quote:
maggy simpson is vandaag jarigquote:
Nee.quote:
Feeeeeeeest.quote:
Rot.quote:
Is ze 1 jaar oude geworden?quote:
Hostages wil ik ook gaan volgen, samen met The Followingquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:07 schreef Xeor het volgende:
[..]
haha oké, wel stil hoorkijk je nog meer series?
Dexter, Walking Dead, How I Met Your Mother, Big Bang Theory en ik ga beginnen aan GoTquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:07 schreef Xeor het volgende:
[..]
haha oké, wel stil hoorkijk je nog meer series?
Hey, die ging ik nog downloaden.quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:08 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Dexter, Walking Dead, How I Met Your Mother, Big Bang Theory en ik ga beginnen aan GoT
Jij?
Welk woord?quote:
Arrow, Breaking Bad, Californication, Homeland, Game of Thrones, Grimm, Falling Skies, Suits.quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:08 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Dexter, Walking Dead, How I Met Your Mother, Big Bang Theory en ik ga beginnen aan GoT
Jij?
Ken in beide niet.quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:07 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Hostages wil ik ook gaan volgen, samen met The Following
Ik zie avicii (quote:
Een vriend van me heeft die logo voor ze gemaaktquote:
"t is een mashupquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zie avicii () maar ga het even luisteren
Weenie, moet Dexter nog kijken.quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:09 schreef LittleBrownie het volgende:
Dexter is toch by far de leukste.
meh, die zang past net niet vind ikquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:11 schreef d4v1d het volgende:
[..]
"t is een mashup
En anders ga je naar dat kanaal en klik je een andere aan
Jaaa Dexterquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:10 schreef Xeor het volgende:
[..]
Arrow, Breaking Bad, Californication, Homeland, Game of Thrones, Grimm, Falling Skies, Suits.
HIMYM ben ik mee gestopt, ik wil gaan beginnen aan Dexter
Mierenneukerquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
meh, die zang past net niet vind ik
ik hou het bij NCIS LA, person of interest, glee, TBBT, HIMYM, Anger management, 2 broke girlsquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:08 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Jij?
Breaking Badquote:Op maandag 19 augustus 2013 11:53 schreef LittleBrownie het volgende:
Previously on AMC's Breaking Bad.
ohw ja, arrow moet ik ook eens gaan volgenquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:10 schreef Xeor het volgende:
[..]
Arrow, Breaking Bad, Californication, Homeland, Game of Thrones, Grimm, Falling Skies, Suits.
HIMYM ben ik mee gestopt, ik wil gaan beginnen aan Dexter
Ik heb ze allemaal getorrentquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:12 schreef d4v1d het volgende:
LB, waar/hoe kijk/download jij the big bang theory?
Blegh.quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb ze allemaal getorrent
Ik stream van zo'n site. Ff kijkenquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:12 schreef d4v1d het volgende:
LB, waar/hoe kijk/download jij the big bang theory?
Staat nu allemaal op schijfquote:
Ik vind Breaking Bad en Game of Thrones toch wel de 2 beste en leukste.quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:11 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Jaaa Dexter
Welke vind jij het leukst?
NCIS is ook leukquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik hou het bij NCIS LA, person of interest, glee, TBBT, HIMYM, Anger management, 2 broke girls
en volgens mij vergeet ik er nog een paar
oh ja, die ookquote:
Hoeveel MB/GB is het? Als je aardig bent bespaar je mij ene heleboel moeitequote:Op maandag 19 augustus 2013 12:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Staat nu allemaal op schijf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |