quote:Op maandag 19 augustus 2013 00:41 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Een kleine greep waar ik Hoi tegen zeg:
- Ceviche
- Spatieloos
- EugeneKrabs
- LittleBrownie
- VoornaamAchternaam
Hoiquote:Op maandag 19 augustus 2013 00:41 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
- Ceviche
- Spatieloos
- EugeneKrabs
- LittleBrownie
- VoornaamAchternaam
Heerlijk toch. Eerst zelf altijd gezeik krijgen, en nu mag je eindelijk terug zeiken.quote:Op maandag 19 augustus 2013 00:38 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Hehehe
Nee, gewoon een winkel. Ben niet eens leidinggevende, ben 'vulploegleider'. Een kansloze titel die me de mogelijkheid/verantwoordelijkheid geeft om tegen collega's te zeggen dat ze er een tyfuszooi van maken.
Je greep mag groter zijnquote:Op maandag 19 augustus 2013 00:41 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
- Ceviche
- Spatieloos
- EugeneKrabs
- LittleBrownie
- VoornaamAchternaam
- Ceviche
- Spatieloos
- EugeneKrabs
- LittleBrownie
- VoornaamAchternaam
Na jaren van het hebben van een sociale fobie mag ik nu fijne collega's bekritiserenquote:Op maandag 19 augustus 2013 00:40 schreef Drabit het volgende:
[..]Ik moest lachen.
Ik ben uitmestleider, ik mag tegen stagieres op het bedrijf van mijn ouders zeggen dat ze er een tyfuszooi van maken
Zelfde waar je toen ook mee begonnen was?quote:
- Ceviche
- Spatieloos
- EugeneKrabs
- LittleBrownie
- VoornaamAchternaam
Wat is jouw UI?quote:
Ik voel me gevleid.quote:Op maandag 19 augustus 2013 00:41 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
- Ceviche
- Spatieloos
- EugeneKrabs
- LittleBrownie
- VoornaamAchternaam
Ik zal er toch altijd wel een vergetenquote:Op maandag 19 augustus 2013 00:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En waarom niet tegen de rest?
Een treetje hoger op de zeikladderquote:Op maandag 19 augustus 2013 00:42 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Heerlijk toch. Eerst zelf altijd gezeik krijgen, en nu mag je eindelijk terug zeiken.
Nee, ik deed eerst iets anders, Europa-shit.quote:Op maandag 19 augustus 2013 00:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zelfde waar je toen ook mee begonnen was?
[..]
En waarom niet tegen de rest?
Zo'n makkelijk woord kent google niet eens.quote:Op maandag 19 augustus 2013 00:43 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Een treetje hoger op de zeikladder
Wij NL, liever?quote:Op maandag 19 augustus 2013 00:44 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Nee, ik deed eerst iets anders, Europa-shit.
En blijkbaar zijn wij liever
Terwijl het zo'n geniaal neoplasme isquote:Op maandag 19 augustus 2013 00:44 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Zo'n makkelijk woord kent google niet eens.
Leuke instelling datquote:Op maandag 19 augustus 2013 00:43 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Een treetje hoger op de zeikladder
Ik ben in ieder geval superlief, jij ook?quote:Op maandag 19 augustus 2013 00:44 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Nee, ik deed eerst iets anders, Europa-shit.
En blijkbaar zijn wij liever
quote:Op maandag 19 augustus 2013 00:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben in ieder geval superlief, jij ook?
Ceviche is heel lief.quote:Op maandag 19 augustus 2013 00:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben in ieder geval superlief, jij ook?
Lurkerquote:Op maandag 19 augustus 2013 00:49 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
VoornaamAchternaam: DJ/Producer/vakkenvuller.Wat een combi.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet niet of daar nog problemen mee komen, maar ik mocht geen 3 nieuwe vakken, dus hield ik wiskunde D ipv dat ik Aardrijkskunde deed, zal vast een uurtje minder les hebben in de week daardoorquote:Op maandag 19 augustus 2013 00:34 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]hoezo niet, past je rooster dan wel?
[..]![]()
ook 5vwo dus?
quote:
quote:Op maandag 19 augustus 2013 01:04 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Tja, dankzij rutte hebben we steeds minder tijd voor fok
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |