Jaar daarna waarschijnlijkquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Plausibel. Maar ''de belastingen verlagen'' is nogal breed. Welke belastingen? En welke meer dan anderen?
Ik sta wel achter wilders wat de bezuinigingen op onderwijs betreft. Ik heb nog net geluk, maar volgend jaar moeten ze ALLES lenen, niks stufi
Oh weer uitgesteld?quote:
Heb er 7quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:32 schreef d4v1d het volgende:
Wat.
VA, hoeveel seizoenen had The big bang theory nou? Engelse wikipedia zegt 6, Nederlandse zegt 7
Dit.quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Anyway, op onderwijs moet je niet bezuinigen.
Was toch langer bekend?quote:
Nederland tokkieland. Neequote:Op maandag 19 augustus 2013 12:33 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Ze moeten onderwijs gewoon afschaffen
Mee eensquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh weer uitgesteld?
Anyway, op onderwijs moet je niet bezuinigen.
Volgend jaar is het zo laag dat ik als student lekker ga kopenquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:33 schreef gianni61 het volgende:
ach ja, zo lang de huizenprijzen zakken mag het nog even crisis zijn van mij
probleem is dat hypotheken ook niet heel makkelijk te krijgen zijnquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Volgend jaar is het zo laag dat ik als student lekker ga kopen
Je bent uitgekozen voor Operation Human Shield.quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:34 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
nee iedereen moet in het leger vind ik
Zijn er niet.quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:35 schreef LittleBrownie het volgende:
Maar ik snap de leenstelsel (nog) niet hoor. Wat zijn de voordelen daarvan?
quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:34 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
nee iedereen moet in het leger vind ik
quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:35 schreef d4v1d het volgende:
[..]___________!
Krijg je allemaal Marokkanen met hun blackberry en nektasje..
quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Operation Human Shield.
Snap je nou werkelijk niet dat mensen uit ontevredenheid stemmen op een andere partij om een signaal af te geven? De oud PVDA stemmer kiezen eerder SP en de oud VVD stemmers PVV. Het is een signaal dat ze het anders moeten doen. Zo gaat dat gewoonquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:31 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dan kan je net zo goed niet stemmen als je niet stemt VOOR de PVV
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |