Nope, over een week. Maandag en dinsdag intro en de rest van de week alleen thuis, dus bier drinken bij mij thuis met vrindenquote:Op maandag 19 augustus 2013 00:21 schreef Drabit het volgende:
Jullie morgen ook weer gezellig school?
okequote:Op maandag 19 augustus 2013 00:21 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ja, ik heb het gevraagd aan iemand anders (maar die slaapt).
uhm nee nog nietquote:Op maandag 19 augustus 2013 00:21 schreef Drabit het volgende:
neequote:Op maandag 19 augustus 2013 00:21 schreef Drabit het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Oh, wat voor werk doe je?quote:Op maandag 19 augustus 2013 00:22 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Nope, volgende week pas. Moet nog een volle week werken
quote:Op maandag 19 augustus 2013 00:23 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
nee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
succes met school Drabit![]()
Oh, gezellig! Ik moet dat thuis niet doenquote:Op maandag 19 augustus 2013 00:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nope, over een week. Maandag en dinsdag intro en de rest van de week alleen thuis, dus bier drinken bij mij thuis met vrinden
Geluks(krab)vogel!quote:Op maandag 19 augustus 2013 00:22 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
oke
[..]
uhm nee nog niet
2 september
quote:Op maandag 19 augustus 2013 00:23 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
nee
Haha, blij!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 12 maart 2013 20:02 schreef Drakire het volgende:
Held _O_ kan deze gast niet een award krijgen of zo.
Ik werk in een winkel, morgen wss van 12 tot 11 uur werken, kassadraaien en zorgen dat vulploegers ook daadwerkelijk iets vullen i.p.v. klootviolen.quote:Op maandag 19 augustus 2013 00:24 schreef Drabit het volgende:
[..]
Oh, wat voor werk doe je?![]()
(Ik moet eigenlijk werk zoeken..;( )
i liked itquote:
Waarom niet? Als je alleen thuis bent nodig je vrienden uit. Standaard.quote:Op maandag 19 augustus 2013 00:26 schreef Drabit het volgende:
[..]
Oh, gezellig! Ik moet dat thuis niet doen
[..]
Geluks(krab)vogel!
[..]
Haha, blij!
Dank je!quote:
Ja, alleen hoop ik dat ik dit jaar meer huiswerk maak, want dat helpt voor hogere cijfers.quote:
Dat denk ik ook altijd maar na een maand..quote:Op maandag 19 augustus 2013 00:27 schreef Drabit het volgende:
[..]
Dank je!
[..]
Ja, alleen hoop ik dat ik dit jaar meer huiswerk maak, want dat helpt voor hogere cijfers.
Wat is er op de donderdag?quote:Op maandag 19 augustus 2013 00:26 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ik werk in een winkel, morgen wss van 12 tot 11 uur werken, kassadraaien en zorgen dat vulploegers ook daadwerkelijk iets vullen i.p.v. klootviolen.
Maandag is zelfs qua werkinhoud gewoon kut.
Donderdagen
Achteraf wel ja.quote:
Maar leren is leuk!quote:Op maandag 19 augustus 2013 00:26 schreef EugeneKrabs het volgende:
mijn klas is wel heel tof, maar of ik school liever heb dan vakantie...
Donderdag is qua werk de helft van maandagen, plus dat er overdag weinig klanten zijn en je dus een beetje door kunt werken. Donderdagen zijn relaxed.quote:Op maandag 19 augustus 2013 00:28 schreef Drabit het volgende:
[..]
Wat is er op de donderdag?Of mis ik iets?
Mijn ouders gaan alleen nooit weg zonder mij. Dus als ik bier ga drinken thuis doe ik dat niet in het huis maar er achter. (Maar ik denk dat mijn ouders daar al lang achter zijn gekomen, alleen dat ze er niets van zeggen.)quote:Op maandag 19 augustus 2013 00:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Waarom niet? Als je alleen thuis bent nodig je vrienden uit. Standaard.
Ja zo gaat het bij mij dus ook.. Maar toch ga ik het weer proberenquote:Op maandag 19 augustus 2013 00:28 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Dat denk ik ook altijd maar na een maand..
Maandagen betekent winkel opbouwen voor een nieuwe week bonusaanbiedingen.quote:Op maandag 19 augustus 2013 00:26 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ik werk in een winkel, morgen wss van 12 tot 11 uur werken, kassadraaien en zorgen dat vulploegers ook daadwerkelijk iets vullen i.p.v. klootviolen.
Maandag is zelfs qua werkinhoud gewoon kut.
Donderdagen
Oh, zo. Met veel klanten kan je toch juist doorwerken, als er weinig klanten zijn heb je niet veel te doen lijkt mij.quote:Op maandag 19 augustus 2013 00:29 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Donderdag is qua werk de helft van maandagen, plus dat er overdag weinig klanten zijn en je dus een beetje door kunt werken. Donderdagen zijn relaxed.
quote:Op maandag 19 augustus 2013 00:28 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Achteraf wel ja.
Ik vond de middelbare school vreselijk, een soort social nightmare, 90% van de tijd val je gewoon buiten de boot
Maar als ik erop terugkijk denk ik: het was toch wel gezellig.
Maar dat was het niet.
5 vwoquote:Op maandag 19 augustus 2013 00:31 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Ik zou ook niet altijd vakantie willen hoor
Welk jaar ging jij ook alweer doen?
hoe oud ben je ook al weer?quote:Op maandag 19 augustus 2013 00:30 schreef Drabit het volgende:
[..]
Mijn ouders gaan alleen nooit weg zonder mij. Dus als ik bier ga drinken thuis doe ik dat niet in het huis maar er achter. (Maar ik denk dat mijn ouders daar al lang achter zijn gekomen, alleen dat ze er niets van zeggen.)
Als je dat al geaccepteerd hebt, is het niet zo ergquote:Op maandag 19 augustus 2013 00:28 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Achteraf wel ja.
Ik vond de middelbare school vreselijk, een soort social nightmare, 90% van de tijd val je gewoon buiten de boot
Maar als ik erop terugkijk denk ik: het was toch wel gezellig.
Maar dat was het niet.
16..quote:Op maandag 19 augustus 2013 00:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
hoe oud ben je ook al weer?
koffie leuten op kantoor met teamleiders als de baas er niet isquote:Op maandag 19 augustus 2013 00:31 schreef Drabit het volgende:
[..]
Oh, zo. Met veel klanten kan je toch juist doorwerken, als er weinig klanten zijn heb je niet veel te doen lijkt mij.
Niet dat ik weet. N&T met Biologie, ook wel N&G met Wiskunde D, eigenlijk bestaat deze keuze niet!quote:Op maandag 19 augustus 2013 00:32 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Cool, ga je toevallig naar Rome?
Oh en welk profiel
Nee dit jaar al geweest, N+Tquote:Op maandag 19 augustus 2013 00:32 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Cool, ga je toevallig naar Rome?
Oh en welk profiel
Zoiets ja, tweewekelijkse folder en die begint morgen, dus moet morgen de hele winkel aan kant. Maar ja niemand doet ooit iets dus zijn we meestal i.p.v. 9 uur 11 uur klaar.quote:Op maandag 19 augustus 2013 00:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maandagen betekent winkel opbouwen voor een nieuwe week bonusaanbiedingen.
Volgende week is hamsterweken, dus stormlopeeuuhhh
NTquote:
quote:Op maandag 19 augustus 2013 00:33 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. N&T met Biologie, ook wel N&G met Wiskunde D, eigenlijk bestaat deze keuze niet!
quote:
quote:
Nee ze storen steeds en dan moeten ze er weer langs en dan komt er weer een autistische scootmobieler en dan hoef je nog net geen hele stellingen te verplaatsen en dan vragen ze weer wat en dan komen er klanten boos terug 'je zei daar maar ik zie het nietquote:Op maandag 19 augustus 2013 00:31 schreef Drabit het volgende:
[..]
Oh, zo. Met veel klanten kan je toch juist doorwerken, als er weinig klanten zijn heb je niet veel te doen lijkt mij.
Jepp!quote:Op maandag 19 augustus 2013 00:34 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]hoezo niet, past je rooster dan wel?
[..]![]()
ook 5vwo dus?
Oh, ik weet niet waarom, maar ik had een winkel van een tankstation in gedachte en dan de persoon met leiding als de baas er niet is.quote:Op maandag 19 augustus 2013 00:35 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Nee ze storen steeds en dan moeten ze er weer langs en dan komt er weer een autistische scootmobieler en dan hoef je nog net geen hele stellingen te verplaatsen en dan vragen ze weer wat en dan komen er klanten boos terug 'je zei daar maar ik zie het niet' etc.
Hehehequote:Op maandag 19 augustus 2013 00:32 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Als je dat al geaccepteerd hebt, is het niet zo erg![]()
Tenminste dat vind ik dus, heb nooit echt problemen gehad
Wat ga je doen?quote:Op maandag 19 augustus 2013 00:37 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Hehehe
Ik kwam van de havo
Begon een opleiding
Na 6 weken mee gestopt
Ben gaan werken
En drie jaar therapie gehad
Als ik vroeger had geweten wat ik nu weet dan was alles een stuk soepeler verlopen.
Maar dat maakt niet uit want over een week probeer ik het opnieuw
Hehehequote:Op maandag 19 augustus 2013 00:36 schreef Drabit het volgende:
[..]
Oh, ik weet niet waarom, maar ik had een winkel van een tankstation in gedachte en dan de persoon met leiding als de baas er niet is.
quote:Op maandag 19 augustus 2013 00:38 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Hehehe
Nee, gewoon een winkel. Ben niet eens leidinggevende, ben 'vulploegleider'. Een kansloze titel die me de mogelijkheid/verantwoordelijkheid geeft om tegen collega's te zeggen dat ze er een tyfuszooi van maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |