat was mijn levensverhaal.
wat dan? En ik ben chrisquote:Op maandag 19 augustus 2013 01:54 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoi, ik ben Ryan nice to meetcha. Ik heb wel eens wat over je gehoord
2 septemburrrquote:Op maandag 19 augustus 2013 01:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wanneer begint jouw school eigenlijk weer?
Goed voorbereidquote:Op maandag 19 augustus 2013 01:56 schreef Spatieloos het volgende:
Ik weet niet eens wanneer mijn school begint, Ik denk ongeveer begin september! :/
je valt onder zuid toch? dan dinsdagquote:Op maandag 19 augustus 2013 01:56 schreef Spatieloos het volgende:
Ik weet niet eens wanneer mijn school begint, Ik denk ongeveer begin september! :/
Wat zoek je, iets met Lucky strike zei jequote:Op maandag 19 augustus 2013 01:56 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Ik kom echt niet op de naam echt irritant
quote:Op maandag 19 augustus 2013 01:56 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh, dat hoort bij eten
Betalen mijn ouders, sorry als ik je jaloers maak.
Ja je hebt zo pakje shag, met de verpakking die er oud uit ziet, maar weet de naam nietquote:Op maandag 19 augustus 2013 01:57 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wat zoek je, iets met Lucky strike zei je
Blijkbaar niet, handig, dat internet.quote:Op maandag 19 augustus 2013 01:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
je valt onder zuid toch? dan dinsdag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |