Ik vind dat homo's ook hun eigen sport mogen hebben. Mja, ik hoef er niet naar te kijken.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou nou, kan je niet tegen homoliefde of zo?
#teamStijnquote:
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:10 schreef Rezania het volgende:
Al die mensen die haten op dit topic, stelletje homo's dat het zijn.
Ze hebben iig een eigen reeksquote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:10 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik vind dat homo's ook hun eigen sport mogen hebben. Mja, ik hoef er niet naar te kijken.
huh wat hoezo zou ikquote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je hebt je zelfkennis achtergelaten aan de rand van de Amstel?
Hebben we, heet worstelen.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:10 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik vind dat homo's ook hun eigen sport mogen hebben. Mja, ik hoef er niet naar te kijken.
haat je mij echt?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je hebt je zelfkennis achtergelaten aan de rand van de Amstel?
Ja alsof ik die niet gezien hebquote:
Beledigen is het niet, ik probeer je eerder er van te overtuigen dat ditquote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:11 schreef Tyron het volgende:
[..]
huh wat hoezo zou ik
oh wacht eens even, je probeert me te beledigen!!!!! jij snotaap
nou yvonne brengt dit topic tenminste een persoonlijk bezoekjequote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Beledigen is het niet, ik probeer je eerder er van te overtuigen dat dit
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
is.
Oh oh Mag ik hier niet komen hmm?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:12 schreef Tjacka het volgende:
ONZ / stinken
ja dit is veel beter maar daar komt Yvonne weer niet trollen
sneue bedoening weer
Nee, voor mensen die van slome saaie sporten houden.quote:
Ik sluit mij hierbij aanquote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:11 schreef xcachet het volgende:
[..]
Gaan we rellen, gaan we zo doen? Oke.
#teamxcachet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |