Waar ga je zwarte piet spelen?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:50 schreef Crack_ het volgende:
Heb net de pietenmail binnen gekregen.. Vind het nu al beter geregeld dan vorig jaar. Iedereen verplicht pilletje innemen als je mee op de boot gaat en een soort fixeerspray nadat je geschminkt bent
![]()
.
Waar moet dat dan? Ik zou niet weten hoe en watquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]. Al weekend iedereen?
[..]
Ja dat hoor ik zó veel mensen zeggen maar waarom geef je je dan gewoon niet op?
Oh zeeziekte en shitquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:52 schreef Crack_ het volgende:
Oh en dat pilletje omdat het de intocht van Den Haag is en den haag = zee dus wij komen ook gewoon met de stoomboot aan enzo.
Om 2 uur gewoon alquote:
Den haagquote:
Meldt je ergens aaan zou ik zeggenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat pilletje moet je me uitleggen.
Tevens wil ik ook een keer piet zijn
Tofquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Om 2 uur gewoon al![]()
. Ach, uurtje is ook zooo voorbij
[..]
Den haag.
Eh, ze hebben in IEDERE gemeente een intochtquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Waar moet dat dan? Ik zou niet weten hoe en wat
witte pietquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Meldt je ergens aaan zou ik zeggen
Voor mij wordt het al lastigerIk ben allergisch voor schmink
Oh serieus? Maar eens kijken voor volgend jaar.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Eh, ze hebben in IEDERE gemeente een intocht. Vaak heeft zo'n gemeente dan ook een pietensite en shit en dan staat er verkapt iets van we zoeken pieten oid. Ik heb vorig jaar ook gewoon mezelf opgegeven via zo'n site en met geluk (reservelijst) ben ik door.
Het is zo leuk. Niet alleen het piet zelf zijn met die kindjes maar gewoon de sfeer daarvoor al met de andere pieten. Maar ach, wij waren ook maar met 500 man
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:55 schreef Crack_ het volgende:
Jullie hebbne dat filmpje van mij als pietje toch gezien?
neequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:55 schreef Crack_ het volgende:
Jullie hebbne dat filmpje van mij als pietje toch gezien?
tuurlijkquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Om 2 uur gewoon al![]()
. Ach, uurtje is ook zooo voorbij
ik heb nogal een voorkeur voor witquote:
racistquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb nogal een voorkeur voor wit
Oh, even zoekenquote:
Oh echt? Ja, je kunt wel een foto sturen maar ik ken de helft van de mensen daaro alleen met het pietengezicht en niet het échte gezichtquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh serieus? Maar eens kijken voor volgend jaar.
En Den Haag ja? Doe de groeten aan mijn ex, die doet elk jaar mee daar
quote:
Een pietenfoto had ik ooit, maar voor overduidelijke redenen heb ik die niet meerquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, even zoeken
[..]
Oh echt? Ja, je kunt wel een foto sturen maar ik ken de helft van de mensen daaro alleen met het pietengezicht en niet het échte gezicht![]()
![]()
.
[..]
Ik ben wel witquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb nogal een voorkeur voor wit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |