Maar de belastingen moeten allemaal fors omlaag. Laat hem met een goed uitgewerkt plan komen en ik zal mijn stem overwegenquote:
Omdat het tokkievolk hem begrijpt vanwege z'n taal gebruik. De rest gebruikt "moeilijke oude mensen" woorden.quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wilders roept maar wat en zegt wat slecht is, maar met goede ondebouwingen of alternatieven komt ie niet. Maar het tokkievolk loopt hem zo achterna
Alsof dan Wilders gelijk de beste keus isquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, blijven stemmen op een partij die niet doet wat ze beloven
Hoe zie jij het dan?
proteststemmen van mensen die op vvd en pvda hebben gestemd, die tijdens hun campagne vanalles beloven en zodra ze in de kamer zitten ontkennen dat ze die beloftes ooit gemaakt hebben. Ik snap pvv stemmers op zich welquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dus 20% van de Nederlandse bevolking is tokkievolk
Ik denk dat het meer protest stemmen zijn eigenlijk.
Achteraf kan je veel zeggen. Maar in de Europese Unie kan 1 land meerderen meetrekken zo, dat zie je nuquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:26 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Rutte zit al het geld weg te gooien aan Griekenland ja
Waar zeg ik dat? Ik geef toch duidelijk aan dat het een signaal van ontevredenheid is? Je ziet net zo goed dat SP flink stijgt in de peilingen. Ik heb over geen enkele partij mijn mening gegevenquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:27 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Alsof dan Wilders gelijk de beste keus is
Wat ga jij doen? Ik denk ik nog even lekker bankhangen met de kids.quote:
''De hoge heren in den haag''quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:27 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Omdat het tokkievolk hem begrijpt vanwege z'n taal gebruik. De rest gebruikt "moeilijke oude mensen" woorden.
Dat zei m'n geschiedenisleraar.
Dat dusquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
proteststemmen van mensen die op vvd en pvda hebben gestemd, die tijdens hun campagne vanalles beloven en zodra ze in de kamer zitten ontkennen dat ze die beloftes ooit gemaakt hebben. Ik snap pvv stemmers op zich wel
quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:28 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Ik ga even douche, succes landgenoten met de politie discussie
ik heb het ook niet tegen jou maar tegen de mensen die uit protest Wilders stemmen.quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat? Ik geef toch duidelijk aan dat het een signaal van ontevredenheid is? Je ziet net zo goed dat SP flink stijgt in de peilingen. Ik heb over geen enkele partij mijn mening gegeven
ook daar zijn onderzoeken naar gedaan.quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar de belastingen moeten allemaal fors omlaag. Laat hem met een goed uitgewerkt plan komen en ik zal mijn stem overwegen
Het is geen keuze VOOR de PVV, het is een keuze TEGEN de regerende partijenquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:29 schreef d4v1d het volgende:
[..]
ik heb het ook niet tegen jou maar tegen de mensen die uit protest Wilders stemmen.
Moeten ze op de Partij van de Dieren gaan stemmen dan?quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:29 schreef d4v1d het volgende:
[..]
ik heb het ook niet tegen jou maar tegen de mensen die uit protest Wilders stemmen.
Ditquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ook daar zijn onderzoeken naar gedaan.
door verlagen van de belastingen hebben mensen meer vrij besteedbaar inkomen en het consumentenvertrouwen stijgt. mensen gaan dus meer uitgeven. waardoor er ook weer meer belastinggeld binnen komt
Beter stem je op mijquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:29 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Moeten ze op de Partij van de Dieren gaan stemmen dan?
Dan kan je net zo goed niet stemmen als je niet stemt VOOR de PVVquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is geen keuze VOOR de PVV, het is een keuze TEGEN de regerende partijen
Plausibel. Maar ''de belastingen verlagen'' is nogal breed. Welke belastingen? En welke meer dan anderen?quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ook daar zijn onderzoeken naar gedaan.
door verlagen van de belastingen hebben mensen meer vrij besteedbaar inkomen en het consumentenvertrouwen stijgt. mensen gaan dus meer uitgeven. waardoor er ook weer meer belastinggeld binnen komt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |