Nou nou, kan je niet tegen homoliefde of zo?quote:
rezzyquote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou nou, kan je niet tegen homoliefde of zo?
Johquote:
En nep tieten.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:03 schreef Tyron het volgende:
[..]
vergeet niet je benen te scheren anders staat het echt raar
hallo yvonne het is een eer dat u op onze bruiloft aanwezig kan zijnquote:
bedanktquote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Tyron.Gefeliciteerd, ouwe battieboii.
we gooien met stokken hoor.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:03 schreef Tyron het volgende:
[..]
hallo yvonne het is een eer dat u op onze bruiloft aanwezig kan zijn
u mag de bos bloemen vangen
bedoel je onze stokken of hoequote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
we gooien met stokken hoor.
die mag Yvonne wel vangen
De eindbaas uit dat dorp boven leiden toch?quote:
stijn niet jaloers zijnquote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Grootste kuttopic dat ik in tijden heb gezien, dat de deuren van het Pieter Baan Centrum maar weer snel open gaan.
Dat is correct.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:05 schreef Dalando het volgende:
[..]
De eindbaas uit dat dorp boven leiden toch?
Vijftien, kutlul.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:06 schreef Tyron het volgende:
[..]
stijn niet jaloers zijn
ik zag het gewoon niet zitten in je (niet letterlijk)
plus je bent pas 14
Oostenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat is correct.En jij bent natuurlijk de eindbaas uit het dorp ten zuiden van Leiden.
kutlul is een beetje tegenstrijdig, maar dat ga je wel snappen wanneer je jezelf op seksueel gebied gaat oriënterenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vijftien, kutlul.
Sowieso zijn jullie forumvervuiling.
nee die jij verstopt had omdat je meer vrijheden wouquote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:05 schreef Tyron het volgende:
[..]
bedoel je onze stokken of hoe
want die bewaar ik liever voor elkaar
Het is scheldend bedoeld, kutjong.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:08 schreef Tyron het volgende:
[..]
kutlul is een beetje tegenstrijdig, maar dat ga je wel snappen wanneer je jezelf op seksueel gebied gaat oriënteren
hahahahaha ik snap hem nuquote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:08 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee die jij verstopt had omdat je meer vrijheden wou
ook kutjong kan niet, leer je het nou nooitquote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is scheldend bedoeld, kutjong.
Tell 'mquote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Grootste kuttopic dat ik in tijden heb gezien, dat de deuren van het Pieter Baan Centrum maar weer snel open gaan.
Dit is onz Stinho.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vijftien, kutlul.
Sowieso zijn jullie forumvervuiling.
Ik vind dat homo's ook hun eigen sport mogen hebben. Mja, ik hoef er niet naar te kijken.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou nou, kan je niet tegen homoliefde of zo?
#teamStijnquote:
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:10 schreef Rezania het volgende:
Al die mensen die haten op dit topic, stelletje homo's dat het zijn.
Ze hebben iig een eigen reeksquote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:10 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik vind dat homo's ook hun eigen sport mogen hebben. Mja, ik hoef er niet naar te kijken.
huh wat hoezo zou ikquote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je hebt je zelfkennis achtergelaten aan de rand van de Amstel?
Hebben we, heet worstelen.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:10 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik vind dat homo's ook hun eigen sport mogen hebben. Mja, ik hoef er niet naar te kijken.
haat je mij echt?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je hebt je zelfkennis achtergelaten aan de rand van de Amstel?
Ja alsof ik die niet gezien hebquote:
Beledigen is het niet, ik probeer je eerder er van te overtuigen dat ditquote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:11 schreef Tyron het volgende:
[..]
huh wat hoezo zou ik
oh wacht eens even, je probeert me te beledigen!!!!! jij snotaap
nou yvonne brengt dit topic tenminste een persoonlijk bezoekjequote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Beledigen is het niet, ik probeer je eerder er van te overtuigen dat dit
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
is.
Oh oh Mag ik hier niet komen hmm?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:12 schreef Tjacka het volgende:
ONZ / stinken
ja dit is veel beter maar daar komt Yvonne weer niet trollen
sneue bedoening weer
Nee, voor mensen die van slome saaie sporten houden.quote:
Ik sluit mij hierbij aanquote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:11 schreef xcachet het volgende:
[..]
Gaan we rellen, gaan we zo doen? Oke.
#teamxcachet
ik moet eerlijk toegeven dat ik dat een beetje eng vindquote:
Niet om 1 uur snachts en als ik al 4 avonden achter de rug heb,quote:
Ik wacht rustig af.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Niet om 1 uur snachts en als ik al 4 avonden achter de rug heb,
ja hoor te laatquote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:15 schreef VMSDKR het volgende:
Haha, allemaal homo's hier. Ik ga hier dus echt niet posten. SUKKELS.
je loop ons alleen maar af te kraken.quote:
Yvonne heeft me al eerder een toffe user genoemd. Kijk, dan weet je dat het niet meer uitmaakt of ze wel of niet een bezoekje aan je topic brengt. Dat jij terugvalt tot ''Happy zijn omdat ze in je topic post'' is jouw ding.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:13 schreef Tyron het volgende:
[..]
nou yvonne brengt dit topic tenminste een persoonlijk bezoekje
dat hebben jouw topics nog nooit gehad
uh vmdkftrquote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:15 schreef VMSDKR het volgende:
Ik had wel beter van je verwacht.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:15 schreef VMSDKR het volgende:
Welnee mallerdquote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
je loop ons alleen maar af te kraken.
en pakt er vbl ook nog bij, terwijl ik en Tyron totaal niet in het beeld passen van die sc.
meer users zoals Stijn die het allemaal nogal serieus nemen.
ik ben niet happy vanwege dat, maar vanwege mijn huwelijk, en dat kom jij verpesten!!!!!!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Yvonne heeft me al eerder een toffe user genoemd. Kijk, dan weet je dat het niet meer uitmaakt of ze wel of niet een bezoekje aan je topic brengt. Dat jij terugvalt tot ''Happy zijn omdat ze in je topic post'' is jouw ding.
En dan toch posten hè, vuile kasthomo dan je er bent.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:15 schreef VMSDKR het volgende:
oke ik stop met fokquote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Welnee mallerdIk vind jullie keilief en ik zal graag je jurk naaien en je stok vangen.
Doe eens normaal, heteroseksuele man.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
En dan toch posten hè, vuile kasthomo dan je er bent.
Ik distantieer me volledig van het volk dat het nodig vindt om zich af te trekken op zo'n award nadat ze gewonnen hebben wegens (in mijn ogen, iedere dorpsidioot een mening je weet) vriendjespolitiek.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:16 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik ben niet happy vanwege dat, maar vanwege mijn huwelijk, en dat kom jij verpesten!!!!!!
en ik was genomineerd voor een award![]()
jij niet
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Yvonne heeft me al eerder een toffe user genoemd. Kijk, dan weet je dat het niet meer uitmaakt of ze wel of niet een bezoekje aan je topic brengt. Dat jij terugvalt tot ''Happy zijn omdat ze in je topic post'' is jouw ding.
haha daar ga je danquote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Flikker eens terug naar JNGquote:
uh ik heb niet gewonnenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik distantieer me volledig van het volk dat het nodig vindt om zich af te trekken op zo'n award nadat ze gewonnen hebben wegens (in mijn ogen, iedere dorpsidioot een mening je weet) vriendjespolitiek.
Alsof ik voor pure aids blij moet zijn. Dat is beneden mijn stand.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:18 schreef Tyron het volgende:
[..]
uh ik heb niet gewonnen
maar alsnog ben jij jaloers
waarom kan je niet gewoon blij voor me zijn
lalalala ik hoor je niet lalalalallalaquote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alsof ik voor pure aids blij moet zijn. Dat is beneden mijn stand.
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:19 schreef Tyron het volgende:
[..]
lalalala ik hoor je niet lalalalallala
hey tjacka hoor jij ook een vlieg
Vind je dat nou echt een belediging? Ik raak tenminste vrouwen, zoals het moet van God.quote:
Ja, klopt. Rez, mag ik je in je kont neuken?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
En dan toch posten hè, vuile kasthomo dan je er bent.
Debiel.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:19 schreef Tyron het volgende:
[..]
lalalala ik hoor je niet lalalalallala
hey tjacka hoor jij ook een vlieg
Mijn kont is enkel een uitgang, zoals het hoort.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:20 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ja, klopt. Rez, mag ik je in je kont neuken?
Je bent terug de kast in gegaan?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mijn kont is enkel een uitgang, zoals het hoort.
Met de vlakke hand?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik raak tenminste vrouwen, zoals het moet van God.![]()
Ik haat niemand, zelfs jou nietquote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik dacht dat je mij echt haten.![]()
nu vind ik het niet eens meer leuk
nee. misschien vind je me dan weer aardigquote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je je daar prettiger bij voelt, moet je het vooral doen.
Parasiet die je bent.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:21 schreef Tyron het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zo van die vlieg hebben we geen last meer
Ik wil je jurk nog wel bordurenquote:
Jaja, poepoe guttegut. Ga je nou terug naar JNG prettyplease?quote:
Korte beentjes.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
En met mijn 30cm, zo vol in het gezicht.
Gewoon een preventieve ONZ-ban geven voor 6 uur. Dat zal hem leren.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jaja, poepoe guttegut. Ga je nou terug naar JNG prettyplease?
Het rellen is begonnen!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jaja, poepoe guttegut. Ga je nou terug naar JNG prettyplease?
banaanvraagquote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gewoon een preventieve ONZ-ban geven voor 6 uur. Dat zal hem leren.
Ik ben geen homijnquote:
dat mag nog steeds hoor. maar ik vind tong ook al tof.quote:
Echt hèquote:
dag stijntjequote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gewoon een preventieve ONZ-ban geven voor 6 uur. Dat zal hem leren.
Echt? Raar.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mijn kont is enkel een uitgang, zoals het hoort.
omdat ze richting de zon groeien!!!!!!11!!11quote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Banaanvraag, heb je daar echt behoefte aan?
Waarom zijn bananen krom?
Nou nou, wat vriendelijk toch weer.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Echt hèWaar komen dit soort lui vandaan joh.
Uit de kut van Tante Sjaan.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet, vrouwen hebben geen blokfluit.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:26 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij de blokfuit andersom speelde.
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:25 schreef Tyron het volgende:
[..]
omdat ze richting de zon groeien!!!!!!11!!11
Dat waren de smurfenquote:
Preventief verwijderen.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Meneertjequote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:27 schreef xcachet het volgende:
DAMES RUSTIG!
Straks komt er nog een deel 2.
Nee.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:25 schreef Tyron het volgende:
[..]
omdat ze richting de zon groeien!!!!!!11!!11
Jij houdt gewoon niet van kut, vuige flikker, daarom reageer je zo verzuurd.quote:
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dat mag nog steeds hoor. maar ik vind tong ook al tof.
dan hoor ik straks niet meer bij de stoere vbl jongens
Funnyjunk.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vraag jij je nou ook nooit af waarom die Smurfen zo dom doen? Passen makkelijk door die tralies.,
bij huwelijkquote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:29 schreef Tyron het volgende:
[..]
uhm
tijdens de seks of nu bij de huwelijk of hoe bedoel je
Nee, mag ik niet van Dimensquote:
Ja! * Rezania klapt Tyron.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:29 schreef Tyron het volgende:
[..]
ga je me nou verbeteren tijdens mijn trouwdag
gevoelloze eikel!!11!
Omdat positief betekent dat je HIV hebt.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:29 schreef Dimens het volgende:
[..]
Altijd weer zo negatief, jij. Waarom nou nooit eens positief?
.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:30 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja uh gwn imagine dragons is wel leuk
en anders gwn dance house ofzo ja toch uh oke
Niet yvonne hosselen oke?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dimens is vast de God die jou gezonden heeft.
die heeft toch tijd zatquote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:30 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja uh gwn imagine dragons is wel leuk
en anders gwn dance house ofzo ja toch uh oke
Ik heb yvonne aan de teugel.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dimens is vast de God die jou gezonden heeft.
Kwestie van tijd voor ze jou opnemen in de Wall of Fame. Hier spreekt een man die met ''Gij'' moet worden aangesproken.quote:
Yeah rightquote:
pff tjacka had het al over zijn debiele neefje maar je bent nog gemeen ookquote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hartstikke leuk voor je, doe dat maar postuum. Zuigeling.
moet jij niet naar bed danquote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:35 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik nodig u uit voor een kijkje op mijn profiel
quote:
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je sneeuwt volledig onder bij al deze onzekere autisten.
Helaas met wat rotte plekken hier en daar.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:36 schreef Tyron het volgende:
je kan echt merken in dit topic dat fok1 1 grote familie is
Krijg je een boete van de directie bij het Pieter Baan Centrum als je je niet aan de afgesproken bedtijd houdt?quote:
dit inderdaadquote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:37 schreef Dimens het volgende:
[..]
Helaas met wat rotte plekken hier en daar.
Heb jij dat al wel eens gehad dan?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Krijg je een boete van de directie bij het Pieter Baan Centrum als je je niet aan de afgesproken bedtijd houdt?
Spelen je hormonen weer op jochie?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Krijg je een boete van de directie bij het Pieter Baan Centrum als je je niet aan de afgesproken bedtijd houdt?
Dat zal ik ze eens vragen, moment.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
en als ik achter je staquote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik zal in het vervolg nooit meer een zeepje durven op te rapen.
Het werkt niet bij vrouwen/quote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik zal in het vervolg nooit meer een zeepje durven op te rapen.
ben jij dikquote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dit is echt een keer bij mij gebeurt![]()
alleen dan met water
Geen behoefte aan.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dansen?
[ afbeelding ]
[..]
Reap.
[ afbeelding ]
broeken die snel afzakken toen ik nog net zo oud als Stijn was.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:44 schreef Tyron het volgende:
[..]
hoezo had je dan een bilspleet
alleen dikke mensen laten die zien
Koude lijm gaat hij van stijgen hèquote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:45 schreef Tyron het volgende:
[..]
per ongeluk lijm gepakt ipv glijmiddel???
oke maakt niet uit schatjequote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
broeken die snel afzakken toen ik nog net zo oud als Stijn was.
En net zo groot als lb
zozo wat een mooie wedstrijd heb je uitgekozen zegquote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]. Zaterdag ga ik naar AZ - Ajax, kutlul.
Dus zaterdag ga jij pas weer naar buiten? Oke.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]. Zaterdag ga ik naar AZ - Ajax, kutlul.
Ik ga wel vaker naar buiten, rustig.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dus zaterdag ga jij pas weer naar buiten? Oke.
Je slaapt ook buiten toch?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga wel vaker naar buiten, rustig.
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:50 schreef Ironisch het volgende:
hallo
zou er ook iemand met mij willen trouwen
groetje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |