quote:Op zondag 18 augustus 2013 23:20 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik wilde het er gewoon even inwrijven oké
Ik heb het al subtiel aan de TL gezegd..quote:Op zondag 18 augustus 2013 23:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
1 vaste avond? Als dat het enige is dat je wil gooien ze je er hier uit.
Ik ben Einsteinn nietquote:Op zondag 18 augustus 2013 23:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
Deze post verdient de nobel prijs voor meest onzinnige post gepost op FOK!
Ik ookquote:Op zondag 18 augustus 2013 23:33 schreef TienVingers het volgende:
Ik heb salaris gekregen en dat voelt goed
'It scares my normal children'quote:Op zondag 18 augustus 2013 23:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Mensen ik presenteer u de gemiddelde redneck-moeder.
'MURICA
[ afbeelding ]
Komen er aanquote:Op zondag 18 augustus 2013 23:38 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ik zou nog pics krijgen van je nieuwe aankopen
ja oke check WA zo jaquote:Op zondag 18 augustus 2013 23:39 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Zit op het puntje van mijn stoel
jaquote:Op zondag 18 augustus 2013 23:58 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ach ja het is weer maandag.
Ughhhhhh
misselijkquote:
quote:
beterschapquote:Op maandag 19 augustus 2013 00:01 schreef d4v1d het volgende:
Net voor ik ga slapen krijg ik weer last van mn blaasauw.
quote:Op maandag 19 augustus 2013 00:01 schreef d4v1d het volgende:
Net voor ik ga slapen krijg ik weer last van mn blaasauw.
twitter:betsy_brandt twitterde op zaterdag 17-08-2013 om 15:11:59Tomorrow night on BrBa Marie does something that's going to make my twitter light up like a NASA control board. Watch and see. reageer retweet
ZEG HET EENS.quote:Op maandag 19 augustus 2013 00:13 schreef Drabit het volgende:
Ik word helemaal gek! Helemaal!
Maar hoe gaat het met jullie allemaal?
Beste vriendin van school negeert me gewoon, en ik heb geen fucking idee waarom. GVD (en als ik nou nuchter was geweest dit weekend had het me niet veel uit gemaakt, maar misschien heb ik gekke dingen gedaan ofsoquote:Op maandag 19 augustus 2013 00:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ZEG HET EENS.
Brak, zoals elke zondag de laatste tijd
Als je shit uitgevoerd hebt, dan weet je dat heus welquote:Op maandag 19 augustus 2013 00:15 schreef Drabit het volgende:
[..]
Beste vriendin van school negeert me gewoon, en ik heb geen fucking idee waarom. GVD (en als ik nou nuchter was geweest dit weekend had het me niet veel uit gemaakt, maar misschien heb ik gekke dingen gedaan ofso)
Ah, maar morgen weer goed dan!
Ja, dat dacht ik ook wel, maar ik snap dan niet waarom ze ineens gaat negeren. In deze vakantie is ze bijna elke week wel een paar keer langs geweest, ik ben zelfs met haar uit geweest, dan zal ze me toch niet lastig vinden lijkt me. Daarnaast begint zij 75% van alle gesprekken over SM (daar is een app voorquote:Op maandag 19 augustus 2013 00:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als je shit uitgevoerd hebt, dan weet je dat heus wel
Awh, kan iemand anders je niet vertellen of je wat raars hebt gedaan?quote:Op maandag 19 augustus 2013 00:15 schreef Drabit het volgende:
[..]
Beste vriendin van school negeert me gewoon, en ik heb geen fucking idee waarom. GVD (en als ik nou nuchter was geweest dit weekend had het me niet veel uit gemaakt, maar misschien heb ik gekke dingen gedaan ofso)
Ah, maar morgen weer goed dan!
Ja, ik heb het gevraagd aan iemand anders (maar die slaapt).quote:Op maandag 19 augustus 2013 00:19 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Awh, kan iemand anders je niet vertellen of je wat raars hebt gedaan?
Neem een chillpil. Het is een chick, die draait wel weer bijquote:Op maandag 19 augustus 2013 00:19 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ook wel, maar ik snap dan niet waarom ze ineens gaat negeren. In deze vakantie is ze bijna elke week wel een paar keer langs geweest, ik ben zelfs met haar uit geweest, dan zal ze me toch niet lastig vinden lijkt me. Daarnaast begint zij 75% van alle gesprekken over SM (daar is een app voor)
Nope, volgende week pas. Moet nog een volle week werkenquote:Op maandag 19 augustus 2013 00:21 schreef Drabit het volgende:
Jullie morgen ook weer gezellig school?
Dat sowieso, ze is al een aantal keer boos op me geweest maar even daarna doet ze weer liefquote:Op maandag 19 augustus 2013 00:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Neem een chillpil. Het is een chick, die draait wel weer bij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |