oke ik stop met fokquote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Welnee mallerdIk vind jullie keilief en ik zal graag je jurk naaien en je stok vangen.
Doe eens normaal, heteroseksuele man.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
En dan toch posten hè, vuile kasthomo dan je er bent.
Ik distantieer me volledig van het volk dat het nodig vindt om zich af te trekken op zo'n award nadat ze gewonnen hebben wegens (in mijn ogen, iedere dorpsidioot een mening je weet) vriendjespolitiek.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:16 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik ben niet happy vanwege dat, maar vanwege mijn huwelijk, en dat kom jij verpesten!!!!!!
en ik was genomineerd voor een award![]()
jij niet
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Yvonne heeft me al eerder een toffe user genoemd. Kijk, dan weet je dat het niet meer uitmaakt of ze wel of niet een bezoekje aan je topic brengt. Dat jij terugvalt tot ''Happy zijn omdat ze in je topic post'' is jouw ding.
haha daar ga je danquote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Yvonne heeft me al eerder een toffe user genoemd. Kijk, dan weet je dat het niet meer uitmaakt of ze wel of niet een bezoekje aan je topic brengt. Dat jij terugvalt tot ''Happy zijn omdat ze in je topic post'' is jouw ding.
Flikker eens terug naar JNGquote:
uh ik heb niet gewonnenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik distantieer me volledig van het volk dat het nodig vindt om zich af te trekken op zo'n award nadat ze gewonnen hebben wegens (in mijn ogen, iedere dorpsidioot een mening je weet) vriendjespolitiek.
Alsof ik voor pure aids blij moet zijn. Dat is beneden mijn stand.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:18 schreef Tyron het volgende:
[..]
uh ik heb niet gewonnen
maar alsnog ben jij jaloers
waarom kan je niet gewoon blij voor me zijn
lalalala ik hoor je niet lalalalallalaquote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alsof ik voor pure aids blij moet zijn. Dat is beneden mijn stand.
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:19 schreef Tyron het volgende:
[..]
lalalala ik hoor je niet lalalalallala
hey tjacka hoor jij ook een vlieg
Vind je dat nou echt een belediging? Ik raak tenminste vrouwen, zoals het moet van God.quote:
Ja, klopt. Rez, mag ik je in je kont neuken?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
En dan toch posten hè, vuile kasthomo dan je er bent.
Debiel.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:19 schreef Tyron het volgende:
[..]
lalalala ik hoor je niet lalalalallala
hey tjacka hoor jij ook een vlieg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |