Wait, whut?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:03 schreef Toto69 het volgende:
Contract opgezegd en denk dat ik over een uur stop. Betaling wordt naar NL rekening gedaan gelukkig. Vanavond vliegticket boeken...ik ga het missen hier...
Huh??quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:03 schreef Toto69 het volgende:
Contract opgezegd en denk dat ik over een uur stop. Betaling wordt naar NL rekening gedaan gelukkig. Vanavond vliegticket boeken...ik ga het missen hier...
Iets donkerder zou wel leuk zijn vind ikquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:04 schreef c-u-t-e het volgende:
Hoi
Ik wil rood haar zoals deze vrouw:
[ afbeelding ]
echt rotquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:03 schreef Toto69 het volgende:
De wond is weer opengeknaptquote:
Het word bij mij sowieso donkerder, ik heb heel donker haar dus zal niet zo fel worden.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:04 schreef xcachet het volgende:
[..]
Iets donkerder zou wel leuk zijn vind ik
Jammer dat het zo'n afloop moet hebbenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:03 schreef Toto69 het volgende:
Dat zou wel mooi zijnquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:05 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Het word bij mij sowieso donkerder, ik heb heel donker haar dus zal niet zo fel worden.
ik wil dat ze dr piercings uit doet.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:04 schreef c-u-t-e het volgende:
Hoi
[ afbeelding ]
Oh balenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:05 schreef Toto69 het volgende:
[..]
De wond is weer opengeknaptik wil geen risico nemen door hier te blijven en dat het misgaat, tevens is mijn concentratie ook helemaal weg en is dit het beste.
Overigens mag ik altijd terugkomen kreeg ik mee, ze zijn superblij met me en vinden het oprecht jammer dat ik wegmoet...
Jep, shit happens I guessquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jammer dat het zo'n afloop moet hebben
Dat is echt fucked up.. Sterktequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:05 schreef Toto69 het volgende:
[..]
De wond is weer opengeknaptik wil geen risico nemen door hier te blijven en dat het misgaat, tevens is mijn concentratie ook helemaal weg en is dit het beste.
Overigens mag ik altijd terugkomen kreeg ik mee, ze zijn superblij met me en vinden het oprecht jammer dat ik wegmoet...
Watquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:03 schreef Toto69 het volgende:
zou je niet herkennenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:05 schreef Crack_ het volgende:
22:38 en dan eventjes wachten en dan dat dansende pietjes links in het blauw.
Ik wil die vrouwquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:04 schreef c-u-t-e het volgende:
Hoi
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |