Wait, whut?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:03 schreef Toto69 het volgende:
Contract opgezegd en denk dat ik over een uur stop. Betaling wordt naar NL rekening gedaan gelukkig. Vanavond vliegticket boeken...ik ga het missen hier...
Huh??quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:03 schreef Toto69 het volgende:
Contract opgezegd en denk dat ik over een uur stop. Betaling wordt naar NL rekening gedaan gelukkig. Vanavond vliegticket boeken...ik ga het missen hier...
Iets donkerder zou wel leuk zijn vind ikquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:04 schreef c-u-t-e het volgende:
Hoi
Ik wil rood haar zoals deze vrouw:
[ afbeelding ]
echt rotquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:03 schreef Toto69 het volgende:
De wond is weer opengeknaptquote:
Het word bij mij sowieso donkerder, ik heb heel donker haar dus zal niet zo fel worden.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:04 schreef xcachet het volgende:
[..]
Iets donkerder zou wel leuk zijn vind ik
Jammer dat het zo'n afloop moet hebbenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:03 schreef Toto69 het volgende:
Dat zou wel mooi zijnquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:05 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Het word bij mij sowieso donkerder, ik heb heel donker haar dus zal niet zo fel worden.
ik wil dat ze dr piercings uit doet.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:04 schreef c-u-t-e het volgende:
Hoi
[ afbeelding ]
Oh balenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:05 schreef Toto69 het volgende:
[..]
De wond is weer opengeknaptik wil geen risico nemen door hier te blijven en dat het misgaat, tevens is mijn concentratie ook helemaal weg en is dit het beste.
Overigens mag ik altijd terugkomen kreeg ik mee, ze zijn superblij met me en vinden het oprecht jammer dat ik wegmoet...
Jep, shit happens I guessquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jammer dat het zo'n afloop moet hebben
Dat is echt fucked up.. Sterktequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:05 schreef Toto69 het volgende:
[..]
De wond is weer opengeknaptik wil geen risico nemen door hier te blijven en dat het misgaat, tevens is mijn concentratie ook helemaal weg en is dit het beste.
Overigens mag ik altijd terugkomen kreeg ik mee, ze zijn superblij met me en vinden het oprecht jammer dat ik wegmoet...
Watquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:03 schreef Toto69 het volgende:
zou je niet herkennenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:05 schreef Crack_ het volgende:
22:38 en dan eventjes wachten en dan dat dansende pietjes links in het blauw.
Ik wil die vrouwquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:04 schreef c-u-t-e het volgende:
Hoi
[ afbeelding ]
Dat vind is echt zo super onwijs mooi héquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:04 schreef c-u-t-e het volgende:
Hoi
[ afbeelding ]
welke? wond?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:05 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Idd rot... thanks, ik moet eerst maar eens overal bovenop komen en ze moeten me eens helpen in NL...quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is echt fucked up.. Sterkte
Ik hoop dat je ng een keer terugkomt. Of ergens anders in het buitenland. Kan je die ervaring wat positiever herbeleven.
Jaquote:
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:05 schreef Crack_ het volgende:
22:38 en dan eventjes wachten en dan dat dansende pietjes links in het blauw.
Ik zei je al, daar kan echt heel wat beter naar gekeken worden inderdaad. Vlieg je gelijk morgen al?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Idd rot... thanks, ik moet eerst maar eens overal bovenop komen en ze moeten me eens helpen in NL...
[..]
Ja
dinsdag als dat luktquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zei je al, daar kan echt heel wat beter naar gekeken worden inderdaad. Vlieg je gelijk morgen al?
Ja, ik vind het zelf ook heel mooi..quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:07 schreef Xeor het volgende:
[..]
Dat vind is echt zo super onwijs mooi héeen vriendin van mij heeft ook zoiets.
gelezen, gegoogled. nasty shit broquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Long story to be honest, heb een topic in LIF erover.
Oh ik zie nu haar profielfoto op facebook en er zit ook blauw tussen nuquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:09 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Ja, ik vind het zelf ook heel mooi..
DM evenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:09 schreef Xeor het volgende:
[..]
Oh ik zie nu haar profielfoto op facebook en er zit ook blauw tussen nu
Daar wil je dan ook niet langer blijven inderdaad.quote:
Ben ikquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:11 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Je moet heel goed in Nederlands zijn.
jouw haar is anders ook mooiquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:09 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Ja, ik vind het zelf ook heel mooi..
Hahaha, oke, ik doe dan geen blauwquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:09 schreef Xeor het volgende:
[..]
Oh ik zie nu haar profielfoto op facebook en er zit ook blauw tussen nu
Hahaha, ja heb ik lang voor gespaard om het zo te krijgen.. Maar ik wil toch altijd wat anders..quote:
Jij hebt lang haar?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:14 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Hahaha, ja heb ik lang voor gespaard om het zo te krijgen.. Maar ik wil toch altijd wat anders..
lang golvend bruin haarquote:
Ik ga mijn haar donerenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:14 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Hahaha, ja heb ik lang voor gespaard om het zo te krijgen.. Maar ik wil toch altijd wat anders..
Ja die flitser in beeldquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:16 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Check me fobo maar..Het is nu iets langer en voller..
Dat kan ik ook wel eens gaan doen ja..quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ga mijn haar donerenAan stichting haarwensen
Sorry, heb momenteel geen duidelijkere..quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:16 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ja die flitser in beeldzie het maar half XD
damn, c-u-t-e is cutequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:16 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Check me fobo maar..Het is nu iets langer en voller..
Ik vraag er ook niet opquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:17 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Sorry, heb momenteel geen duidelijkere..
Gewoon doenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:17 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Dat kan ik ook wel eens gaan doen ja..
Dat is waarquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:18 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Nee, maar als ik er een had ik die toch kunnen laten zien
Zal zeker eens kijken!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gewoon doener zijn ook kappers die er aan mee doen
Zij knippen je haar daarna gratis in model als je komt doneren
Moet je even googlen
ik heb niks te donerenquote:
Maar wat moet ik dan doen? qua modelquote:
Haha ja dat weet ik ook nietquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:21 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Maar wat moet ik dan doen? qua model![]()
Want dan gaat er natuurlijk ook een behoorlijk stuk af..
Fijn, kan ik daar mn kop weer over breken hahahaha..
Zwak hoorquote:
hoe lang is het nu dan?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Haha ja dat weet ik ook niet
Mijn haar is inmiddels zo lang dat als ik ga doneren ik het gewoon nog op schouderlengte kan hebben
mijn haar is ook zwakquote:
Mijn haar begint ook al in die richting te groeien ja..quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Haha ja dat weet ik ook niet
Mijn haar is inmiddels zo lang dat als ik ga doneren ik het gewoon nog op schouderlengte kan hebben
Langquote:
pics?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lang![]()
Ik draag het nu bijna aldoor vast omdat het zo lang is..disndag liet ik het zien aan vriendinnen hoe lang het nu eigenlijk was en de reactie was 'wow'
Pff ja ok ik stop alquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:27 schreef supersof het volgende:
QUIT PLAYING GAMES WITH MY HEAAAAAAARTTTTT
oja dat nummer bestond ook nogquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:27 schreef supersof het volgende:
QUIT PLAYING GAMES WITH MY HEAAAAAAARTTTTT
quote:
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
oja dat nummer bestond ook nog
Toto's Portugees avontuur is afgelopenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:03 schreef Toto69 het volgende:
Ik heb gisteravond nog in twee meisjes gewerkt. Geweldig was 't.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:30 schreef supersof het volgende:
Straks werken en moet twee meisjes in werken
Lekker chill dus
Gezelligquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:30 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik heb gisteravond nog in twee meisjes gewerkt. Geweldig was 't.
pics van de meisjesquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:30 schreef supersof het volgende:
Straks werken en moet twee meisjes in werken
Lekker chill dus
neequote:
Jaquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:29 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Toto's Portugees avontuur is afgelopen?
helemaal naar arnhem voor de plus?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:35 schreef supersof het volgende:
Na mn werk naar de plus in arnhem want daar hebben ze super lekker drinken![]()
quote:
deze grap is nog nooit gemaaktquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:30 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik heb gisteravond nog in twee meisjes gewerkt. Geweldig was 't.
Wat doe je MSN emoticons ineensquote:
zou onderyoghurtenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Zo. Fucking. Cute.
[ afbeelding ]
Jaquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
helemaal naar arnhem voor de plus?Moet wel heel lekker drinken zijn
wat een kleuterquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Zo. Fucking. Cute.
[ afbeelding ]
Maar dan nog, ik zou het niet doenquote:
ik weet niet. gewoon lekker.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar dan nog, ik zou het niet doenWat is zo goddelijk dan?
Je kan toch wel een naam geven?quote:
Dag Sofjequote:
Arnhemmers kunnen geen voetbalstadions vol krijgen.quote:
Arnhem is niksquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Arnhemmers kunnen geen voetbalstadions vol krijgen.
enschede moet je doenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:54 schreef xcachet het volgende:
Ik ben nog nooit van mijn leven in Arnhem geweest. Ook niet in Nijmegen ook niet in Enschede. Helemaal nergens in het oosten
dat is een knallende ervaringquote:
Ooit geweest?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:58 schreef Insomnia_ het volgende:
Het oosten is beter dan dat refo dorp van jou Cachie.
Wat leuk. Wat is refo eigenlijk?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
weet niet meer precies, ik was 11.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dat er veel te veel gristenen zijn
Rotterdamquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:03 schreef xcachet het volgende:
Maar als je mijn stad gaat vergelijken met Rotterdam oid. Dan tja..
even lachen allemaalquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
dat is een knallende ervaring
Vanavond.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:08 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Smooth - wanneer hebben we seks?
[..]
Ah, Dillon Francis.
Ik een paar maandjes geleden voor het laatst. Over een week weer en de week daarna misschien ook nogquote:
Dad?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:08 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Smooth - wanneer hebben we seks?
[..]
Ah, Dillon Francis.
Deze gaat wel in mijn sig hoorquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je moet niet biggie doen tegen cachie
Wat ga je doen dan? Reporten omdat we seks zeggen tegen cachie?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
"biggie" ?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
denken dat ik het via legale wegen op losquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wat ga je doen dan? Reporten omdat we seks zeggen tegen cachie?![]()
Je bent volgens mij 14 ofzo - anyway, als ik je mijn adres in een DM stuur, kom je me dan opzoeken?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
denken dat ik het via legale wegen op los
Ties- I SEEEEE WAHT YOU DID THERE. Nee nog nietquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:10 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Nieuwe van Flux Pavilion en Tiesto al gehoord?
Nee hij huurt iemand in if you know what I mean.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:10 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Je bent volgens mij 14 ofzo - anyway, als ik je mijn adres in een DM stuur, kom je me dan opzoeken?
Kom biggie doen danquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
denken dat ik het via legale wegen op los
linkje pl0x.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ties- I SEEEEE WAHT YOU DID THERE. Nee nog nietZoek hem nu op
En dan word ik in elkaar geslagen zeker. Nou, spannend.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:11 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee hij huurt iemand in if you know what I mean.
Ja met een mes.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:12 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
En dan word ik in elkaar geslagen zeker. Nou, spannend.
ligt eraan, als ik negers in de buurt heb of nitquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:10 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Je bent volgens mij 14 ofzo - anyway, als ik je mijn adres in een DM stuur, kom je me dan opzoeken?
Terwijl jij naar negers zoekt ga ik naar 'cachie'.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ligt eraan, als ik negers in de buurt heb of nit
nah.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
https://soundcloud.com/dillonfrancis/flux-pavilion-dillon-francis
heul nietquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:12 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Terwijl jij naar negers zoekt ga ik naar 'cachie'.
1. Doet ie niet.quote:
Voel de liefde :squote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:16 schreef xcachet het volgende:
Ik haat niemand meer dan VMS en Dearest.
Wat heb ik nu weer gedaan.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:16 schreef xcachet het volgende:
oh god, gezelligheidquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:16 schreef xcachet het volgende:
Ja deed ik toen ik 12 wasquote:
*haat* *haat*quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Dit is mijn favo op het moment
En ik weet nu al dat jullie het allemaal haten.
Mefjus
Op het randje VA.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Opvallend dat ik er niet tussen sta
dan ben je er op achteruit gegaan in smaakquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja deed ik toen ik 12 was14.gif
?!?!??quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:16 schreef xcachet het volgende:
Hey, ik doe alleen maar aardig tegen jequote:
komt omdat je hossel methode niet smooth genoeg wasquote:
Ondertussen zei ze wel 'Vanavond', dus dan is ze gewoon easy.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
komt omdat je hossel methode niet smooth genoeg was
hoe oud ben jequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:19 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ondertussen zei ze wel 'Vanavond', dus dan is ze gewoon easy.
Ze haat me.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:18 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik val wel bij je in de smaak. Wat is er mis met Dearest?
interpunctie, man.quote:
En daarom haat je haar?quote:
Flinke tieten voor een 12-jarigequote:
Ja, en verder doe ik geen uitspraken. Ik moet wel lief zijn.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
En daarom haat je haar?
Ik hou wel van sommigequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:21 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik haat niemand op FOK!, daar care ik er te weinig voor.
Goh.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:21 schreef c-u-t-e het volgende:
Natuurlijk ben ik niet 12.. Met een kind van 1 en een man..
Ik las Bonerquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:23 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
niet z stoer doen skl ik heb temminste bromer certi![]()
btr doe je gwn zonder rijden en op je 18e heb je dan genoeg hossel gezet voor audi of bmwquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:23 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
kkrskkl kom kb schijtbakquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:23 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
wat voor muisquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:24 schreef essnhills het volgende:
Mijn muis doet vreemd. Hij klikt terwijl ik er niet aan kom en het is best wel irritant..
Computermuiquote:
squote:
Er uit en er weer inquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:24 schreef essnhills het volgende:
Mijn muis doet vreemd. Hij klikt terwijl ik er niet aan kom en het is best wel irritant..
Ik heb dat ook voor heeeel weinig mensen IRL. De geruime meerderheid van de mensen care ik vrij weinig om. üntermenschen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
mensen, lobi
Wat ik maar voor heeeeeel weinig FOK!kers heb
Zolang het maar een kloppend hart en een poes heeft he.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
mensen, lobi
Wat ik maar voor heeeeeel weinig FOK!kers heb
quote:
Already tried, didn't workquote:
Hey, ik wil gewoon normaal doen tegen jou, ik doe jou niks verkeerdquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:25 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zolang het maar een kloppend hart en een poes heeft he.
Kan gebeurenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:26 schreef Insomnia_ het volgende:
VA mag ik wel, hij is ook vaak dronken aan het FOK!ken
vaker stoned de laatste tijd, maar onder invloed iig.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:26 schreef Insomnia_ het volgende:
VA mag ik wel, hij is ook vaak dronken aan het FOK!ken
huilenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hey, ik wil gewoon normaal doen tegen jou, ik doe jou niks verkeerd
Ohquote:
Blowtje bij het opstaan, niets mis mee.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
vaker stoned de laatste tijd, maar onder invloed iig.
Wel om een kutreden, trouwens
Uit je pohi maak ik op dat je nog niet uit de puberteit bent. deze misstap jegens de VMSDKR vergeef ik je dan ook.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:27 schreef JanCees het volgende:
[..]
Een gevaarlijke wijk waar je niet overleeft mattie
iemand van 16 ook nog niet dus dat heft elkaar weer op dus je zou het niet moeten vergevenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:27 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Uit je pohi maak ik op dat je nog niet uit de puberteit bent. deze misstap jegens de VMSDKR vergeef ik je dan ook.
wake n bakequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Blowtje bij het opstaan, niets mis mee.
oh daar mag ik vrijwel altijd inquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
wake n bake
Vanavond mag ik weer het stonerstopic in
been there, done that, DID NOT WORK OUTquote:
fysiek jaquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:29 schreef JanCees het volgende:
Als je in ONZ en KLB post ben je blijkbaar wel uit de puberteit.
funfact: vogels zijn kutbeesten, ga ze dan ook niet achternaquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:29 schreef Dearest het volgende:
Duivenfeitjes: De meeste duiven rennen weg voor je als je achter ze aan loopt, sommige niet. Sommige duiven vliegen omhoog en schijten op je nieuwe jas. Godverdomme.
achter duiven aan lopenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:29 schreef Dearest het volgende:
Duivenfeitjes: De meeste duiven rennen weg voor je als je achter ze aan loopt, sommige niet. Sommige duiven vliegen omhoog en schijten op je nieuwe jas. Godverdomme.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |