De eerste helft van de zin nog welquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:17 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Kan iemand begrijpen wat hier staat?
Ik ben je neef islam en amine je neef Ik zag je video is het van nul en je bent gewoon op straat loopt ...
goed hoor, en met u?quote:
nopequote:Op maandag 19 augustus 2013 12:17 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Ik ben je neef islam en amine je neef Ik zag je video is het van nul en je bent gewoon op straat loopt ...
Ik stem PVVquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:17 schreef OmgevallenFlat het volgende:
quote:
echt?quote:
ga ik volgende verkiezing ook maar weer doenquote:
Mn externe hardeschijfquote:
Deze zin heeft mij doen overhalen:quote:
sow hee jij durft!! xPquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:21 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Ik heb zelfs getekend voor rutte II weg ermee.
Gelukkig weet jij precies wat er anders moetquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:21 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Ik heb zelfs getekend voor rutte II weg ermee.
hmmquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:20 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Deze zin heeft mij doen overhalen:
"Ik ben je neef islam en amine je neef Ik zag je video is het van nul en je bent gewoon op straat loopt ..."
Mooi mooiquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:17 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ook wel goed, effe douche zo
Sigaretten prijs moet omlaagquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gelukkig weet jij precies wat er anders moet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |