Beter zorg je ervoor dat hagelslag dit keer op de goede plek staat.quote:Op maandag 4 november 2013 16:33 schreef AldoTheApache het volgende:
zo, en nu ga ik arbeiten
[ afbeelding ]
Die zag ik gister.quote:Op maandag 4 november 2013 16:37 schreef DonnieDarkno het volgende:
Ik zie net m'n rooster voor de volgende periode. Godverdomme.
#Bitterlemonquote:Op maandag 4 november 2013 16:37 schreef DonnieDarkno het volgende:
Ik zie net m'n rooster voor de volgende periode. Godverdomme.
Wat?quote:
Welnee, jij komt er wel met je uiterlijk.quote:Op maandag 4 november 2013 16:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
Die zag ik gister.
Mijn leven faalt nu al.
Wil je deze discussie echt aangaanquote:
Ik heb er nu 6-9 en volgende periode ong. 12 en dat vind ik al veelquote:Op maandag 4 november 2013 16:39 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Mijn rooster voor volgende periode is baas, 15 contacturen in de week, zoals altijd
Netjesquote:Op maandag 4 november 2013 16:40 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik heb er nu 6-9 en volgende periode ong. 12 en dat vind ik al veel
Onmogelijk, er zitten 7x24 uur= 168 uur in een weekquote:
Wegens medische reden, nu jij weer.quote:Op maandag 4 november 2013 16:41 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
- De gozer die de hele dag thuiszit.
Per maandquote:Op maandag 4 november 2013 16:41 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Onmogelijk, er zitten 7x24 uur= 168 uur in een week
Wegens toekomstperspectief gerelateerde redenen zit ik op school waar ik er met minimale inzet ook wel kom. Player.quote:Op maandag 4 november 2013 16:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Wegens medische reden, nu jij weer.
Wat is nu het punt dat je probeert te maken dan, ik heb ook gewoon een middelbare school diploma en kan volgend jaar gewoon hbo gaan doenquote:Op maandag 4 november 2013 16:42 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Wegens toekomstperspectief gerelateerde redenen zit ik op school waar ik er met minimale inzet ook wel kom. Player.
Dus dat je alsnog naar school kan gaan is je troef, ondanks dat je school zit te bashen?quote:Op maandag 4 november 2013 16:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Wat is nu het punt dat je probeert te maken dan, ik heb ook gewoon een middelbare school diploma en kan volgend jaar gewoon hbo gaan doenwat kan ik er aan doen dat ziekenhuizen het voor mij verpesten dan? Nou?
Hallo meisje die ik niet kenquote:
Bashen?quote:Op maandag 4 november 2013 16:44 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Dus dat je alsnog naar school kan gaan is je troef, ondanks dat je school zit te bashen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |