Ben je de wereld van Sofie al aan het lezen?quote:
Alleen als je openstaat voor de mening van een ander I guessquote:
Meestal kan je er nog wel wat van maken hoorquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Google translate heeft vaak nogal wat foutjes
True. maar als je ondertiteling erbij wilt gewoon doenquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:51 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Meestal kan je er nog wel wat van maken hoor
Jaquote:
Het nut van regenpakkenquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:52 schreef Spatieloos het volgende:
Wie wil discussiėren!?
Okay een eeh stelling.
Ik weet niks T.T
Laat 'tjes' maar wegquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Google translate heeft vaak nogal wat foutjes
Nog niet, of ik het vergeet het of ik heb er geen zin in elke kaarquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben je de wereld van Sofie al aan het lezen?
Hey, dat klinkt goedquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:53 schreef LETMEIN het volgende:
Giftcard van 80 eurie is binnen!! Wop wop
Nou ehh, regenpakken zijn eigenlijk best wel overbodige luxe. Ik bedoel, kom op man we zijn niet van suiker, we kunnen wel tegen een beetje regen, en als het echt een probleem is er altijd een paraplu, of gewoon de regenjas.quote:
Ik laat mijn gouden lokken niet verregenenquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:54 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nou ehh, regenpakken zijn eigenlijk best wel overbodige luxe. Ik bedoel, kom op man we zijn niet van suiker, we kunnen wel tegen een beetje regen, en als het echt een probleem is er altijd een paraplu, of gewoon de regenjas.
Jawelquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |