Uhuh..quote:Op maandag 4 november 2013 16:13 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]![]()
mijn punto uit '00 was opzich krap, maar prima te overbruggen
Mar dat autootje is echt klein en mijn vriend vrij grootquote:
quote:
dan bots je de hele tijd met je hoofd tegen het dakquote:Op maandag 4 november 2013 16:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mar dat autootje is echt klein en mijn vriend vrij groot
Ik was eerst finaal tegen SC's, mja...quote:Op maandag 4 november 2013 16:14 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Verschil moet er wezen
Ik begraaf mijn Pohi is SC's
Ik d8 dat ik er al niet in pastte.quote:Op maandag 4 november 2013 16:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mar dat autootje is echt klein en mijn vriend vrij groot
Ik merk hetquote:Op maandag 4 november 2013 16:15 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik was eerst finaal tegen SC's, mja...
Hij heeft wel eens in een auto gezeten waar hij letterlijk niet in kon rijdenquote:Op maandag 4 november 2013 16:14 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dan bots je de hele tijd met je hoofd tegen het dak
ik had opstopping bij de printerquote:Op maandag 4 november 2013 16:19 schreef essnhills het volgende:
Zeg, dat was een vrij doorzichtige poging om het gespreksonderwerp te veranderen.. Jullie hoeven niet gelijk helemaal weg te blijven
Jajaquote:
No offence Maar die twitterachtige posts in een SC zijn echt schijtirritant. Vooral omdat je er niks mee kan en het vaak totaal niks boeit, zeg dan iets waar een conversatie over gevoerd kan worden of toon belangstelling in anderen i.p.v. elk pietluttige issue uit te spugen.quote:Op maandag 4 november 2013 16:19 schreef essnhills het volgende:
Zeg, dat was een vrij doorzichtige poging om het gespreksonderwerp te veranderen.. Jullie hoeven niet gelijk helemaal weg te blijven
it's true, vraag maar aan de secretaressequote:
Ja lekker makeklijk weer hoorquote:Op maandag 4 november 2013 16:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
it's true, vraag maar aan de secretaresse
en voordat jullie verkeerd denken: nee, de secretaresse is niet aantrekkelijk genoeg om over het kopieerapparaat heen te buigen
Gewoon lekker veel kiwi's en pruimen eten, heb je nergens last vanquote:
of liters koffiequote:Op maandag 4 november 2013 16:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gewoon lekker veel kiwi's en pruimen eten, heb je nergens last van
ja, makkelijk is ze misschien, maar dat hoef ik niet te wetenquote:Op maandag 4 november 2013 16:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gewoon lekker veel kiwi's en pruimen eten, heb je nergens last van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |