ik moet eerlijk toegeven dat ik dat een beetje eng vindquote:
Niet om 1 uur snachts en als ik al 4 avonden achter de rug heb,quote:
Ik wacht rustig af.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Niet om 1 uur snachts en als ik al 4 avonden achter de rug heb,
ja hoor te laatquote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:15 schreef VMSDKR het volgende:
Haha, allemaal homo's hier. Ik ga hier dus echt niet posten. SUKKELS.
je loop ons alleen maar af te kraken.quote:
Yvonne heeft me al eerder een toffe user genoemd. Kijk, dan weet je dat het niet meer uitmaakt of ze wel of niet een bezoekje aan je topic brengt. Dat jij terugvalt tot ''Happy zijn omdat ze in je topic post'' is jouw ding.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:13 schreef Tyron het volgende:
[..]
nou yvonne brengt dit topic tenminste een persoonlijk bezoekje
dat hebben jouw topics nog nooit gehad
uh vmdkftrquote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:15 schreef VMSDKR het volgende:
Ik had wel beter van je verwacht.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:15 schreef VMSDKR het volgende:
Welnee mallerdquote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
je loop ons alleen maar af te kraken.
en pakt er vbl ook nog bij, terwijl ik en Tyron totaal niet in het beeld passen van die sc.
meer users zoals Stijn die het allemaal nogal serieus nemen.
ik ben niet happy vanwege dat, maar vanwege mijn huwelijk, en dat kom jij verpesten!!!!!!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Yvonne heeft me al eerder een toffe user genoemd. Kijk, dan weet je dat het niet meer uitmaakt of ze wel of niet een bezoekje aan je topic brengt. Dat jij terugvalt tot ''Happy zijn omdat ze in je topic post'' is jouw ding.
En dan toch posten hè, vuile kasthomo dan je er bent.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:15 schreef VMSDKR het volgende:
oke ik stop met fokquote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Welnee mallerdIk vind jullie keilief en ik zal graag je jurk naaien en je stok vangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |