Let op je zinsbouw jongemanquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:22 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja en dalijk naar buitenJIj nog iets doen?
Benzineprijzen ook.quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:22 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Sigaretten prijs moet omlaag
Vooralsnog geen plannen eigenlijkquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:22 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja en dalijk naar buitenJIj nog iets doen?
quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:22 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Sigaretten prijs moet omlaag
volgens peilingen momenteel de grootste partij van nederland.quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:22 schreef Stuart het volgende:
Ik begrijp nooit dat mensen zo verbaasd reageren als iemand roept PVV te stemmen. Als je de peilingen mag geloven stemt immers 20% van de stemgerechtigden op die partij dus zo bijzonder is het niet
"Nee."quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
https://www.facebook.com/(...)te-2/364225203703883___________
Wilders roept maar wat en zegt wat slecht is, maar met goede ondebouwingen of alternatieven komt ie niet. Maar het tokkievolk loopt hem zo achternaquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:22 schreef Stuart het volgende:
Ik begrijp nooit dat mensen zo verbaasd reageren als iemand roept PVV te stemmen. Als je de peilingen mag geloven stemt immers 20% van de stemgerechtigden op die partij dus zo bijzonder is het niet
Waarom niet realistisch? Mensen stemmen vaak op een partij uit ontevredenheid over aan andere partij. Het lijkt mij inderdaad niet realistisch dat er een stabiel kabinet kan komen als je kijkt naar de prognoses maar het zo me niet verbazen als PVV flink wint als er verkiezingen komen.quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
volgens peilingen momenteel de grootste partij van nederland.
wat vrij logisch is eigenlijk, maar niet realistisch
Pootje van meneer Hont xxxquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:25 schreef Toto69 het volgende:
ja hallo met henk ik wil graag ff zegge dat me vrouw de sigarete te duur vind he ingrid nou de groetjes he daahaag
JA EN DE SUBSIDIES OMHOOG EN DE UITKERINGEN OOK IEDEREEN MOET HONDERDDUIZEND KRIJGENquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:25 schreef OmgevallenFlat het volgende:
En de btw op alles moet omlaag verdomme
Dus 20% van de Nederlandse bevolking is tokkievolkquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wilders roept maar wat en zegt wat slecht is, maar met goede ondebouwingen of alternatieven komt ie niet. Maar het tokkievolk loopt hem zo achterna
Ingrid moet tabak gaan kweken.quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:25 schreef Toto69 het volgende:
ja hallo met henk ik wil graag ff zegge dat me vrouw de sigarete te duur vind he ingrid nou de groetjes he daahaag
Zeg ik niet maar de btw is echt te hoogquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
JA EN DE SUBSIDIES OMHOOG EN DE UITKERINGEN OOK IEDEREEN MOET HONDERDDUIZEND KRIJGEN
Want dat is ook echt de manier om protest te voerenquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dus 20% van de Nederlandse bevolking is tokkievolk
Ik denk dat het meer protest stemmen zijn eigenlijk.
daar is wilders juist tegenquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
JA EN DE SUBSIDIES OMHOOG EN DE UITKERINGEN OOK IEDEREEN MOET HONDERDDUIZEND KRIJGEN
En het begrotingstekort ookquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:25 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Zeg ik niet maar de btw is echt te hoog
Nee, blijven stemmen op een partij die niet doet wat ze belovenquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:26 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Want dat is ook echt de manier om protest te voeren
Rutte zit al het geld weg te gooien aan Griekenland jaquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En het begrotingstekort ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |