quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:41 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Hij krijgt um niet zo snel omhoog?
En daar is niets tegen te doenquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:41 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Eh,
Stel je een postelastiek voor. Als je dit lang uitrekt wordt die een beetje slap. Dan kan je hem alleen heel strak aantrekken of losjes laten hangen. Een normale elastiek kan je ook gewoon half spannen.
Zoiets
Nope.quote:
Wat waardeloos zeg. Ik dacht, misschien dat je de spieren sterker kunt maken door sporten maar dat is dus helaas niet zoquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:42 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Nope.
Raak er ook sneller uitgeput door...
Gelukkig heb ik een hele lichte vorm, je kan er echt in een rolstoel door komen dat je amper meer iets kan.
Niet echt, maar gelukkig verslechterd het ook niet.. Ik kan ook gewoon nog prima 'n uurtje/twee fietsenquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat waardeloos zeg. Ik dacht, misschien dat je de spieren sterker kunt maken door sporten maar dat is dus helaas niet zo
Dat is wel de goede kant dan gelukkigquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:46 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Niet echt, maar gelukkig verslechterd het ook niet.. Ik kan ook gewoon nog prima 'n uurtje/twee fietsen
Alles goedquote:
Hoezo mij? Ben ik zo belangrijk? Volgens mij zeg ik bijna nooit hoi terug, ik vind hoi terug zeggen maar nutteloos en iedereen apart begroeten ook!quote:Op maandag 19 augustus 2013 00:41 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Een kleine greep waar ik Hoi tegen zeg:
- Ceviche
- Spatieloos
- EugeneKrabs
- LittleBrownie
- VoornaamAchternaam
Zag net een politiek debat hier voorbij komenquote:
Of snap je de grap nietquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:47 schreef d4v1d het volgende:
Ik twijfel om the big bang theory met NL subs te downloaden.
Eigenlijk wil ik het niet maar straks versta ik een paar woorden niet en zit ik de hele tijd met google translate
Oooh, dat stelde niet zoveel voor johquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zag net een politiek debat hier voorbij komen
Wees positief over dat google translate, je leert er engels van. Ik zeg ZONDER NL SUBS!quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:47 schreef d4v1d het volgende:
Ik twijfel om the big bang theory met NL subs te downloaden.
Eigenlijk wil ik het niet maar straks versta ik een paar woorden niet en zit ik de hele tijd met google translate
Koelkastquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:48 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoezo mij? Ben ik zo belangrijk? Volgens mij zeg ik bijna nooit hoi terug, ik vind hoi terug zeggen maar nutteloos en iedereen apart begroeten ook!
Nee maar discussies zijn leukquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh, dat stelde niet zoveel voor joh
Google translate heeft vaak nogal wat foutjesquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:49 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wees positief over dat google translate, je leert er engels van. Ik zeg ZONDER NL SUBS!
Ben je de wereld van Sofie al aan het lezen?quote:
Alleen als je openstaat voor de mening van een ander I guessquote:
Meestal kan je er nog wel wat van maken hoorquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Google translate heeft vaak nogal wat foutjes
True. maar als je ondertiteling erbij wilt gewoon doenquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:51 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Meestal kan je er nog wel wat van maken hoor
Jaquote:
Het nut van regenpakkenquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:52 schreef Spatieloos het volgende:
Wie wil discussiëren!?
Okay een eeh stelling.
Ik weet niks T.T
Laat 'tjes' maar wegquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Google translate heeft vaak nogal wat foutjes
Nog niet, of ik het vergeet het of ik heb er geen zin in elke kaarquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben je de wereld van Sofie al aan het lezen?
Hey, dat klinkt goedquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:53 schreef LETMEIN het volgende:
Giftcard van 80 eurie is binnen!! Wop wop
Nou ehh, regenpakken zijn eigenlijk best wel overbodige luxe. Ik bedoel, kom op man we zijn niet van suiker, we kunnen wel tegen een beetje regen, en als het echt een probleem is er altijd een paraplu, of gewoon de regenjas.quote:
Ik laat mijn gouden lokken niet verregenenquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:54 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nou ehh, regenpakken zijn eigenlijk best wel overbodige luxe. Ik bedoel, kom op man we zijn niet van suiker, we kunnen wel tegen een beetje regen, en als het echt een probleem is er altijd een paraplu, of gewoon de regenjas.
Jawelquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |